Προς το περιεχόμενο

Reverb combination


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Reverb combination ???

 

Υπάρχει κάποια τεχνική που παιρνά το σήμα από 2 ή και περισσότερα reverb.

Γνωρίζει κανείς:

 

1.  πως γίνεται αυτό σωστά; 

Δηλαδή, αφήνουμε όλες τις συχνότητες από το rev Α στο Β.

Πόσο amount  κλπ βάζουμε στο καθένα;

 

 

2,  τι ακριβώς καταφέρνουμε με αυτή την τεχνική

που δεν μπορούμε  να καταφέρουμε με το ένα reverb;

 

Ευχαριστώ, Καλή Χρονιά με υγεία και καθαρά μυαλά.

 

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι, δεν ειναι "τεχνικη", αλλα μπορει να γινει.Μπορεις ειτε να:

α) τα τσιτωσεις και τα 2 και να ακουγεσαι σαν να πευτεις στα φαραγγια της Μορντορ

β) Αν χρησιμοποιεις λαμπατα reverb, ουσιαστικα βαζεις περισσοτερες λαμπες στην προενισχυση σου και αλλαζει η χροια σου (κατα την αποψη μου εχεις πιο γλυκα μπασσομεσαια απο προσωπικη εμπειρια)

γ) Μπορεις στην ακολουθια:  ενισχυτης---revA----revB----source, στο rev B να βαλεις στο nine o'clock το tone, το dwell τσιτα και να βαλεις ελαααχιστο mix, καπως ετσι δεν θα χεις πολυ reverb αλλα στην "νοτα" σου θα ακουγεται το σκασιμο του ελατηριου, και απ το reverb A να διαμορφωσεις ουσιαστικα εσυ το reverb που θες να χει ο ηχος σου...

Αν εχεις καμια απορια... πες μπας και μπορεσω να σε βοηθησω...Παντως μετα την προσφατη αποκτηση ενος λαμπατου reverb unit, πραγματικα ΤΙΠΟΤΑ δεν συγκρινεται με ενα καλο, λαμπατο reverb!

Cheers!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ πολύ, αλλά δυστυχώς δεν διευκρίνισα

πως εννοώ το reverb στην μίξη ως "send effect".

 

Άλλωστε δεν είμαι κιθαρίστας.  :-[

 

ΤΟ ΓΑΡ ΑΥΤΟ ΝΟΕΙΝ, ΕΣΤΙΝ ΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου απαντησω καθαρα βασει προσωπικης εμπειριας, οποτε μπορει να πω και λαλακιες...!

 

Χρονικα, το βαθος αναλυεται σε δυο περιοδους: Τις πρωτες ανακλασεις (early reflections) και την 'ουρα' (decay time).

 

Οι πρωτες ανακλασεις, αναλογα με τον τυπο του βαθους (π.χ. plate, room, hall) συνηθως εχουν τελειως διαφορετικη συμπεριφορα και ακουγονται και διαφορετικα.

 

Συνηθως, οταν χρησιμοποιω δυο βαθη, το ενα ειναι short reverb (με ελαχιστο εως και καθολου decay time) και το αλλο ειναι long reverb (με μεγααααλη ουρα, πηγαδισια :P)

 

Μου εχει τυχει να εχω βρει ενα πολυ ωραιο βαθος με μεγαλη ουρα, ζεστο κτλ. κτλ., αλλα να μην με ικανοποιουν αρκετα οι πρωτες του ανακλασεις. Δηλαδη, η ουρα που αφηνει ηταν μια χαρα, αλλα κατι δεν μου πηγαινει καλα στην 'αρχη' του. Σε αυτην την περιπτωση, κραταω μονο την ουρα απο αυτο το βαθος, κοβοντας τελειως τις πρωτες ανακλασεις του, και βρισκω ενα αλλο βαθος με πιο ωραιες, πιο ευδιακριτες πρωτες ανακλασεις και απο αυτο κοβω τελειως την ουρα του.

 

Αυτο που πετυχαινεις ετσι, κατα τη γνωμη μου, ειναι το να 'συνθετεις' το δικο σου βαθος, οπως εσυ το θελεις. Γιατι, καλη η μεγαλη ουρα, αλλα και οι πρωτες ανακλασεις παιζουν σημαντικο ρολο στο ποσο ωραια ακουγεται ενα βαθος..

 

Βεβαια, αν δεν απατωμαι, με τα δυο βαθη μπορεις επισης με καποια 'τεχνικη' (βασει ψυχοακουστικης) να τοποθετησεις την πηγη σου πιο ευδιακριτα στο χωρο. Το αν βρισκεται in your face ή καπου πιο μακρια στο βαθος. Και με το ενα βαθος μπορεις να το κανεις αυτο, αλλα νομιζω οτι με τα δυο βαθη γινεται πιο...'επαγγελματικα'.

 

Αυτα απο μενα, ελπιζω καποια στιγμη να μιλησουν κι οι guru και να στα πουν πιο σωστα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H εξήγηση που έδωσες είναι η καλύτερη.

 

Όσο αφορά το 1ο ερώτημα του Ιχνηλάτη, αν κατάλαβα καλά, θές να στείλεις από ένα send σε 2 εφε? Ή 2 send, το καθένα να έχει το δικό του?

 

Στην 1η περίπτωση το αποτέλεσμα θα είναι λίγο αφύσικο αφού ουσιαστικά βάζεις βάθος στο βάθος (αφού συνδέονται εν σειρά).Δεν το έχω δοκιμάσει, ίσως γίνεται ενδιαφέρον αν αφήσεις λίγο dry σήμα να περάσει από το α' εφέ στο β'.

 

Στη 2η περίπτωση έχεις 100% wet σήμα και στα 2 και είναι γενικώς πιο "λογική" συνδεσμολογία.Εδώ ρυθμίζεις κανονικά κατά βούληση την ποσότητα που θέλεις.

 

Κατά τα άλλα, πειραματίσου.Απλώς, και μόνο αν θές περισσότερη αληθοφάνεια στο αποτέλεσμα, μην ενισχύεις πάρα πολύ τις "πρώτες ανακλάσεις" όταν θέλεις ένα γενικότερο εφέ με "ουρά".Και το αντίθετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου