Προς το περιεχόμενο

Yπαρχει τελικα κακο συνθ?


kilon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

LPF freQ καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοεί ο cos_dr και στην ουσία το ερώτημά μου ήταν ρητορικό.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι οτι όταν μιλάς για ένα σοβαρό μηχάνημα (synth) μπορείς να φτιάξεις ο,τι θέλεις. Δεν μιλάμε για preset. Εφόσον το synth υποστηρίζει και VA η οποία μάλιστα μπορεί να συνδυαστεί και με pcm samples αν το επιθυμεί κανείς, γιατί να θεωρηθεί μάπα...??

 

Και επίσης αυτό που λέει ο yannis είναι μεγάλη αλήθεια.

 

Να σου πω, σκεφτομουν να γράψω οτι σίγουρα ο Korg nikos θα πεί οτι γιατι λεω οτι η σειρά triton δεν εχει δυνατότητα επιθετικών φιλτρων και ηχων ηλεκρτονικών εφ οσων παιρνει την moss ;D ;D

 

τα triton ακομα και με τις επεκτάσεις τους εχουν στοχο να προσεγγισουν γενικά όλους τους ηχους δινοντας μια πιο ευρεία ηχητική παλέτα στους μουσικούς για πιο ολοκληρωμένο συστημα workstation σε σχεση με τα προσανατολισμένα αυστηρα analog modeling, γι αυτο χρησιμοποίησα το παράδειγμα

 

Το ερώτημα ήταν αν υπάρχει συνθ που να χαρακτηρίζεται ως χειρότερο απο όλα

 

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 37
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Γίνεσαι αντιληπτός όσον αφορά ποιο ήταν αρχικά το ερώτημα.

 

Δεν κατάλαβα όμως καλά το υπόλοιπο κομμάτι του τελευταίου μηνύματός σου cos_dr.

 

H moss έχει και analog modelling πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει κακό συνθ, υπάρχουν κακοί συ΄νθάδες  ;D Ολα εξαρτώνται από τον παίκτη. Δώσε το πιο φτηνιάριο συνθ σε έναν καλό παικτη/προγραμματιστή και θα κάνει θαύματα. Δώσε το πιο ακριβό σε έναν άσχετο και... πάπαλα. Βεβαίως μετράνε και όσα είπαν οι προλαλλήσαντες, ωστόσο κατά τη γνώμη μου ο παπάς κάνει τα ράσα και όχι το αντίθετο.

 

+ 1 ευρω  ;D ;D

 

οσων για το triton με moss εχω ακούσει πως είναι και είναι πράγματι καλά.

 

Αλλά οταν δοκίμασα μια μέρα το virus c deskop, και διαμόρφωσα λίγο ήχους, ασε, αλλος πλανήτης, Τώρα θα δω και το καινούριο το άσπρο μια μέρα, όταν θα μπορέσω να επισκευτω τον φίλο μου το χρήστο που το πήρε και μας ξέχασε όλους απο τότε. ;D

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Και ποιος σου ειπε οτι η moss είναι rompler...???

 

Τσέκαρε λίγο πόσα μοντέλα σύνθεσης έχει και μετά το συζητάμε...

 

Ή εγώ δεν εκφράστηκα σωστά ή εσύ δεν προσπάθησες να καταλάβεις (γιατι κανεις μας δεν είναι χάζος).

 

Δεν αναφέρθηκα κάν στην moss συγκεκριμένα και όχι μόνο δεν αμφισβήτησα της δυνατότητες της αλλά ίσα ίσα συμφώνησα με το παραδειγμά σου και με την -μερική- σύγκριση με ένα (υποθέτω μονοφωνικό) moog.

 

Αναφέρθηκα ωστόσο στα σύνθ του Dave Smith ως παράδειγμα μηχανημάτων τα οποία κάνουν πολύ ιδιαίτερες δουλειές.

Ξέρω πόσες engines έχει η moss μιας και κάποια στιγμή στο παρελθόν είχα ενδιαφερθεί για το combo Triton Extreme kai Moss.

 

Αν βάλουμε ενα extreme απέναντι σε ένα poly-evolver μόνο σε ένα συμπέρασμα μπορούμε να καταλήξουμε: το τελικό αποτέλεσμα θα είναι διαφορετικό. Και δεν μιλάω για ένα απλό pad-preset αλλα για patches που πραγματικά χρησιμοποιούν τις δυνατότητες των συνθ. Το μεν Evolver δεν έχει το physical modelling της moss ενώ το triton δεν έχει ούτε τα audio-processing δυνατότητες του evolver ούτε το εκπληκτικό signal path ανα voice.

 

Φιλικά,

Παύλος

 

Destroy him, my robots!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νόμιζα οτι αναφέρθηκες στην moss σαν rompler...

 

Σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να ειρωνευτώ. Συγγνώμη αν το πήρες στραβά.

 

Ούτε εγώ πάντως αναφέρθηκα στο physical αλλα στο analog modelling της moss.

 

Δεν βλεπω τι παραπάνω έχει το evolver σαν specification έναντι της moss. Αν έχεις όρεξη κάνουμε κουβέντα αλλιώς το αφήνουμε...

 

Φιλικά Νίκος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να ειρωνευτώ. Συγγνώμη αν το πήρες στραβά.

 

 

Ενοείται πως όλη η κουβέντα γίνεται φιλικά. Άλλωστε είμαστε σύντροφοι synthesists, μερικά επίπεδα πάνω από τους κιθαρίστες ;D ;D ;D

 

Πάντως χωρίς να θέλω να χαλάσω το topic πρέπει να δηλώσω ότι αυτό που με έλκει στο poly-evolver δεν είναι τίποτε άλλο από το path του. Αμα προσέξεις τα specs κάθε voice έχει δυο αναλογικά φιλτρα και δυο ψηφιακα high-pass τα οποία μπορείς να διαφοροποιήσεις ανα κανάλι. Το ίδιο ισχύει για τα envelopes  και έχει και αυτό το feedback loop το οποίο μαζί με το sequencer μπορεί να κανει ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ πραγματα.

Για μένα η δύναμη της moss (αν και δεν την έχω ώστε να μιλίσω για το πόσο εύχρηστη είναι) είναι ότι μπορείς να την συνδιάσεις με τα PCM κάτι το οποίο πιθανόν να είναι πολύ ενδιαφέρον (super layered bass!!!). Και μια απορία....... Γίνεται να τρέχεισ ταυτόχρονα δυο engines απο τη moss? Αυτό θα ήταν ακόμα πιο ενδιαφέρον.

Destroy him, my robots!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι γίνεται αρκεί καμία απο τις 2 να μην είναι physical modelling. Mπορείς να τρέχεις όποιον συνδυασμό 2 analog modelling θες. Πχ sync και cross modulation ή FM και resonance...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νόμιζα οτι αναφέρθηκες στην moss σαν rompler...

 

Σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να ειρωνευτώ. Συγγνώμη αν το πήρες στραβά.

 

Ούτε εγώ πάντως αναφέρθηκα στο physical αλλα στο analog modelling της moss.

 

Δεν βλεπω τι παραπάνω έχει το evolver σαν specification έναντι της moss. Αν έχεις όρεξη κάνουμε κουβέντα αλλιώς το αφήνουμε...

 

Φιλικά Νίκος

 

Φιλε Νικο η διαφορα στα spec ειναι απλα τεραστια!!

Συγκρινεις ενα υβριδικο συνθ 2analog,2digital osc με ενα ψηφιακο μαζικης παραγωγης!Η moss ειναι μια εξαιρετικη καρτα για το triton.Προσωπικα θεωρω οτι δινεται μια τεραστια δυνατοτητα στο μηχανημα οσον αφορα τη δημιουργια ηχων.Αλλα ας μην συγκρινουμε ανωμοια πραγματα του τυπου moog,poly evolver με triton.Το triton ειναι ενα πολυεργαλειο.Αρκετα αξιοπρεπες οργανο κατα τη γνωμη μου ενω τα αλλα δυο ειναι μηχανηματα πολυ ιδιαιτερα.Δεν ειναι τοσο μαζικης παραγωγης.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και οπως παντα, αποδεικνυεται πως το πιο κακο synth ειναι αυτο που ποτε δεν θα μπορεσουμε να εχουμε...

 

Με λιγα λογια...ΤΙ ΠΑΤΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ OASYS.  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν βλεπω τι παραπάνω έχει το evolver σαν specification έναντι της moss.

 

Δεν ειναι θεμα specs αλλα θεμα ηχου...Το evolver εχει ΚΑΙ αναλόγικους oscilators.Οχι VA,real analog.Aυτο πιστευω λεει πολλα...

 

Με λιγα λογια...ΤΙ ΠΑΤΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ OASYS.  Grin

 

Οσον αφορα το OASYS,εαν και φανατικος φιλος της kurzweil,παραδεχωμε οτι αυτη τη στιγμη ειναι το καλυτερο και πληρεστερο synth/workstation που υπαρχει....

Περνάν τα χρόνια και είναι κρίματζ,

Θέλω ν'αλλάξω image...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου