Προς το περιεχόμενο

Mycenae Alpha & softw. σύνθεσης μουσικής από σχέδια & σχήματα


bloody_sunday

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kαι το Iannix πώς θα το κάνουμε να ακουστεί; (γιατί τα πακέτα UDP που στέλνει κάπως πρέπει να αξιοποιούνται... έχει και ένα mode που λέγεται broadcasting)

 

To Iannix είναι OSC sequencer από ό,τι έχω καταλάβει (OSC = το επόμενο MIDI), άρα λογικά θέλεις κάποιο OSC synth?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 64
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Θα μπορούσε τουλάχιστον να λειτoυργεί σαν VST instrument ή σαν plugin.  >:(

 

Kρίμα πάντως... πάμε προσεχώς για το δεύτερο λινκ που έδωσε ο mech και για να μάθουμε τι είναι αυτό το "FLP"...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για κάθε Vangelis (το γνήσιο πράγμα) υπάρχουν ένα τσούρμο ατάλαντοι θεατρίνοι των συνθεσάϊζερ, οι οποίοι πουλάνε δίσκους και χαίρουν περισσότερης εκτίμησης από τον Ξενάκη, αλλά αυτό δεν αυξάνει τη σημασία τους.

 

Mάλλον αυτούς εννοεί ο Wow!...

http://www.thedjlist.com/djs/

 

(Για να προλάβω μερικούς: διαβάστε πρώτα αυτό http://www.noiz.gr/index.php?topic=9551.0

και ποστάρετε εκεί)

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πρόκληση για τους συνθέτες πειραματικής μουσικής, είναι να διατηρήσουν ένα λεξιλόγιο κατανοητό από την πλειοψηφία των ακροατών, ακόμη και αν αυτά που θέλουν να εκφράσουν είναι πολύ πρωτοποριακά. Ο Ξενάκης αγνόησε το πλατύ κοινό και το τίμημα είναι ότι το πλατύ κοινό τον αγνοεί επίσης - κάποιο είδος συμπαντικής δικαιοσύνης, υποθέτω.

 

Πέραν αυτού και της όποιας κριτικής.. όπως ο freemind διαχωρίζει το συνθέτη από τον επιστήμονα, νομίζω είναι δίκαιο να διαχωρίσει και το μουσικό από τον μουσικάντη, δηλαδή τον εκπαιδευμένο πίθηκο που απλώς παπαγαλίζει αυτά που έχει ακούσει, παρασταίνοντας ότι είναι μουσική - ενώ δεν είναι.

 

Για κάθε Vangelis (το γνήσιο πράγμα) υπάρχουν ένα τσούρμο ατάλαντοι θεατρίνοι των συνθεσάϊζερ, οι οποίοι πουλάνε δίσκους και χαίρουν περισσότερης εκτίμησης από τον Ξενάκη, αλλά αυτό δεν αυξάνει τη σημασία τους.

 

Τώρα για το θέμα της κοπέλας, θα σχολιάσω μόνο ότι μέχρι σήμερα δεν έχω γνωρίσει ελληνίδα που να καταλαβαίνει από αυτά τα πράγματα. Ίσως είμαι άτυχος.

 

σπάνιο πράγμα όταν προκειται για απόψεις άλλου, αλλά................. συμφωνώ 100%

Destroy him, my robots!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πρόκληση για τους συνθέτες πειραματικής μουσικής, είναι να διατηρήσουν ένα λεξιλόγιο κατανοητό από την πλειοψηφία των ακροατών, ακόμη και αν αυτά που θέλουν να εκφράσουν είναι πολύ πρωτοποριακά. Ο Ξενάκης αγνόησε το πλατύ κοινό και το τίμημα είναι ότι το πλατύ κοινό τον αγνοεί επίσης - κάποιο είδος συμπαντικής δικαιοσύνης, υποθέτω.

 

Με αυτήν τη λογική, θα έπρεπε όλοι οι συνθέτες "δύσκολης" μουσικής, πχ. πειραματικής (ή εδώ που τα λέμε, οποιασδήποτε μουσικής), να συνθέτουν με γνώμονα το πόσο προσβάσιμη θα είναι η μουσική τους στο ευρύ κοινό; Aν ήταν έτσι, δεν θα υπήρχε μόνο μουσική τύπου "τσιχλόφουσκας" των αυτιών;

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αυτήν τη λογική, θα έπρεπε όλοι οι συνθέτες "δύσκολης" μουσικής, πχ. πειραματικής (ή εδώ που τα λέμε, οποιασδήποτε μουσικής), να συνθέτουν με γνώμονα το πόσο προσβάσιμη θα είναι η μουσική τους στο ευρύ κοινό; Aν ήταν έτσι, δεν θα υπήρχε μόνο μουσική τύπου "τσιχλόφουσκας" των αυτιών;

 

Ασφαλώς έχεις απόλυτο δίκιο: αυτό ακριβώς συμβαίνει στο χώρο της ποπ μουσικής, όπου ο ένας συναγωνίζεται τον άλλο για το ποιος θα είναι πιο κοινότυπος.

 

Απ' την άλλη, υπάρχουν συνθέτες που ενώ χρησιμοποιούν πληθώρα πειραματιστικών τεχνικών, εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για την προσβασιμότητα του κοινού στο τελικό αποτέλεσμα - αυτό τους εξασφαλίζει μεγαλύτερο κοινό από τον Ξενάκη, κάτι ευπρόσδεκτο για ανθρώπους που συχνά δεν έχουν άλλους οικονομικούς πόρους.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Ο Ξενάκης αγνόησε το πλατύ κοινό και το τίμημα είναι ότι το πλατύ κοινό τον αγνοεί επίσης - κάποιο είδος συμπαντικής δικαιοσύνης, υποθέτω...

 

...Για κάθε Vangelis (το γνήσιο πράγμα) υπάρχουν ένα τσούρμο ατάλαντοι θεατρίνοι των συνθεσάϊζερ, οι οποίοι πουλάνε δίσκους και χαίρουν περισσότερης εκτίμησης από τον Ξενάκη, αλλά αυτό δεν αυξάνει τη σημασία τους...

 

Τώρα για το θέμα της κοπέλας, θα σχολιάσω μόνο ότι μέχρι σήμερα δεν έχω γνωρίσει ελληνίδα που να καταλαβαίνει από αυτά τα πράγματα. Ίσως είμαι άτυχος.

 

Για το πρώτο θα έλεγα ότι είναι πρόβλημα του κοινού και όχι του Ξενάκη. Ο καλλιτέχνης έχει υποχρέωση απέναντι στη μούσα του, όχι απέναντι στο κοινό. Αυτός οδηγεί και το κοινό, αν μπορεί, ακολουθεί. Φυσικά κάποιοι έχουν μεγαλύτερη διάθεση για επικοινωνία-αλληλεπίδραση, αλλά και για λόγους βιοπορισμού και μερικής ματαιοδοξίας, και στο τέλος συνήθως γίνεται ένας συμβιβασμός.

 

Για το δεύτερο, θα έλεγα ότι πάλι είναι πρόβλημα του κοινού και όχι των ατάλαντων θεατρίνων των συνθ, αυτοί απλά κάνουν αυτό που μπορούν.

 

Για το τρίτο, μου αρέσει η (εσκεμμένη;) γενικότητα του "αυτά τα πράγματα"... 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το τρίτο, μου αρέσει η (εσκεμμένη;) γενικότητα του "αυτά τα πράγματα"... 

 

Αναφέρομαι στην τέχνη.

Αυτό και αν ήταν γενικό :P

 

Σωβινιστή :P

 

Ε, να μην έχουμε και μεγάλες προσδοκίες όταν η παραδοσιακή (κατά φαντασίαν αστική) κοινωνία και η καλή μας εκκλησία τις προπονούν από νωρίς για νοικοκυρές... Και εξαντλούν τις όποιες ανησυχίες στο να γίνουν δασκάλες καλλιτεχνικών ή φιλόλογοι, για να μπορούν να φροντίζουν και τα παιδιά στο σπίτι...

 

Και για να μην είμαστε άδικοι, έχεις γνωρίσει τοοόσους πολλούς έλληνες που να καταλαβαίνουν από "αυτά τα πράγματα";

 

PS. Sorry για το εκτεταμένο off-topic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μην ανάγεις το προσωπικό σου γούστο σε επιχείρημα και μην προσπαθείς να υποβαθμίσεις (γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση το επιστήμονας είναι υποτιμητικό) ότι δε σου αρέσει και ότι δεν καταλαβαίνεις. Όλα αυτά τα λέω χωρίς καμία διάθεση να σε προσβάλλω, ούτε εγώ κατανοώ τη μουσική (ή πες το όπως αλλιώς θες) του...

 

Λυπαμαι,αλλα οταν θεωρεις υποτιμητικο το να ονομαζω καποιον επιστημονα, σημαινει πως για σενα ο ορος επιστημονας ειναι ισαξιο με το "βλακας".

Συγχωρσε με, αλλα δεν θα σου κανω τη χαρη να σου εξηγησω γιατι το επιστημονας ειναι πρωτο και μετα ερχεται ο συνθετης. Περιμενα πως ηδη απο την υπαρξη αυτου του topic, θα καταλαβαινες γιατι προσφωνω και αναγνωριζω τον Ξενακη σαν επιστημονα.

Και λυπαμαι ακοαμ περισσοτερο, οταν οι παρωπιδες που φοραμε γιατι "ετσι ειμαστε και οι πρωτοι", μας αναγκαζουν να παρερμηνευουμε ο,τι διαβαζουμε και να αλλοιωνουμε τα λεγομενα καποιου.

 

Επιτρεψε με λοιπον, οπως εγω δεν προσεβαλλα κανεναν, ετσι και εσυ να καταλαβεις πως ο Ξενακης μελετησε τον ηχο πρωτα σαν κυματομορφη/συχνοτητα/πλατος/μηκος/περιοδος, αρα σαν ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ( και με Ε κεφαλαιο ) και μετα σαν μουσικος.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου