odis13 Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 15 Δεκεμβρίου 2007 Εννοώ curly(flame) maple μανίκι με ακριβως τα ίδια νερά σε μέγεθος όπως και το μανίκι της huber. Π.χ. το μανίκι της tele του deadendmind είναι και αυτό flame αλλά δεν είναι το ίδιο έντονο και με το ίδιο μέγεθος σαν αυτό της huber. Το αναφέρω ,καθώς ένας καταπληκτικός κατασκευαστής κιθαρών (huber) και ένας καταπληκτικός κατασκευαστής βιολιών(stradivarius) έχουν ίδια γουστα απο ότι φαίνεται.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
akis147 Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 16 Δεκεμβρίου 2007 κοιτα οπως και να το κανουμε (κοιτα οποιοδηποτε ΛΕΞΙΚΟ) ΑΛΛΟ πραγμα σημαινει η λεξη "μαστοριά" και ΑΛΛΟ η λεξη "τεχνογνωσια" πως να το κανουμε δηλαδη... :) εκτος κι αν σκοπευεις να εκδοσεις νεο βελτιωμενο λεξικο της ελληνικης γλωσσας.. :) :) Μήπως σκοπευεις εσυ να εκδώσεις κάποιο λεξικό ;) Σημασία εχει τι εννοώ εγώ τεχνογνωσία και αν χρειάζεται να ανοίξω κάποιο λεξικό ή αν απαιτείται ¨μαστοριά¨ στο να φτιάξεις μια κιθάρα και αν αυτό είναι κάτι που κοστίζει ακριβά; :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 Μήπως σκοπεύει κανείς να ποστάρει κάτι ΕΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ; Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 και για να επιστρεψουμε στο θεμα (οπως πολυ καλως απαιτει ο Jasemeister) η "μαστορια" μπορει να βρεθει ακομα και σε πολυ φτηνες κιθαρες (ειδικα της προσφατης κορεάτικης & κινεζικης σχολης) οι οποιες κανουν πολλες "ακριβες" και "ονομαστες" κιθαρες "σκονη" οσον αφορα το quality control & τις λεπτομερειες. δεν ειναι δα και κανα επτασφραγιστο μυστικο η κατασκευη κιθαρων & οσο περναν τα χρονια βλεπουμε ολο και καλυτερα κατασκευασμενες "φτηνες" κιθαρες (κατα την ταπεινη μου αποψη οι ..ανατολιτες το εχουν μαθει ΚΑΛΑ το αθλημα πλεον & λογω ιδιοσυγκρασιας καποια στιγμη θα ξεπερασουν και τους δυτικους στην ποιοτητα κατασκευης,κατι που οι Ιαπωνες αλλωστε το εχουν καταφερει εδω και χρονια...) γενικα ομως στο χωρο των κιθαρων επικρατει μια απιστευτη μπουρδολογια/μυθολογια για "μυθικους μαστορες","γκουρου των ξυλων","ειδικων στον ηχο" και διαφορα αλλα "μαγικα" τα οποια αποπροσανατολιζουν και μπερδευουν τους υποψηφιους αγοραστες . η ταπεινη μου αποψη ειναι οτι αυτο που τελικα πληρωνει καποιος ΑΚΡΙΒΑ ειναι κατα 90% το ΟΝΟΜΑ (και οι υποτιθεμενες μαγικες ιδιοτητες που αυτο...επισυρει) παρα η πραγματικη ποιοτητα του οργανου. επισης πληρωνει ΠΟΛΥ ακριβα το ΥΨΗΛΟ εργατικο κοστος μιας μικρης επιχειρησης παραγωγης κιθαρων,το οποιο ομως πολλες φορες δεν παραγει και αναγκαια καλυτερη ποιοτητα απο μια μεγαλη γραμμη παραγωγης.... Μήπως σκοπευεις εσυ να εκδώσεις κάποιο λεξικό ;) Σημασία εχει τι εννοώ εγώ τεχνογνωσία και αν χρειάζεται να ανοίξω κάποιο λεξικό ή αν απαιτείται ¨μαστοριά¨ στο να φτιάξεις μια κιθάρα και αν αυτό είναι κάτι που κοστίζει ακριβά; :) σημασια εχει οτι ισχυριστηκες οτι μαστορια και τεχνογνωσια σημαινουν ακριβως το ΙΔΙΟ (και οπως εσυ διορθωσες την ορθογραφια μου,ευτυχως δηλ.γιατι και εγω φρικαρα με το.... λαθος μου, ετσι κι εγω διορθωσα την...εννοιολογια σου ;)) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
taq Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 Νίκο επετρεψέ μου να διαφωνήσω στα περισσότερα. "Σκόνη" δεν κάνει καμία Κινέζικη Squier strat /tele, την American strd strat, ούτε καν την Μεξικάνικη .. οι διαφορές είναι χαοτικές μεταξύ τους (για εμένα) "Σκόνη" δεν κάνει κανένα Κορεάτικο και Κινέζικο σκάφος κανένα Gibson ESxxxx επίσης οι διαφορές είναι χαοτικές.... μα πολύ χαοτικές....(για εμένα αλλά φαντάζομαι και για εκατομύρια άλλους) Θα το έλεγα για τα Κινεζοκορεάτικα ίσως πιό απλά ότι είναι η απόλυτη Χλίδα της φτήνιας... δηλαδή είναι ΟΝΤΩΣ καλοκατασκευασμένα και με προσοχή στην λεπτομέρια πλέον αλλά εξακολουθούν να ακούγονται κουβάδες!!!!! σε σύγκριση με τα ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ! αλλά μιλάμε για κουβάδες... το ότι κάποια παράγουν ηλεκτρικό ήχο είναι σχετικό.... άλλωστε τα στάνταρντς τους είναι έτσι δοσμένα από τις "μητρικές" Αμερικάνικες "μαμάδες" εταιρείες π.χ Fender - Gibson, έτσι ώστε να μοιάζουν να παίζουν περίπου όπως τα ορίτζιναλ... (αλλά περίπου) Έχουμε ξαναπεί εκατομύρια φορές ότι ό, τι και να αλλάξεις σε ένα μουσικό όργανο όπως η ηλεκτρική κιθάρα, μαγνήτες γέφυρες νάτ κλειδιά, θα το κάνεις σαφώς καλύτερο αλλά όχι ορίτζιναλ.. Θα κάνεις καλύτερη Squier Θα κάνεις καλύτερη Epiphone Αλλά δεν θα κάνεις Fender Am strd Αλλά δεν θα κάνεις Gibson LP US strd. Οι λόγοι προφανείς. Θα καταργούσαμε την ένοια του αυθεντικού με την μία. και δεν με ενδιαφέρει να καταργηθεί η έννοια (απόδειξη ότι δεν στέκομαι σε κουταμάρες και μύθους) αλλά πως να το κάνουμε αφού το αυθεντικό ακούγεται κάπως??? Όσο αφορά το θέμα του θρέντ τι πληρώνεις τελικά είπα και στην τρίτη σελίδα ότι τελικά πληρώνεις αυτό που σου αρέσει. Και έχεις δίκιο όταν λές ότι κάνουν σκόνη τα αντίστοιχα αμερικάνικα γιατί προφανώς αυτό σου αρέσει. (εσένα και πολλών άλλων φυσικά) Όμως εγώ διαφωνώ κάθετα γιατί για εμένα είναι παιχνίδια και όχι μουσικά όργανα τα Κινεζοκορεάτικα και γι αυτό τον λόγο δεν μου αρέσουν. Γιατί π.χ άλλο τόνο πέρνω από μία Αμερικάνικη Fender όταν την καρφώνω στον ενισχυτή και ακούγεται μιά "γλύκα" να το πώ? Και άλλο όταν καρφώσω μια καλοκατασκευασμένη μεν αλλά Squier δε στον ενισχυτή και ακούω "τσίγκο" να το πω? Η κατασκευή κιθάρων δεν είναι επτασφράγιστο μυστικό έχεις απόλυτο δίκιο. Όμως και η ποιότητα ανά μονάδες χρήματος επίσης δεν είναι επτασφράγιστο μυστικό, και είναι και αυτό σωστό. Όσον αφορά την μπουρδολογία στο χώρο της κατασκευής κιθάρων διαφωνώ κάθετα επίσης. Ο κάθε κατασκευαστής ΚΟΣΤΟΛΟΓΕΙ την δουλειά του όσο θέλει και ΑΜΑ ΘΕΣ αγοράσέ το!! Δεν είναι υποχρεωμένος να ζεί ο Huber για παράδειγμα στην Απω Ανατολή και να τρώει ένα πιάτο ρύζι και αν την ημέρα για να πάρεις εσύ την ποιότητα που σου προσφέρει στο ένα εκατοστό της τιμής. Άλλωστε αν δεν σου αρέσει δεν το αγοράζεις. Αν δεν σου λέει κάτι μία Tom Anderson κιθάρα κανένα προβλημα. Είχα όμως την ατυχία να την ακούσω δίπλα σε πολύ μπουτίκ κιθάρες και ζαλίστηκα. Τέσσερις άνθρωποι είμασταν εκεί.... τι έγινε μας πλάκωσαν τα κακά πνεύματα των γκουρού και ακούγαμε όλοι αυτό που ήθελαν αυτά... καί έκαναν άλλες κιθάρες να ακούγονται "λίγες"??? Το θέμα είναι όμως π.χ ότι δεν μπορώ να αποκτήσω μία τέτοια γιατί πρώτον κοστίζει από 3.500€ και άνω και δεύτερον θέλει κάνα οκτάμηνο να μου έρθει. Αυτό όμως δεν αναιρεί την κρίση μου ότι πρόκειται για εξαιρετικό όργανο με απίστευτες δυναμικές, φανταστικούς μαγνήτες, playability, και ήχο που ζηλεύουν όπως είπα αντίστοιχα πανάκριβες κιθάρες. Στο θέμα μας τι πληρώνεις τελικά σε μία Tom Anderson νομίζω το ανέλυσα. ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ και το όλο ΣΤΗΣΙΜΟ της σαν ηλεκτρική κιθάρα. Αν Αξίζει???? Αν το θές ναι..... Αν συμβιβάζεσαι με άλλα πράγματα φυσικά ΟΧΙ δεν αξίζει. Επίσης ταπεινή μου άποψη είναι ότι δεν υπάρχει ακριβές ποσοστό επί της % που να κοστολογεί το ΟΝΟΜΑ. Υπάρχει σαφέστατα κάποιο αλλά δεν γνωρίζω πόσο είναι. Απλά γιτί δεν είμαι λογιστής αμερικάνικης εταιρείας μουσικών οργάνων για να ξέρω πόσο κάνουν οι πρώτες ύλες η συντήρηση, το κόστος του εργατικού δυναμικού, τα ενοίκια των εγκαταστάσεων, τα κονδύλια για έρευνα, το κόστος συντήρησης των μηχανημάτων, κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ πάντως όλα αυτά δεν χωράνε στο πενιχρό 10%.... Όμως και ενώ έχω παίξει με τόοοοοσες κόπιες στρατ κάποιες μάλιστα αρκετά καλές, έλάχιστες μπορούσαν να ακουστούν "σαν" Fender και όχι απλά σαν στρατοκάστερ γενικά, γιατί σαν στρατοκάστερ ακούνταν πολλές. Μη με ρωτήσεις τι πως και γιατί, αν έχω κόλλημα ή όχι ... μπορεί και να έχω .. εγώ όμως αυτό συμπέραίνω, είναι ΚΑΘΑΡΑ προσωπική μου γνώμη, γι αυτό και οι κάμποσες στρατ που έχω είναι για κάποιο λόγο εκεί και είναι όλες Fender... πολλά τα καλά αλλά σαν το ορίτζιναλ... (αν το θές το ορίτζιναλ έτσι?) In Fender Strat we trust! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 Δεν συμφωνω μαζι σου αλλα εχεις απολυτο δικαιωμα να σου αρεσει οτι σου αρεσει φιλαρακι!! :) (τα εχουμε πει ΧΙΛΙΑΔΕΣ φορες αλλωστε και εδω μεσα αλλα και εξω απο εδω).. Εγω,προσεξε ΕΓΩ,δεν εχω εντοπισει... χαοτικες διαφορες μεταξυ καποιων πολυ καλων ....ανατολιτικων κιθαρων και καποιων ..original.ΑΛΛΟΙ μπορει να τις εχουν εντοπισει και να τις ακουνε κι ολας,no problem with me :) Πιστευω ομως οτι μοιραια και οι υπολοιποι ανατολιτες καποια στιγμη θα ξεπερασουν τους δυτικους και στην ποιοτητα κατασκευης,οπως αλλωστε κανουν ΤΩΡΑ οι Ιαπωνες (παιξε με μια original αμερικανικη Gretsch & παιξε και με μια καινουργια γιαπωνεζικη και αν δεν πεταξεις την αμερικανικη στο τζακι να μη με λενε...σουπερφανκ :) ),ειναι απιστευτο,επειδη τους παρακολουθω και σε αλλα επιπεδα,το ποσο λεπτολογοι,εργατικοι και επιμονοι ειναι...(για αυτο αλλωστε ολο και περισσοτερες φιρμες "μυθοι" (Vox,Celestion) μεταφερουν πλεον ολοκληρη την γραμμη παραγωγης τους στην ανατολη και οχι μονο για το κοστος...) ΜΠΟΡΕΙ και ο ΚΙΝΕΖΟΣ να γινει "απιστευτος" μαστορας και να παραξει "ποιοτητα" ακριβως οπως και ο ...δυτικος (εξαλλου εχει και πολυ περισσοτερο παραδοση και πολιτισμο απο....πισω του..:) ) Oπως και να εχει το πραμα ο καθενας εχει απολυτο δικαιωμα να γουσταρει τρελλα τις PRS,Tom Anderson,τις SUHR κτλ (οι οποιες για εμενα ειναι απλα φριχτες κιθαρες τοσο απο ηχο ,οσο και απο αισθηση,vibe & εμφανιση :) ). Κανενα προβλημα και εδω... Ειπαμε to each his own.. ;) Εξαλλου για ...κιθαρες μιλαμε οχι για το κυπριακο οποτε ειναι κριμα να σκοτωνομαστε για τετοια ΑΣΤΕΙΑ θεματα.. Ας γουσταρει ο καθενας οτι γουσταρει και ας πιστευει οτι θελει να πιστευει :) εξαλλου ειναι γνωστο με τι μοιαζουν οι...προσωπικες γνωμες του καθενα μας... :) :) :) Αντε ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!! :) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
taq Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 +1.000.000.000.000.000 Ο καθένας ό, τι του αρέσει πληρώνει τελικά. Απλά εν κατακλείδι όσο ΥΠΑΡΧΕΙ US FENDER, ΠΟΤΕ η Κινέζικη Squier Δεν θα ακουστεί US FENDER. όταν μεταφέρουν εκεί τις γραμμές παραγωγής (ή στο Μεξικό ή στις Μπαχάμες) τότε το ξανασυζητάμε. Αλλιώς δεν βλέπω τον λόγο να αυτοσαμποτάρονται... είναι και χαζό συν τοις άλλοις.... δεν ξέρω πολλούς που βάζουν τα χέρια τους να βγάλουν τα μάτια τους... Απλά άμα συμβιβαζόμαστε είναι όλα μιά χαρά.! In Fender Strat we trust! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 και ας μη ξεχναμε οτι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο παιζει και το ΕΙΔΟΣ της ΜΟΥΣΙΚΗΣ που παιζει/γουσταρει ο καθενας και το οποιο ειδος κανει π.χ εναν alternative παιχτη να...λειωνει μπροστα σε μια "δυσλειτουργικη" Jaguar που "δεν εχει sustain" και "ακουγεται σαν πλαστικο πηρουνι με χορδες" και να τον κανει να αηδιαζει μπροστα σε μια Tom Anderson που "παιζει μονη της" και εχει ...μηδενικο action χωρις τριξιματα..(και μοιαζει με...τραπεζι :) ) οπως και μη ξεχναμε το γεγονος οτι χιλιαδες τραλλαμενοι Φεντερακιδες δινουν χιλιαδες ευρω για κακοφτιαγμενες και "ατελεις" vintage Fender του 50-70 γιατι θελουν το....mojo.....δημοκρατια εχουμε ο καθενας ξοδευει τα λεφτα του οπως θελει... απο τη στιγμη που εδω μεσα (οπως αλλωστε και παντου) υπαρχουν τοσοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ παιχτες καθε "διαφωνια" ειναι ακυρη μια και διαφορετικα πραγματα ζηταει ο καθενας μας απο καθε συνδιασμο κιθαρας και ενισχυτη.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 Guru Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 στην τελικη, καθε μαρκα ενισχυτη/κιθαρας, ειναι ενα μουσικο οργανο με διαφορετικο ηχητικο προσανατολισμο και χαρακτηρα. ακομα και σε κιθαρες ιδιου τυπου (fender, tom anderson, tyler, shur k.τ.λ), η καθε μια εχει ενα στυλ και εναν ΗΧΟ, που απλα οι αλλες δεν εχουν. αν θελεις ας πουμε τον ηχο fender κιθαρα σε fender ενισχυτη, η les paul σε marshall, απλα δε γινεται με αλλα μηχανηματα. αν θελεις ηχο boogie η ηχο vox και παει λεγοντας. για μενα κιθαρες και μηχανηματα χωριζονται χοντρικα σε τρεις κατηγοριες: σε οργανα που μολις μαθεις λιγο, αρχιζεις να παιζεις με μπαντες, θελησεις κατι καλυτερο κ.τ.λ. τα πουλας και παιρνεις κατι αλλο, σε καλα οργανα, με τα οποια μπορεις να παιζεις μια ζωη βγαζοντας καταπληκτικο ηχο (αν ξερεις να παιζεις, ξερεις τι ειναι ο καλος ηχος και ξερεις να τα ρυθμιζεις), και σε οργανα τα οποια ειναι το κατι παραπανω, και απευθυνονται σ αυτον που εχει το ψωνιο, τα λεφτα, την επιθυμια να τα δοκιμασει, η απλα σ αυτον που του ειναι τοσο σημαντικο να εχει οσο το δυνατον καλυτερο ηχο, που θα δωσει ας πουμε πεντε χιλιαρικα για μια κιθαρα. την αρχη της δευτερης κατηγοριας (των καλων οργανων δηλαδη), οπως εχουν σημερα τα πραγματα, θα την κοστολογουσα γυρω στα 500-600 ευρω για μια κιθαρα (μεταχειρισμενη η πειραγμενη, ας πουμε βρηκα μια πολυ ωραια warmoth telecaster used σε μαγαζι στο κεντρο τις προαλλες στα 650 κ.τ.λ.). αλλα τοσα για ενισχυτη (και πολλα βαζω αν μιλαμε για μεταχειρισμενα), μερικα πεταλια η κατι σαν το tonelab και ετοιμος.. στο θεμα american-japan-mexican-chinese θα συμφωνησω οτι υπαρχουν μεγαλες διαφορες. νομιζω ομως οτι οι γιαπωνεζικες εχουν αρχισει και τις τρωνε τις απλες αμερικανικες (και σα μεσο ορο, και στα λιγα καλα οργανα που θα πετυχεις σε μια σειρα). μαλλον η usa fender δινει τη πιο πολλη προσοχη σε ολες αυτες τις custom και artist σειρες που κατασκευαζει.. YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2007 Το θεωρώ απόλυτα θεμιτό να πληρώνει κάποιος κάτι παραπάνω αν το μουσικό όργανο έχει περίπλοκη διακόσμηση που το κάνει πιο όμορφο, χωρίς τα διακοσμητικά να προσθέτουν στον ήχο. Υπάρχουν και πανάκριβες κιθάρες που είναι έργα τέχνης, αλλά αυτό ούτως ή άλλως συμβαίνει με όλα τα μουσικά όργανα. Ίσα ίσα που αν είχα πολλά λεφτά για να διαθέσω για κάτι τέτοιο, και είχα να διαλέξω ανάμεσα σε ένα βίντατζ όργανο και σε ένα πανέμορφο μοντέρνο στην ίδια τιμή, μάλλον θα προτιμούσα το δεύτερο. Γιατί; Για αυτόν τον λόγο: τα παλιά όργανα πιστεύω κι εγώ ότι "ωριμάζουν" από το έντονο παίξιμο, αλλά το ωρίμασμα αυτό θέλω να το προξενήσω εγώ και μόνο εγώ, ή σε μια εξαιρετική περίπτωση κάποιος πολύ καλός μου φίλος. SF φέρ' το headstock πίσω!!!! Ωραίος ο Μάρλον αλλά θα σε... παρεξηγήσουν... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση