Προς το περιεχόμενο

Ελατωματικα οργανα - Τοποθέτηση Γ. Στόλλα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

marathon ο Έλληνας καταναλωτής νιώθει βιασμένος (δικαίως) και έχει ανάγκη να το εκφράσει (με διάφορους τρόπους).

και πρέπει να κλαψουρίζουμε συνέχεια? Η πορεία της αγοράς τους τιμωρεί...

 

Και η αγανάκτηση μεγάλη όμως όπως βλέπεις...

 

Εχετε αναρωτηθεί ποτέ για ποιο λογο το thomann εξυπηρετει μια ντουζίνα ευρωπαικές χώρες και οχι μονο την Ελλάδα? Εχετε ψάξει sites ευρωπαικών καταστημάτων για να δειτε τις εγχώριες τιμες των μουσικών οργάνων. Υστερα απο μια πολύ μικρή προς το παρών έρευνα, δεν βρήκα διαφορετικές τιμές στην γαλλία ή στην αγγλία απο αυτες που βρίσκω στην Ελλάδα. Βρέθηκαν μάλιστα και τιμές αντιπροσώπων που ξεπερνούσαν τις ελληνικές. Δλδ έχω την εντύπωση οτι η ολη υπόθεση δεν έπρεπε να ειναι του τύπου:ελληνας καταναλωτής Vs ελληνα έμπορο. Η υπόθεση ειναι πολύ "ευρύτερη". Βλέπω οτι ισχύει το εξής: ευρωπαική αγορά εναντίον διεθνών Online καταστημάτων. Και ως συνήθως, όποιος έμπορος 'ξανοιχτεί' περισσότερο, θα βρει τους δρόμους της αγοράς να γίνονται λεωφοροι, ρισκάροντας τα πάντα. Για το οτι εδραιώθηκε ενα site σαν το Thomann δεν ειναι κατι για το οποίο φταίνε αποκλειστικά οι έλληνες έμποροι. Καταλαβαίνω πολύ καλα την όλη γκρίνια διότι κι εγώ έχω να αντιμετωπίσω συχνά μια κατα τα φαινόμενα αλλόκοτη ανισότητα τιμών, αλλα έχω βαρεθεί την εσωτερική φαγωμάρα. Όποιος ρισκάρει θα κερδίσει ή θα χάσει. Οι υπολοιποι θα περιμένουν να δουν στην πόρτα τους τους ανυποψίαστους, τους άσχετους & φοβισμένους με το online trading, τους φίλους και τους βιαστικούς και ότι βγάλουν απο αυτούς. Μέχρι σήμερα προφανώς κάτι 'βγάζουν' και λειτουργούν ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχετε αναρωτηθεί ποτέ για ποιο λογο το thomann εξυπηρετει μια ντουζίνα ευρωπαικές χώρες και οχι μονο την Ελλάδα? Εχετε ψάξει sites ευρωπαικών καταστημάτων για να δειτε τις εγχώριες τιμες των μουσικών οργάνων. Υστερα απο μια πολύ μικρή προς το παρών έρευνα, δεν βρήκα διαφορετικές τιμές στην γαλλία ή στην αγγλία απο αυτες που βρίσκω στην Ελλάδα. Βρέθηκαν μάλιστα και τιμές αντιπροσώπων που ξεπερνούσαν τις ελληνικές. Δλδ έχω την εντύπωση οτι η ολη υπόθεση δεν έπρεπε να ειναι του τύπου:ελληνας καταναλωτής Vs ελληνα έμπορο. Η υπόθεση ειναι πολύ "ευρύτερη". Βλέπω οτι ισχύει το εξής: ευρωπαική αγορά εναντίον διεθνών Online καταστημάτων. Και ως συνήθως, όποιος έμπορος 'ξανοιχτεί' περισσότερο, θα βρει τους δρόμους της αγοράς να γίνονται λεωφοροι, ρισκάροντας τα πάντα. Για το οτι εδραιώθηκε ενα site σαν το Thomann δεν ειναι κατι για το οποίο φταίνε αποκλειστικά οι έλληνες έμποροι.

+1000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Tthawth συμφωνώ με το 90% των γραπτών σου.

 

Δεν νομίζω όμως ότι μπορούμε να γενικευτούμε όσον αφορά τα ευρωπαϊκά brick & mortar, περισσότερο λόγω του ότι η συντριπτική πλειοψηφία από εμάς δεν μπορεί να έχει την ανάλογη εμπειρία για να εκφράσει άποψη.

 

Είναι γεγονός ότι ο thomann έχει φτάσει στο σημείο να αγοράζει τεράστιες ποσότητες και να πετυχαίνει έτσι χαμηλές τιμές που δεν μπορεί να αγγίξει κάποιος ντόπιος καθαρά λόγω μεγέθους. Βέβαια ο thomann από κάπου ξεκίνησε και αυτός έτσι;

 

Δουλειά του brick & mortar όμως είναι to capitalize on his advantages. Ελληνιστί να σηκωθεί απ'τον κώλο του και να προσφέρει στον πελάτη αυτά που δεν μπορεί o οποιοσδήποτε thomann, δηλ. να δοκιμάσει τα όργανα, να υπάρχει άμεση και ποιοτική υποστήριξη, ευκολίες πληρωμής, προσωπική σχέση κτλ.

 

Ήμουν στο Manchester της Αγγλίας από το 1998 μέχρι το 2002. Ως φοιτητής ήμουν θαμώνας στα μαγαζιά εκεί (ήταν και δίπλα στο πανεπιστήμιο). Η αντιμετώπιση ήταν πάντα άψογη, είτε σε άφηναν να κάνεις ότι θες και να πιάνεις και να παίζεις ότι γούσταρες είτε σε είχαν στα ώπα ώπα μέχρι να βρεις αυτό που ψάχνεις και ας μην το αγόραζες. Οι τιμές ήταν πάντα λογικές για τα δεδομένα της Αγγλίας και ιδιαίτερα καλές σε περιόδους προσφορών λόγω ανανέωσης στοκ, δυο φορές το χρόνο.

 

Όταν λοιπόν ανακαλύπτει ο επι χρόνια ταλαιπωρημένος Έλληνας καταναλωτής ότι εκτός από τραγικά χαμηλότερες τιμές (τώρα πλέον έχουν αρχίσει να συγκλίνουν και οι ελληνικές τιμές) έχει καλύτερη αντιμετώπιση και φροντίδα από ένα e-shop στη Γερμανία παρά στο μαγαζί της γειτονιάς του τότε τα παίρνει χοντρά και άσχημα. Δεν πάει να χαμηλώσει τις τιμές του ο Έλληνας επιχειρηματίας όσο θέλει, όσο δεν προσφέρει added value στον πελάτη (το οποίο ΑΞΙΖΕΙ να το πληρώσει κανείς παραπάνω) τότε κλαφτα Χαράλαμπε.

 

Γι'αυτό είμαι ιδιαίτερα ανεκτικός στο εν λόγω κλαψούρισμα, μπας και καταλάβουμε ότι οι άνθρωποι καθορίζουν την οικονομία. Ο Έλληνας έμπορος μουσικών οργάνων θα έπρεπε να είναι φίλος του Έλληνα μουσικού. Η φιλία όμως κερδίζεται με πράξεις. Κάποιοι όπως φαίνεται το κατάλαβαν.

 

Και θα κλείσω αυτόν τον υπέροχο δίσκο με μια ποιητική τριλογία που αποτελείται από 2 ποιήματα.

 

Ευχαριστώ, αυτόγραφα στις 32 του μήνα στο All Star στην Τρούμπα.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Γι'αυτό είμαι ιδιαίτερα ανεκτικός στο εν λόγω κλαψούρισμα....

Κλάψε, κλάψε....Μάρθα Βούρτση!

 

Δεν θα βάλω ποτέ ξανά παπούτσι  ;D

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφωνος με την τοποθέτηση Jasemeister....

Δεν θα μπορούσα να εκφραστώ καλύτερα.

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Trigga έχω να αγοράσω από Ευρώπη εδώ και 2 χρόνια...(να ναι καλά η USPS). Σου δίνω ένα παράδειγμα η κιθάρα μου (Gibson doublecut Pro 2006) ήρθε από Αμέρικα 1.350 ευρώ (2.100 Thomann, o εδώ δεν την είχε  και έδινε τιμή γύρω στο 3.000). Πρόσφατα αγόρασα μαγνήτες Fender Noiseless Tele 70 ευρώ(με τα μεταφορικά) τιμή Thomann 118 (+20 μεταφορικά)...No comments

 

To κατάλαβα για σενα ρε συ οτι αγοράζεις απο κει κ είσαι κ ευτυχησμένος κ εντοιχισμένος :P

Λεω για τους υπόλοιπους που τώρα αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε τι είναι η υπόλοιπη ευρώπη.Εχουμε ψωμί ακόμα για αμερική σίγουρα.

 

Υ.Γ.Δώσε μου τπτ λινκς για αμερικανικα online shops να δώ κ γω το φώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποτε είχαμε τα μπακαλικάκια με φιλότιμους, φιλικούς και εξυπηρετικούς μπαρμπούληδες να βάζουν την χύμα την φακή στα σακουλάκια χαρωπών νοικοκυρών. Έμειναν ανάμνηση και ποιός άλλωστε είχε την απαίτηση να επενδύσουν αυτοι στο μπακαλικάκι τους ωστε να κονταροχτυπηθούν ίσα προς ίσα με τα supermarkets όταν εμεις σιγα σιγά καταλήγαμε να αγοράζουμε απο αυτούς μόνο κανα παγωτάκι στα πεταχτά?

 

Μην μείνουμε στα μακάλικα ομως. Σε κατάστημα οπτικών, οι πωλητές θα ασχοληθούν με τις ώρες με την φάτσα μου δοκιμάζοντας σκελετούς, αλλα την μαρκα μου την παρήγγειλα απ'εξω λόγο "τιμής", στα hondos center μπορώ να λουστώ με όποια κολώνια θέλω όποτε θέλω πριν την αγοράσω, αλλά προτίμησα (οπως και χιλιάδες άλλοι) τα duty free και πάει λέγοντας αυτο το σύστημα.

 

Αλλα όπως λες Jasermeister, γιατι ρε γμτ να μην έχουμε έστω και ΈΝΑ Hondos στο χώρο των μουσικών οργάνων? -off topic: με τις ίδιες πωλήτριες όμως!!!

 

Το Point μου στο προηγουμενο Post ειναι βασικά το γιατί ο thomann ,το Playback, το musik productiv , περιέχει στην πελατεία του ακόμα και αυτους τους βρετανους που έχουν ενα μάντσεστερ να τους εξυπηρετεί άψογα. Η λογική μου μου λέει οτι πολύ απλά δεν είναι ολοι οι ευρωπαίοι ευχαριστημένοι απο την κατάσταση στην αγορά της χώρας τους.

Κοιτάζοντας κάποιο ξένο μουσικό φορουμ πριν λίγες εβδομάδες, παρατήρησα το σχόλιο ενός Αυστραλού για "την ακρίβεια των μουσικών οργάνων και το κακό προσωπικό" στην χώρα του. Σε ανάλογο φορουμ ,ένας συντάκτης του bassplayer (o ed friedland νομίζω), σχολιάζοντας την κακή εντύπωση που παίρνεις απο ενα κακοσεταρισμένο όργανο της βιτρίνας, συμφώνησε οτι δυστυχώς δεν βρίσκεις καλους τεχνίτες σε αυτα τα θέματα "εκει έξω" ....& δεν εννοούσε την ελληνική αγορα...

Αυτα τα δύο σχόλια ξεχώρισα και έννοιωσα λιγάκι οτι 'δεν ειμαστε' μόνοι μας σε αυτον τον άδικο κόσμο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Έλληνας έμπορος μουσικών οργάνων θα έπρεπε να είναι φίλος του Έλληνα μουσικού. Η φιλία όμως κερδίζεται με πράξεις.

 

Εγώ θα μείνω σε αυτό.

 

Αν ο Έλληνας έμπορος δεν καταφέρει να σε κάνει να χαίρεσαι να μπαίνεις στο μαγαζί του και όχι να φοβάσαι για την κάθε παπαριά που θα σου πει για να σε τουμπάρει ή την κάθε ξυνισμένη και απρόθυμη αντιδραση του όταν ρωτάς ή θες να δοκιμάσεις κάτι, θα κλείσει και καλά θα κάνει.

 

Η δική μου απορία είναι γιατί ορισμένοι, ενώ ξέρετε τι θα αντιμετωπίσετε σε ορισμένα μαγαζιά, συνεχίζετε να πηγαίνετε;

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

"Ο Έλληνας έμπορος μουσικών οργάνων θα έπρεπε να είναι φίλος του Έλληνα μουσικού. Η φιλία όμως κερδίζεται με πράξεις."

Γιατί θα έπρεπε? Εγω εδω βλέπω μπάντες να βρίσκονται στα μαχαίρια δια ασημαντη αφορμη. Δλδ οταν τόσο έυκολα γινόμαστε μπάχαλο με τα άτομα που παίζουμε, ειναι δυνατον να απαιτουμε απο εναν έμπορο να ειναι φίλος μας? Don't forget οτι μιλάμε για κεντρικα καταστήματα που εξυπηρετουν είτε όλο το λεκανοπέδιο είτε την β.Ελλάδα. Ειναι δυνατον να υπάρξει φιλία υπο αυτες τις συνθήκες? Αυτο καταντάει παρτούζα... Αυτο που χρειάζεται ειναι επαγγελματικότητα και υπευθυνότητα. Αυτες ειναι οι βάσεις του πολιτισμένου εμπορίου και δεν τις φτάνει κανεις στην ελλάδα.... Παλι για ελλαδα μιλάμε... για διαβαστε λιγο τα παρακάτω μηπως σας θυμίσουν κάτι:

 

Διάλογοι μεταξυ αγοραστή και πωλητή:

 

Διάλογος Α:

Him: Can I help you with anything?

me: Yea, lookin for a set of bass strings.

Him: what you lookin for?

me: A set of nickle round wounds for a 4 banger.

him: (turning to look at the wall) oh well they're all nickle... I've never seen a set that wasn't

me:

Him: They all sound the same, it's just a matter of which brand you like.

Me: just give me those hybrid nickle D'Adderios and a pack of 9 volts.

 

Διάλογος Β:

Me: Hey man. You got any 5-string bass sets with a tapered low B?

Guy: Well, all the strings are tapered. How else would you be able to wrap them around the tuners?

Me: Oh. Ok. Thanks.

I then walked out..

 

Περίπτωση Γ:

the guy at the counter told me theres no such thing as nickel strings, they are STEEL

 

Περίπτωση Δ:

I went to GC to buy some strings, I asked if they had any extra-long strings b/c my bass was 35 in. scale, the sales guy told me all basses were same scale and there were no shorter or longer.............. He said he was "BLOODY SURE".

 

Περίπτωση Ε:

oh, forgot a store. This one had a guy who was decently helpful, however I stood there for 15 minutes doing my best "hey, can you help me?" to any employee who walked by. I had to go to the front desk, and ask for someone to be paged, wait 5 mins, go to a different desk ask again and finally get help from the guy in whatever department it was. I would've left and gone somewhere else, but I was doing a trade, was looking for a specific item, and was unfamilliar with the area.

Also, of the handfull of basses I tried out, most weren't suitable to be sold. Bad jacks, damaged pots, and one flat out couldn't be played (made a HORRIBLE sound when plugged in).

 

Και μια καλή απάντηση:

If you don't like it, don't go there to buy things. Find a nice shop with experts that you can go to. Or just ignore the people who aren't as clever as you

 

Για να μην επιμένετε οτι πρόκειται για ελληνικό φαινόμενο. Οι παραπάνω διάλογοι δημοσιεύθηκαν στο αμερικάνικο talkbass forum, και δεν ειναι η εξαίρεση. Μπορείτε να βρείτε παρα πολλές τέτοιες περιπτώσεις και μη μου πείτε οτι δεν ειμαστε αμερικανάκια εμεις...

 

ΥΓ. το εξαιρετικό με τις παραπάνω ιστορίες ειναι οτι ένας υπεύθυνος καταστήματος για το οποίο γινόταν λόγος περι κακης ποιότητας προσωπικού, επέμενε να απαντά στο forum με χιούμορ και κατανόηση. Αυτο δεν το εχω δει εδώ. Απορώ γιατι κάθε κατάστημα μουσικών οργάνων στην αθήνα έχει και απο ενα PC. Δεν μπορουν να αφιερώσουν λίγες στιγμές να διαβάσουν τις απόψεις των καταναλωτών? Αλλα τι να πει και ο κατεργαρης... μουγγα...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου