Προς το περιεχόμενο

Guys έχω μπερδευτεί... Χρειάζομαι τον απόλυτο mic προενισχυτή/voice processor


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

freemindgr πιστεύω ότι το RodeΚ2 είναι μια χαρά μικροφωνάκι ...

 

το Κ2 είναι ένα εκπληκτικό mic (ανεξαρτήτως τιμής) και για φωνητικά από τα αγαπημένα μου...

όσο για pre θα σου  πρότεινα  με την σειρά μου (αφού ψάχνεις vocal strip)  να ακούσεις οπωσδήποτε και αυτόν:

http://www.stirlingaudio.co.uk/products_spl_channel_one.htm

 

ότι καλύτερο έχω ακούσει στα λεφτά του (και αρκετά παραπάνω) και με το καλύτερο ever de-esser που ξέρω...

αν ζητούσες κάτι για all around χρήση δεν θα σου πρότεινα ίσως "λάμπα στην λάμπα" αλλά στα δεδομένα που θέτεις νομίζω

ότι ο συγκεκριμένος συνδυασμός τους θα σε εκπλήξει... ;)

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το Λαμπα σε Λάμπα δεν το έχω καταλάβει.... Τι σχέση μπορεί να έχει? Στο ίδιο κύκλωμα είναι?

Ήχο παίρνει ήχο δίνει. Σορυ αλλα αν είναι κάτι που δεν γνωρίζω θα ήθελα πραγματικά να το ξέρω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

είναι καθαρά θέμα matching αναλόγως των ιδιαιτεροτήτων των συσκευών...

κατά κανόνα (με πολύ λίγες εξαιρέσεις να έχουν πρακτικά υποπέσει στην αντίληψη μου..) άμα θέλεις έναν ήχο πλούσιο σε αρμονικές και με όγκο και παρουσία στην μεσαία περιοχή του φάσματος, αναζητάς ένα καλό λαμπάτο κύκλωμα...

άμα θες έναν πιο "κλινικό" ήχο με καλύτερη συμπεριφορά στις "άκρες" του ακουστού συχνοτικού φάσματος, ένα ανάλογα καλό με τραντζίστορ...

ο συνδυασμός τους πολλές φορές μπορεί  να εξισορροπήσει αδυναμίες των δύο "κόσμων" ή και να τις φέρει στην επιφάνεια κατά περίπτωση...

στην δική μας περίπτωσή μας, όταν το αποκλειστικό μας ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην ανθρώπινη φωνή , η λάμπα είναι μια επιλογή εκ των ουκ άνευ... έχοντας όπως λες το  Κ2 και τον DRAWMER  φαντάζομαι έχεις πάρει μια γεύση για το τι μιλάω..(αν συνδυάσεις το πρώτο με έναν τραντζιστοράτο προενισχυτή θα καταλάβεις και την διαφορά...)

αν μέχρι τώρα δοκίμασες να ηχογραφήσεις με τον Ts πχ μια ρυθμική ακουστική και είσαι ικανοποιημένος,δεν έχω να πω τίποτα... περί ορέξεως... όπως λέω συχνά, δεν μου πέφτει λόγος...το αυτί έτσι κι αλλιώς είναι το "απόλυτα" υποκειμενικό ανθρώπινο αισθητήριο όργανο...

 

 

ΥΓ. αυτό που μου φαίνεται "περίεργο" είναι το να κατέχεις ένα καλό hardware setup (που δηλώνει ενασχόληση σε σχέση με το αντικείμενο σε ένα "πιο πάνω" από τον μέσο όρο επίπεδο ) και να μου μιλάς για "Ήχο παίρνει ήχο δίνει..."

αν ήταν έτσι φίλε μου, τα πράγματα στην αναζήτηση του audio παραδείσου μας θα ήταν τόσο εύκολα που -τουλάχιστον για μένα- γρήγορα θα κατέληγαν σε μια πηγή αέναου χασμουρητού...

 

τώρα (σόρυ κι από μένα) αν απλά "πουλάς" πνεύμα (που δεν το εύχομαι..) τι να πω περισσότερο...

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι πνέυμα, είναι απορίες.

 

Είπα τις σκέψεις μου κάπως μονολεκτικά. Τίθεται θέμα maching που αφορά αποκλειστικά το θέμα λάμπα, ή παίζει θέμα συσκευής με συσκευής λόγω ιδιαιτεροτήτων μοντέλου? έχω την εντύπωση ότι ο όρος matching (τουλάχιστον από τις λίγες γνώσεις που έχω έχοντας σπουδάσει κάποια χρόνια ηλεκτρονικά) χρησιμοποιείται όταν πρόκειται να κάνεις σύζευξη εξαρτημάτων σε βαθμίδες ίδιου κυκλώματος. Το ρωτάω με επιφυλλαξη.

 

Αυτές οι ιδιαιτερότητές των μοντέλων που λες είναι θέμα κακής αλλοίωσης του ήχου

ή μονάχα ενός κατάλληλου eq ανά περίπτωση? (Και αυτή επίσης είναι ερώτηση, όχι πνεύμα)

 

Θα διαφωνήσω με ένα πράγμα μόνο: Πιστεύω ότι η ουσιαστική διαφορά της λάμπας με το τρανζίστορ δεν είναι ούτε τα άκρα ούτε τα μέσα. Η διαφορά είναι στην ουσία. "x" μεγαχέρτζ στο τρενάκι των 16 ή 24 bit και τίποτα ενδιάμεσα. Η διαφορά του "κάμποσου" με το "άπειρο".

 

Από συνδεσμολογίες και στουντιακά πράγματα δεν γνωρίζω πολλά πράγματα, το σίγουρο όμως είναι ότι ακούω καλά. Με τον Drawmer συνδεδεμένο κατευθείαν πάνω στην 1212Μ πήρα άριστο αποτέλεσμα, τόσο που άρχισα πλέον να ακούω την ψηφιακίλα της κάρτας ήχου, τους στροβιλισμούς του δωματίου μου και τα ενοχλητικά μου "σσ".

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

οκ φίλε μου.. χαίρομαι..

όταν λοιπόν μιλάμε για matching συσκευών ήχου, πάντα φυσικά καταλήγουμε στο "μοντέλο" εξατομικευμένα και στην σχέση αλληλεξάρτησης που θα αποκτήσει με κάποιο άλλο που έπεται αυτού στην αλυσίδα αναπαραγωγής, ασχέτως τοπολογίας κυκλωμάτων...

 

ξεκινάμε όμως επίσης πάντα από τον γενικευμένο  του "χαρακτήρα" (που ως κανόνας όπως προείπα νοείται και "πρακτικό χαρακτηριστικό επιλογής") ο οποίος είναι  άμεσα εξαρτώμενος με τον τρόπο υλοποίησης των κυκλωμάτων και εκφράζεται στο ηχητικό αποτέλεσμα που αποδίδει ο τελευταίος στην πράξη...

 

και η διαφορά στο αυτί σου πάντα θα παίζει "στα άκρα και τα μέσα"... ελάχιστες πανάκριβες συσκευές κατάφεραν (και όχι απόλυτα) να την γεφυρώσουν μειώνοντας τις όποιες αδυναμίες της φύσης τους...

στο matching λοιπόν, συνδυασμός  λάμπας με λάμπα, τρανζίστορ με τρανζίστορ και υβριδικοί συνδυασμοί τους σε συσκευές με διαφορετικούς ρόλους στην "ηχητική αλυσίδα", σε πρωτογενή αξιολόγηση οδηγούν σε γενικά ασφαλή συμπεράσματα για μια πρώτη προσέγγιση...

προχωρώντας στον ειδικό "χαρακτήρα" και "χούγια" κάθε ξεχωριστής μονάδας, τα πράγματα περιπλέκονται και κάνουν πλούσιους τους μεταπωλητές....

 

η ουσία λοιπόν απέχει πολύ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ) από τον τρόπο που την αντιλαμβάνεσαι... μακάρι (θά χα πολλά λεφτά από το παρελθόν μου στην άκρη, αν ίσχυε) η διαφορά νάταν καθαρά στα νούμερα και στα specs... με καθαρά μαθηματικού τύπου προσεγγίσεις θάμασταν ευτυχείς και κατασκευαστές και καταναλωτές...

 

ας πάμε και στον σταθμό Λαρίσης μια βόλτα...

"στο τρενάκι των 16 ή 24 bit" που αναφέρεις ο "βρώμικος" επιβάτης θα "λερώσει" τόσο το κάθισμα που θα του παραχωρηθεί, που δεν θα "καθαρίζει" με κανένα "καθαριστικό" eq, όσους πράσινους και μπλε κόκκους να έχει...

 

πριν τα δυαδικά μονοπάτια κερδίζεται ή χάνεται το παιχνίδι...

η αλυσίδα mic>pre>A/D είναι που θα καθορίσει  κατά το μεγαλύτερο ποσοστό το τελικό αποτέλεσμα...

(με προαπαιτούμενο βέβαια την σωστή μετέπειτα διαχείριση του παραγόμενου της... αλλά δυστυχώς μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου λίγα πράγματα διορθώνονται, με τον κανόνα εδώ να "τρώει τις εξαιρέσεις του.. ένα κακό take θα αγχομαχήσει να γίνει μετέπειτα έστω και μέτριο, ακόμα και από πολύπειρους διαχειριστές του...)

 

η κάρτα σου (εκτός αν δεν χρησιμοποιείς τους A/D και D/A μετατροπείς της) αρκεί από μόνη της σε ένα αξιόπιστο monitoring να σου βγάλει έντονη την αίσθηση της "ψηφιακίλας" που αναφέρεις...απλά και μόνο αναπαράγοντας μία  οποιαδήποτε καλή ηχογράφηση...

 

παρέκαμψε τη και στα δύο στάδια, φτιάξε λίγο τον χώρο σου, πειραματίσου λίγο με την θέση του mic κατά το rec και αν δεν εξαφανίσεις τους "στροβιλισμούς του δωματίου" (αλήθεια δεν κατανοώ την φύση αυτού του artifact και τι εννοείς...) και τα ενοχλητικά σου "σσ", τουλάχιστον θα τα μειώσεις τόσο ώστε μετά να είναι αρκετά εύκολο να τα διαχειριστείς στο ψηφιακό επίπεδο...

 

η αλλαγή του αξιόλογου pre που διαθέτεις και ζήτησες να αλλάξεις, με παραξένεψε εξ' αρχής και το μόνο που συμπέρανα ήταν ότι ζητούσες ένα πιο "εργονομικό" και εύκολο στις ρυθμίσεις αντικαταστάτη και με αυτή την λογική σου πρότεινα τον SPL... στον ηχητικό χαρακτήρα θάταν πολύ κοντά και αναγάγοντας στο "μοντέλο" πλέον θα έβρισκες μάλλον επουσιώδεις διαφορές, με την "ειδοποιό" όμως να βρίσκεται στην ευκολία χρήσης και στο γρήγορο (χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερη εμπειρία χρήσης) και χωρίs "s", καλό αποτέλεσμα...

 

όσο για τον "αδύναμο κρίκο" στην περίπτωση σου, αναζήτησε τον στην κάρτα σου και στους μετατροπείς της αν τους χρησιμοποιείς, είτε για ηχογράφηση είτε για αναπαραγωγή...

 

Φιλικά και ελπίζω να έλυσα κάποιες απορίες σου, ειδάλλως το τηλ μου στην διάθεσή σου...

 

 

 

 

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου