Προς το περιεχόμενο

Ελατωματικα οργανα - βρισκεις το δικιο σου?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν είσαι "μπάμπης" σε αυτή την περίπτωση θα είσαι παντού! Κορόιδο δεν σε πιάνει κανείς, γιατί πολύ απλά το κουβαλάς μέσα σου... οι σωστοί μάλλον δείχνουν οίκτο σε αυτό... Δεν ζούμε κατοχικές μέρες για να εκμεταλλεύεται ο καθείς τους "Μπάμπηδες". Τώρα αν υπάρχει μία εξαίρεση..... τι να πω thats life.....

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 96
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Administrator

Πχ όταν την είχα πατήσει (πρώτη και τελευταία φορά) από μεγάλο μαγαζί στα Γιάννενα και μου έδωσε Behringer bass amp στο κουτί που δεν έπαιζε, τι έπρεπε να κάνω?

Να του πω: "άνοιξέ μου το κουτί να δω αν παίζει"?

Και αν δεν έπαιζε, θα μου έδινε άλλον?

Και αν ναι, αν υπήρχε δηλαδή η δυνατότητα αλλαγής, γιατί δεν υπήρχε και μετά από μισή ώρα που του τον πήγα (έχοντας πλέον συνειδητοποιήσει το πρόβλημα)Huh?

 

Αν το είχες ανοίξει και δεν έπαιζε δεν θα τον είχες πάρει.Τι θα σου έλεγε... "το κουτί έγραφε το όνομα σου όταν ξεκίνησε από το εργοστάσιο;"

Στη χειρότερη θα περίμενες να έρθει άλλος ενισχυτής. Κι αυτό γιατί πολλά μαγαζιά δεν στοκάρουν και περιμένουν να ζητηθεί ένα προιόν για να το ζητήσουν από τον αντιπρόσωπο.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το είχες ανοίξει και δεν έπαιζε δεν θα τον είχες πάρει.Τι θα σου έλεγε... "το κουτί έγραφε το όνομα σου όταν ξεκίνησε από το εργοστάσιο;"

Στη χειρότερη θα περίμενες να έρθει άλλος ενισχυτής. Κι αυτό γιατί πολλά μαγαζιά δεν στοκάρουν και περιμένουν να ζητηθεί ένα προιόν για να το ζητήσουν από τον αντιπρόσωπο.

 

Δηλαδή μου λές ότι επειδή δεν το άνοιξα μπροστά του, αλλά μετά από 10' σπίτι μου (και μετά από 30' του το επέστρεψα*) δεν είχα δικαίωμα επιστροφής εφόσον είχε πρόβλημα;

Είναι σαν να λέμε "μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται";

 

Συμφωνείς δηλαδή με την τακτική ενός τέτοιου μαγαζιού;

 

*Οι χρόνοι είναι πραγματικοί, δεδομένου ότι μένω στην επαρχία...

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Είναι γεγονός πως αν κάτι είναι ελαττωματικό οφείλει να αντικατασταθεί και δεν χωράει συζήτηση αυτό, αλλά πόσοι απο εσάς δεν υποκλέπτεται στη λογική του σούπερ μάρκετ και ζητάτε την κιθάρα που μόλις ακούσατε και δοκιμάσατε να σας την δώσουν στο κουτί ?

Τις προάλλες ο άλλος μπροστά μου, αφού έλιωσε για κάνα 40λεπτο εναν Vintage Modern (αυτό είναι ένα καταπληκτικό καινούριο κεφάλι / κόμπο της Marshall για τους λιγότερο ενημερωμένους) πήγε στο ταμείο και με ένα καταπληκτικό υφάκι ζήτησε να του φέρουν ένα σφραγισμένο γιατί ο "δοκιμασμένος" είχε ήδη παλιές λάμπες !!

 

Για να μην πώ για τον άλλον που αφού τσάκιζε επι σειρά ημερών μια Taylor 810, στο τέλος λίγο πρίν την μαζέψει παραμάσχαλα έκανε θέμα για τις γρατσουνιες που ο ίδιος είχε προκαλέσει με την πένα του και ζητούσε 30% έκπτωση γιατί η κιθάρα που δοκίμασε ήταν προφανώς μεταχειρισμένη αφου αφήνουν τον καθένα (!!) να την δοκιμάσει..!

Υπο αυτές τις συνθήκες πόσο εύκολο είναι για έναν πωλητή να "ρισκάρει" να ανοίξει και να ελέγξει ενα όργανο που προορίζεται για κάποιον πελάτη ?

 

 

Αν και σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου σε κάποια σημεία πιστεύω ότι έχεις μερικό άδικο.

 

Όταν πάω να αγοράσω ένα προϊόν, το θέλω καινούργιο, είτε αυτό λέγεται κιθάρα, είτε λέγεται χορδές, είτε σαμπουάν.

Όταν λοιπόν υπάρχει μια κιθάρα στην βιτρίνα, υπάρχει για ένα λόγο. Για να την τεστάρει ο άλλος. Και αυτο σημαίνει αναγκαστικά ότι θα φθαρεί, το οποίο κατά συνέπεια σε πάει στην μείωση τιμής. Γιατί εγώ,εσύ, ο τάδε, ήρθε να παρει κάτι *καινούργιο* και όχι κάτι χρησιμοποιημένο. Αυτό θα μου πεις, είναι αυτοκτονία για τον έμπορο,αλλά πως αλλιώς θα αγοράσει κάποιος ένα προϊόν αν δεν το έχει τεστάρει? (παράδειγμα σε ενα μαγαζί στο κέντρο που είχα πάει να δω ένα πεταλάκι και του είπα να το βγάλει για να το ακούσω και μου είπε "δεν γίνεται"-ελεος)

 

Προφανώς παράλογες απαιτήσεις του στυλ "30% έκπτωση", είναι αλλού για αλλού, εκτός αν πια ειναι τοοοοόσο σημαντικές οι φθορές οπότε έχει το δίκιο του ο άλλος. Τώρα αν κάποιος που δοκιμάζει ένα όργανο,δεν το προσέχει, τότε είναι θέμα του πωλητή να του πει να προσέχει λίγο παραπάνω, έχοντας 1000 δίκια. Πάντα όσες φορές και αν έχω δοκιμάσει κιθάρες, τις έχω προσέξει και με το παραπάνω.

 

 

Όπως και να χει το πράγμα, το προϊον στο κουτί του ειναι το θεμιτό και αν δεν υπάρχει σε στοκ, τότε μια μικρή έκπτωση είναι αναγκαία. (θα  πάρει ο άλλος τύμπανα με παιγμένα δέρματα??Δεν νομίζω)

 

Τώρα όσον αφορά τα ελλατωματικά προϊόντα, δεν υπάρχει συζήτηση για την αλλαγή επί τόπου, είτε (αν δεν γίνεται η αλλαγή επί τόπου επειδή δεν υπάρχει σε διαθεσιμότητα), παραγγελία για νέο κομμάτι. Σέρβις σε καινούργιο πράγμα, το θεωρώ αδιανόητο. Έδωσες λεφτά για να είναι σε άριστη κατάσταση και οτιδήποτε λιγότερο από αυτό, είναι απαράδεκτο.

Το αν το παίζουν νταΐδες μερικοί καταστηματάρχες, είναι στο χέρι μας να τους κόψουμε την φόρα γιατί υπάρχουν κάποιοι κανόνες οι οποίοι πρέπει να τηρούνται. (Πάντως αν εξαιρέσω το μαγαζί που ανέφερα πιο πάνω, η εμπειρία μου απο τους έλληνες καταστηματάρχες/πωλητές είναι πολύ καλή )

 

 

Δηλαδή μου λές ότι επειδή δεν το άνοιξα μπροστά του, αλλά μετά από 10' σπίτι μου (και μετά από 30' του το επέστρεψα*) δεν είχα δικαίωμα επιστροφής εφόσον είχε πρόβλημα;

Είναι σαν να λέμε "μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται";

 

Συμφωνείς δηλαδή με την τακτική ενός τέτοιου μαγαζιού;

 

Εκεί έπρεπε να επιμείνεις για να το αλλάξει. Όσο και αν το παίζει αδιάλλακτος, υπάρχει νομοθεσία που σε προστατεύει για αυτά τα πράγματα, οπότε απλά εκεί δεν το χειρίστηκες καλά. (ο καταστηματάρχης δε, ήταν αισχρός).Και ναι. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να ασχολούμαστε με το παίδεμα της υπόθεσης (αν υποθέσουμε ότι δεν στο αλλάζει, οπότε το πρώτο βήμα ειναι το ΙΝΚΑ), γιατί έτσι αυτός θα αναγκαστεί να βάλει μυαλό και θα "σώσουμε" και μελλοντικούς πελάτες του.

Κill the wise one!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λοιπόν υπάρχει μια κιθάρα στην βιτρίνα, υπάρχει για ένα λόγο. Για να την τεστάρει ο άλλος. Και αυτο σημαίνει αναγκαστικά ότι θα φθαρεί, το οποίο κατά συνέπεια σε πάει στην μείωση τιμής. Γιατί εγώ,εσύ, ο τάδε, ήρθε να παρει κάτι *καινούργιο* και όχι κάτι χρησιμοποιημένο.

 

αυτο ισχυει για τα σαπουνια και τα αυτοκινητα για τις κιθαρες ομως ΔΕΝ ισχυει...και βεβαια δεν ισχυει για κανεναν αλλο λογο εκτος απο το οτι αν ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΠΟΥ ΤΕΣΤΑΡΕΣ/ΕΠΑΙΞΕΣ αλλα καποια ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ απλα ΔΕ  ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΕΣ αλλα καποια αλλη ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ...(οποτε ΠΟΙΟΣ χανει εδω?ο πελατης ή ο μαγαζατορας?)

 

ο μονος λογος που υπαρχουν τα μαγαζια ειναι για να ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ τα οργανα πριν τα αγορασεις....

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λοιπόν υπάρχει μια κιθάρα στην βιτρίνα, υπάρχει για ένα λόγο. Για να την τεστάρει ο άλλος. Και αυτο σημαίνει αναγκαστικά ότι θα φθαρεί, το οποίο κατά συνέπεια σε πάει στην μείωση τιμής. Γιατί εγώ,εσύ, ο τάδε, ήρθε να παρει κάτι *καινούργιο* και όχι κάτι χρησιμοποιημένο.

 

αυτο ισχυει για τα σαπουνια και τα αυτοκινητα για τις κιθαρες ομως ΔΕΝ ισχυει...και βεβαια δεν ισχυει για κανεναν αλλο λογο εκτος απο το οτι αν ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΠΟΥ ΤΕΣΤΑΡΕΣ/ΕΠΑΙΞΕΣ αλλα καποια ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ απλα ΔΕ  ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΕΣ αλλα καποια αλλη ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ...(οποτε ΠΟΙΟΣ χανει εδω?ο πελατης ή ο μαγαζατορας?)

 

ο μονος λογος που υπαρχουν τα μαγαζια ειναι για να ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ τα οργανα πριν τα αγορασεις....

 

Κοίτα, οκ, έχεις ένα δίκιο σε αυτό, αλλά σε ένα μαγαζί που δοκίμαζα μια κιθάρα βιτρίνας, ο μαγαζάτορας μου είπε αυτολεξεί "δεν έχω καινούργια διαθέσιμη, οπότε αν πάρεις αυτήν επειδή ειναι βιτρίνας, θα έχεις 50 ευρω εκπτωση" και όλα αυτά σε όργανο αξίας 450 ευρώ και δεν είχε φθορές.

Κill the wise one!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να στο πω αλλοιως....

 

Παω στο κιθαρομαγαζο του φιλου μου του Μπαμπη του Σουγια και στη βιτρινα εχει μια Baja Telecaster…

 

Tη δοκιμαζω και παθαινω τη πλακα μου ...ειναι παναλαφρη,το neck pocket ειναι tighter than Pam Anderson’s ass.... το εργαλειο «παιζει».

 

Φοβερη κιθαρα λεω του Μπαμπη...πιασε μια απο την αποθηκη ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ βεβαια και μη τολμησεις να ΑΝΟΙΞΕΙΣ το κουτι ,τα ξερω εγω τα κολπα σας,ΣΦΡΑΓΓΙΣΜΕΝΟ το θελω....

 

Μου τη φερνει λοιπον ο  Μπαμπης και περιχαρης παω στο σπιτι μου με την κουτα υπο μαλης.....την ανοιγω και πεφτω πανω σε μια κιθαρα που ζυγιζει 1 τονο,ειναι τελειως ψοφια και μοιαζει να ειναι κατασκευασμενη Παρασκευη στις 16.55 απο κουμουνιστη Μεξικανο που εχει καταναλωσει 4 μπουκαλια Cuervo μια και το neck pocket μαλλον με τον 8&^% της ...Λουκα μοιαζει και οχι με της Pam..

 

Ειμαι ομως μαγκας γιατι την πηρα «του κουτιου»..... 

 

Προσωπικα καλυτερα να ΔΩΣΩ και 100 ευρω παραπανω για να παρω μια "χτυπημενη" κιθαρα που να ΠΑΙΖΕΙ απο ενα μαγαζι παρα "μια του κουτιου "

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μου τη φερνει λοιπον ο  Μπαμπης και περιχαρης παω στο σπιτι μου με την κουτα υπο μαλης.....την ανοιγω και πεφτω πανω σε μια κιθαρα που ζυγιζει 1 τονο,ειναι τελειως ψοφια και μοιαζει να ειναι κατασκευασμενη Παρασκευη στις 16.55 απο κουμουνιστη Μεξικανο που εχει καταναλωσει 4 μπουκαλια Cuervo μια και το neck pocket μαλλον με τον 8&^% της ...Λουκα μοιαζει και οχι με της Pam..

 

 

 

:P :) ;D

Μόνο και μόνο από την περιγραφή ΟΦΕΙΛΩ να συμφωνήσω μαζί σου  ;D

 

Βέβαια όμως αυτό δεν συμβαίνει με όλες τις κιθάρες όπως συμβαίνει με τις γκιμπσον για παράδειγμα. Δηλαδή δεν μου φαίνεται ότι θα έχεις τόσο μεγάλες διαφορές στις Ibanez(ναι και αυτές έχουν ψυχή :P ). Όπως και να χει το πράγμα όμως, ακόμα-ακόμα και σε *καινούργιο* προϊόν, το ανοίγεις για να δείς την καταστασή του. Όχι για να το παίξεις, αλλα για να δείς τυχόν ατέλειες σε σώμα πχ, τάστα, μαγνήτες.

 

Τεσπα, όταν παίρνεις κάτι το οποίο είναι ξαναπαιγμένο (και δεν μιλάω για μια φορά, αλλα δεκάδες και εκατοντάδες), θα πρέπει να έχεις μια μικρή έκπτωση(οπως είπα και σε προηγούμενο ποστ, μου έχει συμβεί αυτό το πράγμα).

Την άλλη φορά ήμουν στο Νάκα και ήθελα να δοκιμάσω μια parker p44 η οποία δεν υπήρχε και είχε μονο μια p36. Του είπα να την δοκιμάσω για να δω περίπου το στήσιμο που έχουν ως όργανα. Είχε όμως ένα δυο ελαττώματα. Το καπάκι είχε φουσκώσει και η ταστιέρα είχε αρκετές μαυρίλες-μπίχλα. Ε, ως έκπτωση μου είπε, ο κατα τ αλλα συμπαθεστατος πωλητής, τα 50 ευρω :o :o . Δηλαδή κοροϊδευόμασταν. Φυσικά δεν ασχολήθηκα, αφού του είχα πει από την αρχή ότι δεν ήθελα να την αγοράσω,αλλά να την τεστάρω για το στήσιμο. Πιστεύω you get my point.

Κill the wise one!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Δηλαδή μου λές ότι επειδή δεν το άνοιξα μπροστά του, αλλά μετά από 10' σπίτι μου (και μετά από 30' του το επέστρεψα*) δεν είχα δικαίωμα επιστροφής εφόσον είχε πρόβλημα;

Είναι σαν να λέμε "μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται";

 

Συμφωνείς δηλαδή με την τακτική ενός τέτοιου μαγαζιού;

 

*Οι χρόνοι είναι πραγματικοί, δεδομένου ότι μένω στην επαρχία...

Και βέβαια δεν συμφωνώ.

Απλά λέω ότι κι εσύ πρέπει να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά για ν' αποφεύγεις τέτοιες κακοτοπιές και ταλαιπωρίες.

Μηδένισες το υποτιθέμενο αβαντάζ που είχες αγοράζοντας από τοπικό μαγαζί.

Υποτίθεται ότι η υπηρεσία που σου προσφέρει έναντι του ιντερνετικού είναι ότι δεν αγοράζεις γουρούνι στο σακί.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου