trolley Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2007 Αγαπητέ taq, όλα αυτά που λες είναι άλλη μία ένδειξη της τεράστιας απόστασης που υπάρχει στην Ελλάδα ανάμεσα στον καταστηματάρχη και τον πελάτη. Απόσταση που, όταν την εντοπίζουμε σε σχέση με τους ιδιοκτήτες κάποιων μουσικών καταστημάτων, όλοι "συμφωνούν" ότι είναι "κλέφτες" και "απατεώνες" και κερδοσκόποι. Θα μπορούσα να σου πω πολλά σαν αντεπιχειρήματα, αλλά περιορίζομαι να σου θυμίσω ότι κάποιος λόγος πρέπει να υπάρχει για το ότι ο κόσμος προτιμά να ψωνίζει από το "Πλαίσιο" και όχι από συνοικιακούς καταστηματάρχες. Η κατανόηση αυτού του ζητήματος είναι απολύτως απαραίτητη, όχι για τους πελάτες, αλλά για τους καταστηματάρχες που θέλουν να κρατήσουν τα μαγαζιά τους. Πάντως, εκπλήσσομαι για την απάντησή σου διότι δεν είχα αντίληψη του ότι υπάρχει λανθάνουσα συνδικαλιστική ή συντεχνιακή συνείδηση ανάμεσα στα συνοικιακά καταστήματα πληροφορικής - αντίθετα μέχρι σήμερα το μόνο που έχω δει είναι ότι ο ένας προσπαθεί να θάψει τον άλλο. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
taq Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2007 Παναγιώτη, ειλικρινά δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι, και μίλησα κυρίως από την σκοπιά του Υπαλλήλου που ήμουν τότε, βλέποντας την πιάτσα στα εξάρχεια και συζητώντας και με άλλους υπαλλήλους και άλλων μαγαζιών τότε. Αν θες να σου μιλήσω καθαρά σαν μαγαζί, αυτό που θα πω πολύ απλά είναι ότι η διαφήμηση που έχει το πλαίσιο και το e-shop έχει καταλυτική επίδραση στους καταναλωτές. Και είναι ο λόγος που λές που ψωνίζει ο πολύς κόσμος.. Προς Θεού και η Πλαίσιο έχουν πολύ καλά πράγματα, τα οποία και πληρώνεις και μάλιστα αδρά. Όμως αυτό ισχύει παντού. Αναγκαστικά καθημερινά συγκρίνω ένα περίδρομο προιόντα και βλέπω ότι στο μέσο όρο είμαστε στις ίδιες τιμές. Δυστηχώς χωρίς διαφήμηση δεν μπορούν να "ανοιχτούν" αλλά από την άλλη έχουν τον δικό τους κύκλο πελατείας, και για να μην μας αλλάζουν φανατικά κάποιοι μάλλον κάτι καλό δίνουμε και μεις :wink: Δεν συμφωνώ με το παράδειγμα των μουσικών καταστημάτων. Ειλικρινά δεν ξέρω την δουλειά τους ούτε τα ποσοστά τους ή τα περιθώριά τους. Είναι άλλη δουλειά πιό μικρός ο κύκλος, άλλο το αντικείμενο.... Εμείς είμαστε πιό πολλοί, με άλλα προιόντα με τρελό ανταγωνισμό κτλ Ότι γίνεται (η όποια σφαγή τιμών), γίνεται διότι χρόνια τώρα είναι γνωστό ότι ωφελείται ΠΑΝΤΑ ο καταναλωτής. Και υπάρχει και το εξής ΠΑΡΑΔΟΞΟ! Πως είναι δυνατόν κάποια είδη σαν φωτοβολίδα ανά καιρούς να τα δίνουν οι αλυσίδες ΚΑΤΩ του κόστους ???? Τι ποιό ειλικρινές από αυτό που λέω? Όμως σε καμία περίπτωση ΔΕΝ θέλω να πιστεύω ότι τα μαγαζιά συνοικιακά ή μη σε κοροιδεύουν, αν υπάρχουν περιπτώσεις τέτοιες, τους αποβάλει στην δουλειά μας η ίδια η αγορά. Δεν χρειάζεται να θάψω κανέναν και ούτε είναι αναγκαίο, από τον τίτλο του θέματος πήρα θάρρος να γράψω την γνώμη μου για τα είδη της Πλαίσιο. Δεν νομίζω επίσης ότι υπάρχει στην δική μας δουλειά απόσταση....πελάτη καταστήματος ούτε το πενιχρό μας κέρδος είναι ικανό να σε κατατάξει σε κλέφτη!!! Θεός φυλάξει!!! Αυτό και αν είναι!!! Για εμένα εκτός από δουλειά είναι και πάθος. Από υπάλληλος έμπαινα πάντα στην θέση του πελάτη βλέποντας τις ανάγκες του για υπολογιστικό σύστημα και τον προέτρεπα στην καλύτερη δυνατή λύση Value for money / απαιτήσεις. Τώρα δεν ξέρω αν οι άλλοι θάβουν κάνουν ράνουν, σου είπα σε όλες τις δουλειές είναι και κάποιοι παντελώς ΚΟΥ-ΚΟΥ. Αυτό που θέλω απλά να πω είναι ότι κάποιοι ζούν από ένα οποιοδήποτε εμπορικό επάγγελμα. Εμείς έχουμε καταντήσει να έχουμε τα προιόντα σε διατήμηση...... Δυστηχώς αυτό έμαθα καλά σαν επάγγελμα με αυτό πορεύομαι, και γω και τόσοι άλλοι. In Fender Strat we trust! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2007 Το πλαίσιο είναι ένα πολυκατάστημα που φέρνει ποσότητες απο διάφορες εταιρίες, και εχει περιθώριο ίσως να πουλήσει πολύ κατω απο αυτό που πραγματικά πουλάει. Επίσης οι υπάλληλοί του περνάνε απο ιερά εξέταση για το πόσο ξέρουν τα προιόντα και αξιολογούνται περιοδικά για τις γνώσεις τους και την αποτελεσματικότητά τους. Δεν είναι εύκολο να είσαι υπάλληλος στο πλαίσιο Το πλαίσιο εχει απλά , πολύ απλά πατήσει στην αρχη καλύτερα να έχω ένα σερβις σε κάθε μαγαζί μου και επίσης σε ότι δεν μπορώ να επισκευάσω αμέσως να το αλλάζω γιατι απλά ενδιαφέρεται αυτό να διαδίδεται και να επαναλαμβάνονται οι πωλήσεις, Το πλαίσιο απλά δουλευει ευρωπαικά, όπως το 'ίδιο δουλευει το carefoure, το praktiker κλπ. και ο άνθρωπος που ξεκίνησε με 50000 δρχ στην τσέπη το μαγαζί στην Στουρνάρα και όλοι του λέγαν ρε τρελέ,,,,,,,, δουλεψε σωστά και πήρε υπόδειγμα της λειτουργίας της αγοράς του εξωτερικού και εφάρμοσε την καταναλωτική τεχνογνωσία στην χώρα μας. Ο Γεράρδος εδωσε όλη του την περιουσία σε ιδρύματα για την ανακούφιση του ανθρώπινου πόνου, και η Πλατεία Γεωργίου Γεράρδου (Πρώην Πλατεία Συνταγματος) στολίστηκε με το επιβλητικό άγαλμα αυτού του μεγάλου Ελληνα Πατριώτη, που δεν κράτησε τίποτα απο τα δισεκατομμύρια που κέρδισε για τον εαυτό του και πέρασε τα τελευταία χρόνια της ζωής του ήσυχος σε μια μικρή καλύβα στην Ηπειρο εκτρέφοντας ζώα!! Μπεεεεεεεεεεεεε!!!! Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2007 Α και προσωπικά επειδή έχει τύχει να ψωνίσω αρκετές φορές από το Πλαίσιο' date=' σε πληροφωρώ ότι είναι πραγματικά δυσκοίλιοι. Το εξής καταπληκτικό Πριν ανοίξω μαγαζί αγόρασα ένα PC για ένα φίλο από Λαμία (χωρίς να έχω κέρδος, απλά έστειλε τα λεφτά και γω του έστειλα το PC με την απόδειξη) Χτυπά ο δίσκος σε 3 μήνες. Ένας WD 40GB ATA. Μου τον στέλνει, τους τον πάω και παίρνω τα @@ γιατί δεν έχω απόδειξη. Επειδή είμαι της δουλειάς ΞΕΡΩ ΌΤΙ ΑΠΟ ΤΟ SERIAL NUMBER και μόνο μπορεί να τον βρεί (μου είχε ξανασυμβεί στο Πλαίσιο της Στουρνάρη, να πάω κάτι χωρίς απόδειξη και να μου το αλλάξουν ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ) Ε! Λοιπόν ο δίσκος είναι τασάκι στο πάγκο του τεχνικού στο δικό μου μαγαζί ακόμα σήμερα...... :lol: :lol: :lol: :lol: δεν τον άλλαξαν ποτέ , δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να τσεκάρουν ό, τι και αν τους είπα.... δεν μπα νάχε αυτοκόλλητο του Πλαισίου, δεν μπα να τους είπα και την ακριβή ημερομηνία αγοράς, τίποτε φωνή βοόντω εν τη ερήμω![/quote'] Aυτο εχω ακουσει και αλλους να το αναφερουν.Εχει συμβει και σε πολυ φίλο μου και το βρηκα απαραδεκτο.Κατεληξε να ειναι ενας απο τους λογους που δεν ψωνιζω απο το πλαισιο. :) Επισης συμφωνω οτι ειναι ατυχης η συγκριση με μικρα ελληνικα μαγαζια vs thomann.Μιλαμε για καποια διαφορα στις τιμες οχι για εξωφρενικες αποστασεις. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
djven_om Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2007 Το πλαίσιο είναι ένα πολυκατάστημα που φέρνει ποσότητες απο διάφορες εταιρίες' date=' και εχει περιθώριο ίσως να πουλήσει πολύ κατω απο αυτό που πραγματικά πουλάει. Επίσης οι υπάλληλοί του περνάνε απο ιερά εξέταση για το πόσο ξέρουν τα προιόντα και αξιολογούνται περιοδικά για τις γνώσεις τους και την αποτελεσματικότητά τους. Δεν είναι εύκολο να είσαι υπάλληλος στο πλαίσιο Το πλαίσιο εχει απλά , πολύ απλά πατήσει στην αρχη καλύτερα να έχω ένα σερβις σε κάθε μαγαζί μου και επίσης σε ότι δεν μπορώ να επισκευάσω αμέσως να το αλλάζω γιατι απλά ενδιαφέρεται αυτό να διαδίδεται και να επαναλαμβάνονται οι πωλήσεις, Το πλαίσιο απλά δουλευει ευρωπαικά, όπως το 'ίδιο δουλευει το carefoure, το praktiker κλπ. και ο άνθρωπος που ξεκίνησε με 50000 δρχ στην τσέπη το μαγαζί στην Στουρνάρα και όλοι του λέγαν ρε τρελέ,,,,,,,, δουλεψε σωστά και πήρε υπόδειγμα της λειτουργίας της αγοράς του εξωτερικού και εφάρμοσε την καταναλωτική τεχνογνωσία στην χώρα μας. Ο Γεράρδος εδωσε όλη του την περιουσία σε ιδρύματα για την ανακούφιση του ανθρώπινου πόνου, και η Πλατεία Γεωργίου Γεράρδου (Πρώην Πλατεία Συνταγματος) στολίστηκε με το επιβλητικό άγαλμα αυτού του μεγάλου Ελληνα Πατριώτη, που δεν κράτησε τίποτα απο τα δισεκατομμύρια που κέρδισε για τον εαυτό του και πέρασε τα τελευταία χρόνια της ζωής του ήσυχος σε μια μικρή καλύβα στην Ηπειρο εκτρέφοντας ζώα!! Μπεεεεεεεεεεεεε!!!![/quote'] Φίλε μου κάνεις πολύ μα πολύ λάθος! Είναι δύσκολο να δουλεύεις για το Πλαίσιο????Από πότε? Έχω τρείς φίλους που έχουν δουλέψει στο Πλαίσιο και δεν ξέρουν τι τους γίνεται με τους Υπολογιστές (δούλευαν στο τμήμα υπολογιστών). Αν δεν βρίσκει κάποιος δουλειά, η τελευταία λύση είναι το πλαίσιο μιας και συνέχεια θέλουν προσωπικό!! Αν δεν με πιστεύεις στείλε βιογραφικό και δες αν σε πάρουν. Εγώ προσωπικά το δοκίμασα και προς "έκπληξη" μου με πήραν!!!ΣΟΚ 8O 8O :o Όσο για τα Turbo-X δεν έχω παρά να πώ τα χειρότερα! έχω προσωπικά δεί 4 υπολογιστές φίλων (και 1 της μητέρας μου) να διαλύονται με τον καιρό (πρέπει να έχουν ημερομηνία λήξης μάλλον), πρώτα το DVD rom μετά αρχίζουν τα τροφοδοτικά και μετά συνεχίζουν οι σκληροί και οι μητρικές! Έχουν σπουδαίο service επίσης!! Πήρα μια καινούργια 19" Τft και είχε 1 κολλημένο pixel (μπλέ), πήγα οπότε στο Πλαίσιο και μου είπαν οι τεχνικοί τους οτι δυστηχώς δεν γίνεται τίποτα και οτί φταίει η εταιρία που την έφτιαξε...εμπειροι τεχνικοι! Την πήρα ξανά σπίτι και την έφτιαξα μόνος μου και είναι κομπλέ εδώ και ένα χρόνο (και συνεχίζει)... Μπάς και έχεις κάποια σχέση με το Marketing του Πλάισιο? :P Music is the answer Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2007 Πρόβλημα με το Πλαίσιο (μιας και γύρω του περιστρέφεται η συζήτηση τελικά) είχα παλιότερα, και πιό συγκεκριμένα με αυτό το δuσκοίλιο σύστημά τους που αναφέρει και ο taq... Για να μου αλλάξουν ένα δίσκο παλιότερα που είχε χτυπήσει σε τρεις μήνες από την ημερομηνία αγοράς μου βγάλανε την παναγία ανάποδα, και ας είχα την απόδειξη μαζί, και ας τους είπα ότι έρχομαι από επαρχία και δεν μπορώ να ξανακατεβαίνω για να πάρω τον καινούργιο δίσκο (μιας και έπρεπε να κρατήσουν τον παλιό στο σερβις 3-4 ώρες για να βεβαιωθούνε όντως ότι είναι χαλασμένος και δεν τους λέω παπαριές). Από τότε από εκεί ψωνίζω μόνο κάτι προσφορές που βγάζει αραιά και που, και χαρτικά που τα έχει σχετικά φτηνά. Α! Από κει πήρα και τις μπογιές για το diy μπάσο μου (άσχετο). LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2007 Οχι φίλε μου , εσύ κανεις λάθος, μα παρα πάρα πολύ λαθος. Και το να δουλευεις για το πλαίσιο είναι δυσκολο, Ξερουν πολύ καλά και απο υπολογιστές και επίσης ξερουν τα πάντα απο τον τομέα του καθενός, το πού βρίσκεται τι και το πώς να συμπεριφέρονται. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια οτι δεν κατευθύνουν τον πελάτη προς τα εκεί που θέλουν με την κάθε ευκαιρία. Εγώ ποτέ δεν κάνω λάθη, δεν έχω κάνει ούτε ένα λάθος στην ζωή μου, Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kwstas79 Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2007 Αν δεν βρίσκει κάποιος δουλειά' date=' η τελευταία λύση είναι το πλαίσιο μιας και συνέχεια θέλουν προσωπικό!![/quote'] Αυτό όντως ισχύει, λόγω του ότι οι υπάλληλοι δεν την πολυπαλεύουνε εκεί μέσα, λόγω του συνεχούς πρηξήματος σε συνδυασμό με το ωράριο και τον άθλιο μισθό που παίρνουν οι περισσότεροι τεχνικοί/πωλητές Η/Υ. LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
djven_om Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2007 Όσο για τα Turbo-X δεν έχω παρά να πώ τα χειρότερα! έχω προσωπικά δεί 4 υπολογιστές φίλων (και 1 της μητέρας μου) να διαλύονται με τον καιρό (πρέπει να έχουν ημερομηνία λήξης μάλλον), πρώτα το DVD rom μετά αρχίζουν τα τροφοδοτικά και μετά συνεχίζουν οι σκληροί και οι μητρικές! Έχουν σπουδαίο service επίσης!! Πήρα μια καινούργια 19" Τft και είχε 1 κολλημένο pixel (μπλέ), πήγα οπότε στο Πλαίσιο και μου είπαν οι τεχνικοί τους οτι δυστηχώς δεν γίνεται τίποτα και οτί φταίει η εταιρία που την έφτιαξε...εμπειροι τεχνικοι! Την πήρα ξανά σπίτι και την έφτιαξα μόνος μου και είναι κομπλέ εδώ και ένα χρόνο (και συνεχίζει)... Μπάς και έχεις κάποια σχέση με το Marketing του Πλάισιο? icon_razz.gif Music is the answer Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cos_dr Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 1 Οκτωβρίου 2007 Και πώς γίνεται εγώ που ψωνίζω συνέχεια απο το πλαίσιο να εχω καλή εξυπηρέτηση και να μην έχω πρόβλημα στις αλλαγές που έχω κάνει σε κάτι που χάλασε εντός εγγύησης? Οταν αγόρασα το zen touch και είχε πρόβλημα με τον δίσκο του και κόλλαγε, μου το άλλαξαν χωρίς κάν να το δούνε, Το ίδιο και η motherboard που μου κάηκε. Τι δηλαδή , επειδή δεν είχαν βάλει καθόλου ανεμιστήρες μέσα στο turbo x , και ψηνοντουσαν όλα για 1 χρόνο? εγω το δούλευα απο το πρωί μεχρι το βράδυ και δεν έβαζα ανεμιστήρες γιατι ήξερα οτι ειναι στην εγγύηση και θα μου το άλλαζαν, Αθλιο ωράριο και μισθό πείνας έχει το 80% των Ελλήνων, Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση