Προς το περιεχόμενο

400 τεύχη ΜΟΤΟ


panagiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Να σας επικυρώσω και εγώ ότι διάβαζα φανατικά το ΜΟΤΟSPORT στις αρχές του 80 με έξοχο αρχισυντάκτη τον Παπανδρέου, φοβερό οδηγό αγώνων που ήταν πάντα μέσα στους πρώτους την εποχή του Τατοϊου και εισήγαγε τις νέες τεχνικές οδήγησης τότε (τύπου Kenny Roberts) και που δυστυχώς όταν ξεκίνησε το επίσης καλό MOTO, είχε μείνει από πνοή και έσοδα για ν' ανταπεξέλθει στους φρέσκους πιστσιρικάδες με την ακριβή έκδοση. Φοβερή εποχή και φοβερό περιοδικό.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 36
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

τα θέλω γιατι πάνε καλά για τα λεφτά τους' date=' εστω αξιοπρεπώς

[/quote']

 

τεσπα θα σου έλεγα να τείνεις προς faser μεριά πάντως......Σαφώς πιο εξελιγμένο εν αντιθέσει με το TDM το οποίο μου φαίνεται ελαφρώς παλιομοδίτικο πλέον.....Οπωσδήποτε πιο street χαρακτήρας με το TDM βέβαια να σου προσφέρει μάλλον πιο άνετο ταξίδι (πάντως σε πληροφορώ ότι η θέση οδήγησης στο TDM είναι αρκετά μη βολική, δηλ τεντωμένα χέρια για να πιάσεις το τιμόνι και σχετικά χαμηλή θέση οδήγησης). Σχετικά καλύτερο abs στο tdm...

Γενικά αυτό που θα πρέπει να σε απασχολήσει είναι ο superbike χαρακτήρας του fazer ενίοτε (σύγκρινε λίγο τα χαρακτηριστικά τoυ μοτέρ της R1 με αυτά του αντίστοιχου του fazer και θα καταλάβεις τι εννοώ), που αν είσαι φαν των street σαφώς και θα σε τραβήξει.....Όσο για το TDM εν γένει είναι πιο "συντηρητικό" με διαθέσεις για άνετα ταξίδια (η σέλα του είναι ικανοποιητική και για τους δύο αναβάτες)......

 

Αυτά.....

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι δίχρονες μηχανές πάντως είναι repect! Πρέπει να προλάβω να πάρω μία πριν εκλείψουν.

 

εννοείς για εντούρο;

 

γιατί απ τις άλλες δεν υπάρχει τίποτα.......

 

Δεν πληρεί προδιαγραφές και παπαριές σου λέει....8)

βγάλτε τις διχρονέλες να μυρίσουμε λαδάκι του Θεού...... 8) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από σπορ η daytona τους έβαλε τα γυαλιά' date=' αξιοποιώντας στο έπακρο και το τελευταίο αλογάκι της, σε αντίθεση με τα ιαπωνικά που είχαν καταντήσει να κάνουν επίδειξη δύναμης στην πίστα και με το που έβγαινες στο δρόμο έψαχνες πλάτες, καρπούς, οπίσθια και όλα αυτά για να δεις την αγγλική σφήγκα, που τόσο εύκολα άφηνες πίσω στα Μέγαρα, να σε περνάει σαν κουραδίτσα και να σε αφήνει στον κανονικό δρόμο![/quote']

 

Α γεια σου.....Χαλαρά το καλύτερο supersport......Bασικά οι Ιάπωνες το χουν χάσει το παιχνίδι από την off-road αγορά (λέγε με ktm, husqvarna, husaberg κλπ) αλλά πάνε γυρεύοντας και για τα supersport (βλ triumph και τις ιταλίδες)

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν με τις ιταλικές εννοείς τις Aprilia & Ducati, απλά να πω ότι τα έχουν αφήσει τα γιαπωνέζικα έτη φωτός πίσω. Αλλά μια η τιμή μια και η περίφημη ιταλική "αξιοπιστία" (καλά οι γείτονες τι πίνουν και καταφέρνουν πάντα το ακατόρθωτο; ) τους στερεί την απευθείας εμπορική κόντρα με τους σχιστομάτιδες.

 

Και είμαι και τζαπανεζόφιλος κιόλας!!!!

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας επικυρώσω και εγώ ότι διάβαζα φανατικά το ΜΟΤΟSPORT στις αρχές του 80 με έξοχο αρχισυντάκτη τον Παπανδρέου' date=' φοβερό οδηγό αγώνων που ήταν πάντα μέσα στους πρώτους την εποχή του Τατοϊου και εισήγαγε τις νέες τεχνικές οδήγησης τότε (τύπου Kenny Roberts) και που δυστυχώς όταν ξεκίνησε το επίσης καλό MOTO, είχε μείνει από πνοή και έσοδα για ν' ανταπεξέλθει στους φρέσκους πιστσιρικάδες με την ακριβή έκδοση. Φοβερή εποχή και φοβερό περιοδικό.[/quote']

 

Νομίζω ότι αφού σταμάτησε να βγαίνει το MOTOSPORT, ο Παπανδρέου είχε πάει για μια περίοδο στο ΜΟΤΟ. Μπορεί και να κάνω λάθος, δεν είμαι σίγουρος. Ημουν πολύ μικρός τότε και δεν τα παρακολουθούσα. Ο,τι έχω διαβάσει από αφιερώματα στα 80'ς...

Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν με τις ιταλικές εννοείς τις Aprilia & Ducati' date=' απλά να πω ότι τα έχουν αφήσει τα γιαπωνέζικα έτη φωτός πίσω. [/quote']

 

Bεβαίως εννοώ αυτες.....Βάλε και την MV Agusta....

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ να δεις κλασικούρα που έχω στην αποθήκη και περιμένει αναστήλώση. CZ 175. Γιατί είμαστε φαν του πρώην ανατολικού μπλόκ και της διχρονίλας. Ουγκ!

 

cz175.jpg

LEGO people live in houses made of their own flesh.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

CZ με το κλασσικό λογότυπο!!!! Και απ'ότι φαίνεται είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Κώστα τελικά έχεις πολλά κρυφά ταλέντα και μας τα εμφανίζεις σιγά σιγά.

Λοιπόν, το αποφάσισα. Αμα βρώ κανα παλιό ζούνταπ (γερμανική ποιότητα) θα το πάρω θα το αναστήσω και θα σπέρνουμε μαζί τον πανικό.

Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχα το TDR................... και το πούλησα !!!!!!!!!!!

 

Αυτό ήταν δίχρονο που κάπνιζε,, και όταν ρόπιαζε.........σκότωνε

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου