Προς το περιεχόμενο

...αποριες για gibson κιθαρες


takis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 24
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

φιλε Silot εχω παιξει με την flying-v μου και την strat μου με ενα soldano 10-15W δεν θυμαμαι ακριβως..αλλα επειδη ειμαι πολυ κολλημενος stratocasterακιας :lol: μου αρεσε πολυ περισσοτερο με την strat...βεβαια εσυ μου μιλησες για les paul και για αλλον ενισχυτη...ισως στο μελλον παιξω και με αυτα.. :wink:

 

Υ.Γ.σου εστειλα προσωπικο μυνημα...μαλλον δεν το εχεις δει ακομα:wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις απάντηση στο μύνημα !

Οσον αφορά στους Soldano, δυστυχώς οι μικροί ενισχυτές, ή οι προενισχύσεις που έχει κυκλοφορήσει ο αμερικάνος δεν έχουν σχέση με το τέρας.

Στο blues alive πάντως, ο Moore παίζει με SLO 100.

Leo got it right the first time

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εχω μια βιντεοκασσετα το live blues(συμμετεχει και ο bb.king) που ο...γερο gary εχει τον απιστευτο ηχο.εχει 3ενισχυτες ο ενας πανω στον αλλο.εναν fender blackface,εναν marshall μαλλον τον jtm45,και εναν...soldano :wink: αλλα δεν εχω καταλαβει με ποιον απο ολους παιζει καθε στιγμη και την συνδεσμολογια μετεξυ τους :cry:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eίναι αστείο, αλλά μάλλον χρησιμοποιεί την προενίσχυση του ενός στον τελικό του άλλου, ή/καί parallel switching οπου έχει δύο απο τους τρείς on ταυτόχρονα εκμεταλευόμενος το καλύτερο πιθανό eq απο τον καθένα.

Αυτά τα παιχνίδια έχω την αίσθηση πως τα ξεκίνησαν οι Αμερικάνοι με τα multi-amp setups που σχεδίαζε ο Bradshaw.

Απίστευτος ήχος, αλλά μόνο για stage και μόνο για... οδοντίατρους !

Leo got it right the first time

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ takis,

 

χαίρομαι που βρήκες το post μου κατατοπιστικό.Λοιπόν,ρωτάς γιατί 4 κομμάτια έτσι;Λοιπόν για gibson les paul έχουμε:,1 κομμάτι το σώμα,1 κομμάτι το μπράτσο,ένα κομμάτι η ταστιέρα,και ένα κομμάτι το maple top,σύνολο 4 :)

Και είπαμε,αυτό είναι το λιγότερο,μπορεί το σώμα να αποτελείται και απο παραπάνω κομμάτια (κάτι που είναι επίσης σύνηθες σε κακής ποιότητας stratocaster,αλλά και στις αμερικάνικες περιόδου 92-94 αν θυμάμαι καλά)

Σε μια neck through κιθάρα: 1 κομμάτι το μπράτσο και η "προέκτασή" του,2 κομμάτια τα "φτερά" που κολλάνε στην προέκταση και φτιάχνουν το σώμα,και 1 η ταστιέρα,πάλι σύνολο 4 :wink:

 

ps1 Πάρε fralin.Αξίζουν τον κόπο για τα λεφτά τους,και δέν νομίζω να μείνεις δυσαρεστημένος.

 

ps2. όσον αφορά ενισχυτές,μην ξεχνάμε και τον marshall JCM 800...rock all the way βέβαια.Για blues (ειδικά σε συνδυασμό με les paul) JTM45 είναι ότι πρέπει...

Occam's razor makes the cutting clean.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια μικρή διόρθωση: Το maple top της Les Paul είναι συνήθως 2 κομμάτια book-matched. Επίσης, το headstock (τουλάχιστον στη Standard+ που περιεργάζομαι αυτή τη στιγμή) έχει 2 επιπλέον κομμάτια μαόνι αριστερά-δεξιά (προφανώς κόβουν το μπράτσο μια ευθεία και μετά προσθέτουν αυτά για να μη σπαταλάνε ξύλο) και βέβαια η φλύδα από έβενο (μάλλον) στο μπροστινό μέρος του headstock (συμπεραίνω ότι είναι έβενος από το μαύρο χρώμα).

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι'αυτο το λόγο είπα "το λιγότερο 4".Κάποιες από τις high-end les pauls φτιάχνονται με ένα κομμάτι maple.Το ίδιο ισχύει και για το σώμα.

Occam's razor makes the cutting clean.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο βασικότερος λόγος για τον οποίο ο Gary Moore ακούγεται ετσι είναι δυστυχως το ότι ΕΙΝΑΙ ο Gary Moore.

Toν είδα πέρυσι live στο Λονδίνο & παρόλο που έπαιζε περισσοτερο με μια ES335 & μια strat ,βασικά τον ΙΔΙΟ ήχο με τους δίσκους του έβγαζε :wink:

Ο ενισχυτής του ήταν ενας απλός MARSHALL JCM2000 με μια 4χ12 καμπίνα,ενω η πεταλιέρα του αποτελούνταν απο φθηνα BOSS & IBANEZ πεταλάκια.

Οι περισσότερες Les Paul που έχω δεί έχουν σώμα απο 2 ή 3 κομμάτια μαόνι και top απο 2 κομμάτια maple (αυτές των δεκαετιών του 70-80 έχουν μεχρι και 4!)

Οι κλασσικές original burst του 59-60 ( εξωπραγματικά ακριβές πλέον) είναι OΛΕΣ ενα καμμάτι μαόνι για το σώμα & 2 κομμάτια bookmatched maple top.(ετσι κατασκευάζονται και τα reissue απο το custom shop).

 

Το headstock είναι βέβαια ξεχωριστό κομμάτι απο το μπράτσο και αποτελείται απο 1,2 ή 3 κομμάτια με laminate (holly wood για τις original,κόντρα πλακέ θαλασσης για αυτές του 70-80 (!!!) & κάποιο απλό laminate για τις standard) επικάλυψη . (το HEADSTOCK ενώνεται με scarf joint για να επιτευχθεί η κλασσική "γωνία" μεταξύ μπράστου & headstock)

 

Tα μπράτσα των les paul είναι (με εξαίρεση την περίοδο 72-85 που ήταν 1 ή 2 κομμάτια maple) ενα κομμάτι μαόνι .

Bεβαια το πόσα κομμάτια αποτελούν μια κιθάρα δεν παίζει & μεγάλη σημασία στον ήχο της :wink:

Γενικά οι μαγνήτες των les paul για αυθεντικό vintage ηχο πρεπει να είναι alnico & με σχετικα χαμηλή έξοδο.

Οι καινούργιοι burst buckers της Gibson είναι κατα τη γνωμη μου οι καλύτεροι που έχει βγάλει ποτε η gibson εδω & χρόνια.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hello Superfunk !!

1. Στα του Gary Moore θα συμφωνήσω, γιατί γενικά παντού μπορούμε να βρούμε καλά μηχανήματα, αλλά δυστυχώς χέρια δεν πουλάει κανένας !

2. Το Holly veneer στα headstocks της Gibson ήταν κάποτε (και κατά καιρούς παραμένει στα historic reissues) ένα κομματάκι καπλαμάς (φύλλο ξύλου λεπτό σαν χαρτί σχεδόν..) που το έβαφαν μαύρο, ή σε άλλες περιπτώσεις ενα συνθετικό, πλαστικίζον υλικό σαν αυτό που έχουν τα τραπέζια απο φορμάϊκα στο πλάι τους, το οποίο "σιδερώνεται" πάνω στο headstock. Ευτυχώς, κόντρα πλακέ δεν υπάρχει πουθενά !

3. Κατα 99% , scarf joint δεν υπήρξε σε καμμία Gibson γιατί πολύ απλά αυτή η οικονομικότατη μέθοδος κατασκευής αποτέλεσε καινοτομία των Ιαπώνων στα '70s για λόγους μεγιστοποίησης της παραγωγής. Οι Gibson παραδοσιακά έχουν ένα κομμάτι μπράτσο, και όταν λέω ένα κομμάτι αναφέρομαι συγκεκριμένα στο πίσω μέρος του εξαιρόντας φυσικά την ταστιέρα. Είναι αλήθεια οτι αυτή η τεχνική εγκαταλείφθηκε για περίπου 14 χρόνια απο το 1970 ώς το 1984, όπου φτιάχναν εκείνα τα απαράδεκτα μπράτσα με τα 3 κομμάτια maple, αφαιρόντας απο τα όργανα τον γλυκύτατο όγκο τους στα μεσαία...

4. Συμφωνώ με το ότι οι Burstbuckers είναι οι καλύτεροι των τελευταίων χρόνων, και πραγματικά ανώτεροι απο όσους Duncan έχω ακούσει σε Gibson, εκτός απο τους Seth Lover, αλλά ακόμη και οι Burstbuckers έχουν ελάχιστα κοινά με τους προ-80s alnico μαγνήτες της Gibson. Ίσως παραείναι κομπρεσαρισμένοι για τα γούστα μου, δεν ξέρω...

5. Μια που μάλλον είμαστε και οι δύο άρρωστοι με τις Tele, ρίξε μια ματιά στο actionguitar.com να δείς πόσο θα μπορούσαμε να πάρουμε σήμερα μια USA Schecter PT Custom !!!!

Καταριέμαι το υπόλοιπο της Visa μου !

6. Ωραία δεν είναι να τα λεμε κάπου - κάπου ? !!

Leo got it right the first time

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου