Guru npap Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2007 Guru Share Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2007 ένα tip από μένα... μια καλή θέση για να ξεκινήσεις τον πειραματισμό σου είναι να τοποθετήσεις το Rode στο ύψος του 12ου τάστου με μια μικρή κλίση προς την τρύπα του αντηχείου... η απόσταση από την κιθάρα μπορεί να ξεκινήσει από μία "ανοιχτή παλάμη" ("μούτζα στο πάτωμα" ;D) και περισσότερο... αν θέλεις να πειραματιστείς και με τα δύο mic, αντικατέστησε το rode με το T. bone στην άνω θέση (12ο τάστο) και τοποθέτησε το πρώτο αριστερά περίπου στην κάθετη του καβαλάρη στο ύψος και την απόσταση που θα σου ακούγεται καλύτερα το συνολικό αποτέλεσμα.. (εννοείται ότι η τοποθέτηση του δεύτερου mic έπεται του πρώτου που ήδη θα του έχεις βρει την κατάλληλη για τα γούστα σου...) βασική προϋπόθεση πλέον είναι το rode να έχει τουλάχιστον 3 φορές μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ αυτού και του t. bone από ότι το δεύτερο από την κιθάρα, ώστε να αποφύγεις και τα προβλήματα φάσης... όπως ανέφεραν και οι φίλοι παραπάνω, η "πειθαρχεία" του κιθαρίστα παίζει σημαντικό ρόλο... ο στόχος σου είναι να πλησιάσεις το κατά δυνατόν τον φυσικό ήχο που ακούς στον χώρο, οπότε συχνές συγκρίσεις του ηχογραφημένου με αυτό (Α/Β), επιβάλλονται για να μην ξεφύγεις... στην τελική επεξεργασία χρησιμοποίησε οπωσδήποτε το καλύτερο high pass φίλτρο που διαθέτεις σε plug in ανεβάζοντας σταδιακά την συχνότητα αποκοπής, αναζητώντας την χρυσή τομή μείωσης του αναπόφευκτου "βουητού" σε σχέση με τον όγκο των χαμηλών της κιθάρας...("σώμα").... απέφυγε το compression για να διατηρήσεις την δυναμική περιοχή αναλοίωτη, κάτι απαραίτητο στην ανάδειξη της μουσικότητας και του εκφραστικού συναισθήματος στην κλασσική μουσική... (μπορείς με volume automation επιλεκτικά να ανεβάσεις κάποιες νότες που "χάνονται" λόγο κακής εκτέλεσης...) ελπίζω να βοήθησα... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nickel Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2007 npap φαντάζομαι γενικά κάπως έτσι: (Η φώτο από εδώ ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2007 Ότι είπε ο npap. Απλά θα πρότεινα μιας και είσαι ακόμη αρχάριος, να πειραματιστείς με ένα μικρόφωνο για αρχή για να μην σε μπερδέψουν οι φασικές διαφορές των 2 μικροφώνων,ακόμα. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boem Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2007 θα τα δοκιμάσω όλα και θα σας πω αποτελέσματα.. Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές deja vu Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
NicolasAth72 Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 26 Νοεμβρίου 2007 στην τελική επεξεργασία χρησιμοποίησε οπωσδήποτε το καλύτερο high pass φίλτρο που διαθέτεις σε plug in ανεβάζοντας σταδιακά την συχνότητα αποκοπής, αναζητώντας την χρυσή τομή μείωσης του αναπόφευκτου "βουητού" σε σχέση με τον όγκο των χαμηλών της κιθάρας...("σώμα").... απέφυγε το compression για να διατηρήσεις την δυναμική περιοχή αναλοίωτη, κάτι απαραίτητο στην ανάδειξη της μουσικότητας και του εκφραστικού συναισθήματος στην κλασσική μουσική... (μπορείς με volume automation επιλεκτικά να ανεβάσεις κάποιες νότες που "χάνονται" λόγο κακής εκτέλεσης...) ελπίζω να βοήθησα... πολυ καλο αυτο περι high pass filter. όντως υπαρχει ενας ενοχλητικος βομβος. θενκς για το τιπ! https://www.facebook.com/automaton.athens Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru npap Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2007 Guru Share Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2007 φίλε μου Nickel ναι... πολύ παραστατική η photo που παράθεσες...χωρίς να σημαίνει ότι είναι "πανάκεια" είναι πολύ καλή θέση για να ξεκινήσεις.. φίλε μου NicolasAth72 αν το mic σου διαθέτει roll of μπορείς και να το θέσεις on πειραματικά (πριν καταφύγεις σε plug in ή και συμπληρωματικά...), τσεκάροντας την ποιότητά του βέβαια, γιατί ειδικά στα φθηνά οι υλοποιήσεις τους είναι συχνά κακές με επίπτωση στην συνολική ποιότητα του ήχου... δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση