spy Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2007 Κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστείς μαγνήτες. Η κλασική επιλογή είναι οι '57 PAF της Gibson (κάπως ακριβοί): http://www.thomann.de/gr/gibson_57classic.htm Άλλες επιλογές (ενδεικτικά): Seymour Duncan http://www.thomann.de/gr/seymour_duncan_sh2n4c_gc.htm Benedetto http://www.thomann.de/gr/benedetto_paf_seth_lover_g_cover.htm http://www.thomann.de/gr/benedetto_a_6_gd_cover.htm Di Marzio http://www.thomann.de/gr/di_marzio_dp195_classic_paf_bridge.htm Δες και αυτό το link: guitargeek.com/chat/showthread.php?threadid=64087 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mechmg93 Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2007 αν τα καταφερω, σε λιγες μερες θα κινηθω και γω για αναλογη αγορα και εχω καταληξει στις παρακατω: http://guitare.playback-europe.com/hagstrom-viking_black-11860.html http://guitare.playback-europe.com/hagstrom-deluxe-f_hole_gold_sparkle_top-12710.html για καποιο λογο, παροτι δεν εχω εμπειρια με αυτη τη μαρκα, απ την πρωτη στιγμη που τις εχω δει και με εχουν πεισει και τις θεωρω εν γενει πιο ξεχωριστες κιθαρες. μαλλον συγκλινω στην 2η(semi hollow) που ειναι καπως πιο φετιχ. ελπιζω συντομα να κανω review :D ο λογος που σου δινω τα λινκς ειναι γιατι στην περιπτωση που θα ψωνισεις απο εξωτερικο χωρις να ακουσεις, δεν βρισκω λογο να μην δεις και αυτες, ιδιες οι πιθανοτητες να ειναι η οχι καλες, σε σχεση με τις αλλες ;) μπορεις να δεις και στο harmony central για reviews(αν και προσωπικα δεν το θεωρο αξιοπιστο.). edit μολις συνειδητοποιησα οτι ειμαι ολιγον τι ακυρος.. :-[ :-[ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru makam Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2007 Guru Share Δημοσιευμένο 29 Οκτωβρίου 2007 Στα σκάφη ισχύει περισσότερο το, 'όσα δίνεις, τόσα πέρνεις', απ'ότι στις μασίφ κιθαροκατασκευές. Οι λεγόμενες carved top, είναι πραγματικά επίπονες στην κατασκευή τους,( από ένα χονδρό κομμάτι spruce, σκάβουν λίγο λίγο με το χέρι ,μέχρι να δώσουν το τελικό καμπύλο σχήμα του καπακιού), γι αυτό και κοστίζουν τόσο πολύ. Οι υπόλοιπες archtop, έχουν κατασκευή laminate, όπου εδώ χάνονται τα 'λεπτά' ακουστικά χαρακτηριστικά του ήχου, αλλά κερδίζεις σε αντοχή στίς αυξομειώσεις της θερμοκρασίας και της υγρασίας, και των μικροχτυπημάτων που ταλαιπωρούν ένα όργανο. Αξιοπρεπείς laminate κατασκευές, θα πάρεις από τους: (η σειρά είναι από το πιό φθηνό, στο πιό ακριβό) IBANEZ σειρά Artcore (στιβαρή κατασκευή, καλούτσικοι μαγνήτες και hardware, όμως λιγάκι επιρρεπείς στο feedback) EPIPHONE σειρά Joe Pass-Broadway κλπ (μέτρια κατασκευή και μαγνήτες, που όμως δεν ενοχλεί κάπου. Λόγω της μαμάς Gibson, καταφέρνουν καί έχουν 'ήχο', και πάλι όμως λιγάκι επιρρεπείς στο feedback) YAMAHA σειρά AEX 1500 (καλές κατασκευές, αλλά πολύ επιρρεπείς στο feedback) IBANEZ σειρά George Benson-Pat Metheny (πολύ καλές κατασκευές, με ποιοτικά υλικά, ήχος χωρίς έντονο χαρακτήρα) GIBSON σειρά Herb Ellis- ES 175 (πολύ στιβαρές κατασκευές, με ποιοτικούς μαγνήτες και hardware, η αίσθησή τους σε πάει πίσω, και στο άγγιγμα ,και στον ήχο,τότε που έπαιζαν τα 'θηρία', με αυτά τα όργανα- Joe Pass, Herb Ellis, Jim Hall, Pat Metheny κλπ. Μειονέκτημα η ακριβή τιμή, αλλά στην Gibson πληρώνεις το όνομα, και κατά συνέπεια την υπεραξία του, που μεταφράζεται σε: 'δεν χάνω ποτέ τα λεφτά που έδωσα') Αξιοπρεπείς carved top κατασκευές, θα πάρεις από τους: STANFORD-FURCH σειρά Manhattan- A17 (πολύ καλές και ελαφριές κατασκευές, μέ έμφαση στόν ακουστικό χαρακτήρα, πού έχουν 'δικό' τους όμως ήχο). EPIPHONE σειρά Elitist (πολύ καλές αμερικάνικες κατασκευές, όμως με όχι ξύλα και υλικά Α' διαλογής, 'οπως η μαμά) HERITAGE σειρά Eagle, Eagle classic, Golden Eagle, Super Eagle (παρα πολύ καλές κατασκευές, εφάμιλλες, αν όχι ανώτερες, από τις αντίστοιχες Gibson. Φτιάχνονται από τα παλιά μαστόρια της Gibson στο Kalamazoo, σε τιμές κάτω από τη μέση, απ'ότι δινεις γιά μία αντίστοιχη Gibson, μέ εκπληκτικό ήχο και αίσθηση) GIBSON σειρά L4- L5- Le Grande- Super 400 (Το βαρύ πυροβολικό, αυτό που λέμε 'σκάφος', και στον ήχο ,και στην όψη, αλλά και στα χρήματα που δίνεις. Ισως εδώ ταιριάζει πιό πολύ ο όρος 'βαπορίσια'. Ηχος και αίσθηση πραγματικού σκάφους, με άμεσες νύξεις Wes Montgomery- Kenny Burrell- George Benson, από το πρώτο ακόρντο) Υπ' όψιν πιό πάνω αναφέρω, κιθάρες που μπορείς να βρείς και να ακούσεις, γιατί υπάρχουν ακόμα ένα σωρό, μικροί κατασκευαστές, με εκπληκτικές κατασκευές γιά όλα τα βαλάντια.(εδώ πραγματικά λείπει από το noiz, το προηγούμενο link με τους 'κατασκευαστές', που βοηθούσε πολύ την αναζήτηση. Η συμβουλή μου. Ακουσε κάτι πριν το πάρεις. Θα βρείς αξιόλογα όργανα στα λεφτά που διαθέτεις. Έχε στο μυαλό σου ένα cd, ενός κιθαρίστα που σε 'φτιάχνει' ,και προσπάθησε να πάρεις κάτι, που έστω και λίγο, θα προσεγγίζει αυτό τον ήχο. Βέβαια μη ξεχνάμε, πως ο άλλος μισός ήχος, κρύβεται στον ενισχυτή, αλλά αυτό είναι ένα άλλο πολύ σημαντικό κεφάλαιο, που συζητάμε στην πορεία. Καλή τύχη makam Makis Ablianitis facebook.com/makisablianitisofficial Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trigga Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 30 Οκτωβρίου 2007 makam σ ευχαριστώ πάαααρα πολύ, ήσουν πολύ κατατοπιστικός.Με βοήθησες περισσότερο με τις επιλογές σε συγκεκριμένες κιθάρες. Για το ποιά θα διαλέξω είπες ότι έχει ρόλο και ο ενισχυτής οπότε δεν το σηζητώ το να πάω με κάποιο cd κατα νου μου.Στην τελική και ίδιο ενισχυτή να βρώ με τον κιθαρίστα που έχω στο μυαλό που δεν ξέρω τις ρυθμίσεις του και βέβαια η επεξεργασία και το mastering που έχει πέσει στο cd δυσχεραίνουν το έργο.Θα κοιτάξω απλά τι αρέσει σε μένα, στο αυτί και στο χέρι μου τελικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2007 Guru Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2007 αλλη μια διαφορα αναμεσα σε carved top και laminated κιθαρες ειναι οτι οι δευτερες παιζουν σε πολυ μεγαλυτερες εντασεις απο τις πρωτες χωρις feedback (ενα απο τα μεγαλυτερα προβληματα σε live με σκαφος ειναι το feedback). γι αυτο και ορισμενοι διασημοι κιθαριστες παιζουν jazz με κιθαρες laminated (π.χ. gibson 175), η φτιαχνουν κιθαρες με laminated back. να συμπληρωσω σε οσα γραφτηκαν παραπανω την προσωπικη μου προτιμηση σε φτηνα σκαφη που ειναι η epiphone joe pass (αυτη με τους δυο μαγνητες), γιατι εχει ηχο πολυ ηλεκτρικο (στυλ benson). απο μαγνητες υπαρχουν δυο κατευθυνσεις: 1. ηλεκτρικος ηχος (george benson ας πουμε) κλασικος μαγνητης paf gibson η κατι αναλογο σε seymour duncan, συνηθως τετοιους βρισκεις σε laminated σκαφη 2. ακουστικος ηχος (russell malone ας πουμε αν τον ξερεις) κλασικος μαγνητης ken armstrong ο οποιος φτιαχνει τους μαγνητες για τους περισσοτερους κατασκευαστες archtop (benedetto κ.τ.λ.). τελος απο χορδες θελεις τουλαχιστον 11ρες, συνηθως flatwound γενικα σε σκαφη υπαρχουν δυο στυλ χοντρικα: 1. ηλεκτρικος προσανατολισμος ηχου, αντοχη σε εντασεις για live χρηση μικρο σκαφος (3' ιντσες βαθος) built in μαγνητης (σκαμμενος στο καπακι της κιθαρας δηλαδη) συνηθως gibson paf parallel bracing στο καπακι βλεπε προταση epiphone joe pass 2. ακουστικος προσανατολισμος ηχου μεγαλο σκαφος (μεγαλυτερο απο 3') floating μαγνητης συνηθως ken armstrong x-bracing (το σχημα των στηριγματων του καπακιου της κιθαρας) βλεπε gibson L5, gibson super 400, τα περισσοτερα κλασικα σκαφη οι μεταχειρισμενες epiphone παιζουν γυρω στα 400-500 ευρω. καλο μαγαζι για να τσεκαρεις ειναι ο κορακης στην τοσιτσα στα εξαρχεια YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trigga Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2007 Για ηλεκτρικό το σκέφτομαι και γώ γιατί μ'αρέσει ο ήχος απο benson,pas,burrell.remler,ellis,martino κτλ. Τα κλασσικά δηλαδή.Απ ότι κοιτάω κάθε μέρα βλέπω πάααααρα πολλά σκάφη με τον ίδιο τρόπο και ξύλα κατασκευής αλλά με μεγάλες αποκλίσεις τιμών.Φαντάζομαι είναι το γνωστό "πληρώνεις το όνομα".Κι έτσι δεν λέω να καταλήξω κάπου.Για παράδειγμα μου κάνει εντύπωση το όργανο αυτό http://www.thomann.de/gr/harley_benton_fa18_csp.htm Θα μου πεις όμως είναι harley benton το ξέρει η μάνα του?Όμως τα specs του είναι νομίζω πολύ καλά για την τιμή που δίνεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2007 Για ηλεκτρικό το σκέφτομαι και γώ γιατί μ'αρέσει ο ήχος απο benson,pas,burrell.remler,ellis,martino κτλ Με τα σκάφη της Epiphone μπορείς να βγάλεις τέτοιους ήχους με σχετική ευκολία (ο ήχος των φτηνών Ibanez δεν με ενθουσιάζει, αλλά αυτά είναι προσωπικά γούστα). Π.χ. για να πάρεις μία ιδέα για τον καθαρό ήχο της Epiphone Joe Pass, δες αυτά: (αν θυμάμαι καλά, ο τύπος συνδέει απευθείας την κιθάρα στον υπολογιστή και ηχογραφεί με Cubase χωρίς κανένα ιδιαίτερο εφέ). Φαντάζομαι ότι με ένα καλό σετ μαγνήτες (αν οι στοκ σου φανούν πολύ μουντοί) μπορείς να βελτιώσεις την κατάσταση. Για τη harley benton μπορεί να ισχύουν αυτά που λες, αλλά σκέψου και τον παράγοντα της τιμής μεταπώλησης... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takisdim1984 Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2007 εχω περασει και εγω απο τη φαση "φτηνο σκαφος" και γενικα υπαρχουν πολυ καλα οργανα για τα λεφτα τους ομως δυστυχως δεν ειναι ολα τοσο "τζαζ".Οσο ψαχνεις τουλαχιστον... Δηλαδη μια Ιbanez αν και υπερβολικα τιμιο οργανο, μου θυμιζε περισσοτερο μια ακουστικη με fholes ή κατι αλλο τελωσπαντων! Αυτο συμβαινει και με πολλα αλλα σκαφη υψηλοτερης $ κατηγοριας: Yamaha apx1500,Cort LC,Gretsch κτλ...(χωρις βεβαια να σημαινει oτι δεν ειναι καλα οργανα) Παρ ολα αυτα μπορω να πω πως η μονη φτηνη κιθαρα που ειναι τζαζ σκαφος ειναι η 175 της Epiphone και ολα τα παρεμφερη της. Προσοχη ομως: δεν θα ηταν και η σοφοτερη κινηση να παρεις σ αυτα τα λεφτα μια 17αρα ( μεγαλο σκαφος τυπου L5 ) Aυτες οι κιθαρες ειναι απ τη μανα τους αρκετα κουραστικες και ιδιοτροπες λογω της κλιμακας της ταστιερας του σωματος των ξυλων και του ποιο ακουστικου τους χαρακτηρα.Ποσο μαλλον οι φτηνες προσεγγισεις τους (Epiphone Broadway ή Emperor regent,D angelico excel...) To ιδιο θα σου συνηστουσα και για τις 16αρες τυπου Ibanez ak, Cort Yorktown...Προσωπικα δεν μου αρεσε ουτε η sweet 16 της Heritage.(αν και η GB10 του Benson ειναι ...αβλα) Δεν ξερω αν εννοεις πραγματικα αυτο που λες για Pass,Ellis,Hall κτλ (αφηνουμε τους Martino,Benson,Burell...) αλλα επειδη εχω περασει απ αυτη τη φαση σου εγγυωμαι οτι μονο μια epiphone 175 μπορει να ακουστει περιιιιιιιιιπου ετσι. Αν εψαχνες σκαφος για λουντζε η φανκ τζαζ πραγματα μια Ιbanez θα ηταν ισως και καλυτερη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trigga Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2007 Πολύ όμορφα και κατατοπιστικά τα βιντεάκια spy.Αυτή ήταν η Epiphone joe pass που έχει στο βίντεο ο τύπος.Αν ναι για αυτό τον ήχο συζητάω και γώ ρε παιδιά. Το άλλο θέμα είναι οτι δεν με ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ μα ΚΑΘΟΛΟΥ η μεταπωλητική αξία της συγκεκριμένης και γενικά μια κιθάρας ή ενός εφέ,προενισχυτή,μικροφώνου κτλ. κτλ. Έτσι με αυτά τα δεδομένα που πλέον βάζουν κατεύθυνση στην κουβέντα μας, σας παρακαλοώ όλους όσους έχετε μια καλή ιδέα περι του θέματος να μου προτείνετε πλέον μόνο κιθάρες και μοντέλα.Δεν με ενδιαφέρει ο σχολιασμός των έκταστος εταιριών.Η εμπειρία σας πάνω σε συγκεκριμένα μοντέλα δε θα με βοηθήσει ακόμα πιο πολύ στην επιλογή. Ευχαριστώ ρε παιδιά με βγάζετε σιγά σιγά απο το λαβύρινθο της επιλογής του "βαπορίσιου" κιθαρονιού , όπως είπε ο makam.(Πολύ μαρεσε αυτο το βαπορίσιο, γελούσα μισή ώρα.Βέβαια θα ήταν ολοκληρωμένο αν θα έβλεπα και την έκφραση του προσώπου σου :P) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2007 Αυτή ήταν η Epiphone joe pass που έχει στο βίντεο ο τύπος; Ναι, αυτή ήταν @trigga. Και νομίζω ότι δεν έχει αλλάξει μαγνήτες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις