Superfunk Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2008 μαααααααααλιστα.....βασικα καλο και αγιο το bigsby αλλα χανεισ το "string thru ηχο"....ιφ γιου νοου γουατ αι μιν.... παντως και εγω bigsby θα βαλω....καμια καλη μπα τιποτα δεν χανεις (εξαλλου υπαρχουν παρα πολλες top loader tele που σκοτωνουν,ακου λιγο Jim Campilongo για να καταλαβεις τι ενοοω) http://www.jimcampilongo.com/ Πλαϊ,πλαϊ με τις δικες μου (οι οποιες ειναι ολες κλασσικες και string through) τη βαλαμε και σαν...κανονικη tele ακουγονταν και μαλιστα με ΤΟΝΟΥΣ twang ... ;) αν μη τι αλλο το bigsby λογω ...ογκου θα επρεπε να δινει και λιγο sustain παραπανω...(λεμε τωρα...) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
deadendmind Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2008 δεν νομιζω πως θα πρεπε na ειναι υπευθυνο για μια τρομερα εντοπισημη αυξηση sustain... Aυτο που θα πρεπε να κανω αν ήθελα sustain θα ηταν να βαλω μια compensated γεφυρα (1 κομματι αλουμινιο). Τοτε, σε συνδυασμο με το bigsby θα εδινε τονους sustain.. αλλα δεν θα ταν τελε... Αυτο που εκανα ειναι το εξης: Αν προσεξατε δεν εβαλα το bigsby πισω πισω αλλα οσο πιο κοντα στην γεφυρα γινοταν..Αυτο για τον παρακατω λογο: Μειωνοντας την αποσταση των χορδων απο την γεφυρα, αυξανεις την κλιση και δη την ταση των χορδων που δεχεται το bigsby και κατα συνεπεια το σωμα. Ετσι, παλλεται εντονοτερα και δινει αρκετα πριμα στον ακουστικο της ηχο (εχει αξιοπεριεργα πριμο ηχο για hollow body). Eγω αυτο που ηθελα να αποφυγω με αυτον τον τροπο ειναι η ατελειωτη μεσαιιλα των hollows...Kαπως ετσι ουσιαστικα βγαζεις μερικα πριμα προς τα πανω και γλυκαινεις και τα μεσαια σου χωρις να ακουγονται ενοχλητικα και χωρις να σε ξενιζουν...(επισης αλλο ενα κλειδι νομιζω για να κρατησω tele ηχο παρα τα hollows..) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
V.P. Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Ιανουαρίου 2008 Μειωνοντας την αποσταση των χορδων απο την γεφυρα, αυξανεις την κλιση και δη την ταση των χορδων που δεχεται το bigsby και κατα συνεπεια το σωμα. Ετσι, παλλεται εντονοτερα και δινει αρκετα πριμα στον ακουστικο της ηχο (εχει αξιοπεριεργα πριμο ηχο για hollow body). Eγω αυτο που ηθελα να αποφυγω με αυτον τον τροπο ειναι η ατελειωτη μεσαιιλα των hollows...Kαπως ετσι ουσιαστικα βγαζεις μερικα πριμα προς τα πανω και γλυκαινεις και τα μεσαια σου χωρις να ακουγονται ενοχλητικα και χωρις να σε ξενιζουν...(επισης αλλο ενα κλειδι νομιζω για να κρατησω tele ηχο παρα τα hollows..) ...γιαυτο και πολλοι καταληγουν στην λυση του chambered(οπως ειναι το thinline σωμα κανονικα) χωρις ομως τα f-holes ;)....εγω παλι ειμαι της αποψης οτι μονο η f-hole δν κανει τη διαφορα :-\...... εδω μιλαμε οτι λειπει το 1/3 του σωματος στα thinline σωματα, εκει ειναι η διαφορα γενικα στον ηχο.... ;) τεσπα, "περιεργο" και "ευαισθητο" θεμα...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση