Προς το περιεχόμενο

Υπάρχει κάτι νέο στα synthesizers;


IxNiLaTiS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προς Θεου , δεν νομιζω να αντιλήφθηκες ειρωνικά την πρόταση μου.

 

Όχι κανένα πρόβλημα  :) Ευχαριστώ για τις ευχές  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 113
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

'Οσον αφορά την τεχνολογία Κarma και Κarma 2.0 την βρίσκει κανείς στο ομώνυμο μοντέλο της Korg, στο Μ3 και στο OASYS. Στο Triton Extreme που έχω μεταξύ άλλων synth δεν υπάρχει αυτή η τεχνολογία όπως άλλωστε σε κανένα Triiton. Χωρίς να θέλω να φανώ απαξιωτικός θα πω οτι η τεχνολογία KARMA δεν είναι τίποτα παραπάνω απο έναν sophisticated arpegiator. Σύμφωνοι σου λύνει τα χέρια απο το να κάθεσαι ατελείωτες ώρες στο sequencer και να συγχρονίζεις κανάλια αλλά δεν παύει να είναι ένας Realtime Controlled Arpegiator.

 

Έχω μιλήσει με τον ίδιο τον Stephen Kay για διάφορα θέματα και ναι είναι δεσμευμένος απο την Korg (προς το παρόν τουλάχιστον).

 

Όσον αφορά τα 7 χρόνια σίγουρα δεν είναι λίγος καιρός αλλά και πάλι δεν γνωρίζουμε αν η τεχνολογία αυτή εξελισσόταν στη διάρκεια όλου αυτού του διαστήματος ή αν απλά απο το concept μέχρι την διάθεση της τεχνολογίας σε εμάς πήρε 7 χρόνια. Μην ξεχνάς οτι στην ουσία το OASYS σαν concept υπήρξε απο 1993-94 αν θυμάμαι καλά και η Korg μας το έδινε σε δόσεις (Prophecy, Z1, Trinity, Triton) μέχρι να πάρει την τελική του μορφή το 2005. Το μόνο που δεν διαθέτει το OASYS απο τους προγόνους του είναι η physical modelling σύνθεση αλλά κάτι ακούγεται οτι θα υπάρξει αναβάθμιση του για να την υποστηρίζει και αυτή μέσω κατάλληλου software. Φυσικά ούτε το M3 αλλά ούτε και το Motif XS που είναι ο διάδοχος του ES υποστηρίζει physical modelling.

 

Mήπως σου πάει στο μυαλό κάτι σύμφωνα με αυτά που έλεγα παραπάνω σχετικά με το κατά πόσο η physical modelling σύνθεση χρησιμοποιείται ευρέως απο το μέσο κοινό? Επίσης ήξερες οτι η moss στις Ηνωμένες Πολιτείες τον τελευταίο καιρό της κυκλοφορίας της έφτασε να δίνεται ακόμα και δωρεάν με την αγορά κάθε extreme? Γιατί άραγε? Μήπως δεν πούλησε όσο θα περίμενε η Korg? Tώρα που σιγά σιγά την ανακαλύπτει ο κόσμος (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟ ΚΟΙΝΟ) η moss δεν υπάρχει και βλέπεις να την πουλάνε στο e-bay και αλλού σε εξωφρενικές τιμές λόγω σπανιότητας. (Τα ίδια και χειρότερα από θέμα ύψους τιμών ισχύουν και για την moss-tri του trinity). Ευτυχώς είχα προλάβει να την αγοράσω όταν ακόμα κυκλοφορούσε κανονικά.

 

Τώρα για τον "'ατυπο διαγωνισμό γνώσεων" το έγραψα γιατί απλά έχω μπει κι εγώ στη διαδικασία να αναφέρω δυσνόητους μαθηματικούς όρους (Μετασχηματισμούς Laplace, Fourrier, Z και άλλα καλά των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών προς ανάλυση κάποιων διαδικασιών αλλά σκέφτομαι οτι ίσως μπερδεύουν χειρότερα). Είναι σίγουρα ενθαρρυντικό το να βλεπεις τέτοια post στο noiz αλλά θα πρέπει να γίνεται αξιολόγηση στο κατά πόσο αυτά εξυπηρετούν το μέσο αναγνώστη που δεν έχει σχέση με Θετικές Επιστήμες να αντιληφθεί χρήσιμες έννοιες.) Για την ιστορία αναφέρω οτι κάπου εδώ μέσα είχα έρθει σε αντιπαράθεση με ένα μέλος και είχα φτάσει να του μιλάω για κβαντική θεώρηση του χρόνου (τρέχα γύρευε δηλαδή) Φυσικά ο τύπος ενώ φαινόταν οτι είχε γνώσεις είχε πολύ προκλητική συμπεριφορά και το μόνο που καταφέραμε ήταν να εξελιχθεί το topic σε κοντρα. Απο ότι θυμάμαι νομίζω έφαγε το ban του και ησύχασε ή δεν έχει ξαναποστάρει. Αυτό ακριβώς πρέπει να αποφύγουμε.

 

Αν χρησιμοποίησα αδόκιμα τον όρο "διαγωνισμός γνώσεων" τον παίρνω πίσω. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να προσβάλω κανέναν, ούτε εσένα ούτε τον φίλο harilatron που κατά τη γνώμη μου είστε και οι 2 αξιόλογα μέλη της κοινότητας του noiz.

 

Όσο για τη moss αλλά και την solo-tri (είναι στην ουσία η μηχανή του prophecy) τις έχω και τις 2. Αν θες κάτι ρώτα με θα χαρώ να φανώ χρήσιμος αν φυσικά μπορώ.

 

Φιλικά Νίκος

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα οποιοδήποτε σύνθ έχει κάπου στις 100 ρυθμίσεις απο τις οποίες η καθεμία παίρνει 128 δαιφορετικές τιμες ή και περισσότερο . Πολλαπλασίασε λοιπόν το 100 με τον εαυτό του 128 φορές. Μαθηματικά παιδιού. Δηλαδή ένα σύνθ είναι ικανό να δημιουργήσει 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000......... ήχους. Δηλαδή και άπειρους να πείς πάλι μέσα θα είσαι. Και όμως ακόμα και οι πολύ μεγάλοι όπως ο βαγγελάκης και ο  JMJ  δεν είναι τίποτα περισσότερο απο preset tweakers. Αξίζει τελικά να ασχολήσαι με το κατα πόσο ο ήχους του φίλτρου του συγκεκριμένου συνθ αξίζει ή όχι?

 

Η αγορά ενός σύνθ έχει αποκτήσει πια καθαρά συνθαισθηματικό παρά λειτουργικό χαρακτήρα, σαν την αγορά μιας φεράρι ή το κυνήγι μια πολύ ωραίας γκόμενας. Δεν είναι κακό, και αυτό το χαβαλέ του έχει.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Triton Extreme που έχω μεταξύ άλλων synth δεν υπάρχει αυτή η τεχνολογία όπως άλλωστε σε κανένα Triiton.

 

Νομίζω ότι εδώ κάνεις λάθος. Το έχω αγοράσει το πρόγραμμα και το χρησιμοποιώ. Mήπως εννοούσες ότι δεν είναι ενσωματωμένη στο Triton?

 

Μην ξεχνάς οτι στην ουσία το OASYS σαν concept υπήρξε απο 1993-94 αν θυμάμαι καλά και η Korg μας το έδινε σε δόσεις (Prophecy, Z1, Trinity, Triton) μέχρι να πάρει την τελική του μορφή το 2005.

 

Ναι συμφωνώ, εξάλλου το έγραψα σε ένα προηγούμενο μήνυμα.

 

Επίσης ήξερες οτι η moss στις Ηνωμένες Πολιτείες τον τελευταίο καιρό της κυκλοφορίας της έφτασε να δίνεται ακόμα και δωρεάν με την αγορά κάθε extreme? Γιατί άραγε? Μήπως δεν πούλησε όσο θα περίμενε η Korg?

 

Ναι το ήξερα, προφανώς πολιτική της Korg. Από την στιγμή που βγαίνουν καινούρια μοντέλα πρέπει να υπάρχει ένα μεγαλύτερο δέλεαρ για τα παλιότερα.

΄

Όσο για τη moss αλλά και την solo-tri (είναι στην ουσία η μηχανή του prophecy) τις έχω και τις 2. Αν θες κάτι ρώτα με θα χαρώ να φανώ χρήσιμος αν φυσικά μπορώ.

 

Δεν εμφανίζονται οι ήχοι από την τράπεζα F στα combis. Δεν έχω βρεί μέχρι στιγμής γιατί. Αν ξέρεις τίποτε θα το εκτιμούσα. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όμως ακόμα και οι πολύ μεγάλοι όπως ο βαγγελάκης και ο  JMJ  δεν είναι τίποτα περισσότερο απο preset tweakers.

 

No problem with that.

 

Αξίζει τελικά να ασχολήσαι με το κατα πόσο ο ήχους του φίλτρου του συγκεκριμένου συνθ αξίζει ή όχι?

 

Για μένα ναι. :)

 

Btw, παρεπιπτόντως ήθελα να σου πω ότι άκουσα τα κομμάτια σου στο myspace και 2 από αυτά μου άρεσαν πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι εννοούσα οτι δεν υπάρχει ενσωματομένο. Επειδή δεν μου χρησιμεύει και ιδιαίτερα δεν έχω ασχοληθεί πάρα πολύ. Τι ακριβώς έχεις ενσωματώσει στο triton σου και χρησιμοποιείς? Για ποιο προγραμμα μιλάς?

 

Όσο για αυτό που λες για τη moss στα combi δώσε μου λίγο χρόνο μέχρι να πάω σπίτι.

Εχε υπόψη σου οτι μόνο ένα F program μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε κάθε combi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όμως ακόμα και οι πολύ μεγάλοι όπως ο βαγγελάκης και ο  JMJ  δεν είναι τίποτα περισσότερο απο preset tweakers.

 

No problem with that.

 

Αξίζει τελικά να ασχολήσαι με το κατα πόσο ο ήχους του φίλτρου του συγκεκριμένου συνθ αξίζει ή όχι?

 

Για μένα ναι. :)

 

Btw, παρεπιπτόντως ήθελα να σου πω ότι άκουσα τα κομμάτια σου στο myspace και 2 από αυτά μου άρεσαν πολύ.

 

Ευχαριστώ να είσαι καλά .

 

Αυτό λοιπόν λέω και εγώ γδέρνουμε την επιφάνεια ενός σύνθ φτιάχνούμε εκπληκτικούς ήχους και όμως κολάμε σε ένα πράγμα. Δεν ξέρω ίσως να έχω και άδικο. Ίσως μου ξεφεύγει κάτι.

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα οποιοδήποτε σύνθ έχει κάπου στις 100 ρυθμίσεις απο τις οποίες η καθεμία παίρνει 128 δαιφορετικές τιμες ή και περισσότερο . Πολλαπλασίασε λοιπόν το 100 με τον εαυτό του 128 φορές. Μαθηματικά παιδιού. Δηλαδή ένα σύνθ είναι ικανό να δημιουργήσει 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000......... ήχους. Δηλαδή και άπειρους να πείς πάλι μέσα θα είσαι.

 

Μάλλον δεν το σκέφθηκες καλά.  ::)

Το να αλλάξεις κάποια παράμετρο κατά 1 – 2 – 3 -30 … μονάδες,

μπορεί να αλλάζεις τον ήχο τυπικά, αλλά ουσιαστικά είναι ο ίδιος.

 

Αν πχ, σε ένα Bass βάλεις λίγο LFO  κλπ …

δεν μπορείς να πείς πως αυτός είναι ένας "άλλος" ήχος, αλλά μιά άλλη version

 

Και εκτός αυτού,

οι περισσότεροι ήχοι που θα δημιουργηθούν από το "ανακάτεμα" των παραμέτρων,

δεν θα είναι αξιοποιήσιμοι από όλους, οπότε …

βλέπεις πως μικραίνουν οι αριθμοί;  ;)

 

Ουσιαστικά αν με ένα σύνθ μπορείς να έχεις χίλιους ήχους

δηλ, 100 ήχους σε 10 κατηγορίες, είσαι ευτυχής.  :)

 

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Μάλλον δεν το σκέφθηκες καλά.  ::)

Το να αλλάξεις κάποια παράμετρο κατά 1 – 2 – 3 -30 … μονάδες,

μπορεί να αλλάζεις τον ήχο τυπικά, αλλά ουσιαστικά είναι ο ίδιος.

 

Αν πχ, σε ένα Bass βάλεις λίγο LFO  κλπ …

δεν μπορείς να πείς πως αυτός είναι ένας "άλλος" ήχος, αλλά μιά άλλη version

 

Και εκτός αυτού,

οι περισσότεροι ήχοι που θα δημιουργηθούν από το "ανακάτεμα" των παραμέτρων,

δεν θα είναι αξιοποιήσιμοι από όλους, οπότε …

βλέπεις πως μικραίνουν οι αριθμοί;  ;)

 

Ουσιαστικά αν με ένα σύνθ μπορείς να έχεις χίλιους ήχους

δηλ, 100 ήχους σε 10 κατηγορίες, είσαι ευτυχής.  :)

 

 

νομιζω το ψειριζουμε το θεμα με το ποσους ηχους μπορει να βγαλει ενα synth. μαλλον ειναι απειροι και δεν μπορεις να τους υπολογισεις με μπακαλιστικους τροπους. νομιζω οτι ο kilon το εφερε καθαρα ενδεικτικα το παραδειγμα.

 

για παραδειγμα αν εχεις καποιου ειδους modulation matrix το γεγονος οτι ενα lfo,που το εχεις synced σε midi clock, μπορεις να το δρομολογησεις στη θεση  ενος wavetable και στο resonance ταυτοχρονα με μια απλη αλλαγη στην αξια που χτυπαει ή στην κυματομορφη του lfo μπορει να εχει  πολυ δραστικες αλλαγες στο ηχοχρωμα. ή ακομα πιο πολυ τραβωντας το θεμα ενα 2ο lfo που θα επιρεαζει το πρωτο lfo.(ναι ειμαι στη δουλεια και σκεφτομαι το micro q μου :P)

 

ξαναγυρνω σε κατι που ειχα γραψει πιο πριν στο thread οτι ολο το θεμα ειναι οι modulators και η ελευθερια στη δρομολογηση κατ'εμε.

 

Presets Suck!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τον φίλο ourdarkness.

 

--Επέλεξε ένα combi στο οποίο θες να αναθέσεις program απο F bank (MOSS)

--Πατα menu για να μπεις στο edit mode του combi.

--Aφου μπεις στο menu του άγγιξε το tab P4 (EDIT ZONE CONTROL).

--Στη συνέχεια επέλεξε την τρίτη καρτέλα από αριστερά (moss setup).

--Τώρα λογικά θα βρίσκεσαι σε μία σελίδα η οποία δρομολογεί τα voices της moss (6 maximum) σε κάθε timbre. Έχε υπόψη σου οτι αν πχ δρομολογήσεις και τα 6 voices στο timbre 1 τότε δεν θα μπορείς να έχεις πάνω από ένα program moss στο combi σου. Μπορείς να έχεις μέχρι 6 moss timbres (1 voice), ή 3 moss timbres (2 voices) κ.ο.κ. Επιλέγεις οτι σε βολεύει

--Γυρνας me exit στην αρχική σελίδα του combi και αναθέτεις σε κάθε timbre που δρομολόγησες πριν της φωνές της moss, όποιο program απο F bank θες. Σιγουρέψου οτι το timbre βρίσκεται στο Gch και οτι το mixer δεν έχει το timbre στο 0 volume και λογικά είσαι ok.

 

Φυσικά πρέπει να σώσεις το combi σου. Ο λόγος που δεν άκουγες μέχρι τώρα τη moss απο το combi mode είναι γιατί το voice allocation είναι ρυθμισμένο default έτσι ώστε κανένα voice της moss να μην δρομολογείται στα timbres.

 

Eλπίζω να βοήθησα. Αν όχι πες μου τι δεν πάει καλά.

 

Kαλές δημιουργίες

 

Νίκος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου