Προς το περιεχόμενο

σε τι χρησιμευει το ντι α'ι'?


ntadis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

γεια παιδες..

παιζω πληκτρα[stage piano kawai mp4] σε διαφορα μαγαζακια [συνηθως μετριου εως φτωχου ηχητικου εξοπλισμου] και θα ηθελα να ρωτησω ποσο απαραιτητο ειναι αυτο το "ντι α'ι" και τι περιπου κανει..

 

Αν μπορουσατε και να μου προτεινετε κανενα οσο το δυνατον φτηνο θα ημουν ευγνωμων. ή μηπως αξιζει να ξοδευτω λιγο παραπανω? καπου πηρε το αυτι μου οτι δεν αξιζει να παρω ακριβο.

.

(η αγορα θα γινει απο σαλονικα)

 

cya

:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 54
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

fleamail to link που εβαλες δυστιχος δεν λειτουργει, ή μαλλον λειτουργει αλλα δενυπαρχει τετοια θεματικη ενοτητα(τουλαχιστον ετσι λεει)Αν μπορεις κανε εναν κοπο και ξαναστηλε το σωστο ή πες μας με δικα σου λογια!

Ευχαριστω!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.noiz.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=280&mode=thread&order=1&thold=0

 

Δεν ξέρω βέβαια αν ήθελε να λινκάρει αυτό ο flea... :wink:

 

 

Για όσους θα ήθελαν να εμβανθύνουν παραπάνω...

 

 

impedance = εμπέδηση.

 

Σύνθετο μέγεθος, αποτελείται από πραγματικό και φανταστικό μέρος.

 

Το πραγματικό είναι η αντίσταση και το φανταστικό η ανάδραση.

 

¶ρα... impedance ΟΧΙ αντίσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.noiz.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=280&mode=thread&order=1&thold=0

 

Δεν ξέρω βέβαια αν ήθελε να λινκάρει αυτό ο flea... :wink:

 

:wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή δεν το καταλαβαίνω καλά το άρθρο, μήπως θα μπορούσε κάποιος να πει κάποια περισσότερα πράγματα κυρίως όσον αφορά τη συνδεσμολογία και για το αν είναι απαραίτητο το DI σε μια studio ηχογράφηση ή σε ένα live;

 

Πχ κάποιος που θέλει να ηχογραφεί τα φωνητικά του στο home studio του πχ με το Cubase 4 πέρα από τα πυκνωτικά μικρόφωνα και τους προενισχυτές των μικροφώνων είναι απαραίτητο και το DI; Και αν είναι απαραίτητο, πώς ακριβώς γίνεται η συνδεσμολογία όλων αυτών;

Τέλος, η συνδεσμολογία αυτή ισχύει και για τα live, όπου αντί για την κονσόλα του Cubase χρησιμοποιούμε hardware κονσόλα;

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.noiz.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=280&mode=thread&order=1&thold=0

 

Δεν ξέρω βέβαια αν ήθελε να λινκάρει αυτό ο flea... :wink:

 

 

Για όσους θα ήθελαν να εμβανθύνουν παραπάνω...

 

 

impedance = εμπέδηση.

 

Σύνθετο μέγεθος' date=' αποτελείται από πραγματικό και φανταστικό μέρος.

 

Το πραγματικό είναι η αντίσταση και το φανταστικό η ανάδραση.

 

¶ρα... impedance ΟΧΙ αντίσταση.[/quote']

 

Εντάξει κι άλλοι ξέρουμε φυσική και μιγαδικούς αλλά δεν κάνουμε έτσι. Το θέμα είναι να γράφονται οι όροι όπως τους καταλαβαίνει ο κόσμος.

 

¶σε που με τον όρο "αντίσταση" δεν είναι απαραίτητο να εννοεί κανείς ωμική. Μπορεί να εννοεί χωρητική, επαγωγική ή σύνθετη. Ο όρος "αντίσταση" είναι γενικός και αναφέρεται στη συνολική δυσκολία διέλευσης ρεύματος. Γι αυτό άλλωστε προσδιορίζεται κιόλας.

 

Όσο για το φανταστικό μέρος που λες ανάδραση ελπίζω να εννοείς τη δυσκολία λόγω αρμονικών σε χαμηλές και υψηλές συχνότητες ανάλογα χαρακτήρα του κυκλώματος (Ωμικο-χωρητικό ή ωμικο-επαγωγικό).

 

Σε ωμικοεπαγωγικά κυκλώματα που είναι αυτά που μας ενδιαφέρουν στην περίπτωσή μας πέρα απο τις κατασκευαστικές σταθερές του πηνίου παίζει ρόλο η συχνότητα που όσο μεγαλύτερη είναι τόσο δυσκολεύει τη διέλευση ρεύματος. Υπάρχουν πολλαπλές αρμονικές οι οποίες αντιτίθενται.

 

Στα χωρητικά συμβαίνουν άλλα πράγματα που δεν είναι σκόπιμο να αναφερθούν. Το όλο θέμα μπορεί να περιγραφεί με διανυσματική ανάλυση αλλά θα αρχίσω να ξεφεύγω. Απλά γράφω το post για να εξηγήσω στο φίλο Granule οτι εδώ δεν δίνουμε εξετάσεις φυσικής ή ηλεκτροτεχνίας κτλ οπότε οι όροι μπορούν να χρησιμοποιούνται λίγο πιο ελεύθερα και δεν είναι ανάγκη να διορθώνουμε κάποιον οταν χρησιμοποιεί τον όρο αντίσταση αντί για εμπεδηση. Αν είμασταν σε ένα forum πιο εξειδικευμένο για φυσική και ηλεκτρισμό ίσως ναι αλλά το θέμα είναι όταν σε διαβάζουν να σε καταλαβαίνουν οι περισσότεροι.

 

Φιλικά Νίκος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.noiz.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=280&mode=thread&order=1&thold=0

 

Δεν ξέρω βέβαια αν ήθελε να λινκάρει αυτό ο flea... :wink:

 

 

Για όσους θα ήθελαν να εμβανθύνουν παραπάνω...

 

 

impedance = εμπέδηση.

 

Σύνθετο μέγεθος' date=' αποτελείται από πραγματικό και φανταστικό μέρος.

 

Το πραγματικό είναι η αντίσταση και το φανταστικό η ανάδραση.

 

¶ρα... impedance ΟΧΙ αντίσταση.[/quote']

 

Εντάξει κι άλλοι ξέρουμε φυσική και μιγαδικούς αλλά δεν κάνουμε έτσι. Το θέμα είναι να γράφονται οι όροι όπως τους καταλαβαίνει ο κόσμος.

 

¶σε που με τον όρο "αντίσταση" δεν είναι απαραίτητο να εννοεί κανείς ωμική. Μπορεί να εννοεί χωρητική, επαγωγική ή σύνθετη. Ο όρος "αντίσταση" είναι γενικός και αναφέρεται στη συνολική δυσκολία διέλευσης ρεύματος. Γι αυτό άλλωστε προσδιορίζεται κιόλας.

 

Όσο για το φανταστικό μέρος που λες ανάδραση ελπίζω να εννοείς τη δυσκολία λόγω αρμονικών σε χαμηλές και υψηλές συχνότητες ανάλογα χαρακτήρα του κυκλώματος (Ωμικο-χωρητικό ή ωμικο-επαγωγικό).

 

Σε ωμικοεπαγωγικά κυκλώματα που είναι αυτά που μας ενδιαφέρουν στην περίπτωσή μας πέρα απο τις κατασκευαστικές σταθερές του πηνίου παίζει ρόλο η συχνότητα που όσο μεγαλύτερη είναι τόσο δυσκολεύει τη διέλευση ρεύματος. Υπάρχουν πολλαπλές αρμονικές οι οποίες αντιτίθενται.

 

Στα χωρητικά συμβαίνουν άλλα πράγματα που δεν είναι σκόπιμο να αναφερθούν. Το όλο θέμα μπορεί να περιγραφεί με διανυσματική ανάλυση αλλά θα αρχίσω να ξεφεύγω. Απλά γράφω το post για να εξηγήσω στο φίλο Granule οτι εδώ δεν δίνουμε εξετάσεις φυσικής ή ηλεκτροτεχνίας κτλ οπότε οι όροι μπορούν να χρησιμοποιούνται λίγο πιο ελεύθερα και δεν είναι ανάγκη να διορθώνουμε κάποιον οταν χρησιμοποιεί τον όρο αντίσταση αντί για εμπεδηση. Αν είμασταν σε ένα forum πιο εξειδικευμένο για φυσική και ηλεκτρισμό ίσως ναι αλλά το θέμα είναι όταν σε διαβάζουν να σε καταλαβαίνουν οι περισσότεροι.

 

Φιλικά Νίκος

 

 

 

Δεν διαφωνώ οτι και άλλοι ξέρουν φυσική και μυγαδικούς...

 

Πώς θα μπορούσε άλλωστε να είναι διαφορετικά... στο λύκειο τα κάνουν (έκαναν ή κάνουν... δεν ξέρω :) )

 

 

Όμως...

 

 

Δεν είναι ένα το αντικείμενο που χρησιμοποιεί τον όρο ....

 

και επίσης....

 

 

Αν πρόσεξες το πόστ μου... ξεκίνησε με την φράση...

 

 

"Για όσους θα ήθελαν να εμβανθύνουν παραπάνω... "

 

 

 

Όποτε... κρίνεις άσκοπη μια τέτοια διευκρήνιση για "όσους θα ήθελαν να εμβανθύνουν παραπάνω"..;

 

 

Αν όχι... τότε κρίνω εγώ άσκοπη την παρατήρησή σου περί του κοινού της γνώσεως μυγαδικών και άλλων βασικών, για κάποιους όχι για κάποιους άλλους, αρχών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το κρίνω άσκοπο απλά τη γνώμη μου είπα σχετικά με όρους που θα πρέπει να χρησιμοποιούνται. Απλά είπα να χρησιμοποιούνται πιο προσιτοί όροι.

 

Αλλά αφού επιμένεις, και μιας και θέλω να εμβαθύνω κι εγώ, μπορείς να μου εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς με τον όρο ανάδραση?

 

Όρισε τον επιστημονικά αν θες. Επίσης προσπάθησε να οριοθετήσεις επιστημονικά πρώτα (το εύκολο μέρος είναι αυτό), αλλά και με απλά λόγια στη συνέχεια ετσι ωστε να σε καταλαβαίνει κάποιος που δεν γνωρίζει φυσική και ηλεκτρισμό ούτε τους ορισμούς αντίσταση (ωμική χωρητική επαγωγική), εμπέδηση και σύνθετη αντίσταση. Πέρα απο τους φυσικούς ορισμούς θα ήθελα να μου εξηγήσεις γιατι προκύπτει η ανάγκη κατηγοριοποίησης αυτών των "αντιστάσεων" απο ορθολογικής πλευράς. Τι σημαίνει και τι εκφράζει πραγματικά "χειροπιαστά" ο κάθε όρος?

 

Γιατί πρoέκυψε η ανάγκη έκφρασης των διανυσματικών εξισώσεων των μεγεθών τέτοιων κυκλωμάτων με φανταστικό συντελεστή που στην ουσία τις ανάγει στο μιγαδικό επίπεδο?

 

Και όχι αυτά τα πράγματα δεν τα κάνουν στο λύκειο σε τέτοιο βάθος. Στα τμήματα ηλεκτρολόγων μηχανικών, φυσικών και άλλων παρεμφερών επιστημών ναι. Στο λύκειο βασανίζουν τα παιδιά με όρους που ούτε οι ίδιοι οι δάσκαλοί τους δεν εχουν αποσαφηνίσει πολλές φορές με αποτέλεσμα να έχεις παπαγαλάκια φερέφωνα των βιβλίων τους χωρίς να έχουν αποκωδικοποιήσει το πραγματικό νόημα των εξισώσεων και την ορθολογική εξήγηση των φαινομένων.

 

Κατάλαβες ποιο ήταν το νόημα που ήθελα να περάσω? Το να χρησιμοποιείς όρους επι όρων δεν λέει τίποτα. Αντίθετα η "μετάφραση" των εξισώσεων σε "χειροπιαστούς όρους" βοηθά περισσότερο τον μη μυημένο κόσμο που δεν ξέρει θεωρία φυσικής αλλά καταπιάνεται με τις εφαρμογές της.

 

Επίσης βοηθά πάρα πολύ στο να βοηθήσεις κάποιον να καταλάβει, να ανάγεις το φαινόμενο στο μηχανικό μοντέλο ή μηχανικό ανάλογο όπως λέμε.

Δηλαδή να βρεις και να παραλληλίσεις ένα μηχανικό φαινόμενο που λειτουργεί με παρόμοια εξέλιξη με αυτό το "δυσνόητο φαινόμενο" που θες να περιγράψεις στον ακροατή σου. Ο μη μυημένος κόσμος αντιλαμβάνεται πολύ καλύτερα τα μηχανικά μεγέθη και μεταβολές διότι τα έχει κάνει "κτήμα" του βασει εμπειρίας. Όλοι καταλαβαίνουν πολύ καλά πχ τι θα πεί δύναμη, μάζα, ταχύτητα αλλά δεν καταλαβαίνουν εύκολα όρους όπως ένταση ηλ. ρεύματος, φορτίο, δυναμικό κτλ. Πχ ένα μηχανικό ανάλογο για να περιγράψει την ένταση του ηλεκτρικού ρεύματος που διαρρέει αγωγό είναι χονδρικά η ταχύτητα με την οποία διαρρέει το νερό μια νοητή διατομή ενός λάστιχου Αυτό προϋποθέτει βέβαια να έχεις κατανοήσει πλήρως αυτά που περιγράφεις και ανάγεις σε μηχανικά μεγέθη διότι υπάρχουν λεπτές έννοιες που πολλές φορές μπορεί να οδηγήσουν σε λάθος συμπεράσματα.

 

Εξήγησε μου λοιπόν αν θες τους παραπάνω όρους (αντίσταση εμπέδηση) σαν να θέλεις να περιγράψεις σε κάποιον που δεν ξέρει φυσική

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου