jmone Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 έχω το κληρονομικό χάρισμα ;D ΕΙΜΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Ειτε το θελουμε ειτε οχι , οσο ηθικο η μη και αν ειναι αυτο, η πειρατεια, το ιντερνετ, εχει φερει νεα ταξη πραγματων, τοσο στην δημιουργια μουσικης, οσο και στη διαθεση της. Επιχειρηματικα λοιπον (μπορει να μην αρεσει αλλα παντα η τεχνη προιον επιχειρηματικοτητας ηταν.......) οποιος πρωτος προσαρμοστει στη νεα κατασταση, αντιληφθει οτι οι παραδοσιακες μεθοδοι ειναι τελειωμενες και καταφερει να διακρινει νεες ευκαιριες, θα βγει κερδισμενος....και πιθανως να κανει καλο και στην ιδια τη μουσικη. Ανεκαθεν στις επιχειρησεις ο κερδισμενος ηταν ο διορατικος και αυτος με την καλυτερη προσαρμοστικοτητα. Νομιζω οτι επι ματαιω κλαιμε και οδυρομαστε πανω απο το πτωμα των δισκογραφικων και της δισκογραφιας, εστω και αν και εμεις οι ιδιοι, πιθανως με τη πειρατικη συμπεριφορα μας, συντελεσαμε στο θανατο της. Παει και τελειωσε, ειναι παρελθον αυτο...δεν εχει νοημα να το νοσταλγουμε. Και ναι, δεν υπαρχει καμμια αμφιβολια οτι η μουσικη δεν προκειται να ειναι η ιδια, το cd πιθανως θα παψει να υπαρχει, η το μεσο πλεον να γινει μονο το live και το myspace, αλλα τι να κανουμε αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Μέσα σε 15 σειρές έγραψες όσα ματαίως προσπαθώ να πω μέσα σε 15 σελίδες! Εύγε! ;D ;D "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Σε χαλάει όταν σου τρίβουν στα μούτρα τη γυμνασιακού επιπέδου ημιμάθειά σου, ε; Δεν πειράζει. Συνέχισε έτσι. Θα συνηθίσεις. Μάλιστα... Για να δούμε λοιπόν: "Είναι δύσκολο να αποκατασταθεί η αλήθεια όταν η κοινή αντίληψη είναι διαφορετική, όμως χρειάζεται να πασχίζουμε γι' αυτό. Αυτό κάνει και ο καθ. Γεώργιος Α. Χριστοδούλου στο ΒΗΜΑ στις 30 Αυγ. 1998, αποκαθιστά την πλάνη ότι ο Γκαίτε, τον 18ο αιώνα είπε το πασίγνωστο "vita brevis, ars longa", όμως κατά τον καθηγητή πέφτει έξω ... είκοσι τρεις αιώνες. "Η φράση βέβαια δεν ανήκει στον Γκαίτε αλλά στον Ιπποκράτη, τον αρχηγέτη της ιατρικής επιστήμης, και βρίσκεται στην αρχή αρχή του έργου του "Αφορισμοί": "Ο βίος βραχύς, η δε τέχνη μακρή". Ας σημειωθεί, με την ευκαιρία αυτή, ότι ερμηνευτικό υπόμνημα στη φράση αυτή αποτελεί η ολιγοσέλιδη διδακτορική διατριβή του Αδαμαντίου Κοραή στο Πανεπιστήμιο Μονπελιέ το 1787 με τίτλο: "Medicus Hippocraticus, sive de praecipuis officiis medici ex primo Hippocratis aphorismo deductis oratio" (Ο γιατρός κατά τον Ιπποκράτη. Ηγουν αγόρευση για τα κύρια καθήκοντα του γιατρού, όπως αυτά προκύπτουν από τον πρώτο Ιπποκράτειο αφορισμό"). Φέτος κλείνουν 250 χρόνια από τη γέννηση του σοφού Κοραή και για να τιμηθεί η επέτειος πρόκειται σύντομα να εκδοθεί η παραπάνω διατριβή μαζί με άλλα λατινόγλωσσα κείμενα του Κοραή μεταφρασμένα στη σημερινή μας γλώσσα". Οπότε φαίνεται ότι ο mscmkr έχει δίκιο και ότι στην υπογραφή του κάνει quote τον Ιπποκράτη. Αρκετοί άλλοι κάνουν quote τη λατινική μετάφραση του αποφθέγματος του Γκαίτε όπως αυτό μεταφράστηκε στη καθαρεύουσα και όντως κοσμεί τα βιβλία του γυμνασίου και του λυκείου όπου η τέχνη αναφέρεται ως "μακρά". Και οι δύο τρόποι τοποθέτησης είναι ορθοί εν' τούτοις καθότι τα νέα ελληνικά (αυτή η μπάσταρδη και ηλίθια γλώσσα που μιλάμε) είναι επίγονος τόσο της αρχαίας ελληνικής αλλά και των καθαρευουσιάνικων ατοπημάτων. Το δε νόημα παραμένει το ίδιο, ότι δηλαδή η τέχνη έχει μεγαλύτερη διάρκεια από τον ανθρώπινο βίο. Για τα υπόλοιπα θέματα του thread βέβαια και για τα επιχειρήματα που έχουν ακολουθήσει, ακόμη να μας πει τη γνώμη του - ίσως διότι ο Ιπποκράτης δεν κατείχε από αυτά τα πράγματα. ===== Σχετικά με το προσωπικό προς εμέ σχόλιο, τσίμπα και εσύ ένα: Εγώ κύριε <ύβρις>, τα όσα (λίγα ή πολλά) ξέρω τα μοιράζομαι με τους συμφορουμίτες μου και μπαίνω στο κόπο να κουράζω τα δακτυλάκια μου να επιχειρηματολογώ για όσα λέω. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω παραδεχθεί (όπως και τώρα) ότι κάπου έχω κάνει λάθος (σε ένα επουσιώδες θέμα όμως). Εσύ όμως, αντλείς απ' ότι φαίνεται, μεγαλύτερη ηδονή από το να τρίβεις στη μούρη (όπως το θέτεις) την ημιμάθεια του άλλου, από το να γράψεις πέντε γραμμές που να εξηγούν περί τίνος πρόκειτα και να χαμογελάσεις μετά. Φαντάσου δηλαδή να είχε και σχέση με τη μουσική αυτό που είπε ο Ιπποκράτης, άντε μετά να σε κατεβάσουμε από το σκουπόξυλο... Ίσως δεν τα έμαθα καλά στο Λύκειο, το οποίο τελείωσα πριν 28 χρόνια, (το λύκειο που κάλπικοι θαυμαστές της αρχαίας ελλάδας σαν εσένα φτιάξανε), αλλά για τα πράγματα που με ενδιέφεραν (οι αρχαίοι έλληνες συγγραφείς και αποφθεγματίες μου είναι αδιάφοροι) τα μελέτησα μόνος μου και πολύ θα ήθελες να ξέρεις όσα ξέρω για αυτά που με αφορούν (ή το θέμα του thread π.χ.). Τώρα που εγώ παραδέχτηκα το λάθος μου, περιμένω και από τους άλλους από τους οποίους ζήτησα να ανατρέξουν σε πηγές, να κάνουν το ίδιο. Αυτή είναι η διαφορά μεταξύ μας, ότι πέταξες ένα γάντι και το πήρα, εσένα σου έχουν πετάξει μία γαλότσα και κάνεις ότι δεν την είδες. Κάνε αυτό quote στην υπογραφή σου. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
DrRhythm Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Βρε τον άτιμο, γράφει ωραία... ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mentalvortex Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Your browser does not support the HTML5 audio tag http://www.markellos.gr/files/Markellos.gr-PeirateiasYmnos.mp3 Η ενορχήστρωση και η... ερμηνεία είναι πρόχειρη. Αν θέλει κάποιος από σας να μου γραψει κανα track με κιθαρόνια, θα χαρώ να το περιλάβω! (έχει και άλλους στίχους not included in this version). το τραγούδι είναι πανέμορφο, τα σπάει! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 @ Wow! Για το γάντι και ποιος το πέταξε... Να σου υπενθυμίσω ότι μου επιτέθηκες απρόκλητα Α... ναι, ρε mscmkr η τέχνη δεν είναι μακρή. Είναι μακρά. (μιας και κόβεσαι για τις υπογραφές, είπα να σε διορθώσω). κατόπιν ενός ποστ στο οποίο εξέφραζα τη συμφωνία μου με συμφορουμίτη. Μπορείς να μου πεις γιατί αυτή η ειρωνική επίθεση; Και μάλιστα σε ένα θέμα (BTW ο Ιπποκράτης "αποφθεγματίας";;; ) για το οποίο όπως είπες είσαι αδιάφορος; Επειδή απλώς διαφωνούσες μαζί μου; Ακόμα και αν ήμουν κάποιος που δεν ήξερε πολλά και έκανε λάθος, έτσι φέρονται οι μοντς στο φόρουμ αυτό; Και αναρωτιέσαι γιατί σου απάντησα έτσι; Όσον αφορά στο υπόλοιπο ποστ σου, πάλι βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να γνωρίζεις την αλήθεια. Δεν ξέρεις ποιος είμαι, δεν ξέρεις τι γνωρίζω και σε ποια θέματα. Και με αποκαλείς πάλι απρόκλητα... πώς το είπες; "κάλπικο θαυμαστή της αρχαίας ελλάδας";;; Εμένα;;; Γιατί; Επειδή ξέρω πώς γράφεται κάτι σωστά;;;; Για μένα το θέμα θεωρείται λήξαν. Και φυσικά η υπογραφή μου μένει όπως ΣΩΣΤΑ έχει... When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Αντιγράφω από το wikipedia (τα bold δικά μου): Flaming is the hostile and insulting interaction between Internet users. Flaming usually occurs in the social context of a discussion board, Internet Relay Chat (IRC) or even through e-mail. An Internet user typically generates a flame response to other posts or users posting on a site, and is usually not constructive, does not clarify a discussion, and does not persuade others. Sometimes, flamers attempt to assert their authority, or establish a position of superiority over other users. Other times, a flamer is simply an individual who believes he or she carries the only valid opinion. This leads him or her to personally attack those who disagree. Occasionally, flamers wish to upset and offend other members of the forum, in which case they can be called "trolls". Most often however, flames are angry or insulting messages transmitted by people who have strong feelings about a subject. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
zeoy Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Πρώτο post εδώ παιδιά, αλλά δεν άντεξα: έχετε φτιάξει ένα thread 11 σελίδες σε χρόνο dt για την πειρατεία στα mp3, ποιος είναι πιο τζαμπατζής από ποιον, ποιος είναι ο πιο politically correct και δεν ξέρω 'γω τι άλλο. Δε λέω, υπαρκτό το πρόβλημα, καλή η συζήτηση αλλά μετά από κανά δυο μέρες ψιλοχάζεμα στο forum του noiz βαρέθηκα να βλέπω posts του στυλ "θα παίζει το Nuendo καλύτερα από το Cubase με τη soundblaster μου;" ή "έχω το FM8, το Trilogy, το BFD, το Massive, το Atmosphere, ένα κάρο Waves, URS. Voxengo, Sony Oxford μπλα μπλα μπλα αλλά μήπως μπορείτε να μου προτείνετε κάτι ακόμα γιατί δεν έχω βρει ακριβώς τον ήχο που ψάχνω;" και να μην τρέχει τίποτα. Ο νοών νοείτο ... Μόνο εμείς δεν εννοήσαμε ακριβώς. Άσε με να μαντέψω: Είχες χαμηλό βαθμό στην έκθεση ε? "Εμείς"; Νόμιζα πως τα έγραφες μόνος σου. Αν αισθάνεσαι καλύτερα έτσι πάντως, εγώ δεν έχω πρόβλημα. Για το χαμηλό βαθμό στην έκθεση, τι να σου πω; Καλός ήμουνα στα νιάτα μου αλλά έχουν περάσει και 23 χρόνια από τότε που έγραψα την τελευταία. Στο κάτω κάτω μη στεναχωριέσαι. Δεν ήταν ανάγκη να το καταλάβουν όλοι. "Ο νοών" είπα ... Να, για παράδειγμα ο jmone το 'πιασε μια χαρά (+15 από μένα jmone 8) ). Τώρα αν εσένα οι λέξεις Nuendo και soundblaster στην ίδια παράγραφο δε σου χτυπάνε κάπως, τι να σου κάνω; @longshadow: δεν έχεις κι άδικο για τη συμπεριφορά ορισμένων. Καλή η παρομοίωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 @spy Με την ίδια λογική, η δική σου υπογραφή μπορεί επίσης να θεωρηθεί flaming, έτσι δεν είναι; Οπότε μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα - μπορεί κάτι να είναι flaming αλλά επίσης μπορεί να είναι και ένας τρόπος να συστηθείς, ένας τρόπος να πεις "παιδιά, εγώ από εδώ ξεκινώ τη συζήτηση". @mscmkr Μην αυταπατάσαι ότι ξέρεις πως γράφεται κάτι σωστά. Το μόνο που ξέρεις (και δεν ήξερα) είναι το πως γράφεται κάτι σωστά στα αρχαία ελληνικά, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει σωστός τρόπος να γραφτεί σε δεκάδες άλλες γλώσσες του πλανήτη. http://www.cucumis.org/project_21_p/p_sv_93_19.html Το ότι ξέρεις να το γράφεις σωστά (σε μία νεκρή γλώσσα) δεν το κάνει περισσότερο επίκαιρο, ούτε σου δίνει εσένα κάποια εγγύτητα στο νόημά του. Μπορεί κάλλιστα να ξέρεις να το γράφεις σωστά, αλλά δε σημαίνει ότι το καταλαβαίνεις κιόλας. Κακώς πιστεύεις ότι το quoting του Ιπποκράτη σε χαρακτηρίζει περισσότερο από την κιθάρα του Ολυμπιακού που έχεις δίπλα στο κείμενό σου. Εσύ συμφώνησες μεν με την άποψη ενός συμφορουμίτη, δεν έχεις καταφέρει όμως να αρθρώσεις ούτε μισό επιχείρημα έκτοτε, και στήριξες την υπόλοιπη παρουσία σου στην (προσωρινή, όπως αποδείχτηκε) ημιμάθειά μου. Η δική μου ημιμάθεια όμως, εδώ και λίγα ποστ είναι non-issue. Περιμένω ακόμη με αγωνία να δω τα επιχειρήματά σου, κατά προτίμηση κοσμούμενα από παραπομπές στο wikipedia. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2007 @spy ....μπορεί κάτι να είναι flaming αλλά επίσης μπορεί να είναι και ένας τρόπος να συστηθείς, ένας τρόπος να πεις "παιδιά, εγώ από εδώ ξεκινώ τη συζήτηση". Μέχρι εδώ συμφωνώ απόλυτα, αλλά αν ουσιαστικά λες "παιδιά, εγώ από εδώ ξεκινώ τη συζήτηση, σε ότι πω έχω δίκιο, και μην τολμήσετε να διαφωνήσετε γιατί θα σας ειρωνευτώ χρησιμοποιώντας (ανύπαρκτα) ορθογραφικά λάθη στα post σας", το πράγμα ξεφεύγει. A modulator should know that. Με την ίδια λογική, η δική σου υπογραφή μπορεί επίσης να θεωρηθεί flaming, έτσι δεν είναι; Όχι. Η υπογραφή μου έχει χαρακτήρα αυτοσαρκασμού και αναφέρεται σε μια πρόσφατη αγορά μου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση