ex-OurDarkness Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Nαι εννοούσα οτι δεν υπάρχει ενσωματομένο. Επειδή δεν μου χρησιμεύει και ιδιαίτερα δεν έχω ασχοληθεί πάρα πολύ. Τι ακριβώς έχεις ενσωματώσει στο triton σου και χρησιμοποιείς? Για ποιο προγραμμα μιλάς? Για αυτό: http://www.karma-lab.com/kt/karma-triton.html Με ενα MIDI controller μπορεί κάποιος να αντικαταστήσει τα κουμπιά που υπάρχουν στο KARMA ή στο OASYS αλλά λείπουν από το TRITON. 'Οσο υπάρχει MIDI σύνδεση μεταξύ KARMA software και TRITON, μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει το MIDI thru για να ανακατευθύνει την έξοδο του KARMA σε οποιοδήποτε άλλο synthesizer.. :) ;) Το να αλλάξεις κάποια παράμετρο κατά 1 – 2 – 3 -30 … μονάδες, μπορεί να αλλάζεις τον ήχο τυπικά, αλλά ουσιαστικά είναι ο ίδιος. Εξαρτάται: π.χ. 2% LFO modulation σε ένα ταλαντωτή, του δίνει μία ευχάριστη "κίνηση" αλλά 30% FM ενός ταλαντωτή από έναν άλλο έχει μεγάλη διαφορά. Και εκτός αυτού, οι περισσότεροι ήχοι που θα δημιουργηθούν από το "ανακάτεμα" των παραμέτρων, δεν θα είναι αξιοποιήσιμοι από όλους, οπότε … Δοκίμασε το εξής: έχεις δύο διαφορετικά timbres και τα ακούς ταυτόχρονα, εάν τα διαμορφώσεις (εννοώ modulation) με κάποιο LFO π.χ. με το ίδιο βάθος και την ίδια ταχύτητα αρχίζουν να "ανακατεύονται" και να ακούγονται σιγά σιγά ως ένα timbre. Αυτό ονομάζεται spectral fusion, μερικές φορές μπορεί να δώσει πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα. Ουσιαστικά όταν μιξάρεις π.χ. μία παλμική κυματομορφή και μία πριονωτή σε ένα synthesizer και προσπαθείς να τις κάνεις να ακούγονται ως μία, επιτυγχάνεις κάτι τέτοιο. ξαναγυρνω σε κατι που ειχα γραψει πιο πριν στο thread οτι ολο το θεμα ειναι οι modulators και η ελευθερια στη δρομολογηση κατ'εμε. Συμφωνώ. --Επέλεξε ένα combi στο οποίο θες να αναθέσεις program απο F bank (MOSS) --Πατα menu για να μπεις στο edit mode του combi. --Aφου μπεις στο menu του άγγιξε το tab P4 (EDIT ZONE CONTROL). --Στη συνέχεια επέλεξε την τρίτη καρτέλα από αριστερά (moss setup). --Τώρα λογικά θα βρίσκεσαι σε μία σελίδα η οποία δρομολογεί τα voices της moss (6 maximum) σε κάθε timbre. Έχε υπόψη σου οτι αν πχ δρομολογήσεις και τα 6 voices στο timbre 1 τότε δεν θα μπορείς να έχεις πάνω από ένα program moss στο combi σου. Μπορείς να έχεις μέχρι 6 moss timbres (1 voice), ή 3 moss timbres (2 voices) κ.ο.κ. Επιλέγεις οτι σε βολεύει --Γυρνας me exit στην αρχική σελίδα του combi και αναθέτεις σε κάθε timbre που δρομολόγησες πριν της φωνές της moss, όποιο program απο F bank θες. Σιγουρέψου οτι το timbre βρίσκεται στο Gch και οτι το mixer δεν έχει το timbre στο 0 volume και λογικά είσαι ok. Φυσικά πρέπει να σώσεις το combi σου. Ο λόγος που δεν άκουγες μέχρι τώρα τη moss απο το combi mode είναι γιατί το voice allocation είναι ρυθμισμένο default έτσι ώστε κανένα voice της moss να μην δρομολογείται στα timbres. Νίκο ευχαριστώ για τον χρόνο σου, μόλις πάω στο σπίτι θα το δω. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korg_nikos Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Νίκο ευχαριστώ για τον χρόνο σου, μόλις πάω στο σπίτι θα το δω. :) Νο problem, αν χρειαστείς κάτι περισσότερο στείλε μου pm ή στο [email protected] για να μην είμαστε και off topic. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kilon Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Ένα οποιοδήποτε σύνθ έχει κάπου στις 100 ρυθμίσεις απο τις οποίες η καθεμία παίρνει 128 δαιφορετικές τιμες ή και περισσότερο . Πολλαπλασίασε λοιπόν το 100 με τον εαυτό του 128 φορές. Μαθηματικά παιδιού. Δηλαδή ένα σύνθ είναι ικανό να δημιουργήσει 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000......... ήχους. Δηλαδή και άπειρους να πείς πάλι μέσα θα είσαι. Μάλλον δεν το σκέφθηκες καλά. ::) Το να αλλάξεις κάποια παράμετρο κατά 1 – 2 – 3 -30 … μονάδες, μπορεί να αλλάζεις τον ήχο τυπικά, αλλά ουσιαστικά είναι ο ίδιος. Αν πχ, σε ένα Bass βάλεις λίγο LFO κλπ … δεν μπορείς να πείς πως αυτός είναι ένας "άλλος" ήχος, αλλά μιά άλλη version Και εκτός αυτού, οι περισσότεροι ήχοι που θα δημιουργηθούν από το "ανακάτεμα" των παραμέτρων, δεν θα είναι αξιοποιήσιμοι από όλους, οπότε … βλέπεις πως μικραίνουν οι αριθμοί; ;) Ουσιαστικά αν με ένα σύνθ μπορείς να έχεις χίλιους ήχους δηλ, 100 ήχους σε 10 κατηγορίες, είσαι ευτυχής. :) να πουμε δηλαδή οτι 1 στους 1000 έχουν αρκετη διαφορά μεταξύ τους. Τέλεια διαιρούμε το το άπειρο δια 1000. Και απο αυτό μονο το 1/1000 αξίζει ως μουσικός ήχος. Και ουτε καθεξής ... φιλε διαίρεσε το νουμερο όσες φορές θέλεις .... τα νούμερα που προκύπτουν είναι αστρανομίκα. Η ηχοσύνθεση και η αστρονομία είναι δυο επιστήμε που γειτονεύουν πάρα πολύ. Τώρα μπορεί ο μέσως χρήστης να στριφογυρνάει 1 , άντε 10 κουμπάκια αλλά η πολυπλοκότητα τών τεχνικών ηχοσύνθεσης ξεπερνούν και εκτοξεύονται εκτός της περιοχής των συνθ. Και απλά εργαλεία κουζίνας είναι αρκετά για δημιουργήσουν φοβερούς ήχους με τεχνικές pitch down , granular sampling και resynthesis. Τα άστρα είναι το όροιο. www.myspace.com/thekilon www.soundclick.com/kilon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Costas_SD Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 17 Ιανουαρίου 2008 ειναι αληθεια πως καποιες παραμετροι στα συνθ εαν μεταβληθουν απο την τιμη 1 -20 πχ να μην δινουν και μεγαλη διαφορα στον ηχο για το ανθρωπινο αυτι. Αλλα με τη τεχνολογια σημερα μπορει καποιος ευκολα να δημιουργησει οτι θελει αρκει να συνδιασει σωστα ολα αυτα που εχει... οι ηχοι που εχουμε μια χαρα ειναι 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση