Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο

+1 eye απλά και στο heavy-rock μπορείς να έχεις δυναμικές (εκεί βέβαια υπάρχουν μίκρο-δυναμικές που συνεισφέρουν στο αποτέλεσμα αφού όπως σωστά είπες η δυναμική περιοχή (με την ευρεία έννοια) είναι περιορισμένη.

Π.χ τα παλιά metal κομμάτια των maiden,judas,ozzy έχουν μεγάλη διαφορά με τα σημερινά που ακούγονται σε μια στάθμη όλα.Δηλ,ακόμα και στα hard μουσικά ιδιώματα υπάρχει χώρος για να χρησιμοποιηθούν δημιουργικά οι δυναμικοί επεξεργαστές αλλά και χώρος για ..καταστροφή!

Δημοσιευμένο

Οπότε το συμπέρασμα είναι να αρχίσετε να ακούτε μόνο τζάζ κ κλασσική.Ούτε ρόκ ούτε μέταλ.Καλά κανα φανκάκι,ντίσκο απ' τα παλιά συγχωριέτε.

Δημοσιευμένο

Ενταξει μη τα ισοπεδωσουμε και ολα,καποιας μορφης compression υπαρχει σε ολα τα ειδη ηχογραφησεων (και μουσικης) ,ειδικα στη jazz και στις παλιες ηχογραφησεις ΥΠΑΡΧΕΙ compression αλλα γινεται ΣΩΣΤΗ χρηση του.

 

:wink:

 

Mη δαιμονοποιησουμε εναν σημαντικοτατο "παραγοντα" (οταν χρησιμοποιειται σωστα) μιας καλης ηχογραφησης και μιξης..... :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο
Ενταξει μη τα ισοπεδωσουμε και ολα' date='καποιας μορφης compression υπαρχει σε ολα τα ειδη ηχογραφησεων (και μουσικης) ,ειδικα στη jazz και στις παλιες ηχογραφησεις ΥΠΑΡΧΕΙ compression αλλα γινεται ΣΩΣΤΗ χρηση του.[/quote']

 

Ασφαλώς, εγώ το είπα για τη κλασσική και μόνο (το θεώρημα περί κομπρέσορ=ρόπαλο).

Mea Culpa

Δημοσιευμένο

Ουστ δαιμονοκομπρέσσορα.Που είναι οι γκοστμπάστερς να τον μαζέψουν ρε!!

 

Superfunk κανα limiters θα παίζει ρε αποκλέιεται να είχαν κομπρεσέρ.Αφου ο λόγος ύπαρξης τους είναι να προσομοιώνουν οι ίδιοι το κομπρεσέρ.

Δημοσιευμένο

Και στην κλασσικη χρησιμοποιουν πολλες φορες κομπρεσσορα (ειδικα στα cd γινεται ΧΑΜΟΣ καποιες "φτηνες" εταιρειες μαλιστα το παρακανουν με αποτελεσμα να ακους Μπαχ και να ακουγεται σαν...Metallica) αν και συνηθως σε ηπια settings (παντως σαφως τον χρησιμοποιουν πολυ περισσοτερο τωρα παρα απο οταν κοβανε βινυλια...)

 

Ο κομπρεσσορας ειναι για εμενα ΤΟ πολυτιμοτερο εργαλειο και για την mainstream μουσικη η καλη ή κακη χρηση του "φτιαχνει" ή χαλάει το τελικο αποτελεσμα...

 

Μη ξεχναμε αλλωστε οτι οι περισσοτερες κλασσικες ροκ ηχογραφησεις αποτελλουν μνημεια της ΣΩΣΤΗΣ χρησης compression (για φαντασου τι χαλια που θα ακουγονταν ενας δισκος των WHO ή των ZEPPELIN χωρις compression...)

 

Το ΑΠΑΙΤΕΙ το ειδος της μουσικης το compression (παντα βεβαια μεσα σε ΣΩΣΤΑ πλαισια)

 

Δυστυχως ομως για το 99% των ακροατων το ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ειναι παντα και ΚΑΛΥΤΕΡΟ (καταραμενη ψυχοακουστικη....... :lol: ) ακομα και αν θυσιαζονται οι δυναμικες περιοχες..... :cry:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο

+100 Superfunk.

 

¶σε που ο ιός της παραμόρφας έχει χτυπήσει και τις παλιότερες κυκλοφορίες μέσω του "remastering".

 

Το Back In Black των Αc/dc από τον Ted Jensen είναι κλασσικό παράδειγμα για όποιον ξέρει τον δίσκο ή τα παλιότερα cd (εδώ η αλλόιωση αφορά την χροιά και την δυναμική των ντράμς και όχι την παραμόρφωση) ,ή ακόμη χειρότερο παράδειγμα,το Somewhere In Time των Μaiden όπου έχω το αρχικό cd και μόλις πήρα το.."remaster" το πέταξα επιτόπου.

Δημοσιευμένο

Ενα ζιπακι που περιλαμβανει αποσπασματα απο τρεις

διαφορετικες εκδοσεις του ιδιου κομματιου.

Ισως να μην ειναι το πλεον καταλληλο αλλα οι διαφορες ειναι υπαρκτες.

 

www.savefile.com/files/1117108

 

Eιναι των Throes of dawn, το vertigo.

To zip περιεχει τμημα απο την τελικη εκδοση που βγηκε στο CD στα - 7,1 dbfs

(νομιζω) την εκδοση του mastering studio -11,92

την εκδοση αλλου mastering που εφαγε ηττα -12,51

 

Οι τιμες που σας δινω ειναι για τα αρχεια προ των μετατροπων.

Kαι το μικροφωνο της Barbie μια χαρα ηχογραφει!

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...