Προς το περιεχόμενο

ηχογράφηση κλασικής κιθάρας


boem

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Guru

ένα tip από μένα...

μια καλή θέση για να ξεκινήσεις τον πειραματισμό σου είναι να τοποθετήσεις το Rode στο ύψος του 12ου τάστου με μια μικρή κλίση προς την τρύπα του αντηχείου...

η απόσταση από την κιθάρα μπορεί να ξεκινήσει από μία "ανοιχτή παλάμη" ("μούτζα στο πάτωμα"  ;D) και περισσότερο...

 

αν θέλεις να πειραματιστείς και με τα δύο mic, αντικατέστησε το rode με το T. bone στην άνω θέση (12ο τάστο) και τοποθέτησε το πρώτο αριστερά περίπου στην κάθετη του καβαλάρη στο ύψος και την απόσταση που θα σου ακούγεται καλύτερα το συνολικό αποτέλεσμα.. (εννοείται ότι η τοποθέτηση του δεύτερου mic έπεται του πρώτου που ήδη θα του έχεις βρει την κατάλληλη για τα γούστα σου...)

βασική προϋπόθεση πλέον είναι το rode να έχει τουλάχιστον 3 φορές μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ αυτού και του t. bone από ότι το δεύτερο από την κιθάρα,  ώστε να αποφύγεις και τα προβλήματα φάσης...

 

όπως ανέφεραν και οι φίλοι παραπάνω, η "πειθαρχεία" του κιθαρίστα παίζει σημαντικό ρόλο...

ο στόχος σου είναι να πλησιάσεις το κατά δυνατόν τον φυσικό ήχο που ακούς στον χώρο, οπότε συχνές συγκρίσεις του ηχογραφημένου με αυτό (Α/Β), επιβάλλονται  για να μην ξεφύγεις...

 

στην τελική επεξεργασία χρησιμοποίησε οπωσδήποτε το καλύτερο high pass φίλτρο που διαθέτεις σε plug in ανεβάζοντας σταδιακά την συχνότητα αποκοπής, αναζητώντας την χρυσή τομή μείωσης του αναπόφευκτου "βουητού" σε σχέση με τον όγκο των χαμηλών της κιθάρας...("σώμα")....

απέφυγε το compression για να διατηρήσεις την δυναμική περιοχή αναλοίωτη, κάτι απαραίτητο στην ανάδειξη της μουσικότητας και του εκφραστικού συναισθήματος στην κλασσική μουσική... (μπορείς με volume automation επιλεκτικά να ανεβάσεις κάποιες νότες που "χάνονται" λόγο κακής εκτέλεσης...)

 

ελπίζω να βοήθησα...

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι είπε ο npap.

Απλά θα πρότεινα μιας και είσαι ακόμη αρχάριος, να πειραματιστείς με ένα μικρόφωνο για αρχή για να μην σε μπερδέψουν οι φασικές διαφορές των 2 μικροφώνων,ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην τελική επεξεργασία χρησιμοποίησε οπωσδήποτε το καλύτερο high pass φίλτρο που διαθέτεις σε plug in ανεβάζοντας σταδιακά την συχνότητα αποκοπής, αναζητώντας την χρυσή τομή μείωσης του αναπόφευκτου "βουητού" σε σχέση με τον όγκο των χαμηλών της κιθάρας...("σώμα")....

απέφυγε το compression για να διατηρήσεις την δυναμική περιοχή αναλοίωτη, κάτι απαραίτητο στην ανάδειξη της μουσικότητας και του εκφραστικού συναισθήματος στην κλασσική μουσική... (μπορείς με volume automation επιλεκτικά να ανεβάσεις κάποιες νότες που "χάνονται" λόγο κακής εκτέλεσης...)

 

ελπίζω να βοήθησα...

 

 

πολυ καλο αυτο περι high pass filter. όντως υπαρχει ενας ενοχλητικος βομβος. θενκς για το τιπ!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

φίλε μου Nickel ναι... πολύ παραστατική η photo που παράθεσες...χωρίς να σημαίνει ότι είναι "πανάκεια" είναι πολύ καλή θέση για να ξεκινήσεις..

 

φίλε μου NicolasAth72 αν το mic σου διαθέτει roll of μπορείς και να το θέσεις on πειραματικά (πριν καταφύγεις σε plug in ή και συμπληρωματικά...), τσεκάροντας την ποιότητά του βέβαια, γιατί ειδικά στα φθηνά οι υλοποιήσεις τους είναι συχνά κακές με επίπτωση στην συνολική ποιότητα του ήχου...

 

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου