illussion Δημοσιευμένο 6 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Ιανουαρίου 2008 Αν πριν την προβα παντως πας στον ηχοληπτη και του πεις "φιλε, αν μπορουμε λιγο να δοκιμασουμε και το δικο μου μικροφωνο γιατι με αυτο παιζω..." και του βγαλεις κανα SM58 ή Beta κλπ εχει να πεσει πολυ γελιο στο λεω! Μου θυμίζεις κάτι παλιά live που κουβάλαγα το δικό μου set και κόντευα να δείρο τους ηχολήπτες γιατί με κοιτάγανε περίεργα που είχα μεγαλύτερο σετ απο 5 κομάτια ( 9-12 κομάτια κάθε φορα :P ) Σε αυτή την περίπτωση απλά μπορεί να φταίμε κι εμείς που έτσι έχουμε μάθει τους ηχολήπτες. Είναι όπως οι πελάτες τα μικρα παιδιά και τα κατοικιδια :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BRAIN Δημοσιευμένο 6 Ιανουαρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 6 Ιανουαρίου 2008 παιδιά ευχαριστώ για την βοήθεια, μήπως υπάρχει κανένας ηχολήπτης με εμπειρία στα LIVE για να πει δυό λόγια παραπάνω για τα μικρόφωνα φωνής, το feedback και για την ποιότητα και την ευκρίνεια που μπορεί να μας δώσει το κάθε μικρόφωνο? και πως μπορούμε να έχουμε σχετικά, σταθερά αποτελέσματα στα live με τον ήχο που μας αρέσει, με προσωπικό εξοπλισμό? όπως: μικρόφωνο, καλωδια, chanel strip(pre amp,compresor,eq) + efe. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boody Δημοσιευμένο 6 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Ιανουαρίου 2008 Αν πριν την προβα παντως πας στον ηχοληπτη και του πεις "φιλε, αν μπορουμε λιγο να δοκιμασουμε και το δικο μου μικροφωνο γιατι με αυτο παιζω..." και του βγαλεις κανα SM58 ή Beta κλπ εχει να πεσει πολυ γελιο στο λεω! σορυ δεν καταλαβα , γιατι θα πεσει γελιο? http://the-boody.blogspot.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ZombieTone Δημοσιευμένο 6 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Ιανουαρίου 2008 Αν πριν την προβα παντως πας στον ηχοληπτη και του πεις "φιλε, αν μπορουμε λιγο να δοκιμασουμε και το δικο μου μικροφωνο γιατι με αυτο παιζω..." και του βγαλεις κανα SM58 ή Beta κλπ εχει να πεσει πολυ γελιο στο λεω! σορυ δεν καταλαβα , γιατι θα πεσει γελιο? Καταρχην και για να βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους.... Σε ενα live μικρη σημασια εχει με τι μικροφωνο παιζεις. Και οποιος θελει ας μου πει οτι λεω ψεμματα. Και μιλαω για μικροφωνο ετσι; Οχι για behringer ή οτιδηποτε παρεμφερες. Και ας παρουμε για παραδειγμα τα μικροφωνα που αναφερει ο BRAIN. Οποιος απο σας, πισω απο μαυρο πανι, μπορει να ξεχωρισει ενα SM58 απο ενα Beta58, με τον ιδιο προενισχυτη και στο ιδιο (συνηθως κακο εως average) PA, και διορθωσε με σε αυτο το τελευταιο σχετικα με την ποιοτητα του PA στα live που κανεις BRAIN, κερδιζει χρυσουν ωρολογιον. Με λιγα λογια; Μπουρδες! Και γιατι θα βαλει τα γελια ο ηχοληπτης; Γιατι αν του το παιξεις ψαγμενος ή οργανωμενος με ενα Beta58, το πιο standard live μικροφωνο φωνης απανταχου της γης, θα σε παρει για τελειως ασοβαρο αν οχι και στο ψιλο! παιδιά ευχαριστώ για την βοήθεια, μήπως υπάρχει κανένας ηχολήπτης με εμπειρία στα LIVE για να πει δυό λόγια παραπάνω για τα μικρόφωνα φωνής, το feedback και για την ποιότητα και την ευκρίνεια που μπορεί να μας δώσει το κάθε μικρόφωνο? και πως μπορούμε να έχουμε σχετικά, σταθερά αποτελέσματα στα live με τον ήχο που μας αρέσει, με προσωπικό εξοπλισμό? όπως: μικρόφωνο, καλωδια, chanel strip(pre amp,compresor,eq) + efe. BRAIN... Δεν θα σου πω αυτα που θες να ακουσεις. Θα σου πω αυτα που πρεπει. Μαλλον η απαντηση απο ηχοληπτη live δε σε καλυψε ακομα. Μπορουμε να το ξαναπροσπαθησουμε ομως. Γινε πιο συγκεκριμενος και θα παρεις συγκεκριμενη απαντηση... Ερωτησεις του στυλ ειναι το Beta58 πιο συναισθηματικο και κομπρεσαρισμενο (!!!) απο το SM57, συγγνωμη που στο λεω, δεν θα απαντηθουν ποτε απο τον "Big" Mick... Αν θες απο μας, που οσο να 'ναι υπολοιπομαστε σε σχεση με τον Mick, τοτε ευχαριστως αλλα αν θες και "επαγγελματικα διαπιστευτηρια" εκτος απο απαντησεις, τοτε συγγνωμη... Για να εχεις ωστοσο σταθερα ηχητικα αποτελεσματα σε χροια σε καθε χωρο που παιζεις και με την προυποθεση οτι δεν εισαι ιδιοκτητης ολης της ηχητικης αλυσιδας (μικρόφωνο, καλωδια, channel strip(pre amp,compresor,eq) + FX), κρατα σταθερο τον ηχοληπτη. Απο τα μικροφωνα που αναφερεις και απο ενα σωρο ακομα σαν αυτα, δεν θα εχεις ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ προβλημα οσων αφορα ποιοτητα και ευκρινια. Feedback θα εχεις με ολα. Αλλα δεν φταινε τα μικροφωνα γι αυτο. Αν συνεχιζεις να θες τη γνωμη μου, εδω ειμαι, περιμενω τις ερωτησεις σου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BRAIN Δημοσιευμένο 6 Ιανουαρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 6 Ιανουαρίου 2008 παιδιά ευχαριστώ για την βοήθεια, μήπως υπάρχει κανένας ηχολήπτης με εμπειρία στα LIVE για να πει δυό λόγια παραπάνω για τα μικρόφωνα φωνής, το feedback και για την ποιότητα και την ευκρίνεια που μπορεί να μας δώσει το κάθε μικρόφωνο? και πως μπορούμε να έχουμε σχετικά, σταθερά αποτελέσματα στα live με τον ήχο που μας αρέσει, με προσωπικό εξοπλισμό? όπως: μικρόφωνο, καλωδια, chanel strip(pre amp,compresor,eq) + efe. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chorrer Δημοσιευμένο 6 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 6 Ιανουαρίου 2008 Λοιπον μπορει να γελασετε αλλα εγω πιστευω οτι μπορω να καταλαβω την διαφορα μεταξυ ενος SM58 κι ενος Beta 58.....Αυτο που δεν μπορω να θυμηθω ειναι το ποιο ειναι ποιο :P ...τι εννοω? τραγουδουσα χρονια σε μαγαζια τα οποια ειχαν SM58 (αυτα που εχουν και διακοπτη on/of) και λιγους μηνες πριν αγορασα το BETA 58A το οποιο θεωρειται "καλυτερο" (κι ειναι κι ακριβοτερο) ...η το αναποδο....σε αυτο μπερδευομαι...τεσπα , το ενα ειναι φθηνοτερο ,εχει διακοπτη και χρησηποιειτε κατακορον σε live(ας πουμε οτι ειναι το SM58) και το αλλο ειναι ακριβοτερο ,χωρις διακοπτη κι ειναι το ονειρου καθε ερασιτεχνη/ημιεπαγγελματια μουσικου που δεν εχει και πολλα φραγκα (ας πουμε οτι αυτο ειναι το BETA58) .....Εισαγωγη τελος, παμε παρακατω: Θα συμφωνησω με το παληκαρι που εθεσε την ερωτηση οτι το SM ειναι πιο "συναισθηματικο" κι εξηγουμε....οταν τραγουδας με αυτο , η χροια της φωνης σου (ιδιως αν εχει τασης βραχναδας κι ειναι μπασσα) ακουγεται καπως πιο ζεστη και μεστη ...βεβαια απο θεμα ευκρινειας δεν λεει και πολλα , καθοτι αν εχει λιγη παραπανω βαβουρα στο μαγαζι η φωνη σου χανεται μεσα στις συχνοτητες των υπολοιπων μουσικων. Απο την αλλη μπορει το ΒΕΤΑ να ειναι καπως πιο "ψυχρο" κι "απροσωπο" αλλα εχει πολυ μεγαλυτερο φασμα συχνοτητων και πολυ μεγαλυτερη ευκρινεια. Προσωπικα πλεον εχω παθει ανοσια οσον αφορα την μαρκα του μικροφωνου που θα τραγουδησω (ενα πραγμα οπως ο πολλα χρονια καπνιστης που μπορει να καπνισει με την ιδια ευκολια ολες τις μαρκες) ..απλα οπως και στο τσιγαρο εχω καποια ιδιαιτερη προτιμηση σε μια συγκριμενη μαρκα. Οταν ασχολεισαι με το τραγουδι , αποκτας γενικοτερα ενα καπως πιο εκπαιδευμενο αυτι σε τετοιες μικρες λεπτομερειες κι οπως ακριβως ενας ντραμερ μπορει να ξεχωρισει αν τα ξυλα των τυμπανων ειναι απο maple ή καποιο αλλο υλικο ετσι ξεχωριζει κι ενας τραγουδιστης καποια ιδιαιτερα χαρακτηριστικα στις μαρκες των μικροφωνων που μπορεις να τα αντιληφθεις σε οποιοδηποτε ηχοσυστημα κι αν βγαινεις. @BRAIN Αν θελεις την γνωμη μου δοκιμασε και τα 2 σε καποιο μαγαζι και μετα αποφασισε ποιο σου "καθεται" καλυτερα στην φωνη σου...για το τριτο που αναφερεις δεν το γνωριζω οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη...επισης εχω κανει προβες για κανα 2 μηνες με το BETA και ενα Σε΄ι΄χαινζερ (καπως ετσι προφερεται, δεν μπρω να θυμηθω πως γραφεται) , το δευτερο ηταν του μπασσιστα αλλα ετυχε πολλες φορες να τραγουδησω κι εγω με αυτο ...απο θεμα χρηματων ειναι καπου στα ιδια λεφτα με το BETA και μου εκατσε αρκετα καλα στην φωνη. Εγω παντως αν πηγαινα να αγορασω τωρα μικροφωνο θα επαιρνα το κλασικο SM ,νομιζω οτι ταιριαζει καλυτερα στην χροια μου απο τα αλλα 2. Για τα σφυριγματα , το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι αναλογα με ηχητικα συστηματα του καθε χωρου αλλα και την μορφολογια του , κανεις και τις αναλογες ρυθμισεις , πχ: 1. Μεγαλο μαγαζι με τζαμαρια --> ....Κοβεις ευαισθησια κι ανεβαζεις ενταση, ....βαθακι αναιπαισθητο απο καποιο "small room" , ......τα παραμετρικα εχουν σχεση περισσοτερο με την χροια σου παρα με το χωρο...εγω ας πουμε που εχω μπασσομεσαια φωνη(αν θεωρησουμε οτι το κουμπακι ειναι σαν ρολοι και το μηδεν ειναι στην μεση δηλαδη στις 12) δουλευω το hi στο "και πεντε" εως "και δεκα" , το mid απο "παραδεκα" ως "ακριβως" και το low απο "παραπεντε" ως "και πεντε" αναλογως το χωρο...εχει τυχει πολυ σπανια να χρειαστει να κανω καποια αλλη ρυθμιση. 2. Μικρο μαγαζι --> .....Ευαισθησια οση ειναι απαραιτητη ωστε να μην χρειαζεται να "φιλας" το μικροφωνο κι αναλογη ενταση. ....Καπως περισσοτερο βαθακι απο "big room" ή "large room" , ...τα παραμετρικα οπως και πριν. Αν πειραματιστεις λιγακι , θα τη βγαλεις την ακρη. καλη επιτυχια στην αναζητηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 9 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 9 Ιανουαρίου 2008 παιδιά ευχαριστώ για την βοήθεια, μήπως υπάρχει κανένας ηχολήπτης με εμπειρία στα LIVE για να πει δυό λόγια παραπάνω για τα μικρόφωνα φωνής, το feedback και για την ποιότητα και την ευκρίνεια που μπορεί να μας δώσει το κάθε μικρόφωνο? και πως μπορούμε να έχουμε σχετικά, σταθερά αποτελέσματα στα live με τον ήχο που μας αρέσει, με προσωπικό εξοπλισμό? όπως: μικρόφωνο, καλωδια, chanel strip(pre amp,compresor,eq) + efe. Από την εμπειρία μου, δεν υπάρχει καλύτερο μικρόφωνο από το shure sm58, εννοώντας πως είναι το απόλυτο εργαλείο και θα σε 'βγάλει' παντού ασπροπρόσωπο ότι φωνή και να έχεις και σε ότι χώρο παίξεις. Εναλλακτική επιλογή, το Senheizer e845 το οποίο μπορείς να έχεις για 2ο μικρόφωνο, το οποίο θα σου δώσει λύση εκεί όπου το sm θα έχει feedback που δεν μαζεύεται χωρίς να χαλάσει ο ήχος, και που θα το αντικαταστήσει εκεί που απλά μπορεί το sm να μην "κάθεται" ας πούμε.Αλλά ν1 είναι το Shure. To feedback είναι κάτι που αφορά τον ηχολήπτη να το αποφύγει. Εσύ (και όλοι οι τραγουδιστές) απλώς πρέπει να έχεις στο νου σου να αποφεύγεις να "κοιτάει" η κάψα του μικροφώνου σου το μόνιτορ της φωνής.Έτσι μειώνεις την πιθανότητα feedback και δεν αναγκάζεται o ηχολήπτης να αλλοιώσει υπερβολικά τον ήχο ώστε να μειώσει την πιθανότητα για feedback. Τέλος, αν η ερώτηση περί ειδικού hardware έχει σαν σκοπό την διατήρηση ενιαίου ήχου από χώρο σε χώρο, τότε δεν νομίζω ότι αξίζει ιδιαίτερα τον κόπο γιατί αυτό δεν γίνεται αφού μπαίνουν στην μέση και οι παράγοντες ακουστική και ηχεία οι οποίοι είναι και οι πιο καθοριστικοί σε live καταστάσεις. Αν αποφασίσεις όμως κάτι τέτοιο ,μπορείς να ακολουθήσεις κανονικά τις στουντιακές λύσεις (εξαιρείται το reverb γιατί υπάρχει το θέμα της ξεχωριστής ρύθμισης για το stage και για το FOH). http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση