Προς το περιεχόμενο

Ποια ειναι η καλύτερη φωνή στην Ελλάδα?


lambrosgg

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έκταση' date=' αναπνοή, διάφραγμα, δυναμικές, άρθρωση είναι τα δικά μου κριτήρια.

 

edit με την προυπόθεση ότι στηρίζεται καλά και δε φαλτσάρει βεβαίως... :P[/quote']

 

Αναπνοή, διάφραγμα;;;;;

Μου το εξηγείς αυτό λίγο αν δε σου κάνει κόπο; Δεν το συνέλαβα.

 

http://www.rhodes.aegean.gr/sxedia/grafdaskalou/anatomy/sub1/respiration/diafragm.htm

 

http://tragoudi.10.forumer.com/viewtopic.php?t=36

 

Η διευκρίνηση που ζήτησα είχε να κάνει με το γιατί θεωρείς ότι τα παραπάνω αποτελούν κριτήριο για το "μεγαλείο" μιας φωνής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 210
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καλησπέρα σε όλους,

 

Καλύτερη ή χειρότερη δεν ξέρω, πάντως η φωνή του Στέλιου Καζαντζίδη σε εμένα δίνει την εντύπωση οτι ήταν μια ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΗ φωνή. Απο σύγχρονους υποψιάζομαι οτι ο Τζίμης Πανούσης είναι καλλίφωνος,(σε αντίθεση με τον Ακατονόμαστο) μα εστιάζω περισσότερο στους τοίχους του..Απο γυναικείες η Μαρία Κάλλας. Η Νανά Μούσχουρη μου αρέσει σε μερικά, σε μερικά καθόλου.Κάποιος σχολίασε το βιμπράτο της Τσανακλίδου και θα σπεύσω να συμφωνήσω ποταμηδόν. Απο γυναικείες λαικές συμπαθώ τη Σωτηρία Λεονάρδου.Δεν καταλαβαίνω πώς αρέσει σε πολλούς η Φωνή της Πρωτοψάλτη.

 

Γ.

 

(edit:Αφού δεν είμαι είδικός στις φωνές, ίσως συγχέω τη φωνή με την ερμηνεία αναφέροντας την Σωτηρία Λεονάρδου-δεν είμαι και σίγουρος)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκταση' date=' αναπνοή, διάφραγμα, δυναμικές, άρθρωση είναι τα δικά μου κριτήρια.

 

edit με την προυπόθεση ότι στηρίζεται καλά και δε φαλτσάρει βεβαίως... :P[/quote']

 

Αναπνοή, διάφραγμα;;;;;

Μου το εξηγείς αυτό λίγο αν δε σου κάνει κόπο; Δεν το συνέλαβα.

 

http://www.rhodes.aegean.gr/sxedia/grafdaskalou/anatomy/sub1/respiration/diafragm.htm

 

http://tragoudi.10.forumer.com/viewtopic.php?t=36

 

Η διευκρίνηση που ζήτησα είχε να κάνει με το γιατί θεωρείς ότι τα παραπάνω αποτελούν κριτήριο για το "μεγαλείο" μιας φωνής.

 

Δεν πρόκειται για το μεγαλείο, πρόκειται για την τεχνική.

 

Η τεχνική δεν είναι απαραίτητο στοιχείο μιας καλής φωνής, όπως τέθηκε και το ερώτημα;

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκταση' date=' αναπνοή, διάφραγμα, δυναμικές, άρθρωση είναι τα δικά μου κριτήρια.

 

edit με την προυπόθεση ότι στηρίζεται καλά και δε φαλτσάρει βεβαίως... :P[/quote']

 

Αναπνοή, διάφραγμα;;;;;

Μου το εξηγείς αυτό λίγο αν δε σου κάνει κόπο; Δεν το συνέλαβα.

 

http://www.rhodes.aegean.gr/sxedia/grafdaskalou/anatomy/sub1/respiration/diafragm.htm

 

http://tragoudi.10.forumer.com/viewtopic.php?t=36

 

Η διευκρίνηση που ζήτησα είχε να κάνει με το γιατί θεωρείς ότι τα παραπάνω αποτελούν κριτήριο για το "μεγαλείο" μιας φωνής.

 

Δεν πρόκειται για το μεγαλείο, πρόκειται για την τεχνική.

 

Η τεχνική δεν είναι απαραίτητο στοιχείο μιας καλής φωνής, όπως τέθηκε και το ερώτημα;

 

Απλά θεωρώ ότι η αναπνοή και η χρήση του διαφράγματος είναι φυσιολογικές διαδικασίες του ανθρώπινου οργανισμού είτε αναπνέει είτε τραγουδάει και δεν χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη τεχνική (εκτός αν υπάρχει οργανικό πρόβλημα). Η τεχνική έχει σχέση με την κατανόηση και την συνειδητοποίηση της διαδικασίας του τραγουδιού και την εξάσκηση πάνω σ' αυτή. Όλα δηλαδή είναι θέμα μυαλού. Όπως και στα όργανα δεν χρειάζεται να σου μάθει κανείς πως κινούνται τα δάχτυλα. Απλά πρέπει να συνειδητοποιήσεις τη διαδικασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ο Δήμου ακούει στη φωνή του Καζαντζίδη το αιώνιο ελληνικό παράπονο του ριγμένου.

 

Εγώ ακούω την περηφάνια του ανθρώπου που δεν μπορεί να τον ρίξει κανένας γιατί είναι πολύ μεγαλύτερος από όσο τον μέτραγαν οι άλλοι.

 

Και όταν τον ακούω αισθάνομαι και εγώ έτσι.

 

Τώρα' date=' καλύτερα να μη σας πω τι ακούω στη φωνή του ψευτοδιανοούμενου, ψευτοφωτογράφου, ψευτολογοτέχνη διότι μπορεί και να παρεξηγηθεί ο φεντεριάρης που είναι (κατά τα άλλα) καλό παιδί.[/quote']

 

+1000000 :lol:

 

αλλωστε η "δυναμη" της "κριτικης" ενος ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΥ ψευτοκουλτουριαρη ειναι ΜΗΔΕΝΙΚΗ μπροστα στη συνειδηση της συντριπτικης πλειοψηφιας ενος ολοκληρου ΛΑΟΥ που θεωρει τη φωνη του Στελιου ΤΗΝ φωνη... :wink:

(βεβαια ειναι παγια τακτικη των διαφορων δημοσιογραφισκων να "αμφισβητουν" & να "φτυνουν" κολοσσους σε μια απελπιδα προσπαθεια να παρουν και αυτοι λιγο "μποϊ".......)

 

(ασε που και ΤΕΧΝΙΚΑ να αναλυσεις τη φωνη του παλι στο ΙΔΙΟ συμπερασμα καταληγεις ,οτι δηλ. ειναι ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΗ.....εχω ακουσει απο παλιο ηχοληπτη οτι ηταν τοσο ΤΕΛΕΙΑ στις δυναμικες της που δεν την "επιανε" ο κομπρεσσσορας!!!!)

 

οσο για το "ρολο" του στην "αναταλικοδυτικοποιηση" βρηκα μια πολυ ενδιαφερουσα αναλυση εδω (τελειως κουφη πηγη...)

 

http://www.kkeml.gr/superstructure/musiki/kaza.htm

 

Δεν θα αναφερθω καν στο ΗΘΟΣ και τη σταση ζωης που τηρισε (αν σκεφτει καποιος το γεγονος οτι ουσιαστικα ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ στο απωγειο της δοξας του τη στιγμη που και τον...τηλεφωνικο καταλογο να τραγουδουσε θα πουλαγε 800.000 δισκους.....για να ΜΗΝ συμβιβαστει με ολα οσα ταλανιζουν το ελληνικο τραγουδι μεχρι και σημερα λεει πολλα....)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά θεωρώ ότι η αναπνοή και η χρήση του διαφράγματος είναι φυσιολογικές διαδικασίες του ανθρώπινου οργανισμού είτε αναπνέει είτε τραγουδάει και δεν χρειάζεται καμιά ιδιαίτερη τεχνική (εκτός αν υπάρχει οργανικό πρόβλημα). Η τεχνική έχει σχέση με την κατανόηση και την συνειδητοποίηση της διαδικασίας του τραγουδιού και την εξάσκηση πάνω σ' αυτή. Όλα δηλαδή είναι θέμα μυαλού. Όπως και στα όργανα δεν χρειάζεται να σου μάθει κανείς πως κινούνται τα δάχτυλα. Απλά πρέπει να συνειδητοποιήσεις τη διαδικασία.

 

 

Έχω την εντύπωση' date=' αν δε με γελούν τα αυτιά μου βέβαια, πως αυτή η φυσιολογική διαδικασία είναι ψιλά γράμματα για πάρα πολλούς "αναγνωρισμένους" τραγουδιάρηδες. Οπότε είναι ζητούμενο κατά τη γνώμη μου...

 

αλλωστε η "δυναμη" της "κριτικης" ενος ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΥ ψευτοκουλτουριαρη

 

αρχίσαμε πάλι... :lol:

Empty Rooms

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπα δεν αρχισαμε τιποτα.. :lol:

 

Απλα τιποτενιος ειναι οποιοσδηποτε τα βαζει με τον Στελλαρα!! :lol: (τι να κανω παραδεχομαι οτι η σχεση μου μαζι του ειναι αυτη του ΟΠΑΔΟΥ και οχι του "φιλαθλου",in fact ειμαι καζαντζιδικος ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ ! :lol: )

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(βεβαια ειναι παγια τακτικη των διαφορων δημοσιογραφισκων να "αμφισβητουν" & να "φτυνουν" κολοσσους σε μια απελπιδα προσπαθεια να παρουν και αυτοι λιγο "μποϊ".......)

 

Γενικότερα, πρακτική των δημοσιογράφων να προσπαθούν να μας πείσουν για την "αξία" κάποιων (τώρα τελευταία το κάνουν με ηθοποιούς) απαξιώνοντας καποιους άλλους.....

Και πιο συγκεκριμένα, ελληνική πρακτική.... σε όλους μας αρέσει να υποτιμούμε τους επιτυχημένους της φάρας μας, με τη λογική οτι εμείς μπορούμε καλύτερα!!! Θα πω ένα παράδειγμα, που είναι λίγο άσχετο αλλά όποιος θυμάται απο εκείνη την εποχή πράγματα δεν θα με παρεξηγήσει: όταν ο Γκάλης (άσχετο ε??) άρχισε να έχει μια ελαφρώς πτωτική πορεία σαν αθλητής, είχε γίνει ο αγαπημένος στόχος των δημοσιογράφων για να τον υποτιμούν λέγοντας πως υπάρχουν απείρως καλύτεροι ξένοι και πως αυτός ποτέ δεν ήταν και τόοοοσο καλός.....!!! Ελληναριό, αυτό είμαστε!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ένα πράγμα ξέρω:

 

Με βρίζετε συνέχεια, αλλα τα πιο hot θέματα (9+ σελίδες) εγώ σας τα ανοίγω!!!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου