takis Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2005 εχω τις εξης αποριες και οποιος μπορει να με ενημερωσει τον ευχαριστω :lol: 1.καταρχας εχω μια gibson flying-v re-issue 67 και τελικα μπορω να πω οτι δεν με ικανοποιει τοσο πολυ ο ηχος της.και αυτο γιατι οταν ακουω gary moore (Που οκ,παιζει με les paul αλλα πανω κατω ολο μαονι ειναι και οι δυο κιθαρες,αν κανω λαθος πειτε μου),να παιζει με την les paul, blues γενικα στα live του αλλα και συγκεκριμενα σε ενα δισκο τον:blues for greeny παθαινω πλακα (αλλα και ουλιτιδα :lol: ) με τον ηχο.και οπως ειπα ειναι βασικα το ξυλο ιδιο πιστευω οτι οι μαγνητες του gary moore κανουν την διαφορα.αρα ρωταω τι μαγνητες φοραει η κιθαρα του;αν τους εβαζα στην δικια μου θα πλησιαζα αρκετα τον ηχο;υπαρχουν καποιοι μαγνητες για gibson γενικα που να...ειδικευονται για blues; 2.τι διαφορα θα ειχε στον ηχο μια les paul συναρμολογουμενη πχ. απο warmoth απο τις κανονικες που ειναι ολο το ξυλο ενα κομματι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
NightCrawler Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2005 δυστυχώς φοβάμαι οτι ακόμα και ακριβώς την ίδια κιθάρα ναχες με τον Moore πάλι ίδιο δεν θα ακουγόταν 8) και μην ξεχνάς οτι ο Μοοre θα παίζει με ένα rack μέχρι το ταβάνι ενώ εμείς παίζουμε με ένα ελάχιστο rackaki, η κανα marshallaki... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2005 Επίσης ο Gary παίζει με την ΘΕΪΚΗ κιθάρα του (επίσης ΘΕΟΥ) Peter Green (που του την πούλησε από ότι ξέρω για ένα κομμάτι ψωμί...) www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 15 Φεβρουαρίου 2005 ok το ξερω πως δεν θα γινει ιδιος ο ηχος.απλα να τον πλησιασω ειπα.οσο για τα rack Που λες,στον δισκο blues for greeny ξερω οτι παιζει με την les paul (που οπως ειπε ο elavd του την εδωσε ο ιδιος ο...greeny),καρφι σε εναν ενισχυτη marshall.ουτε πεταλια,ουτε rack ουτε τιποτα...αλλα απιστευτος ηχος.α ρε gary... :lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
NightCrawler Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2005 ναι σίγουρα και ο Satriani στο ένα live και καλά παίζει τα πάντα με Marshall για ναχει λέει όσο πιο Hendrix ήχο μπορεί! και στο άλλο έχει signature κεφαλή Peavey...!!!! όπως και ο Vai που παίζει με Legacy!!! τρελό κέφι...!!! η μήπως μια συνετευξη του Slash o οποιος λέει μόνο με Marshall παίζω και μερικά 4556567783461234 Equalizers και κουμπάκια που δεν ξέρω τι κάνουν! γενικά πιστεύω ότι όλοι οι γνωστοί παίζουν με ότι καλύτερο και απλά διαφημίζουν οτι πληρώνει περισσότερο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2005 Μιας και το έφερε η κουβέντα, μπείτε και στο site ενός φίλου μου που είναι αφιερωμένο στον Gary Moore (http://www.moorepanos.com/), όπου θα βρείτε πολλές πληροφορίες και σπάνιες φωτογραφίες... www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 16 Φεβρουαρίου 2005 Μια αλλη απορια σχετικα με τους μαγνητες που σκεφτομαι να εβαζα στην gibson ειναι η εξης:επειδη βλεπω διαφορα ειδη απο μαγνητες,ποια η διαφορα στον ηχο που κανουν οι alnico σε σχεση με τους ceramic ή overwound; (η απορια μου ειναι ιδια και για strat και παντα με βαση τον ηχο που θελω για blues) τελικα απο οτι ειδα στο ιντερνετ ο gary moore εχει στην κιθαρα του τους burstbuckers που απο οτι βλεπω πρεπει να ειναι top μαγνητες για les paul.τους εχουν και πολλοι αλλοι κορυφαιοι κιθαριστες οπως πχ ο michael landau :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
roybatty Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2005 Αγαπητέ takis,ελπίζω να σε διαφωτίσω. 1.Η απάντηση είναι πολύ απλή:Περισσότερο...ξύλο.(παρακαλώ οι άσχετοι με gibson να μην κάνουν καν τον κόπο να σχολιάσουν,βαριέμαι να απαντάω.You know who you are.) Φαντάζομαι ότι σου λείπει "όγκος".Είναι απλώς αυτό.Από κει και πέρα...οι μαγνήτες που φορούσε η signature gary moore ήταν gibson burstbuckers,καλούτσικοι μαγνήτες,αλλα τίποτα ιδιαίτερο.Η les paul που πήρε από τον peter green "υποτίθεται" ότι είναι του '59,και αν όντως είναι έτσι,διάολε,σιγά μην τους άλλαξε.Απλώς έβγαλε τα καπάκια.Μαγνήτες που να ειδικεύονται για blues....χμ χμ..τώρα ότι και να πώ μπορεί να υπάρχουν άλλοι τόσοι...επιγραμματικά αναφέρω:Gibson 57 classics,SD Seth Lover,Lindy Fralin,Tom Holmes,WCR Fillmore ή Crossroads.Τρείς είναι οι κατηγορίες μαγνητών που "κυριαρχούν": Alnico II,Alnico V,Ceramic.Βασικές διαφορές:Οι Alnico II είναι πιο ",dark"έχουν πιο "ζεστό" ήχο,περισσότερο midrange,μικρότερο output.Θα βρείς πολλούς custom made stratocaster μαγνήτες με Alnico II.Αlnico II είναι επίσης ο Seth Lover,O Alnico II Pro(think Slash), ΟιAlnico V είναι πιο "bright",με μεγαλύτερο output.Παραδειγματα:'59,JB,fralin humbuckers,.Οι κεραμικοί είναι ακόμα πιο bright,με ακόμα μεγαλύτερο output.Αυτοί βγαίνουν εκτός λόγω θέματος.Eγκυκλοπαιδικά πάντως,οι P.A.F. της Gibson μέχρι το '61 ήταν Alnico 2,3,4,5..κοινώς ότιναναι.Από το '61 και μετά χρησιμοποίησαν (και χρησιμοποιούν ακόμα) Αlnico 5.Επομένως αν η κιθάρα του Moore είναι του '59,ποιος ξέρει τι φοράει πάνω...εμένα για Alnico V μου ακούγονται πάντως :wink: Μπορείς να διαβάσεις ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για PAF's στην ιστοσελίδα:http://www.flyingvintage.com/gcmag/PAF.html Φυσικά παίζουν ρόλο και οι περιελίξεις,περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο site της fralin,η στο παραπάνω άρθρο. 2.Τι εννοείς συναρμολογούμενη;Οι Gibson είναι set neck,όπερ σημαίνει πως το μπράτσο είναι κολλημένο με το σώμα.Δεν υπάρχει κιθάρα "ένα κομμάτι",ακόμα και οι neck-through αποτελούνται το λιγότερο απο 4.Τα warmoth σώματα είναι για να φτιάξεις μια 'βιδωτή" (bolt-on) les paul.Mπα....πάρε καλύτερα μια epiphone και βάλτης μαγνήτες.Πιο les paul θα ακουστεί. ps .Και την κιθάρα του Gary Moore να 'χαμε,δε νομίζω ότι θα ακουγόμασταν σαν τον γερο-Gary... Occam's razor makes the cutting clean. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2005 φιλε roybatty σε ευχαριστω πολυ για το post :wink: οταν λεω συναρμολογουμενη εννοω αυτο που ειπες δηλαδη βιδωτη.αυτο που δεν καταλαβα ειναι το οτι φτιαχνεται μια gibson απο το λιγοτερο 4κομματια.δεν ειναι ενα εννιαιο ξυλο;εγω αυτο νομιζα.πως γινεται να ειναι 4κομματια;που ενωνονται αυτα τα 4;αυτο ειναι που δεν μπορω να καταλαβω; Υ.Γ.1.παντως το site πολυ καλο και με εψησε μπορω να σου πω για fralin.εκανε και λιιιγο διαφημηση στους μαγνητες lindy fralin ομως... :wink: Υ.Γ.2.ψαχνω drummer απο θεσσαλονικη... πουλαω fender stratocaster του 79 οriginal και fender twin reverb Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Silot Δημοσιευμένο 18 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 18 Φεβρουαρίου 2005 Τακούλη τι γίνεται, τι κάνει ο Boogie ? Γιατί πουλάς τον Twin ? και το σημαντικότερο, πόσο ? ΥΓ Κάποια στιγμή θα σου δωθεί (σε όλους δίνεται κάποτε) η μοναδική ευκαιρία να συναντήσεις τον θεό. αυτό μεταφράζεται στο να κρατάς στα χέρια σου μια καλή Gibson LP, και στην άλλη άκρη του καλωδίου να περιμένει ένας Soldano SLO. Δεν μπορώ να σου περιγράψω τι ακολουθεί γατί συνήθως είναι καταστροφικό για την ψυχολογία μας, αλλά άκουσε με, αν σου δωθεί η ευκαιρία μήν την προσπεράσεις....!!!!!!! Leo got it right the first time Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση