Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2008 Να σου πω ρε φίλε !!! Είσαι πραγματικά φοβερός... Μιλάμε έριξα πολύ γέλιο. Πού να σ'άκουγαν κάποιοι (ας μην τους ονομάσω καλύτερα). Και ... τις ατάκες, που όμως δεν είναι καθόλου ατάκα. Πολύ σοβαρό και σωστό αυτό που είπες. Φίλε πραγματικά συγχαρητήρια. Αλήθεια, τί όργανο παίζεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kerkiras Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2008 Τα νυχτερινά κέντρα διασκέδασης με ζωντανή μουσική καλούνται μπουζούκια. Πολλές φορές το μπουζούκι συνυπάρχει με άλλα σολιστικά όργανα όπως το κλαρίνο και το βιολί και το αντικαθστιά το σάζι. Να σταμάτήσουμε να τα λέμε έτσι επειδή η θεματολογία της σύγχρονης εποχής διαφέρει από την εποχή του Χιώτη που τον πρώτο λόγο είχαν τα μπουζούκια; Είναι κάποια πράγματα που αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές δεν ισχύουν, όμως καλώς ή κακώς έτσι λέγονται και έτσι θα συνεχίζουν να λέγονται.... Πλήκτρας είμαι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2008 Δες τα PM σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lambrosgg Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 11 Απριλίου 2008 Ελληνικοί ήχοι έχει καθιερωθεί να λέγονται οι orientalοσκυλόηχοι που ακούγονται στα κομμάτια του είδους. Όλοι το ξέρουμε αυτό... Γιατί τόση φασαρία ρε παιδιά? http://www.facebook.com/group.php?gid=258853791192 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2008 Προς lambrosgg Γιατί τόση φασαρία ρε παιδιά? Πολύ σωστά και καλά έκανες το ερώτημα. Παλιά. Πολύ παλιά, όταν αγοράζαμε ένα όργανο, κοιτάζαμε να έχει μιά σειρά από ήχους (default) έτσι ώστε να μπορούμε να παίξουμε βράδυ. Μιλάω για τότε... Τότε που η τεχνολογία σε σύγκριση με σήμερα έχει κάνει "άλματα". Από τότε μέχρι σήμερα έχουν προστεθεί αρκετά ηχοχρώματα βάση Ελληνικής δισκογραφίας. Που θέλω να καταλήξω... Να υπάρχει μιά αντίστοιχη σειρά από ήχους (default), που να μπορεί να καλύψει τον οποιονδήποτε μουσικό παίζει σε Ελληνικό μαγαζί. Πες το μπουζούκια ή όπως αλλιώς θες. Τώρα έγινα κατανοητός ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fanispap Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2008 Να πω κι εγώ την άποψή μου... Η μουσική είναι μια παγκόσμια γλώσσα με ρίζες που χάνονται στα βάθη των αιώνων. Από την πρώτη στιγμή που ένας άνθρωπος των σπηλαίων χτύπησε ρυθμικά ένα ξύλο σε ένα πεσμένο κορμό, μέχρι τις μέρες μας με τα "μπλιμπλίκια" σε 24/96, η γλώσσα αυτή εξελίσσεται, διαμορφώνεται και μας συγκινεί. Ο κάθε λαός τώρα, έτσι όπως διαμορφώθηκε στην πορεία της ιστορίας, είχε και διαφορετικές ανάγκες που είχαν άμεση σχέση με το περιβάλλον του και τις ιστορικές συγκυρίες που αντιμετώπισε (άλλες συνθήκες ο αφρικανός, άλλες ο εσκιμώος π.χ). Αυτές καλλιέργησαν την κουλτούρα του, τις δοξασίες και τα πιστεύω του και επομένως την μουσική του έκφραση. Φυσικά δεν έλλειψε και η επαφή μεταξύ των λαών, λόγω του εμπορίου, των πολέμων, της ανάγκης για εξερεύνηση και επεκτατισμό κλπ. Αυτή η επαφή επέδρασε και στη μουσική. Νέα όργανα, νέοι φθόγγοι και εκφράσεις, αποτέλεσαν πρόκληση για τους ντόπιους μουσικούς, οι οποίοι αφομοίωσαν και προσάρμοσαν στα δικά τους μέτρα και σταθμά το κάθε "ξενόφερτο" στοιχείο. Πάρτε για παράδειγμα το κλαρίνο, ένα αρχικά δυτικό μουσικό όργανο, το οποίο κάνει γενιές και γενιές Ελλήνων να αναστενάζουν και να το θεωρούν "δικό τους". Επίσης θα μπορούσαμε να αναφέρουμε τα χάλκινα της δυτικής μακεδονίας, το ακκορντεόν σε πολλά δημοτικά είδη και στο ρεμπέτικο και πολλά ακόμα. Άρα λοιπόν δεν είναι η προέλευση και η χώρα κατασκευής ενός οργάνου που το κάνουν ελληνικό, αλλά η αφομοίωσή του από το λαό και τους μουσικούς του. Κι έρχομαι στο θέμα... Έχω την εντύπωση ότι η χρήση των ηλεκτρονικών πληκτροφόρων στην ελληνική πραγματικότητα έγινε κυρίως για λόγους πρακτικούς και λιγότερο για αισθητικούς. Ο ακορντεονίστας για παράδειγμα, αντί να επωμίζεται το βάρος του ογκώδους οργάνου του :P, προτίμησε να πάρει μια φαρφίσα, που δε θα τον κούραζε τόσο, και είχε κι ένα σχετικά παραπλησιο ήχο. Αργότερα, με την έλευση των synth, ο πληκτράς μπορούσε να αντικαταστήσει μια πληθώρα οργάνων, χωρίς βέβαια με την πιστότητα και την ίδια εκφραστικότητα αυτών. Αυτό έδινε σε ένα μουσικό σχήμα ποικιλία ηχοχρωμάτων και συνεπώς μεγαλύτερη γκάμα ρεπερτορίου. Φυσικά, δεν πρέπει να παραβλέψουμε, ότι ένα τέτοιο σχήμα συνέφερε και τον εκάστοτε επιχειρηματία του μαγαζιού. Έτσι καθιερώθηκαν και εξαπλώθηκαν οι "λαϊκοί" ή οι "ελληνικοί" ήχοι μεταξύ των πληκτράδων. Ακόμα και σήμερα, με τις δυνατότητες των τελευταίων workstations, αλλά και του software, οι "δημοφιλείς" αυτοί ήχοι δεν άλλαξαν προς το καλύτερο, δηλαδή πιο κοντα στο όργανο που μιμούνται, αλλά παραμένουν στα επίπεδα της κακής απομίμησης. Οι ήχοι αυτοί δεν είναι στο γονιδίακό μας σύστημα, όπως πχ το μπουζούκι και το κλαρίνο, δεν έχουν επιβληθεί και επικρατήσει γιατί εκφράζουν το λαϊκό αίσθημα, αλλά για άλλους λόγους όπως προανέφερα. Συνεπώς, δεν έχουν αφομοιωθεί από τη λαϊκή κουλτούρα. Η γνώμη μου είναι ότι σε κανέναν δεν αρέσουν πραγματικά αυτοί οι ήχοι, ούτε στους μουσικούς, ούτε στο κοινό, αλλά όλοι τους ανέχονται. Στο κάτω-κάτω οι πρώτοι κοιτάνε να βγάλουν το μεροκάματο, και οι δεύτεροι να χορέψουν και να ρίξουν καμιά στροφή να τους καμαρώσει η γυναίκα τους..... Συγχωρήστε με για το μέγεθος του post Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2008 Φίλε fanispap, πολύ καλά και χρήσιμα αυτά που έγραψες. Σ'ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korg_nikos Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 15 Απριλίου 2008 Η γνώμη μου είναι ότι σε κανέναν δεν αρέσουν πραγματικά αυτοί οι ήχοι, ούτε στους μουσικούς, ούτε στο κοινό, αλλά όλοι τους ανέχονται. Δεν συμφωνώ με αυτό. Δεν είναι ανάγκη κάποιος ήχος να προσεγγίζει πειστικά ένα φυσικό όργανο για να είναι ωραίος. Π.χ έχω στη moss που διαθέτει μοντέλα για πνευστά και έγχορδα μεταξύ άλλων πειστικότατους ήχους αλλά δεν αποχωρίζομαι με τίποτα ήχους στυλ Zervas που έχω στο M1 (2 πριονωτές κυματομορφές που διαφέρουν σε οκτάβα ή 1 πριονωτή με μια υποθάλπτουσα ramp) που ΝΑΙ έχει περάσει στο γονιδιακό σύστημα όσων πληκτράδων ασχολούνται με λαϊκό. Μπορεί να μην κυριαρχούσε σε "καθώς πρέπει" δισκογραφικές δουλειές ηχογραφημένες σε studio αλλά δεν υπάρχει ζωντανό που να μην ακούσεις τέτοιο ήχο. Τέτοιοι ήχοι αποσκοπούσαν να μιμηθούν τον ήχο του βιολιού σε λαικό-παραδοσιακό πρόγραμμα χωρίς βέβαια να πείθεται κανείς σε σχέση με τα bowed string models νεότερων synth. Η χροιά όμως αυτή έγινε χαρακτηριστικό άκουσμα και φέρνει στο νου τις δεκαετίες 80-90...σε τέτοιο βαθμό που όλοι θεωρούν must να έχουν τέτοιους ήχους... Για να μη μιλήσω για κατάλληλα φτιαγμένα square και sine leads... Όπως και να 'χει όμως ένας καλός ήχος δεν αρκεί αν δε συνοδεύεται και απο τον κατάλληλο τρόπο παιξίματος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2008 Guru Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2008 υποθάλπτουσα ramp γειά σου ρε Νίκο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korg_nikos Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2008 Share Δημοσιευμένο 16 Απριλίου 2008 υποθάλπτουσα ramp γειά σου ρε Νίκο... Φέρτε τα D50 να γίνει πανικός!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση