Tthawth Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2007 Χαιρετώ όλα τα παιδάκια :) . Θα μοιραστώ τον έντονο προβληματισμό μου σε ένα ίσως απλό θέμα. Δεν μπορώ να αποφασίσω-καταλάβω ποιος ειναι ο σωστός και πιό λογικός τρόπος να διατηρήσεις έναν μόνιμο "προσωπικό ήχο". Έναν ήχο που θα έχεις βρει μετά απο ώρες ψαξίματος στο σπίτι με τον εξοπλισμό που διαθέτεις, αλλα δεν θα αναγκάζεσαι να τον 'αφήσεις' μόλις βγεις απο την εξώπορτα. Η άλλη προσέγγιση του θέματος θα μπορούσε να έιναι η εξής. Πως θα γίνει να μην αντιμετωπίζω 10 διαφορετικούς ενισχυτές με 10 διαφορετικά Panel ρυθμίσεων ο καθένας, κάθε φορά που βρίσκομαι σε διαφορετικά studio, προβάδικα και liveάδικα. Είναι τραγικό και χρονοβόρο να πρέπει να εξοικείωνομαι με τις ιδιαιτερότητες κάθε ενισχυτή και πέρα απο το άγχος, ποτέ δε θα καταλήξω στον ήχο που μου αρέσει να ακούω όταν παίζω (βλέπε 'προσωπικός ήχος ' στο σπίτι,παραπάνω). Ποια όμως είναι η λύση? Τρεις πιθανές που έχω εντοπίσει είναι η χρήση κάποιου equalizer pedal, μίας μόνιμης και ευκολομεταφερόμενης κεφαλής ενισχυτή μπάσου ή η χρήση προενισχυτή με πιθανότερη επιλογή το Microbass2 της EBS ( http://www.ebs.bass.se/2007/microbass.htm ) Ειμαι όμως αρκετά ασχετος με το θέμα και έτσι χρειάζομαι τις έμπειρες απόψεις σας. Είναι κάποια απο αυτες τις λύσεις ο σωστός δρόμος για δημιουργία και πειραματισμό στην έυρεση προσωπικού ήχου και η λύση για μόνιμη χρήση του όπου κι αν πάω? Υπάρχει κάτι άλλο που μου διαφεύγει? Και βασικότερο απο όλα. Θα με αφήνουν να χρησιμοποιώ κεφαλή μπάσου ή τον προενισχυτη της EBS χωρις να στραβομουτσουνιάζουν οι ηχολήπτες? Ευχαριστώ που διαβάσατε μέχρι εδώ! Παρακαλώ απαντήστε μου εαν γνωρίζεται κάτι πανω σε όλα αυτα :) Να'στε καλα. http://www.facebook.com/fourlt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
NickNT Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2007 Και βασικότερο απο όλα. Θα με αφήνουν να χρησιμοποιώ κεφαλή μπάσου ή τον προενισχυτη της EBS χωρις να στραβομουτσουνιάζουν οι ηχολήπτες? Για τα υπόλοιπα που θέτεις, μάλλον χρειάζεται αρκετή σκέψη για να μαζέψω σε συνεκτική μορφή την άποψη μου! Αλλά ως προς αυτό, μη σε ανησυχεί καθόλου. Δε νομίζω να υπάρχει έξω ηχολήπτης που θα αρνηθεί να κάνει το αυτονόητο! Είναι υποχρέωση τους, και όλοι όσοι ξέρω το κάνουν άνευ δυσαρέσκειας. Τώρα αν πέσεις στην περίπτωση... τι να πω! bass @ vertigo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2007 Να ξεκαθαρίσω με την ευκαιρία 2 πραγματάκια σε σχέση με την συνεργασία ηχολήπτη-μουσικού σε live καταστάσεις. Ηχολήπτες στα live λοιπόν υπάρχουν 2. Ο monitor ηχολήπτης ο οποίος έχει σαν αντικείμενο να προσφέρει στον μουσικό τον ήχο που ο μουσικός θέλει.Εδώ ο ρόλος του είναι καθαρά συμβουλευτικός,δηλ. μπορεί να προτείνει 1-2 ήχους στον μουσικό και εκείνος να αποφασίσει.Εν κατακλείδι μπορεί να του πει "κοψε το ηχείο δεν το θέλω" και αυτός πρέπει να το κάνει.Ο ηχολήπτης εδώ δηλαδή λειτουργεί σαν σύμβουλος και ο μουσικός αποφασίζει.Αυτό συμβαίνει γιατί αν ο μουσικός δεν ακούει όπως ο ίδιος θέλει στο live,τότε δεν θα αποδώσει όπως θέλει και αυτό είναι εις βάρος όλων. Για αυτό λοιπόν,ο monitor ηχολήπτης προτείνει και ο μουσικός αποφασίζει.Απλά ο μουσικός θα πρέπει να ακούει και την συμβουλή του monitor ηχολήπτη σε ότι αφορά την ένταση των ενισχυτών γιατί αυτό έχει να κάνει και να επηρεάσει και το συνολικό ηχητικό αποτέλεσμα που θα ακούγεται στο stage και,μέσω των μικροφώνων και στον κόσμο. Ο άλλος είναι ο FOH (Front Of House) ηχολήπτης που ασχολείται με τον ήχο που θα ακούσει ο κόσμος ή/και ελλείψη monitor κονσόλας,και με τον ήχο των μουσικών.Εδώ ο ρόλος του είναι πιο αυτόνομος καθώς η αποστολή είναι να μεταφέρει μια αξιόπιστη ηχητική "εικόνα" του καλλιτέχνη προς τον κόσμο και καλείται να αξιοποιήσει την εμπειρία του και ικανότητά του για εκτελέσει την συγκεκριμένη εργασία.¶ρα εδώ η συμβολή του μουσικού πρέπει να περιορίζεται στο μίνιμουμ. Οπότε η απάντηση στο σκέλος του ερωτήματος που αφορά τον ενισχυτή είναι πως ναι,μπορείς να φέρεις ότι ενισχυτή θέλεις,κανείς δεν έχει το δικαίωμα να κρίνει τον ενισχυτή σου ή το όργανό σου (εκτός αν υπάρχει τεχνικό πρόβλημα βεβαίως).Απλά θα συνεργάζεσαι με τον εκάστοτε ηχολήπτη ώστε να πετυχαίνετε μαζί τον ήχο που θέλεις.(Αυτό αφορά και τα προβάδικα) Σε ότι αφορά την διατήρηση ενιαίου ήχου και ρυθμίσεων,δυστηχώς αυτό δεν γίνεται αφού θα έχεις παρατηρήσει ότι ακόμα και στον ίδιο χώρο με τα ίδια άτομα ,τα ίδια όργανα,ενισχυτές και θέσεις οργάνων ο ήχος διαφέρει από μέρα σε μέρα,πόσο μάλλον από μέρος σε μέρος.Αυτό λοιπόν απαιτεί να έχεις κατασταλάξει στον ήχο σου και να έχει εντυπωθεί σιγά-σιγά στο μυαλό σου το τι ήχο θέλεις και πως να το πετυχαίνεις.Η λύση λοιπόν του eq ή/και της κεφαλής μπάσσου είναι σωστή πρακτική ώστε να μπορείς να κρατάς έναν βασικό και απαράλλαχτο ηχητικό χαρακτήρα μπάσου,και να ρυθμίζεις τις υπόλοιπες λεπτομέρειες με την βοήθεια αυτών των μηχανημάτων όταν θα είσαι εκτός του χώρου σου. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Tthawth Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2007 Ευχαριστώ για τις αναλύσεις σας περι ηχοληπτών που προφανώς είναι και απο τις πιό χρήσιμες στο θεμα ήχος. Δεν πίστευα οτι θα συναντούσα σοβαρα προβλήματα στην χρήση δικής μου κεφαλής, περα απο την ταλαιπωρία να παρακάμπτω τον βασικό ενισχυτή του χώρου. Περα απο equalizer και κεφαλή μπάσου, μήπως ένας προενισχυτάκος (όπως της ebs που προανέφερα), είναι η πιό ευέλικτη λύση στο θέμα δημιουργία ήχου - μεταφοράς? Στο κάτω κάτω σκέφτομαι οτι έτσι δε θα χρειάζεται να ψάχνω για χώρο να τοποθετώ την κεφαλή ενισχυτή (πόσο μάλλον να την κουβαλάω). Χρησιμοποιείται ως πεταλάκι και απο όσο έχω καταλάβει μπαίνει κατευθείαν σε κάθε ενισχυτή δίνοντας ταυτόχρονα σήμα στην κονσόλα του fornt house ηχολήπτη. Αυτες οι λεπτομέρεις είναι τουλάχιστον που με απασχολούν στο να μην αγοράσω κάτι που θα είναι λάθος σε όσα ζητάω. http://www.facebook.com/fourlt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dragonlord Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2007 Τσέκαρε βασικά τον ενισχυτή Little Mark II της MarkBass. Αν σου κάνει, τότε σου λύνει το πρόβλημα της μεταφοράς σε μεγάλο βαθμό, καθώς είναι μόλις 3 κιλά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Tthawth Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2007 Τσέκαρε βασικά τον ενισχυτή Little Mark II της MarkBass. Αν σου κάνει' date=' τότε σου λύνει το πρόβλημα της μεταφοράς σε μεγάλο βαθμό, καθώς είναι μόλις 3 κιλά...[/quote'] Θα τον τσεκάρω. Πάντως "λιμπίζομαι" τα EBS λόγο της γνωστής υψηλής ποιότητας. Αλλα μόνο τον προενισχυτή μπορώ να πλησιάσω οικονομικά. Το Markbass έρχεται σε παρόμοια κλίμακα όσο αφορα την τιμή. Οπότε πραγματικά έχω πονοκεφαλιάσει με το δίλλημα. Κεφαλή ή προενισχυτής??? http://www.facebook.com/fourlt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dragonlord Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 13 Οκτωβρίου 2007 Ωραία είναι τα EBS, αλλά μην απορρίπτεις τα markbass. Φίλος μου που είχε combo EBS των 1900ε και combo markbass των 1000ε πρόσφατα πούλησε τον ebs γιατί προτιμά τον markbass. Έχουν πολύ καλύτερη σχέση ποιότητας/τιμής... και ειδικά αν πρόκειται να πάρεις ebs με τις τιμές του Λογοθέτη, ούτε να το σκέφτεσαι κατά τη γνώμη μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Tthawth Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2007 Εχω τσεκάρει τιμές "Λογοθέτη" με το "guitare.playback-europe.com". Δεν τον βρίσκω ιδιαίτερα ακριβότερο στους "EBS". Μόλις 100¤ με 200¤ διαφορά, που την βρίσκεις σε κάθε ελληνικό κατάστημα. To Microbass το δίνει στα 360¤ όσο ακριβώς το δίνει και το "Thomann" ενώ το "Playback-europe" το κατεβάζει μετα βίας στα 330¤. To "Little Mark II" δεν το έχω ακούσει ακόμα. Απο οτι καταλαβα τα φέρνει ο "Μεταλίδης" στα 660¤, στην τιμή του "Thomann" δηλαδη, ενώ το "Playback-europe" επιμένει στην εξευτελιστική τιμή των 580¤. Κλασσικές διαφορές δλδ για την εγχώρια αγορά και μπορώ ακόμα και να τις αγνοήσω και να πάρω παπούτσι απο τον τόπο μου. Το θεμα ειναι αν θα πάρω Kεφαλή ή Προενισχυση. Το "EBS" προσφέρει όλες τις καλές επιλογές μίας κεφαλής, σε εξευτελιστικό μέγεθος, αλλα φαντάζομαι οτι χρειάζεται την μεσολάβηση μιας κεφαλής για να χρησιμοποιηθεί ως μόνιτορ. Την κεφαλή βέβαια την βρίσκεις έτοιμη σε κάθε καλό προβάδικο-liveάδικο. Η κεφαλή ειναι η πιό δυναμική λύση με τα έτοιμα watt που θα προσφέρει, αλλά πιό βαριά-ογκώδης και λογικά θα χρειάζεται μια διαδικασία να ξεσυνδεθεί η μονιμη κεφαλή και να τοποθετηθεί η δική μου. Ένα αξιόλογο προβληματάκι ειδικά εαν παίζουν δυο ή τρια συγκροτήματα σε ενα live με διάφορους ενισχυτές. Προς το παρον λοιπόν λατρέυω τον όγκο και την ποιότητα του "Μicrobass" και στα 330¤ θα ήταν μια τέλεια επιλογη. Αρκει να καταλάβω εαν ειναι αυτο που μου λειπει για αυτο που ζηταω. Ζητάω δημιουργία ενος κάποιου προσωπικού ήχου και μεταφορά του ήχου αυτου όπου και εαν πάω. Σας κουράζω ε? http://www.facebook.com/fourlt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 14 Οκτωβρίου 2007 Mια γρήγορη απάντηση είναι κεφαλή γιατί αυτή έχει και προενίσχυση και τελικό,οπότε από τους 3 παράγοντες του ήχου σου on-stage,δηλ. προενίσχυση-τελικός-ηχείο εσύ θα έχεις πάντα τους 2.¶ρα θα διατηρείς πιο ακέραιο τον ήχο σου.Η αλλαγή που θα κάνεις πάντα θα είναι το καλώδιο εξόδου της κεφαλής προς το ηχείο.Τίποτα άλλο. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση