Προς το περιεχόμενο

Ελατωματικα οργανα - βρισκεις το δικιο σου?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ο ένας λέει πάρε το ΙΝΚΑ (Λες και πρόκειται για καταναλωτική απάτη ολκής), ο άλλος λέει αυτή είναι η ελληνική πραγματικότητα (σαν ο γραφών να μην αποτελεί κομμάτι και ενεργό στοιχείο της) και ο τρίτος βρήκε τη λύση:

πάρε απ'έξω εκτός αν δεν υπάρχει οπότε τον ήπιες γιατί οι ντόπιοι έμποροι είναι εξ'ορισμού σκουλήκια και θέλουν να σε καταστρέψουν - στέλνουμε λοιπόν τα φράγκα έξω, και σιγά σιγά θα κλείσουν τα *****μάγαζα και όταν έρθει με το καλό η ώρα να ζητήσεις καμιά επώνυμη τεχνική συμβουλή ή να δοκιμάσεις κάτι αυτοπροσώπως δεν πειράζει ρε μάν, κάνε ενα ποστ και όλοι θα σε βοηθήσουμε (τι σημασία έχει που τα μισά προιόντα του Thomann σε Ελλάδα, Δανία, Ισπανία, Γαλλία και UK είναι 10-30% φθηνότερα ??, τι κι αν κι εδώ έχεις εγγύηση και δικαίωμα επιστροφής ??)

 

Και μόνο ο Νίκος με τον δικό του διακριτικό τρόπο έθεσε εμμέσως θέμα ευθύνης του αγοραστή που είναι η άλλη μισή αλήθεια στην ιστορία: ετοιμάζεσαι ρε φίλε να πάρεις επαγγελματικό όργανο, με αλλά λόγια, πολύ σοβαρό εργαλείο για τη δουλειά σου ? Do your homework και μάθε τι κάνει το truss rod, δεν χρειάζεσαι πτυχίο για να το ρυθμίσεις, θα δείς....

 

      Mε συγχωρεις αλλα τα πραγματα ειναι καπου στη μεση..........δεν νομιζω να χρειαζεται να κανουμε καμμια εκτεταμενη συζητηση για το γεγονος οτι ειναι καλο ο καθενας να ξερει καποια βασικα στοιχεια setup της κιθαρας του ωστε να μην χρειαζεται να αναφερεται σε αυτο λες και προκειται να κανει service στο space shutle (η πιο συχνη ερωτηση οταν πουλαω καποια κιθαρα: φιλε ποτε την εκανες service τελευταια φορα?......A, στρατηγε μου την ειχα κανει στα 67000Km, της αλλαξα εκκεντροφορους, φιλτρο βενζινης, αλλαξα και το μηχανισμο πυρηνικης συντηξης, τωρα παιζει και μονη της αμα λαχει......) Κανενας νομιζω απο εδω μεσα που "ξερει" να κανει setup και να φτιαχνει τις κιθαρες του δεν καθησε διπλα σε καθηγητη παν/μιου για να το κανει.....ολοι μονοι μας τα μαθαμε και κατα συνεπεια ειναι κατι στο οποιο ο καθενας μπορει να αυτοεξυπηρετηθει.... ;D ;D ;D ;D

 

    Απο την αλλη πιστευω οτι ο εμπορος που εχει στη βιτρινα του και αφηνει να βγει απο τη πορτα του μαγαζιου του καποια κιθαρα με καποιο προβλημα ,ασχετως του αν ο αγοραστης εχει και αυτος μεριδιο ευθυνης για την ενδεχομενη αγνοια του, δεν προσφερει καλες υπηρεσιες ουτε στην επιχειρηση του, ουτε στον κλαδο του. Στο μονο ισως σημειο που διαφωνω τελειως μαζι σου και εκει που νομιζω πως η πραγματικοττα σε διαψευδει ειναι στο

 

τι κι αν κι εδώ έχεις εγγύηση και δικαίωμα επιστροφής ??)

 

Δεν υπαρχει κανεις εδω μεσα νομιζω ο οποιος να μην εχει να διηγηθει μια horror story με to after sales στην Ελλαδα (και οχι μονο στον τομεα των μουσικων οργανων)......Ευτυχως σιγα σιγα υπαρχουν καποια δειγματα οτι η κατασταση αλλαζει αλλα ακομα αυτα προερχονται απο μεγαλυτερες αλυσιδες......

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 96
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Silot δεν συμφωνώ μαζί σου.

 

Το ευρύτερο σύνολο των Ελλήνων μουσικών, όπως είναι προφανές εδώ και χρόνια από αυτό το φόρουμ αλλά και άλλα, δεν είναι καθόλου ευχαριστημένο από την εξυπηρέτηση ΚΑΙ τη συμπεριφορά των καταστημάτων που εισάγουν και πωλούν μουσικά όργανα στην Ελλάδα. Δυστυχώς το φαινόμενο αυτό δεν περιορίζεται μόνο στα καταστήματα μουσικών ειδών. Δεν είναι θέμα "τρόπου σκέψης του Ελληνάρα" να παραπονιέται συνεχώς και να προσπαθεί να βρει αλλού διέξοδο. Το πρόβλημα βρίσκεται στα καταστήματα εξ'αρχής.

 

Ο επίσημος αντιπρόσωπος μιας εταιρίας όπως η Fender στο συγκεκριμένο παράδειγμα έχει κάποιες ελάχιστες υποχρεώσεις που πρέπει να πληρεί για τις οποίες ούτε κάνει την ελάχιστη προσπάθεια. Απ'τη δική μου εμπειρία δεν πληρεί ούτε τα υπερβολικά απλά:

 

Πόσες φορές Stratoκαυλοι συμφορουμίτες έχετε αναστενάξει που κάποιο height adjustment screw στον καβαλάρη σας έχει χαλάσει από τη σκουριά και δεν πιάνουν οι βόλτες για το allen; Που θα βρείτε το συγκεκριμένο απλό πράγμα; Σίγουρα όχι στον επίσημο αντιπρόσωπο της Fender, παρ'όλο που ακόμα και στον κατάλογο που κυκλοφορεί ο ίδιος υπάρχουν τα σετ με όλες τις βίδες και τις διάφορες μικρομαλ που μπορεί εσύ να ψάχνεις τόσο καιρό, πάντα σου απαντά ότι "μόλις μας τελείωσε" - τα τελευταία 6 χρόνια τουλάχιστον όλο κάποιος με προλαβαίνει στο τσακ και παίρνει το τελευταίο πακετάκι.... Πολλοί θα ξέρουν ότι υπάρχει και το "assorted screw kit" με τιμή λιανικής με ΦΠΑ γύρω στα 300 Ευρώ (διαθέσιμο μόνο στο εξωτερικό εννοείται) που έχει ΟΛΕΣ τις βίδες και τα βιδάκια που χρησιμοποιεί η Fender σε γενναίες ποσότητες (γύρω στα 1000 κομμάτια σύνολο στο κλασικό πλαστικό διαφανές κουτάκι) αλλά ούτε αυτό δεν φέρνει, και ας κοστολογεί στον εκάστοτε που θέλει μια βίδα από κει μέσα και 5 Ευρώ.

 

Και ο φίλος μας που έδωσε ΠΟΛΛΑ λεφτά στον επίσημο αντιπρόσωπο για το μουσικό του όργανο το οποίο είναι ΑΚΟΜΑ κάτω από εγγύηση για σφάλματα και ελλείψεις στην κατασκευή (για τις οποίες ο επίσημος αντιπρόσωπος είναι δεσμευμένος κάτω από συμβόλαιο να μεριμνεί και να επικοινωνεί/συνεργάζεται με την Fender για την επίλυσή τους), αναγκάζεται να καταφύγει στους "αγνώστους" ενός φόρουμ μπας και βγάλει άκρη (και στο κάτω κάτω ο SF και ο εκάστοτε SF δεν υποχρεούται να ασχοληθεί, είναι στη κρίση του να βοηθήσει ΧΩΡΙΣ να κερδίσει ΤΙΠΟΤΑ).

 

Μερικά (δυστυχώς ελάχιστα) καταστήματα στην Ελλάδα ήταν και συνεχίζουν να είναι σωστοί επαγγελματίες (και ΜΠΡΑΒΟ τους). Μερικοί που ήταν σκέτοι κάλοι, τώρα προσπαθούν να τα μπαλώσουν άρον άρον. Άλλοι πάλι συνεχίζουν το ίδιο βιολί. Τόσα χρόνια που με (μας) πήδηξαν, δεν έχω καμία διάθεση να τους δώσω και άλλη ευκαιρία γιατί τους έχω δώσει ήδη αρκετές.

 

Σίγουρα οι εισαγωγείς δεν φταίγανε για τις υπερβολικές χρεώσεις των εκτελωνιστικών, των μεταφορικών και των φόρων για το μαγαζί τους τόσα χρόνια που το μετακύλαγαν στην τελική τιμή των προϊόντων αλλά όχι και να πληρώνουμε και να μας γ@μ@ν3 κιόλας! Έλεος!

 

Έχουμε φτάσει στο σημείο να αμφισβητούνται τα αυτονόητα δικαιώματά μας ως καταναλωτές, ενώ έξω απολαμβάνουν πλήρως αυτά τα αυτονόητα χωρίς συζήτηση. Αν αυτό δεν είναι κατάντια τότε τι είναι; Και να σε χλευάζουν και από πάνω και να σου μιλάνε λες και είσαι και μαλ...

 

Όχι πια.

 

ΤΕΛΛΟΣ

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ένας λέει πάρε το ΙΝΚΑ (Λες και πρόκειται για καταναλωτική απάτη ολκής), ο άλλος λέει αυτή είναι η ελληνική πραγματικότητα (σαν ο γραφών να μην αποτελεί κομμάτι και ενεργό στοιχείο της) και ο τρίτος βρήκε τη λύση:

πάρε απ'έξω εκτός αν δεν υπάρχει οπότε τον ήπιες γιατί οι ντόπιοι έμποροι είναι εξ'ορισμού σκουλήκια και θέλουν να σε καταστρέψουν - στέλνουμε λοιπόν τα φράγκα έξω, και σιγά σιγά θα κλείσουν τα *****μάγαζα και όταν έρθει με το καλό η ώρα να ζητήσεις καμιά επώνυμη τεχνική συμβουλή ή να δοκιμάσεις κάτι αυτοπροσώπως δεν πειράζει ρε μάν, κάνε ενα ποστ και όλοι θα σε βοηθήσουμε (τι σημασία έχει που τα μισά προιόντα του Thomann σε Ελλάδα, Δανία, Ισπανία, Γαλλία και UK είναι 10-30% φθηνότερα ??, τι κι αν κι εδώ έχεις εγγύηση και δικαίωμα επιστροφής ??)

 

Όταν παίρνεις καινούριο όργανο, πρέπει να στο δώσουν σεταρισμένο, σωστά; Ακόμα και αν δεν συμφωνείς/ το απαιτείς αυτό, βλέπω πως ο πελάτης έχει στερηθεί το όργανο που πλήρωσε για 2 μήνες και έχει ταλαιπωρηθεί με κάμποσα πέρα-δώθε. Δεν του έδωσαν λύση στο πρόβλημά του και ούτε καν του εξήγησαν τι ακριβώς τρέχει.

 

Αν αυτό δεν είναι αντιεπαγγελματική συμπεριφορά που να αξίζει καταγγελία στο υπουργείο ανάπτυξης, τότε τι είναι;

 

Είμαστε άξιοι της μοίρας μας και θα μείνουμε να κοιτάζουμε με ανοιχτό το στόμα την εξυπηρέτηση των καταναλωτών σε χώρες όπως οι ΗΠΑ. Γιατί εκεί έχουν καταλάβει πως οι καταναλωτές έχουν δύναμη. Εδω, αγρόν αγοράζουμε.

one colour: black - and shades of grey

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

η υποστηριξη στον πελατη και το after sales service ειναι γενικα χαλια στην ελλαδα (internet providers, αλυσιδες ηλεκτρονικων, κ.τ.λ.). αυτος ειναι και ο λογος που συνηθως αγοραζω απο το εξωτερικο, το οτι ξερω πως, οσο κι αν φαινεται απιστευτο, πιο ευκολα και γρηγορα θα βρω ακρη στη γερμανια (η ακομα και στην αμερικη), παρα στην ελλαδα. πλην ομως υπαρχουν και εδω μαγαζια που καταλαβαινουν οτι η επιβιωση τους παιζει ακριβως εκει, στην σχεση με τον πελατη (γιατι οι τιμες του εξωτερικου και το περιθωριο κερδους του ειναι δυσκολα για ενα μικρο καταστημα της ελλαδας). οποτε οποιος ψαχνει, γλιτωνει λεφτα και ταλαιπωρια.. σκεφτητε ας πουμε να παρεις αμαξι χωρις να εχεις πριν ψαχτει λιγο απο που και πως.. μπορει και να σε γδυσουνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε φτάσει στο σημείο να αμφισβητούνται τα αυτονόητα δικαιώματά μας ως καταναλωτές, ενώ έξω απολαμβάνουν πλήρως αυτά τα αυτονόητα χωρίς συζήτηση. Αν αυτό δεν είναι κατάντια τότε τι είναι; Και να σε χλευάζουν και από πάνω και να σου μιλάνε λες και είσαι και μαλ...

 

Όχι πια.

 

ΤΕΛΛΟΣ

 

+100000

 

Δυστυχώς, σε κάθε συζήτηση που αφορά after sales service, για οποιαδήποτε αγορά, πετιέται πάντα ένας τύπος ο οποίος μάχεται υπέρ των Ελλήνων εμπόρων και του ελληνικού χρήματος που πρέπει να μείνει σε ελληνικά χέρια, κι άλλες τέτοιες συναφείς μπούρδες.

 

Αυτοί οι τύποι πρέπει να καταλάβουν, ότι κανένας δε θα πληρώνει ες αεί τον Έλληνα απατεώνα έμπορο για να αγοράζει κοροϊδία.

Όπως είχε πει και κάποιος -που μου διαφεύγει τώρα ποιος- η τσέπη δε φοράει σημαία, ευτυχώς ή δυστυχώς.

 

Έλληνας είμαι, και με χαρά να υποστηρίξω την εγχώρια αγορά.

ΜΟΝΟ όμως αν με υποστηρίξει κι αυτή ως αντάλλαγμα.

Είναι οι κανόνες της αγοραπωλησίας αιώνες τώρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξει δε λεω.Και εγω εχω αγορασει κιθαρα απο εκει ,μια jackson kv2,ακριβο πραμα , και με την σκεψη της πιθανοτητας να ειναι ελλατωματικο ,μιας και οι τυποι δεν εινια τιποτα αλλο απο εμπορικη επιχειρηση.Καμια γνωση πανω στο θεμα.Ημουν κολοφαρδος,ηταν οκ αρα ολα οκ.

αυτο που λες φιλε μου μαλλον δεν ισχυει...

fender k agios o theos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς, σε κάθε συζήτηση που αφορά after sales service, για οποιαδήποτε αγορά, πετιέται πάντα ένας τύπος ο οποίος μάχεται υπέρ των Ελλήνων εμπόρων και του ελληνικού χρήματος που πρέπει να μείνει σε ελληνικά χέρια, κι άλλες τέτοιες συναφείς μπούρδες.

 

O "τύπος" είναι το μέλος Silot, και αν δεν ήσουν αρχάριος των 34 ποστ θα ήξερες ότι ο Silot διακρίνεται για τη σοβαρότητα και τον ήπιο λόγο του (σε αντίθεση με εμένα, αν με εννοείς...).

 

Τα επιχειρήματα που αφορούν την αναγκαιότητα στήριξης της εγχώριας αγοράς δεν είναι καθόλου μπούρδες, εκτός αν προτίθεσαι εσύ και τα παιδιά σου να κάνετε τα γιουσουφάκια στο εγγύς μέλλον. Αλλά πέρα από αυτό, όποιος λέει ότι δεν μπορεί να βρει σοβαρούς εμπόρους στην ελληνική αγορά είναι είτε ψεύτης είτε μεγάλο κορόϊδο (ξέρεις, από εκείνους τους τύπους που χαίρεται κανείς να τους τρώει χρήμα). Και το κορόϊδο είναι κορόϊδο, είτε πάει στη λαϊκή να πάρει ντομάτες, είτε βγάζει τη βίζα του για να παραγγείλει από τον Τόμαν.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πράγματα είναι απλά: είτε ξέρει είτε δεν ξέρει να σετάρει το όργανο, από τη στιγμή που οι μάστορες που το πήγε αλλά και οι τεχνικοί του Στόλλα πιστοποίησαν ότι είναι προβληματικό πρέπει να το αλλάξουν άμεσα (πέρα ότι το όργανο θα έπρεπε να το είχαν σετάρει και να το ελέγξουν πριν την παράδοση - χωρίς να είναι υποχρεωμένοι - έτσι, για την εξυπηρέτηση). Και προς τα εκεί να κινηθείς, ό,τι και αν σημαίνει αυτό: ΙΝΚΑ, δικηγόροι κλπ.

 

Απλά πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου