Προς το περιεχόμενο

Ελατωματικα οργανα - Τοποθέτηση Γ. Στόλλα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καθόλου δεν μας κούρασες.... απλοί νόμοι προσφοράς και ζήτησης που διέπουν το συγκεκριμμένο είδος εμπορίου μουσικών οργάνων και μουσικών ειδών στην χώρα μας, κάτω από όπως αποσαφηνίζεται συγκεκριμμένες συνθήκες, που αναλύουμε κάποιοι εδώ και τόσα ποστ σε αυτό το θέμα. Δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο. 

Είναι πάντως πολύ ευγενικό που κάνετε κάποια πόστ μπαίνοντας στον κόπο να εξηγήσετε εκτός από την θέση σας, ακόμα και απλά μαθήματα οικονομίας, δημόσια.

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αγαπητε Γιαννη,

 

μιας και ειμαι αρρωστος Fender_ακιας απο τα γεννοφασκια μου...

 

Σου λεω ενα πραγμα.

 

Δεν εχω ακουσει ουτε εναν μουσικο στην "πιατσα" της θεσσαλονικης που να εχει να πει καλη κουβεντα για το καταστημα σας...

 

Εχω κι εγω καποιες ενστασεις, παρολο που σε γενικες γραμμες η "συνεργασια" μας ηταν καλη.

 

Ειναι κριμα να "χαντακωνεται" το ονομα Στολλας (αυτο μαλλον σε αφορα αμεσα) και φυσικα το ονομα Fender (αυτο αφορα ΚΑΙ εμας τους Fender_αδες).

 

Δεν θα κατηγορησω κανεναν και τιποτα γιατι δεν ειμαι σε θεση να λεω αερολογιες, απλα σου καταθετω αυτα που 'ακουγονται'.

 

Και επειδη βλεπω οτι κατεχεις την ...Αμερικανικην, where there's smoke, there's fire, right?  ;)

 

 

Βαλε καμια φωνη στους 'εκει πανω' να συνελθουν λιγο...  :)

 

καλες γιορτες και ειθε ο νεος χρονος να φερει ...πολλες κιθαρες!

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα μιλησω για Στολλα διοτι δεν εχω επαφες με το συγκεκριμενο καταστημα. Μια μικρη έρευνα αγοράς έκανα για συγκεκριμένα όργανα στην Αθήνα και πικράθηκα απο τους έλληνες εμπορους (αλλη μια φορα). Μια βασική απορία μου μένει απο την όλη ιστορία. Πουλάνε τίποτα τα εγχώρια καταστήματα? Συνάντησα για άλλη μια φορά τιμές του τύπου "τιμή ΗΠΑ +120%" και "τιμη EU +35%" . Συνάντησα πάλι το ακατέβατο της τιμής (κατι σαν το αβατο στο Αγ.Ορος). Είπα για άλλη μια φορα το "γιατι να πληρώνω την προσωπική επαφή και την πολυ δηθεν φιλία με τον 'Ελληνα έμπορο' πληρώνοντας παραπανίσια τα κέρατα μου". Κοίταξα πάλι με μισό μάτι την "ποιότητα στο έλεγχο οργάνων πριν αυτα φτάσουν στα χέρια μου" και σκέφτηκα σιγά τα ωα αφου χρυσοπληρώνω τελικως για αυτους τους ελέγχους".  Θα μου πείτε "ψαξε και βρες καλύτερες τιμές". Οταν βέβαια ο χρόνος ειναι χρήμα, τότε τίθεται θέμα του αν μου αρέσει η πατροπαράδοτη βόλτα στο μουσικό γιουσουρουμ για να βρω κανα φτηνό πανέρι. Αλλα δεν ειναι εκει το θεμα βρε παιδακι μου. Αναρωτιέμαι τι κερδίζει ενα κατάστημα. Πουλώντας ένα όργανο, έχει βγάλει ενα τεράστιο κέρδος. Έχει βγάλει το μεροκάματο με το παραπάνω. Τα περιθώρια κέρδους ειναι τεράστια. Γιατι να παραμένουν στο ακατέβατο της τιμής? Γιατι δεν θέλουν να συναγωνιστουν σε τιμές τις λοιπές χώρες? Θεωρώ οτι όνειρο τους ήταν  να ανοίξουν κατάστημα εισαγωγής οργάνων με το σκεφτικό οτι ανοίγουν αντιπροσωπία Mercedes να πουλάνε και μούρη. Κάτι τρανταχτές μάρκες της εγχώριας αγοράς, στο εξωτερικό τις πουλάνε σαν κουλουράκια και σαν αξία και σαν είδος. Δεν λένε 'Α αυτο ειναι ταδε μαρκα" θα το χρυσοπληρώσεις και θα πεις και ευχαριστω. Δυστυχώς, οσες επιστολές και να διαβάσουμε απο καταστήματα, η εμπειρία δεν αλλάζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...

Εκεί θέλει «μαρκετινίστικα» να φτάσει ο Thomann.

Συνεχίστε να ψάχνετε… και όχι μόνο στο διαδύκτιο.

 

+1 για το χιούμορ. Η Fender Europe (έχει έδρα στο UK και αφορά όλη την Ευρώπη) και το service της είναι υπεύθυνο για την αξιολόγηση του εκάστοτε εργοστασιακού κατασκευαστικού προβλήματος (από την μάνα του που λέμε) όταν το όργανο είναι αξιώσεων και μετά από αρκετό καιρό από την αγορά του προτείνεται για αντικατάσταση από εμάς (όπως έγινε και με το Jaco). Κάτι σαν τον Άρειο Πάγο…! Y :)

 

 

 

 

Ο λόγος που οδήγησε τους Έλληνες καταναλωτές στο να θεωρούν 'αυτόματα' τις τιμές του Thomann πολύ φτηνές δεν είναι καμμία πανούργα 'μαρκετινίστικη' τακτική του Thomann αλλά κυρίως η τρομαχτική τιμολογιακή πολιτική των Ελλήνων αντιπροσώπων, πωλητών κτλ. Όταν ξαφνικά αγοράζεις προϊόντα στην μισή τιμή απο αυτή που μέχρι τώρα θεωρούσες νορμάλ, τότε οι τιμές σχεδόν οποιουδήποτε ευρωπαϊκού μαγαζιού με λογικές τιμές σου φαίνονται ευκαιρία.

 

Επειδή κι εγώ έχω δουλέψει κάποια χρόνια στον χώρο του εμπορίου όντας manager πωλήσεων για διάφορες εταιρίες θα ήθελα να  καταθέσω δύο σκέψεις που πηγάζουν από την μέχρι τώρα εμπειρία μου.

 

Οι μητρικές εταιρίες, όταν παραδίδαμε ένα ελαττωματικό προϊόν, άλλες ζητούσαν την επιστροφη του πρωτού αποστείλουν το προϊόν αντικατάστασης και άλλες όχι. Οι πρώτες, όταν τους ασκούνταν πίεση και τους εξηγούσαμε οτι ο πελάτης είναι αγανακτισμένος καμμία φορά στέλναν το προϊόν αντικατάστασης πριν την "πραγματογνωμοσύνη".  Όταν δεν μας δίναν άμεσα αντικατάσταση τότε φέρναμε με την επόμενη φόρτωση με δική μας χρέωση ένα προϊόν αντικατάστασης και επιστρέφαμε το ελαττωματικό μετά στην εταιρία. Όταν η εταιρία έβγαζε το πόρισμά της, τότε μας έστελνε αντικατάσταση την οποία και στοκάραμε συνήθως ή καμμιά φορά μας επέστρεφαν τα χρήματά μας. Σημασία είχε ο πελάτης να μην δυσσαρεστηθεί και να εξυπηρετηθεί άμεσα. Όταν μία εταιρία παρέχει τέτοιου έίδους αντιμετώπιση και προσωπική εξυπηρέτηση τότε μόνο μπορεί ο πελάτης να προτιμήσει να ψωνίσει από κάποιον που έχει υψηλότερη τιμή ενώ υπάρχουν και φτηνότερες εναλλακτικές.

 

Παρόλαυτα η δική μου τιμολογιακή πολιτική ήταν πάντα μικρότερη ή ίση με το suggested price list όπως αυτό το έδινε η μητρική εταιρία με μικρό συνήθως περιθώριο κέρδους. Οι πιο πολλές ανταγωνίστριες εταιρίες δούλευαν με τιμές πάντοτε πάνω από τα επίσημα price list των εταιριών τους τα οποία ήταν και δημοσιευμένα στο ιντερνετ. Δυστυχώς μπορώ από πρώτο χέρι να επιβεβαιώσω ότι αυτές οι εμπορικές 'καταχρήσεις' γίνονται και σε αντικείμενα που δεν είναι αποκλειστικά αντικείμενα πόθου.

 

 

Εγώ ακόμη θυμάμαι εν έτει 2000 όταν άρχισα να αγοράζω μέσω ιντερνετ και ζητούσα καλύτερες τιμές από τα Ελληνικά μαγαζιά εξηγώντας τους ευγενικά ότι μπορώ να τα βρω σε καλυτερες τιμές, με αντιμετώπιζαν με ειρωνίες και αγένειες σχεδόν ανεξεραίτως.Αυτό ήταν πολύ υποτιμητικό προς εμένα και το θυμάμαι δυσσάρεστα. Εγώ τους εξηγιόμουν απο την αρχή ότι "προτιμώ να ψωνίσω απο εσάς αν είστε μέχρι και σε λογικά πλαίσια πιο ακριβοί. Κάντε μια καλυτερη τιμή παρακαλώ για  να αγοράσω από εσάς."

 

 

Για να πάμε στο σήμερα, όταν ένα κατάστημα όπως εσείς δηλώσατε, έχει μόλις το 8% των πωλήσεων του σε λιανική και παρόλαυτα σε μονάχα σε ένα φόρουμ ακούγονται τόσες φωνές παραπόνων καταναλωτών προς την εταιρία σας, τότε πιστεύω να αντιλαμβάνεστε ότι υπάρχει πρόβλημα. Αν ήσασταν στο ebay, κάθε τέτοιο παράπονο θα σήμαινε και negative feedback για να μιλήσω με όρους e-commerce. Απλά να δώσω κι εγώ λίγο food-for-thought προς εσάς.

 

Εγώ διάβασα προσεκτικά τα ποστ σας και αντιλαμβάνομαι και μαθαίνω αρκετά πράγματα και συμφωνώ με αρκετά από όσα λέτε. Ελπίζω να βοηθήσουν τα σχόλια μου την αγορά μας να γίνει καλύτερη. Κανείς μας δεν θα είναι χαρούμενος πιστεύω αν αλλάξει καμμία νομοθεσία και εμφανιστεί  π.χ. ενα υποκατάστημα Thomman στην Αθήνα και κλείσει τα μισά Ελληνικά καταστήματα μουσικών οργάνων.  Αλλά ολα γίνονται απότομα και οι κινήσεις στρατηγικής πρέπει να γίνονται με πρόνοια εκ των προτέρων. Όχι εκ των υστέρων σε στυλ "όλοι αγοράζουν από τον Thomann, ας ρίξουμε τις τιμές γιατί δεν πουλάμε τίποτα" αλλά περισσότερο θετικές εκ-των-προτέρων κινήσεις στο στυλ " ας προσφέρουμε τιμές παρόμοιες με τον Thomann αλλά καλύτερη εξυπηρέτηση από τον Thomann" (βλ. τα σχόλιά μου παραπάνω).

 

 

Συγγνώμη για το μακροσκελές ποστ. Θα χαρώ να ακούσω τις σκέψεις ολονών σας πανω σε αυτά που ανέφερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες αργότερα...

Θελω να πω και εγω το κατιτις μου καταρχην απο τοτε που ανακαλυψα τον thomman απο συνικοιακα μαγαζακια αγοραζω μονο χορδες να πω οτι εχω αφησει στο θωμα περιπου 5000 ε , δε θα ηταν καλυτερο να εμεναν τα λεφτα στην Ελλαδα.. χμ θα ηταν και θα το θελα αλλα οταν εγω που ζω στην βορια Ελλαδα  εχω ενα μαγαζι χ και εναν Νακα τον οποιο Νακα τον εχω ξεγραψει  παω και ρωταο για το korg extreme και μου λεει 2300 και το πηρα απο thomman 1500 , η οταν παω σε ενα μαγαζι  να ρωτησω για κονσολα πυκνοτικο και καλη καρτα και ο πωλητης εμφανεστατα παει να με αποτρεψει  απο τον thomman μολις του ειπα οτι εχω διαβασει reviews το μυαλο του πηγε στο thomman .. εκτος αυτου προσπαθει να με πεισει για m audio monitor και καρτα maudio  καπου 2 ωρες ενταξει καπου μου την εσπασε και κατι αλλο ειναι οτι ενα φιλαρακι μου παραγγειλε μια κονσολα  130 ευρω δε θυμαμε μαρκα 

οταν στον θωμα εκανε  100 και το καλο ειναι οτι του ηρθε με αυτοκολητακι στολλας !!!! ουτε καν εκανε το κοπο ο κυριως αυτοςε επαγγελματιας να βγαλει τυπικα το καρτελακι .. αν ειναι ετσι τοτε γιατι να μην το παραγγειλω μονος μου?? γιατι να βαλω μεσαζωντες?  και δε ειναι μονο στα μουσικα μαγαζια αλλα και σε μαγαζακια που πουλανε pc και τετοια πραγματα πηγενω να αγωρασω κατι και το παλικαρι ξερεται τι εκανε μπηκε στο e - shop και το παραγγειλε....  ;D τι λεμε τωρα ρε παιδια πρωσοπικα η τελευταια μυο παραγγελεια απο θωμα ηταν 900 ευρω  πραγματα τα οποια βρηκα και εδω  πανω κατω στην ιδια τιμη και ομως επιδει προσπαθουσε να μου πασαρει τα κολο maudio (μαρκετινγ γαρ) δεν αγορασα ουτε πενα !

 

οσο για το καθε κυριο Στολλα / Νακα  κτλ  που σαφως καλα κανει και προσπαθει να αποτρεψει αν τυχων υπαρχουν καποια χ σχολια για την δικη του επιχηρηση ,καλο θα ηταν να ακολουθησετε οσο μπορειτε  την πολιτικη του Θωμα αν μπορεσετε ποτε

,επισεις να βαλετε τιμες στο site που για καποιο λογο ξυλωσατε , να κανετε δωρεαν μεταφορες πανω απο 300 ευρω , 30 money back και αλλα τετοια καλουδια να εχετε τo support του θωμα  ...  επισεις να αναβετε ολοι οι μαγαζατορες μουσικων οργανων και τεχνολογιας κανα κερακι μην σκασει κανενας Θωμας εδω στην Ελλαδα και σας παρει και τους πελατες που ακομα δε ξερουν οι φοβαντε να κανουν online αγορες , σε εμας που ξερουμε οτι δηλωσεις και να γινουν δε νομιζω να μας ξανα πιασετε πελατες δυστηχως αλλα ετσι ειναι

μπλουζάκι και άγιος ο θεος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισως να ηταν πιο κατανοητο το ποστ σου αν προσπαθουσες να χρησιμοποιησεις και καμμια τελεια ωστε να μη προσπαθουμε να κατανοησουμε το περιεχομενο (???).........

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

;D καλα μιλαμε εχω ξεχασει να γραφω  , βλεπω κατι τρομερα ορθογραφικα τωρα και βαριεμε να τα κανω edit

μπλουζάκι και άγιος ο θεος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μερικα ποιντς κυριοι αντιπροσωποι

 

1, θυμιζω οτι ευρω=1,60 Δολ να το θυμαστε και οχι 1 ευρω = 1 δολ

2. θυμιζω οτι αυτη η ισοτιμια ισχυει εδω και πολλους μηνες

3. αν το Τομαν δεν αναπροσαρμοζε τιμες πχ στις Γκιμπσον ακομα θα περιμενε να πουλησουν

 

4. ο Μπον αναπροσαρμοσε μονο οταν ειδε οτι το λουκετο που θα το τοεκλεινε το μαγαζι εγραφε απανω Τομαν η Μοιουζικστορ

 

5. απλα μαθηματικα τιμη Ελλαδας = τιμη Αμερικης σε Δολ Χ 150% (φοροι και μεταφορες) δια ισοτιμια Δολ/Ευρω και αυτα για τα μεγαλα κομματια. αν μιλαμε για πεταλακια που στα στελνιουν με USPS (AMERICAN POST SERVICE) και που δεν παιρνουν τελωνειο τοτε ακομα καλυτερα

 

πεταλι fuzz το πηρα 230 δολ δια 1,5 = 155 ευρω και κακως εδω κανει 230 ΕΥΡΩ

 

 

κυριε Στολλα οι αμερ. κιθαρες δεν πρεπει να ξεπερνουν τα 700-800 Ευρω

αναπροσαρμοστε τις αλλιως θα το κλεισετε

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδία να θέσω και εγώ την άποψη μου γιατί το έχω παράπονο.

Δεν ξέρω κατα πόσο κολλάει με το θέμα αλλα δούλευα 3 μήνες πήρα το όργανο 300 ευρό λιγότερο απο έξω . Δεν λέω είμαι υπέρ της Ελληνικής αγοράς αλλά δεν είναι λιγο αδικία να δουλέυω μεροκάματο και αν ήταν να το πάρω απο Ελλάδα να έκανα 5 μήνες αντι για τρείς??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου