Προς το περιεχόμενο

Θέλω βοήθεια στη μίξη ενος κομματιού.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το πρόβλημα που λές με τις αρθρώσεις δεν είναι πρόβλημα. Έχω ακούσει πολλές παραγωγές που αυτό γίνεται επίτηδες.

 

Τραγουδάει μια φορά (take 1) και πανάρετε αριστερά

Τραγουδάει δεύτερη φορα (take 2) και πανάρετε δεξιά

 

χαρακτηριστικό παράδειγμα το Έρωτα ή πόλεμο - Βίσση + Goin Through (το ξέρω ντροπή μου, αλλα για να καταλάβει ο άνθρωπος.

 

Και υπολογιστής να είσαι οι συλλαβές δεν θα πέσουν ποτέ ταυτόχρονα, οπότε μην παιδεύεις τις κοπέλες.

 

Εγώ εντοπίζω το πρόβλημα στην συγκρουση συχνοτήτων. Τόσο ο ήχος organ που είναι συνέχεια μπροστα (ούτε σολο να τανε) όσο και το baritone sax. Δεν είναι ότι δεν ακούγονται οι φωνές, αλλα αυτά τα όργανα σου τραβάνε την προσοχή και χάνεις την φωνή! Παίζουν σε συχνότητες κοντινές στο αυτί και αυτό μπερδεύει τον ακρπατή.

 

Δοκίμασε να τα χαμηλώσεις λοιπόν, ή να διαγράψεις ένα απο τα δύο και δες πως ακούγεται.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 30
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Άκουσα και τίς φωνές μόνες τους.

 

Η αναπνοη του άντρα, ακούγεται ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΑ πολυ... Cut cut cut!

 

Κοίτα πόσο πιο μπροστά ήρθε η φωνή, χαμηλώνοντας απλώς τις μεσαίες συχνότητες απο τη μουσική!

http://www.box.net/shared/9pi492uojq

 

Αρα αν χαμηλώσεις τα όργανα organ και το σαξόφωνο θα είσαι ΟΚ πιστεύω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λές μεσαίες ποιές πείραξες δηλαδή.Όλο το μεσαίο φάσμα?Η κατέβασες κάπου συγκεκριμένα?

 

Τις ανάσες να τις κόψω με noise gate ή να επεξεργαστώ το wav?Δηλαδή ποιός είναι ο πιο σωστός τρόπος για τις ανάσες γενικα?Να τις κόβεις χειροκίνητα ή να βάζεις gates και παρεμφερή εφέ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τις κόβω χειροκίνητα. Με το ψαλιδάκι του nuendo. Την άλλη μέθοδο που λές δεν την γνωρίζω!

 

Απλώς κατέβασα στ μέση περίπου το eq του καναλιού στο nuendo. Τπτ παραπάνω. Κάντο κ με το αυτί θα το βρείς που ακριβώς είναι.

 

Δεν είπα ότι είναι αυτή η λύση. Το έκανα για να δείς πώς ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ θα είναι αν χαμηλώσεις τα όργανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Το άκουσα. Λοιπόν...

Μπράβο πολύ καλό!

 

1.Το σκληρό panning left right στις φωνές αδυνατίζει τον όγκο της φωνής.Μάζεψε τα λίγο στο παρα δέκα και... και δέκα. έστω κι αν δεν είναι τόσο εντυπωσικά.

 

2.Το αρμόνιο που παίζει τη μελωδία βρίσκεται στο ίδιο σημείο του φάσματος με τη φωνή και τα μπερδεύει. Δοκίμασε να το αφαιρέσεις ή να βάλεις άλλο ήχο πάνω ή κάτω σε οκτάβες.

 

3.Όταν γράφουμε φωνητικά είναι πολύ σημαντικό να συμπίπτουν στο attack τουλάχιστον. Και εδώ υπάρχει πρόβλημα. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Αν μπορείς να τα φέρεις (μπρος - πίσω) στο multitrack ώστε να συμπίπτουν οι αρχές των λέξεων, θα δείς διαφορά.

 

Ενας άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσεις (αν έχεις εξωτερικό gate) to key function. Δηλαδή συνδέεις το πρώτο μικρόφωνο (ή το κανάλι με την πρώτη φωνή) στο key, ώστε να ανοίγει το gate και να ηχογραφεί μόνο όταν έρχεται σήμα από την πρώτη φωνή.

 

Ετσι θα συμπίπτουν τέλεια τα φωνητικά μεταξύ τους.

 

Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν αφαιρούμε ούτε προσθέτουμε συχνότητες από το EQ για να διορθώσουμε ενορχηστρωτικά και ηχοληπτικά λάθη.

Φροντίζουμε το tracking να είναι σωστό.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πάντως ότι το πρόβλημα οφείλεται και ΣΤΙΣ φωνές και την ηχογράφηση. Τα σ είναι πολύ πολύ έντονα. Στα backing δεν υπήρχε λόγος να προφέρεται τόσο έντονα το σ. Επιπλέον ίσως να έχει κάνει και με το mic και το placement του. Τέλος, εγώ πιστεύω θα άνοιγα λίγο το panning στα backing (όχι στο lead).

 

Ως προς τα υπόλοιπα όργανα θα χαμήλωνα το sax-οειδές λίγο, και επίσης θα του έκοβα λίγο ψηλές. Και το synth, θα μάζευα λίγο τον όγκο του. Το sax πάντως μου αρέσει, δε θα το έκοβα με τπτ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σπορώ να τα βάλω desser πώς λέγεται αυτό δεν το θυμάμαι ακριβώς αλλά κάνει δουλειά.Στην πρώτη έκδοση που ανέβασα είχα μέσα και δεν φαινόταν πολύ το σ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δε μου αρέσει το de-esser, δεν έχω καταφέρει να έχω καλά αποτελέσματα χωρίς να χαλάσω όλο το track. Γενικώς είναι φτιαγμένο για πολύ subtle διορθώσεις, εδώ νομίζω ότι το ζήτημα είναι πιο "χοντρό". Έχεις προσθέσει τίποτα στο EQ στα backing vocals?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου