Superfunk Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 Λοιπον...δρατωμαι της ευκαιριας και απαντω αναλυτικα στα ερωτηματα σαου, για να ξεκαθαρισουμε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ενα θεμα που ταλανιζει πολλους νεους κιθαριστες (& τους κανει να πετανε τα λεφτα τους και να ειναι απογοητευμενοι..... ???) 1) με ποιο pedal μπορω να τον συνδιασω για να εχω heavy distortion με πολυ ογκο...? Με ΚΑΝΕΝΑ πεταλι στο γνωστο πλανητικο συστημα δεν ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να βγαλεις heavy distrotion με πολυ ΟΓΚΟ απο ενα ...ενισχυτακι...μιση μεριδα με μια μικρη καμπινουλα 1x12. Μακαρι ο ΟΓΚΟΣ να μπορουσε να επιτευχθει ζωντανα με ενα μονο πεταλακι...δυστυχως η νομοι της φυσικης απαιτουν ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΜΠΙΝΕΣ ωστε να υπαρχει αυτος ο ογκος......(για ζωντανα μιλαμε παντα,στο στουντιο με οτι γουσταρεις βγαζει ογκο...) 2) και οσο για το θεμα αν επαρκει....η ενταση του....ειναι σιγουρο πως με μικροφωνο...ειναι ολα ενταξυ ακομη και σε μεγαλα stage....? Τα ΜΙΚΡΟΦΩΝΑ τα βαζουμε μπροστα στους ενισχυτες για ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ,οποτε ΝΑΙ ακομα και ...1 βαττ ενισχυτη να...μικροφωνησεις ΦΥΣΙΚΑ και θα τον ακουει το κοινο μια και η ενταση του εξαρταται απο τον...κονσολιερη (οσο πιο ανεβασει το fader της "κιθαρας" τοσο πιο δυνατα θα ακουγεται "εξω") ,φυσικα μπορει να "στον δωσει" και στα μονιτορ σου (η στα in ear σου) οσο δυνατα γουστάρεις....οποτε ναι κανει για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ stage (γενικα οσο πιο χαμηλο ειναι το stage volume τοσο καλυτερος και ο ηχος που βγαινει εξω (για αυτο και τα τελευταια χρονια οι περισσοτεροι κιθαριστες ειτε χρησιμοποιουν μικρους ενισχυτες ειτε ,αν θελουν να χρησιμοποιήσουν τα πελωρια stack τους τα ...αφηνουν ΕΚΤΟΣ σκηνης.......μη παρασύρεσαι απο τις εικονες των μεταλλικων συγκροτηματων με τις 200 καμπινες Marshall οι περισσοτερες ειναι dummy) 3) με το μεγαφωνο zakk wylde...θα εχω μεγαλυτερη ενταση ...? εξαρταται απο την ευαισθησια του,αν ειναι πιο ευαισθητο θα εχεις μια ΜΙΚΡΗ αυξηση στην ενταση,το συγκεκριμενο μεγαφωνο ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ για τον ενισχυτη που θες (ασε που κανει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο τον ιδιο τον ενισχυτη και θα διπλασιασει το βαρος του :) :)) γενικα ενα μεγαφωνο υψηλου wattage θα σου δωσει μεγαλυτερο HEADROOM (δηλ. ο ενισχυτης θα παραμενει ΚΑΘΑΡΟΣ ακομα και σε υψηλες εντασεις) για τον Blues Jr μια εξαιρετικη και φθηνη επιλογη ειναι αυτο το τερας http://www.thomann.de/gr/eminence_tonker16.htm το οποιο δεν μασαει με τιποτα και ειναι και ελαφρυ ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
jkstigma Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 Με μικρόφωνο σίγουρα, αλλά σε πολλά μαγαζιά (σχετικά μικρά) τα καταφέρνει και μόνος του... xexe αυτό ξανα πές το!!!! ;D ;D ;D inhttps://www.youtube.com/user/jkstigma/videos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
schafferbfg Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 φιλε superfunk σ'ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον.......αλλα ρωταω κατι ακομη... εχεις δικιο για το θεμα του distortion....εγω εχω το zakk wylde mxr overdrive , ποια ειναι η γνωμη σου...? θα εχω καλο distortion αν εχω ενεργοποιημενο το fat switch του blues junior και το mxr συγχρονως..? και οσο για το μεγαφωνο που μου linkaρες στο thomann βλεπω πως ειναι 16αρι.... ενω ο fender φοραει 12... πως γινεται να το τοποθετησω...? Rock..Dust..Light..Star Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 12αρι ειναι (16 OHM ειναι αλλα υπαρχει και σε 8 OHM αν το παρεις θα το παρεις στα OHM που ειναι το στοκ μεγαφωνο) το θεμα του "καλου distortion" ειναι πολυ σχετικο,χρησιμοποιώντας τα ρυθμιστικα του πεταλιου και του ενισχυτη φανταζομαι οτι θα μπορεσεις να βγαλεις αξιοπρεπεστατο ηχο,καλυτερα βεβαια να πας με το πεταλι σου και να ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ αν ταιριαζει με τον ενισχυτη αυτον (δεν ταιριαζουν ΟΛΑ τα πεταλια με ολους τους ενισχυτες) το πεταλι που εχεις δεν το εχω δοκιμασει. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 schafferbfg, άμα ψάξεις στο νετ λίγο θα δεις ότι το συγκεκριμένο πετάλι το χρησιμοποιεί μαζί με το drive του ενισχυτή. Είναι σχεδιασμένο για το "over-the-top" στυλ παιξίματός του με τα πολλά pinch harmonics. Δοκίμασε να βάλεις ένα καλό tubescreamer μετά από αυτό και ίσως εκπλαγείς ευχάριστα ;) Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
schafferbfg Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 jasemeister, ενοεις δηλαδη...να εχω και το fat switch και το mxr zw και tubescreamer συγχρονως...? Rock..Dust..Light..Star Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 Μιας και αναφέρατε το Fat switch, από τη μικρή μου προσωπική εμπειρία από τον ενισχυτή, θα σου πρότεινα να το έχεις ΜΟΝΙΜΑ ON το συγκεκριμένο switch. Χωρίς αυτό ενεργοποιημένο, ο ήχος του Blues Jr είναι πολύ "άδειος" σε μεσαία και κατά συνέπεια...ασθενικός...::) www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 Kαλό είναι το συγκεκριμένο πετάλι, με ωραίο sustain, καλή απόκριση στα μπάσα και πολύ ενδιαφέρον χαρακτήρα, κάτι σαν αλήτικο crossover μεταξύ overdrive που δαγκώνει και distortion. Moιάζει λίγο σαν να έχεις τον ήχο του Wylde σε ένα κουτί, και δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιείται μαζί με gain από ενισχυτή (εννοείται ότι μιλάω εκ πείρας). Βεβαίως, αυτός δεν παίζει με Blues Junior αλλά με JCM 800 η τον δικό του κατοστάρη Μarshall* (η μέρα με τη νύχτα δλδ με τον Bluesjuniorάκο). Το περίεργο είναι ότι σε όλες τις πρόσφατες συνεντεύξεις του που έχω διαβάσει, δεν το αναφέρει καθόλου, και στη θέση του απλά αναφέρει το πατροπαράδοτο SD1 (με τον επίσης πατροπαράδοτο και απλούστατο ρόλο του "σπρωξίματος" των Marshall). Ίσως το συμβόλαιο για το endorsement με την Dunlop - MXR να μην συμπεριλαμβάνει και παραπέρα διαφήμιση του πεταλιού... Mε τubescreamer μετά από αυτό δεν έχω παίξει αλλά όντως μπορεί να δουλέψει (γενικά θα του "γλυκάνει" τις μεσαίες και τα πρίμα, κι αν παίξεις με την ισορροπία των gain του ενός πεταλιού και του άλλου θα έχεις καλά αποτελέσματα αλλά σε λογικά πλαίσια). *: που επίσης σημαίνει (γνωστό τοις πάσι) ότι "ήχος Wylde = ήχος Marshall κι ενεργών EMG"... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tzelkos Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 δηλαδη αν βγεί ο blues junior απο μια καμπινα με 4 12άρια έχεις και τον απαραίτητο όγκο για τα live? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 19 Δεκεμβρίου 2007 Οτιδηποτε ενισχυτη περασεις απο μια 4χ12 καμπινα θα παρει ογκο (οι νομοι της φυσικης βλεπεις ...) το ζητημα ειναι αν αξιζει τον κοπο να "σκοτωσεις" τους ..συμπαιχτες σου με τον "τεραστιο" ηχο σου για να εχεις εναν "ογκο" που μονο εσυ θα ακους (μια και το κοινο το ενα...μικροφωνισμενο μεγαφωνακι απο τα 4 θα ακουει.....) ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση