AcidFairy Δημοσιευμένο 9 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Ιανουαρίου 2008 Γεια χαρά, Λοιπόν προσπαθώ να βρω άκρη με το κούρδισμα της κάσας!! Γενικώς το δέρμα στην κάσα μου το χω πολύ τεντωμένο, αντιθέτως σε όποιο στουντιο και να πάω το δέρμα είναι πιο χαλαρό έτσι ώστε να χάνεται αρκετά η επαναφορά σε σχέση με αυτό που έχω συνηθήσει τουλάχιστον.. Το πιο χαλαρό κούρδισμα στην κάσα προσφέρει κάτι περισσότερο?? το κάνω εγώ λάθος ??? FASTERRRR FASTERRRRR!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dkall Δημοσιευμένο 9 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Ιανουαρίου 2008 Πηγαινε στα αρθρα επανω και θα βρεις ενα αναλυτικοτατο απο τον φιλο rockdrum , που θα σου λυσει ολες τις αποριες ...γηρασκω αει διδασκομενος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 9 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Ιανουαρίου 2008 Το πιο χαλαρό κούρδισμα στην κάσα, κάνει ότι και στα υπόλοιπα τύμπανα, δηλαδή τον ήχο πιο μπάσο, που τις περισσότερες φορές είναι και το ζητούμενο για την κάσα. Πολύ συχνά θα δεις το πίσω δέρμα της κάσας να είναι ελάχιστα σφιγμένο, ίσα-ίσα για να φύγουν οι ζάρες, και κάποιες φορές ούτε καν τόσο. Στη τζαζ πάλι, και ιδίως στο bepop, συνηθίζεται να τσιτώνουν αρκετά τα δέρματα (συνήθως σε μικρές κάσες 18αρες ή 20αρες), τόσο που το τύμπανο να δίνει μία καθαρή νότα, και ήχο που μοιάζει περισσότερο με τομ. Βέβαια τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι απόλυτο και αν σου αρέσει ο ήχος σου δεν χρειάζεται να αλλάξεις τίποτα. Αν πάλι θέλεις η κάσα σου να είναι πιο μπάσα και να έχεις επαναφορά, ξεκούρδισε το πίσω δέρμα μέχρι εκεί που θέλεις, και βάλε μπροστά ένα τελείως κλειστό δέρμα, κουρδισμένο λίγο πιο ψηλά από το πίσω. Με αυτόν τον τρόπο ο αέρας από το κτύπημα δεν θα διαφεύγει, θα επιστρέφει στο πίσω δέρμα και θα δίνει επαναφορά στον κόπανο. Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
rockdrum Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 10 Ιανουαρίου 2008 Κοίταξε και αυτό: http://www.noiz.gr/index.php?topic=8102.0 Έχω γράψει κάτι σχετικά, που θα το βρεις αρκετά ενδιαφέρον, αλλιώς εδώ είμαστε πάλι. Καλό είναι και αυτό το video του Bob Gatzen: Then as it was, then again it will be... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AcidFairy Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 Συγνώμη παιδιά που άργησα να απαντήσω! Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!! Θα καταφέρω να κάνω την 22αρα μου και πολύ μπάσα και με επαναφορά ;D FASTERRRR FASTERRRRR!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gydrummer Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 14 Ιανουαρίου 2008 Συγνώμη παιδιά που άργησα να απαντήσω! Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!! Θα καταφέρω να κάνω την 22αρα μου και πολύ μπάσα και με επαναφορά ;D Όλα είναι σχετικά με το τι ήχο ψάχνεις από την κάσα σου. Χωρίς να γνωρίζω το στυλ της μουσικής που παίζεις, τα πράγματα είναι πολύ απλά και ακολούθησε τις παρακάτω απλές συμβουλές: 1ον Αν θέλεις να "σκάει" η κάσα σου και να δίνει ένα στακάτο αλλά παράλληλα γεμάτο ήχο, σφίξε το δέρμα του πεταλιού όσο πιό χαλαρά γίνεται. Ταυτόχρονα το μπροστινό δέρμα της κάσας σφίξ'το τόσο όσο να δυσκολεύεσαι να συνεχίσεις να το σφίγγεις...τελείως δηλαδή! Αυτός ο τρόπος "κουρδίσματος" της κάσας ικανοποιεί πολύ τους ντράμμερς και σε ό,τι αφορά στην επαναφορά του πεταλιού αλλά και για τον γεμάτο και καθαρό ήχο. 2ον Αν επιθυμείς πιό "μπάσο" ήχο στην κάσα ακολουθείς αντίστροφα όσα περιγράφονται παραπάνω. Σφίγγοντας και Ξεσφίγγοντας ταυτόχρονα και τα δύο δέρματα. Εσύ θα βρεις σε πιό σημείο ο ήχος της κάσας σε ικανοποιεί παικτικά και υποστηρίζει καλύτερα τια απαιτήσεις της μουσικής που παίζεις. ...δοκίμασε! " Keep Your Blues Fire Burnin' " Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
rockdrum Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Ιανουαρίου 2008 Συμπληρωματικά όπως είπε ο φίλος gydrummer μαζεύω τα «τεντώματα» σε κατηγορίες: Για το bass drum: Ήχος tight: front head ελαφρώς ψηλότερα από batter head Ήχος με Bottom end: ξεκουρδίζουμε front head ελαφρώς. Σχεδόν και τα δύο δέρματα στο ίδιο κούρδισμα. Ήχος boom: Batter head ελαφρώς ψηλότερα από front head (το ανάποδο του tight). Ήχος click (ο αγαπημένος metal): Batter head λίγο πριν το ξεκούρδισμα, δηλαδή στο πρώτο χαμηλότερο τόνο που μπορεί να δώσει το τύμπανο. Tip: Σε χώρο χωρίς μικρόφωνα ο ήχος boom είναι καλύτερος. Συνήθως πολλοί κουρδίζουν χαμηλά και πνίγουν τα τύμπανα πριν τα ακούσουν με τη μπάντα. Αυτό ακούγεται καλά στο drummer αλλά στους υπόλοιπους ο ήχος είναι σαν χαρτόκουτο. Αυτό που λέω πολλές φορές, πως τα τύμπανα πρέπει να αναπνέουν και να παράγουν αρμονικές. Κατά τη διάρκεια του παιξίματος με το group οι ανεπιθύμητες αρμονικές μειώνονται δραματικά και το τύμπανο ακούγεται πιο ζεστό. Ακόμα και στο ταμπούρο με τα ανεπιθύμητα buzz συμβαίνει αυτό. Η διαφωνία με τον gydrummer είναι στο θέμα του σφιξίματος. Δεν χρειάζεται το «όσο παίρνει». Αν το bass drum δεν είναι γεμάτο στο αφρολέξ η απλή διαφορά τρίτης ανάμεσα στα δέρματα, είναι αρκετή. Αν είναι πνιγμένο το τύμπανο, φυσικά χρειάζεσαι κάτι δραματικό για να ακούσεις διαφορά. Αποτέλεσμα να αχρηστεύονται τα δέρματα… Then as it was, then again it will be... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση