Προς το περιεχόμενο

Yπαρχει τελικα κακο συνθ?


kilon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Διαβαζω και ακουω γνωμες τον τελευταιο καιρο , για τα περισσοτερα συνθ στη αγορα . ΣΕ επιπεδο software υπαρχουν αρκετα παραδειγμτα κακων συνθ αν και δεν ειανι τοσο πολλα. Στο hardware τι γινεται ομως???? Ποιο ειναι εκεινο το σκληρο συνθ που θα επερνε το οσκαρ τις ηλιθιοτητας και αχριστιας???

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 37
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν υπάρχει κακό synth ούτε κακό αρμόνιο κατα την γνώμη μου, ουτε σε software καν.

 

Απο εκεί και πέρα μπορούμε να πούμε οτι κάποιο είναι καλύτερο απο κάποιο άλλο, π.χ. εχει καλύτερο κλαβιέ, πιο λειτουργικό interface, είναι ελαφρύτερο, εχει περισσότερες εισόδους και εξόδους,

 

Εχει περισσότερες μεθόδους σύνθεσης, εχει δυνατότητες sequencing, εχει περισσότερη μνήμη, δεχεται πιο πολλά είδη δειγμάτων και τέτοια πράγματα.

 

Επίσης παίζει ρόλο και η τιμή του πακέτου, σε σχέση με τον προσανατολισμό του οργάνου,αν είναι all around ή εξειδικευμένο για κάποιες συγκεκριμένες μουσκικές δουλειές

 

Υπήρχε πρόσφατα ενα synth 2 οκταβων με κεντρική γεννήτρια ήχου απο τσιπάκι του commodore 64, εξειδικευμένο για τέτοιους ήχους , το οποίο είναι και πανάκριβο, με κάποια φιλτράκια και πολύ περιορισμένη πολυφωνία δεν θυμάμαι το μοντέλο , 

 

Δεν μπορείς να το πείς μάπα γιατι για κάποιον που ενδιαφέρεται για τέτοια γκάμα ήχων μπορεί να είναι και εργαλείο.

 

Επίσης μάπα μπορεί να είναι ενα τριτον extreme για κάποιον που θέλει αυστηρά ηλεκτρονικούς ήχους και επιθετικά φιλτρα και θα ήθελε ενα virus αυτό το θεικό το λευκό,

και μάπα να είναι ένα virus για κάποιον που θέλει workstation με ευρεία γκαμα ήχων και δυνατοτήτων editing, γ

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης μάπα μπορεί να είναι ενα τριτον extreme για κάποιον που θέλει αυστηρά ηλεκτρονικούς ήχους και επιθετικά φιλτρα

 

Ε???...

 

Και επίσης τι πάει να πει ηλεκτρονικός ήχος και επιθετικό φίλτρο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω οτι είναι προφανές αυτό που θέλει να πει ο cos_dor... Εννοεί την παλέτα των ήχων που χρησιμοποιούνται σε παραγωγές του τύπου tech-psy-trance-...κ.τ.λ.

I'll follow the signal to the end...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει κακό συνθ, υπάρχουν κακοί συ΄νθάδες  ;D Ολα εξαρτώνται από τον παίκτη. Δώσε το πιο φτηνιάριο συνθ σε έναν καλό παικτη/προγραμματιστή και θα κάνει θαύματα. Δώσε το πιο ακριβό σε έναν άσχετο και... πάπαλα. Βεβαίως μετράνε και όσα είπαν οι προλαλλήσαντες, ωστόσο κατά τη γνώμη μου ο παπάς κάνει τα ράσα και όχι το αντίθετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

LPF freQ καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοεί ο cos_dr και στην ουσία το ερώτημά μου ήταν ρητορικό.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι οτι όταν μιλάς για ένα σοβαρό μηχάνημα (synth) μπορείς να φτιάξεις ο,τι θέλεις. Δεν μιλάμε για preset. Εφόσον το synth υποστηρίζει και VA η οποία μάλιστα μπορεί να συνδυαστεί και με pcm samples αν το επιθυμεί κανείς, γιατί να θεωρηθεί μάπα...??

 

Και επίσης αυτό που λέει ο yannis είναι μεγάλη αλήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει κακό συνθ, υπάρχουν κακοί συ΄νθάδες  ;D Ολα εξαρτώνται από τον παίκτη. Δώσε το πιο φτηνιάριο συνθ σε έναν καλό παικτη/προγραμματιστή και θα κάνει θαύματα. Δώσε το πιο ακριβό σε έναν άσχετο και... πάπαλα. Βεβαίως μετράνε και όσα είπαν οι προλαλλήσαντες, ωστόσο κατά τη γνώμη μου ο παπάς κάνει τα ράσα και όχι το αντίθετο.

 

γενικά ισχύει αυτό που λες,τα synth όμως είναι η εξαίρεση.

παράδειγμα,οσο καλός προγραμματιστής και να είσαι με ένα rompler τύπου triton ΠΟΤΕ (και εννοω ΠΟΤΕ) δε θα καταφέρεις να βγάλεις τα μπάσα ενός αναλογικού synth όπως του moog. με το moog ποτέ δε θα καταφέρεις να φτιάξεις ρεαλιστικούς ήχους,όπως ένα ένα triton.

επίσης άλλη αφετηρία έχει κάποιος που ξεκινάει ένα trance κομμάτι με virus ti και άλλη αυτός που παίζει με ένα albino.

κατα τ'άλλα δεν υπάρχει γενικά και αόριστα η έννοια του κακού synth,υπάρχει πάντα σε σχέση με αυτό που θες να κάνεις και με τα λεφτά που κοστίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λέει ο johnnyk είναι σωστό αλλά τι γίνεται στην περίπτωση που το extreme φοράει τη moss?

 

Eκει αναφερόμουν. Δε λέω οτι το extreme θα φτάσει το moog σε ηλεκτρονικό άκουσμα αλλά σίγουρα το χάσμα μεταξύ extreme και moog όταν μιλάμε για ηλεκτρονικούς ήχους είναι πάρα πολύ μικρότερο απο αυτό που υπάρχει μεταξύ των ίδιων οργάνων όταν η σύγκριση γίνεται απο την σκοπιά του ρεαλιστικόυ ήχου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eκει αναφερόμουν. Δε λέω οτι το extreme θα φτάσει το moog σε ηλεκτρονικό άκουσμα αλλά σίγουρα το χάσμα μεταξύ extreme και moog όταν μιλάμε για ηλεκτρονικούς ήχους είναι πάρα πολύ μικρότερο απο αυτό που υπάρχει μεταξύ των ίδιων οργάνων όταν η σύγκριση γίνεται απο την σκοπιά του ρεαλιστικόυ ήχου.

 

Πολύ σωστό αλλά μην ξεχνάς οτι κανένα rompler δεν μπορεί να κάνει αυτό που κάνουν τα συνθ του Dave Smith και αυτό λόγω της ίδιας της φιλοσοφίας τους (ιδίως σε ότι αφορά τα modulation matrixes και τα φίλτρα τους).

 

Όσο αναφορά τα κακα συνθ θα έλεγα οτι υπάρχουν διαφορετικά συνθ για διαφορετικά πράγματα. π.χ. ακόμα και το τελευταίο casio παιχνίδι μπορεί να βγάλει εξαιρετικά πραγματα περασμενα απο το σωστό signal processing και τα σωστά effects.

Destroy him, my robots!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eκει αναφερόμουν. Δε λέω οτι το extreme θα φτάσει το moog σε ηλεκτρονικό άκουσμα αλλά σίγουρα το χάσμα μεταξύ extreme και moog όταν μιλάμε για ηλεκτρονικούς ήχους είναι πάρα πολύ μικρότερο απο αυτό που υπάρχει μεταξύ των ίδιων οργάνων όταν η σύγκριση γίνεται απο την σκοπιά του ρεαλιστικόυ ήχου.

 

Πολύ σωστό αλλά μην ξεχνάς οτι κανένα rompler δεν μπορεί να κάνει αυτό που κάνουν τα συνθ του Dave Smith και αυτό λόγω της ίδιας της φιλοσοφίας τους (ιδίως σε ότι αφορά τα modulation matrixes και τα φίλτρα τους).

 

Όσο αναφορά τα κακα συνθ θα έλεγα οτι υπάρχουν διαφορετικά συνθ για διαφορετικά πράγματα. π.χ. ακόμα και το τελευταίο casio παιχνίδι μπορεί να βγάλει εξαιρετικά πραγματα περασμενα απο το σωστό signal processing και τα σωστά effects.

 

Και ποιος σου ειπε οτι η moss είναι rompler...???

 

Τσέκαρε λίγο πόσα μοντέλα σύνθεσης έχει και μετά το συζητάμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου