Προς το περιεχόμενο

Ελατωματικα οργανα - βρισκεις το δικιο σου?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα πράγματα είναι απλά: είτε ξέρει είτε δεν ξέρει να σετάρει το όργανο, από τη στιγμή που οι μάστορες που το πήγε αλλά και οι τεχνικοί του Στόλλα πιστοποίησαν ότι είναι προβληματικό πρέπει να το αλλάξουν άμεσα (πέρα ότι το όργανο θα έπρεπε να το είχαν σετάρει και να το ελέγξουν πριν την παράδοση - χωρίς να είναι υποχρεωμένοι - έτσι, για την εξυπηρέτηση). Και προς τα εκεί να κινηθείς, ό,τι και αν σημαίνει αυτό: ΙΝΚΑ, δικηγόροι κλπ.

 

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τον Γεράσιμο.

 

Προβληματικό όργανο κατά την αγορά ==> ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ χωρίς πολλά "μα...μου" ;)

 

Τα έχω ξαναπεί πολλές φορές στο παρελθόν. Πχ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=2922.msg32916#msg32916

 

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 96
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

τετοιου ειδους συμπεριφορες απο οποιαδηποτε εταιρια χρηζουν ασκησης καθε δικαιωματος του καταναλωτη(νομικου και μη). και αυτο οχι για να βρεις μονο εσυ το δικιο σου φιλε μου, αλλα για να ξεκινησει καποτε ν αλλαζει αυτη η κατασταση. τι εννοω με αυτο??? οτι ακομα και αν τωρα βρεις το δικιο σου, οφειλεις να καταγγειλεις το περιστατικο, γιατι σε καθε αλλη περιπτωση ο επομενος που θα υποστει τετοιου ειδους συμπεριφορα θα ειναι καποιος απο μας..

απλα ειναι εξω απ την νοοτροπια της ελληνικης πραγματικοτητας κατι τετοιο. η εμπειρια μας μας κανει να μην πιστευουμε οτι απευθυνομενοι σε καταλληλους φορεις θα βρουμε το δικιο μας. ηρθε ομως η ωρα να δοκιμασουμε και αυτο το δρομο ;)

 

σχετικα με την αποψη του silot, οτι θα πρεπει καποιος να κανει homework, δεν νομιζω οτι η λυση που εδωσε ο νικος ειναι για αρχαριους(στην τελικη μπορει να μην "πιανει" το χερι του αλλου). προσωπικα δεν θα ακουμπουσα οτιδηποτε εχει σχεση με το truss rod διοτι ενδεχομενως να δημιουργουσα χειροτερη ζημια και περα απ αυτο, για κατι ομολογουμενως προβληματικο θα ΑΠΑΙΤΟΥΣΑ ΑΛΛΑΓΗ ακομα και αν ηξερα καποια πατεντα για να το "συνεφερω".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

οταν παιρνεις ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ και αν εχει πρεπει να σου το αλλαζουν αμεσα.

Αυτό τα λέει όλα. Αυτές είναι σωστές συναλλαγές.

 

Όμως... για το πρώτο σκέλος συνευθύνεται ό αγοραστής με την άγνοια του να διαλέξει καλό όργανο και κυρίως το κατάστημα που του το πούλησε και δεν ήξερε καν... αν έχει πρόβλημα.

 

Κανονικά αυτός ο επαγγελματίας έπρεπε να το είχε επιστρέψει στον αντιπρόσωπο όταν το παρέλαβε ελατωματικό πριν φτάσει στα χέρια του αγοραστή.

 

Γιατί αλλιώς... τι υπηρεσία προσέφερε πέρα από το να πασάρει ένα κλειστό κουτί?

 

Γι αυτές τις υπηρεσίες που αδυνατούν να προσφέρουν πολλά μαγαζιά, σίγουρα θα υπερσκελιστούν από τους ευρωπαίους.

 

Για το δεύτερο σκέλος ο αντιπρόσωπος πρέπει ν' ακολουθήσει την τακτική που ορίζει η ίδια η Fender. Δηλαδή... (απ' όσο γνωρίζω) στείλε να δω το ελάτωμα για να σου δώσω αντικατάσταση. Όμως... τι θα κάνει εν τω μεταξύ ο αγοραστής που ακούμπησε τα ωραία του λεφτάκια;

 

Να περιμένει;

 

Αν περιμένει αυτή την φορά, την επόμενη θα περιμένει ο αντιπρόσωπος και ο ντήλερ του. Δεν θα περνάει ούτε απ' έξω από το μαγαζί, ενώ η δυσφήμιση (όπως προκύπτει και εδώ) είναι αρκετή για να μη περάσουν κι άλλοι.

 

Γι αυτό κάτι ξέρουν οι "οξ' από δω" με το 30 day money back guarantee.

 

Δώσε στον άνθρωπο την αντικατάσταση αφού είναι δεδομένη και βρες τα εσύ με το εργοστάσιο αργότερα.

 

Για πολλοστή φορά λοιπόν αποδεικνύεται ότι κάτι δεν πάει καλά σ' αυτή την αλυσίδα.

Και αν τώρα μένει μόνο το γρήγορο κέρδος, μακροπρόθεσμα αναρωτιέμαι μήπως μείνει μόνο το... "γρήγορο"!

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς, σε κάθε συζήτηση που αφορά after sales service, για οποιαδήποτε αγορά, πετιέται πάντα ένας τύπος ο οποίος μάχεται υπέρ των Ελλήνων εμπόρων και του ελληνικού χρήματος που πρέπει να μείνει σε ελληνικά χέρια, κι άλλες τέτοιες συναφείς μπούρδες.

 

O "τύπος" είναι το μέλος Silot, και αν δεν ήσουν αρχάριος των 34 ποστ θα ήξερες ότι ο Silot διακρίνεται για τη σοβαρότητα και τον ήπιο λόγο του (σε αντίθεση με εμένα, αν με εννοείς...).

 

Τα επιχειρήματα που αφορούν την αναγκαιότητα στήριξης της εγχώριας αγοράς δεν είναι καθόλου μπούρδες, εκτός αν προτίθεσαι εσύ και τα παιδιά σου να κάνετε τα γιουσουφάκια στο εγγύς μέλλον.

 

Αν ήταν έτσι τότε θα είχαμε μείνει στους τσιφλικάδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δώσε στον άνθρωπο την αντικατάσταση αφού είναι δεδομένη και βρες τα εσύ με το εργοστάσιο αργότερα.

 

νομιζω οτι αυτη ειναι η ουσια της παροχης υπηρεσιας. οταν καποιος αγοραζει κατι απο ενα καταστημα περιμενει λυση απ αυτο και οχι απ τον κατασκευαστη. και σε αυτο δεν υπαρχει προβλημα μονο σε καταστηματα μουσικων οργανων αλλα σε καθε πτυχη του ελληνικου εμποριου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως δεν είναι κ όλοι έτσι, μια φορά που είχα αγοράσει μια απλή κλασική κιθάρα από γνωστό κιθαράδικο στο κέντρο κ βρήκα 1 ελάχιστο ραγισματάκι σε 1 σημείο αμέσως μου έδωσαν άλλη - βέβαια θα μου πεις άλλο το φτηνό το όργανο κ άλλο το ακριβό το επώνυμο με αντιπροσωπείες κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς, σε κάθε συζήτηση που αφορά after sales service, για οποιαδήποτε αγορά, πετιέται πάντα ένας τύπος ο οποίος μάχεται υπέρ των Ελλήνων εμπόρων και του ελληνικού χρήματος που πρέπει να μείνει σε ελληνικά χέρια, κι άλλες τέτοιες συναφείς μπούρδες.

 

O "τύπος" είναι το μέλος Silot, και αν δεν ήσουν αρχάριος των 34 ποστ θα ήξερες ότι ο Silot διακρίνεται για τη σοβαρότητα και τον ήπιο λόγο του (σε αντίθεση με εμένα, αν με εννοείς...).

 

Τα επιχειρήματα που αφορούν την αναγκαιότητα στήριξης της εγχώριας αγοράς δεν είναι καθόλου μπούρδες, εκτός αν προτίθεσαι εσύ και τα παιδιά σου να κάνετε τα γιουσουφάκια στο εγγύς μέλλον. Αλλά πέρα από αυτό, όποιος λέει ότι δεν μπορεί να βρει σοβαρούς εμπόρους στην ελληνική αγορά είναι είτε ψεύτης είτε μεγάλο κορόϊδο (ξέρεις, από εκείνους τους τύπους που χαίρεται κανείς να τους τρώει χρήμα). Και το κορόϊδο είναι κορόϊδο, είτε πάει στη λαϊκή να πάρει ντομάτες, είτε βγάζει τη βίζα του για να παραγγείλει από τον Τόμαν.

 

Σαν "αρχάριος" που είμαι (α χαχα χαχα), προφανώς δε δικαιούμαι να έχω το ύφος που δεν αρέσει σε σένα προσωπικά, έτσι;

Αλήθεια, στα πόσα posts "παλιώνει" ένα μέλος; Έχω ελπίδα να παλιώσω; Ώστε να μπορώ κι εγώ να γράφω ΜΠΟΥΡΔΑΚΛΕΣ και να μη με κράζουν;

Με όλο το θάρρος, πρέπει να σου υπενθυμίσω ότι έχω κάθε δικαίωμα να θεωρώ μπουρδάκλες και αυτά που γράφεις εσύ και αυτά που γράφει ο silot. Και το ανάποδο ισχύει για εσάς βέβαια.

 

Επί του θέματος, άσε τα γιουσουφάκια στη θέση τους, κι έλα να ξαναμιλήσουμε για τη στήριξη της εγχώριας αγοράς, όταν θα την έχεις πατήσει κι ΕΣΥ.

Όταν θα έχεις χάσει ΕΣΥ 1000 ευρουλάκια. Γιατί έξω από το χορό, πολλά τραγούδια λένε όλοι.

Τότε λοιπόν, έλα να μας πείσεις, ότι την επόμενη φορά θα ξαναδώσεις άλλα τόσα στον κάθε μαλάκα ο οποίος χαζογελάει μόλις σε βλέπει να μπαίνεις στο μαγαζί του γιατί ξέρει θα στα μασήσει πάλι.

 

Η αλήθεια είναι έχουν γίνει κάποια βήματα βελτίωσης. Γεννούν -στους αισιόδοξους μόνο- κάποιες ελπίδες αλλαγής του τοπίου.

Και βέβαια δεν είπε κανείς ότι είναι όλοι απατεώνες. Υπάρχουν και κάποιοι που είναι ΟΚ, αλλά μάλλον δεν είναι παραπάνω από 2-3. Και μάλλον όλοι τους ίδιους 2-3 εννοούμε.

 

Κι αν κανένας από όλους τους "πάλιουρες" εδώ μέσα είναι αρκετά πάλιουρας και στο κουρμπέτι, θα θυμάται και κάποιους απατεώνες στην Αθήνα που -δόξα τω Θεώ- το έκλεισαν το ρημάδι τους και πήγαν σπίτια τους.

 

 

 

EDIT: Τώρα το είδα το post του elavd

Τα έχω ξαναπεί πολλές φορές στο παρελθόν. Πχ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=2922.msg32916#msg32916

Wow! για ξαναδές το μία, κι έλα να δούμε μετά ποιος είναι κορόιδο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να κάνω τον δικηγόρο του Διαβόλου, αν και δεν είναι στο αίμα μου, όμως ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ που έζησα.

 

Πρίν 1,5 χρόνο αγόρασα από γνωστό κατάστημα των Αθηνών, μία κιθάρα για να κάνω δώρο σε έναν φίλο.

Επειδή η ΜΙΜ Fender Fat strat ήταν χωρίς μαλακή θήκη στην συσκευασία (κάποιες δεν διατίθενται από την Fender με gigbag) κάπου χτύπησε, και είχε φθαρεί λίγο το χρώμα κάτω από το γαντζο για την ζώνη στο πλάι. Με το που το βλέπω, το αναφέρω και το κατάστημα ΠΟΛΥ ΠΡΟΘΥΜΑ και ΠΟΛΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ μου είπε :

 

"κανένα πρόβλημα, η κιθάρα επιστρέφεται στον ΣΤΟΛΛΑ και αντικαθίσταται πολύ απλά, και ΄θα κατεβάσουμε μία άλλη που έχουμε σε στόκ"

 

Επειδή με αυτά (ειδικά σε τέτοιο επίπεδο οργάνων) δεν είμαι τόσο ψείρας και επειδή η κιθάρα έπαιζε πραγματικά πολύ καλά, για την κατηγορία της, τους είπα ότι προς Θεού δεν με πειράζει ούτως η άλλως (γελώντας) ΄θα την δώσω relic στον κολλητό. (γέλια)

 

Αποτέλεσμα μου έκαναν μια ΓΕΝΝΑΙΑ έκπτωση και όλα καλά.

 

Το 99% των αγορών μου είναι από Εγχώρια αγορά το έχω ξαναπεί πάμπολεσ φορές και νομίζω οι πάνω από 24 κιθάρες που έχω αγοράσει - πουλήσει δεν έχω συναντήσει πρόβλημα. Και δεν είναι αποκλειστικά από ένα μαγαζί... κατά καιρούς ψώνιζα από 3-4. Σε όλες τισ περιπτώσεις από την πρώτη ώς την τελευταία, όλοι ήταν με μέτρο εξυπηρετικοί, υπομονετικοί σε κάθε απορία μου ή απαιτησή μου. Είχα την ευκαιρία να δοκιμάζω ό, τι έπαιρνα πάντα από Custom shop μέχρι απλά μοντέλα, και γι αυτό το λόγο χαίρομαι που αυτές που πήρα ως τώρα ήταν "διαλεγμένες" και με ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΣΑΝ και όχι γουρούνι στο σακί.

 

Φυσικά δεν είναι όλα τα μαγαζιά ίδια.... υπάρχουν και τα ευτράπελα.... αλλά αυτό συμβαίνει και στα βενζινάδικα. Από έναν έβαζα στην γειτονιά μου για 1 χρόνο και το τουτού πήγε για καθαρισμό πεταλούδας, και ρεζερβουάρ, και μένα ο κούκοσ αηδόνι!!!

Φυσικά πήγα και τον έβρισα, γιατί λόγω δουλειάς δεν προλαβαίνω καταγγελίες  ;D και φυσικά  δεν ξανάβαλα από εκέί κάυσιμα.

 

Από το εξωτερικό αγόρασα και γω πρίν 4 χρόνια μία highway1 fat strat. Ήρθε με το συμπάθειο μπουρούχα! Πουλήθηκε άρων - άρων!!!! (πιό "πλαστικό" ήχο από στράτ δεν είχα ξανακούσει)

Δοκίμασα με μιά Fender strd fat strat! Αυτή πουλήθηκε όπως ήρθε! Δεν ακούγονταν ΚΑΝ! Το μανίκι της από τα χειρότερα που είχα ακουμπήσει, και ακόμα και ο διπλός ΜΙΚΡΟΦΩΝΙΖΕ!!!!!!!!!! (κακές κολλήσεις!)

 

Μη μου πεις ότι ρε μεγάλε τι λές όλες από έξω είναι σκάρτες δηλαδή?????

 

ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ!!!!!! Απλά εμένα μου έτυχε και είπα ΔΕΝ θα μου ξανατύχει, ΠΟΤΕΣ ΜΑ ΠΟΤΕΣ!!! (που λέει και ο Ζήκος)

 

Όσο αφορά το θέμα τα προηγούμενα πόστ πιστεύω ότι σε κάλυψαν.

Ή δεν το έθεσες σωστά το θέμα, ή κάτι άλλο συμβαίνει.

 

Προς Θεού μετοχές ΔΕΝ έχω σε κανέναν ΣΤΟΛΛΑ και σε κανένα μαγαζί.

Απλά είναι αυτονόητο να σου αλλάξουν κατ ευθείαν ένα ελλατωματικό προιόν.

Εμένα δηλαδή γιατί μου το πρότειναν?

Άρα σίγουρα το κάνουν!

Το γιατί δεν έγινε ως τώρα, δεν γνωρίζω, σίγουρα σε ΚΑΤΑΝΟΩ! και λυπάμαι όμως επέτρεψέ μου να κρατήσω και μιά ΠΙΣΙΝΗ!

 

Άλλο παράδειγμα ο Ηλίας κάτι έψαχνε για κάτι μαγνήτες έστειλε κάτι mail, και έλαβε πλήρεις απαντήσεις σε λίγες μέρες!!!!!

Και από Fender, και από ΣΤΟΛΛΑ, και από Thomann. To serial number απέστειλε και του είπαν τα πάντα που ήθελε να μάθει!!

Και επειδή και ο ΣΤΟΛΛΑΣ αλλά και ο κάθε ΣΤΟΛΛΑΣ, ΓΝΩΡΙΖΕΙ τον ανταγωνισμό, σαφώς ΔΕΝ διακυνδινεύει την όποια φήμη του για ένα μπάσσο ......

 

Γι αυτό σου γράφω παραπάνω ότι κάτι ΔΕΝ καταλαβαίνω. Δεν το λέω με καχύποπτη, μη με παρεξηγείς, διάθεση!! Απλά η αντικατάσταση είναι αυτονόητη, και νομίζω ότι την κάνουν. Μήπως δεν την απαίτησες ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ?

 

 

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ zelur_zenabi σε βρίσκω κουραστικό για να είμαι ειλικρινής. Σου είπα ότι δεν δικαιούσαι να απαξιώνεις έτσι εύκολα τις απόψεις του Silot και εσύ απαντάς με ένα μάτσο άσχετα πράγματα περί παλιών κλπ.

 

Όλοι εσείς που έχετε μακρά εμπειρία στο να σας πιάνουν κορόϊδα, κατανοήστε επιτέλους ότι η ανώνυμη καταγγελία των παθημάτων σας μέσα από ένα φόρουμ είναι pathetic - υπάρχουν έννομοι τρόποι για τη διεκδίκηση των συμφερόντων σας και κάπου εκεί πρέπει να ψαχτείτε.

 

Έλα όμως που δεν το κάνετε... πάρε για παράδειγμα τον αδερφό του pastorius, ο οποίος προσπερνά τη πιθανότητα να απευθυνθεί στο INKA με το ευφυολόγημα για τον πολιτισμό των Ιncas. Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα !!!! Άμα σου φέρω εδώ μέσα κάποιον υπεύθυνο από το INKA θα σου πει φιλαράκο ότι όλα αυτά είναι κακοήθεις ηλιθιότητες. Ναι, όπως ακριβώς στο λέω.

 

Και ποιος είναι αυτός που βγάζει σκάρτο τον Στόλλα, το ΙΝΚΑ, το νόμο και ένας θεός ξέρει τι άλλο; Με την ίδια λογική θα μπορούσα και εγώ να "καταγγείλω" ότι ο αδερφός του έπαιζε ξιφασκία με το μπάσο καθ' οδόν προς το σπίτι και γι' αυτό έγινε η ζημιά. Θα ήταν αλήθεια επειδή το είπα, ή μήπως πρέπει να το αποδείξω κιόλας; Ε;

 

Έχοντας διατελέσει αρχισυντάκτης περιοδικού του "ειδικού" τύπου για πέντε χρόνια, σε ενημερώνω ότι έχεις πολλούς ομοιδεάτες. Κάθε λίγο λαμβάναμε μία επιστολή από κάποιον έρμο, που είχε αγοράσει ή του είχαν πασάρει ή του είχαν κοπανήσει στο κεφάλι, κάτι ακριβό, χαλασμένο κλπ και τώρα που θα βρει το δίκιο του, αφού στην αντιπροσωπεία τον έκλασαν κλπ κλπ κλπ.

 

Τσακωνόμουν με τον εκδότη λέγοντάς του ότι "μα αυτά, πρέπει να τα δημοσιεύσουμε κε. Τάδε, είναι κρίμα ο κάθε άνθρωπος να ταλαιπωρείται" και μου λέει "κοίτα, περίμενε και θάψτα για έξι μήνες και μετά τα κάνουμε ότι πεις εσύ". Περίμενα λοιπόν και παρατήρησα ότι αυτά τα πάθαιναν οι ίδιοι και οι ίδιοι - μάλιστα η μεγάλη πλάκα ήταν ότι διαρκώς ψώνιζαν (και μετά έβριζαν) τους ίδιους και τους ίδιους.

 

Από τότε λοιπόν, οποιαδήποτε ανώνυμη καταγγελία την θεωρώ αδιάφορη, ειδικά στις μέρες μας όπου είναι γνωστό ότι μπορεί κανείς να κάνει αρκετά πράγματα για να βρει το δίκιο του - πολύ πριν αναγεννηθεί ο πολιτισμός των Ινκας.

 

Επίσης, θεωρώ αδιανόητο ότι δεν έχουμε την άποψη της "άλλης πλευράς" και αρκούμαστε στις ειρωνείες και τις ασύντακτες προτάσεις του "καταγγέλοντα", και μάλιστα μένω κατάπληκτος από το πόσο γρήγορα και εύκολα συντάσσονται δίπλα του διάφοροι χωρίς κανένας μας να ξέρει τι ακριβώς έχει συμβεί. Έλεος πια!

 

Αφού διευκρινήσω ότι οι παραπάνω απόψεις είναι δικές μου και όχι του noiz (κάτι αυτονόητο δηλαδή), θα σας ρωτήσω πως στην ευχή του θεού αυτές οι κακοτοπιές δεν αναφέρονται ποτέ από τους επαγγελματίες που συχνάζουν στο noiz. Επίσης, πως γίνεται εγώ κάθε φορά που έχω πρόβλημα με κάτι που αγοράζω (το πιο πρόσφατο είναι ένα microKorg που αγόρασα από το Μαρούσι), η ανταλλαγή γίνεται άμεσα και με πολλά χαμόγελα;

 

Για σκεφτείτε το λίγο όλο αυτό κύριε zelur_zenabi, έτερε ανώνυμε (και μάλιστα αναδρομικώς) καταγγέλοντα που ούτε αυτούς που έχουν κλείσει δε σου κάνει κέφι να αναφέρεις με το όνομά τους.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού διευκρινήσω ότι οι παραπάνω απόψεις είναι δικές μου και όχι του noiz (κάτι αυτονόητο δηλαδή), θα σας ρωτήσω πως στην ευχή του θεού αυτές οι κακοτοπιές δεν αναφέρονται ποτέ από τους επαγγελματίες που συχνάζουν στο noiz. Επίσης, πως γίνεται εγώ κάθε φορά που έχω πρόβλημα με κάτι που αγοράζω (το πιο πρόσφατο είναι ένα microKorg που αγόρασα από το Μαρούσι), η ανταλλαγή γίνεται άμεσα και με πολλά χαμόγελα;

 

Μα είναι πολύ απλό. Ο επαγγελματίας αφενός έχει διαφορετική σχέση με τον μαγαζάτορα, αφετέρου κάνει πολύ καλύτερη επιλογή όταν αγοράζει.

Εδώ μιλάμε και για τον ανίδεο μουσικόφιλο που μπαίνει σε ένα μαγαζί και -καλόπιστα- αγοράζει ότι του προτείνουν.

(Και μην τον βγάλουμε βλάκα επειδή δεν ξέρει να ξεχωρίζει τη μούφα από το καλό όργανο. Η άγνοια δεν είναι πάντα επιλογή).

Ο επαγγελματίας πιθανότατα θα έπαιζε με το μπάσο το συγκεκριμένο και θα το έβλεπε και θα ζήταγε άλλο.

 

Όσο για το ΙΝΚΑ, πιθανότατα έχεις δίκιο. Αυτό πρέπει να κάνει.

Αλλά γιατί να ψωνίζει από τους απατεώνες και μετά να ψάχνει το δίκιο του στο ΙΝΚΑ;

Γιατί να μη δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα, ψωνίζοντας από επαγγελματίες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου