IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2008 Ηχογράφηση από ηχείο ... ??? Κάπου είχα διαβάσει πως η τεχνική να ηχογραφούμε έναν σύνθ ήχο (και όχι μόνον) με μικρόφωνο από ηχείο, και όχι κατευθείαν στην είσοδο, δίνει καλύτερα αποτελέσματα ακόμα κι αν τον είχαμε περάσει από λάμπα. Ο ήχος που θα γράψει το μικρόφωνο, επιδή κουβαλάει μαζί του το χρώμα που δίνει η μετάδοση του ήχου διαμέσου του αέρα, θα είναι αυτό που λέμε ... ''αληθινός''. Έχει κανείς δοκιμάσει αυτή την μέθοδο; Γνωρίζει κανείς τί ηχείο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε; Πχ monitor, hi-fi, ενισχυτή keyboard ... ??? ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2008 Moderator Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2008 Ηχογράφηση από ηχείο ... ??? ... Ο ήχος που θα γράψει το μικρόφωνο, επιδή κουβαλάει μαζί του το χρώμα που δίνει η μετάδοση του ήχου διαμέσου του αέρα, θα είναι αυτό που λέμε ... ''αληθινός''. .... Βασικά, θα "κουβαλάει" το φιλτράρισμα λόγω της απόκρισης του ενισχυτή, του ηχείου, του μικροφώνου και του προενισχυτή του μικροφώνου. :) Έτσι (με μικρόφωνο) είναι ο συνηθισμένος τρόπος να γράφεις κιθάρες. Αν είναι να γραφτούν καταγράφοντας το ηλεκτρικο σήμα απευθείας, συνήθως χρησιμοποιούνται προσομοιωσεις καμπινων/μικροφώνων (είτε hardware είτε software) ώστε το σήμα να είναι πιο "αληθοφανές". Σχετικά με το αν αυτή η διαδικασία μπορεί να φανεί χρήσιμη και για τα πλήκτρα (ή για κάποια από αυτά), περιμένω να διαβάσω τι θα γράψει κάποιος σχετικός με το θέμα. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kontras Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2008 Υπάρχουν 2 απόψεις στο ζήτημα 1. Το να γράψεις από ενισχυτή λαμπάτο, πράγματι δίνει ένα ηχόχρωμα διαφορετικό στην ηχογράφησή σου. Το ζήτημα που προκύπτει είναι ότι πρέπει να έχεις και κάποιο καλό μικρόφωνο και ίσως κάποιες γνώσεις για την τοποθέτησή του. Βέβαια προκύπτει και το ζήτημα ηχομόνωσης του χώρου κλπ κλπ. Η αλήθεια είναι ότι μπορεί κάποιος κυριολεκτικά να τρελλαθεί προσπαθώντας να βρει σωστό τρόπο να ηχογραφήσει. Ο σωστότερος όλων βέβαια είναι το αυτάκι μας και η εμπειρία που αποκτάται. Αρνητικό για πολλούς σε αυτή τη μέθοδο είναι το κόστος, καθώς ένας αξιοπρεπής ενισχυτής και ένα αντίστοιχο μικρόφωνο έχουν ένα κόστος όχι ευκαταφρόνητο. 2. Γράφουμε κατευθείαν στο PC. Με την έλευση της τεχνολογίας και το πραγματικά ξέφρενο άνοιγμά της στον απλό χρήστη, υπάρχουν προγράμματα που με πολύ χαμηλότερο κόστος παράγουν πολύ καλά αποτελέσματα. Αυτά χωρίζονται σε 2 κατηγορίες. Η πρώτη είναι να γράψεις μια κιθάρα πχ με μια πεταλιέρα τύπου gt8, pod xt, tonelab κλπ, οι οποίες έχουν τεράστιες πραγματικά δυνατότητες, και μετά να παραμετροποιήσεις τις ηχογραφήσεις σου μέσω κάποιου προγράμματος. Η δεύτερη είναι κατευθείαν σε software, όπως amplitube, guitar rig κλπ, όπου δεν χρειάζεσαι πεταλιέρα, αλλά ηχογραφείς την κιθάρα σου "καρφί" στο pc. Τα ίδια ακριβώς ισχύουν όχι μόνο για κιθάρες, αλλά και για synth, με τη διαφορά ότι: στη λύση 1. δεν έχεις τόσα πολλά στησίματα με λαμπάτους ενισχυτές και στη 2. ότι υπάρχουν vst instruments και χρησιμοποιείς το synth σου σαν midi κλαβιέ Ελπίζω να βοήθησα λίγο και να έδωσα κάποια πάσα για πιό ειδικούς Dreamers come and go, but a dream's forever Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IxNiLaTiS Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2008 Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις. :) Θέλω να διευκρινίσω πως στόχος μου είναι να εξαλείψω από τα ψηφιακά σύνθ και σαμπλερς την ψηφιακήλα. :( Τονίζω πως δεν ενδιαφέρομαι για κιθάρα. ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2008 Το είχα κάνει, καθαρά για πειραματικούς σκοπούς...Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό, αλλά δε μπορώ να πω ότι ήταν περισσότερο αληθινο..Ούτε καν πολύ διαφορετικό...σημείωση ότι δεν εχω και το πιο έμπειρο αυτί... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2008 Ηχογράφηση από ηχείο ... ??? Κάπου είχα διαβάσει πως η τεχνική να ηχογραφούμε έναν σύνθ ήχο (και όχι μόνον) με μικρόφωνο από ηχείο, και όχι κατευθείαν στην είσοδο, δίνει καλύτερα αποτελέσματα ακόμα κι αν τον είχαμε περάσει από λάμπα. Ο ήχος που θα γράψει το μικρόφωνο, επιδή κουβαλάει μαζί του το χρώμα που δίνει η μετάδοση του ήχου διαμέσου του αέρα, θα είναι αυτό που λέμε ... ''αληθινός''. Έχει κανείς δοκιμάσει αυτή την μέθοδο; Γνωρίζει κανείς τί ηχείο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε; Πχ monitor, hi-fi, ενισχυτή keyboard ... ??? αυτο ισχυει μονο για τις κιθαρες,αν το εφαρμοσεις οπουδηποτε αλλου και ΕΙΔΙΚΑ σε synth/sampled ηχους τα αποτελεσματα θα ειναι το λιγοτερο...ΤΡΑΓΙΚΑ....... ο "αληθινος" ηχος και η εξαλειψη της "ψηφιακιλας" θα ερθουν με το σωστο mix και την σωστη παραγωγη.... ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiobox Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 26 Μαρτίου 2008 Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Η ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΚΙΘΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΗΧΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΚΙΘΑΡΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΜΕΧΡΙ 5-6 ΚΗΖ ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΡΝΑ ΟΙ ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ.... !!!.... ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΗΧΕΙΟ ΣΕ ΕΝΑ FULL RANGE ΣΗΜΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ???? 'Ολα είναι ατμός... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Herbert Δημοσιευμένο 27 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Μαρτίου 2008 Ηχογράφηση από ηχείο ... ??? Κάπου είχα διαβάσει πως η τεχνική να ηχογραφούμε έναν σύνθ ήχο (και όχι μόνον) με μικρόφωνο από ηχείο, και όχι κατευθείαν στην είσοδο, δίνει καλύτερα αποτελέσματα ακόμα κι αν τον είχαμε περάσει από λάμπα. Ο ήχος που θα γράψει το μικρόφωνο, επιδή κουβαλάει μαζί του το χρώμα που δίνει η μετάδοση του ήχου διαμέσου του αέρα, θα είναι αυτό που λέμε ... ''αληθινός''. Έχει κανείς δοκιμάσει αυτή την μέθοδο; Γνωρίζει κανείς τί ηχείο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε; Πχ monitor, hi-fi, ενισχυτή keyboard ... ??? αυτο ισχυει μονο για τις κιθαρες,αν το εφαρμοσεις οπουδηποτε αλλου και ΕΙΔΙΚΑ σε synth/sampled ηχους τα αποτελεσματα θα ειναι το λιγοτερο...ΤΡΑΓΙΚΑ....... ο "αληθινος" ηχος και η εξαλειψη της "ψηφιακιλας" θα ερθουν με το σωστο mix και την σωστη παραγωγη.... ;) σωστοτατος!!! ΟΧΙ ΑΛΛΟ TONELAB Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
PARIS_K Δημοσιευμένο 27 Μαρτίου 2008 Share Δημοσιευμένο 27 Μαρτίου 2008 εχω κάνει κατι παρόμοιο και έχει πετύχει αλλα με την εξής διαφορά.Κατ αρχήν πέρασα το module απο ενισχυτή κιθάρας,με άριστο mic kai pre.επίσης δέν έγραψα μόνο αυτό αλλα ταυτόχρονα και το Line σήμα.οπότε μίξαρα μαζί τα 2 σήματα,και έβαλα το ηχογραφημένο σήμα μέχρι που να μην είναι υπερβολικό.διακριτικά μόνο.αυτό όμως θα σ πρότεινα να το κάνεις όχι τόσο σε ηλεκτρονικούς ήχους γιατι θα χάσουν μεγάλο μέρο των δυναμικών τους.συνηθισμένη περίπτωση για βιολιά..γενικά το θέμα έχει πολύ ανάλυση και μπορείς να το ψάξεις στο ιντερνετ.εδω άλλοι γράφουνε με ενισχυτή τον οποίον έχουν βάλει πάνω σε ψηστιέρα και το μικρόφωνο να κοιτάει μέσα σε αυτήν..λολ. www.beatonboard.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 28 Μαρτίου 2008 Θέλω να διευκρινίσω πως στόχος μου είναι να εξαλείψω από τα ψηφιακά σύνθ και σαμπλερς την ψηφιακήλα. :( μία παλιά εποχή τρελών πειραματισμών με απασχόλησε το θέμα... πειραματίστηκα στο studio και με την ηχογράφηση των synth μέσω ηχείων διαφορετικών κατηγοριών και με χρήση διάφορων τύπων mic... εγκατέλειψα γρήγορα την ιδέα καθότι τα απλά ενδιαφέροντα αποτελέσματα ήταν πολύ λίγα και ο κόπος που απαιτούσαν πολύς για το τίποτα... τα πέρασα κι από ένα τρικέφαλο akai πομπινόφωνο, από τους πολύ καλούς κονβέρτορες του pro fostex dat που είχα, από διάφορα προενισχυτάκια κλπ...μμμ...μλς... κάποια στιγμή μέσα στην αναζήτηση δοκίμασα και παρέμβαλα ανάμεσα στην έξοδο του synth και και της κονσόλας ένα Musical Fidelity X-10 που χρησιμοποιούσα για να βελτιώσω τον ήχο του cd player μου (ένα marantz CD63SE που ήδη έπαιζε καλά)... ε λοιπόν το "βαρελάκι" που απλά διαθέτει δύο λάμπες ECC88 έκανε θαύματα... μεταμόρφωνε ποιοτικά κατά περίπτωση πολλούς από τους ήχους των synth που διέθετα τότε στο studio (roland d70, juno 60 ,d 220, yamaha dx7, tg 500, ensoniq sq 2, korg m1, wavestasion και των akai s1000)... αν θυμάσαι σε κάποιο άλλο θέμα ένας φίλος με είχε ρωτήσει αν παίζω εγώ ούτι ακούγοντας ένα παλιό ντέμο που είχα ανεβάσει...ε ήταν ένας σαμπλαρισμένος ήχος που είχα φτιάξει, περασμένος μέσα από το x 10... :) βέβαια τα σύγχρονα όργανα έχουν από την φύση τους καλύτερο ήχο αλλά πιστεύω πάντα υπάρχει περιθώριο για βελτίωση... κατά την γνώμη μου σε όποιον πέσει στα χέρια του ένα τέτοιο "βαρελάκι" αξίζει τον κόπο να το δοκιμάσει... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση