RayDTutto Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Θυμάμαι κάποτε είχα παίξει μια Kramer Nightswan με έβενο στην ταστιέρα. Η κιθάρα ήταν απίστευτα εύκολη και γρήγορη. Καταλαβαίνω πως εν μέρει σε αυτό έπαιζε κάποιο ρόλο το radius.Αλλά, ερωτώ, είναι δυνατόν να είχε παίξει κάποιο ρόλο και ο έβενος ; When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Vrass Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Εβενος? Δεν πιαν'ς ταστιέρα, πιαν'ς βιλούδου. Ο έβενος έχει άλλη υφή από το rosewood (τριανταφυλλόξυλο κατα παλαιά φυλλάδια Νακα). Εμένα μου δίνει την αίσθηση του πολύ πιο λείου και σκληρού ξύλου, χωρίς την αίσθηση του βερνικιού που ίσως έχει μια ταστιέρα από maple. Σίγουρα πάντως έχει μια ιδιαίτερη υφή αυτό το "ευγενές" ξύλο που έχει τελικό αντίκτυπο στο playability του οργάνου. Αν υπολογίσεις και το γεγονός ότι χρησιμοποιείται συνήθως σε ακριβά χειροποίητα όργανα αρίστης ποιότητας, λογικό είναι να παίζει κανείς τόσο άνετα πάνω του. Είμαι περίεργος να παίξω με καμιά κιθάρα που να έχει snakewood ταστιέρα να δω διαφορές με τον εβενο. Fender να πιάνεις, Harley Benton να γίνεται... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 ο εβενος εχει σχετικα γρηγοροτερο attack. wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Silot Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Θυμάμαι κάποτε είχα παίξει μια Kramer Nightswan με έβενο στην ταστιέρα. Η κιθάρα ήταν απίστευτα εύκολη και γρήγορη. Καταλαβαίνω πως εν μέρει σε αυτό έπαιζε κάποιο ρόλο το radius.Αλλά' date=' ερωτώ, είναι δυνατόν να είχε παίξει κάποιο ρόλο και ο έβενος ;[/quote'] Οχι. 99 στους 100 οταν μιλάνε για "απίστευτα εύκολη και γρήγορη κιθάρα" εννοούν χαμηλό action, light gauge χορδών, λεπτό προφίλ και flat radius, η οποία ενδέχεται να είναι και καλά σεταρισμένη... Leo got it right the first time Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Moderator Share Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 ο εβενος εχει σχετικα γρηγοροτερο attack. Αλήθεια? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: (Please, ας μην αρχίσουμε.....) Εγώ πιστεύω ότι είναι πιο μαύρος και πιο γλυστερός από το rosewood. Αυτά βέβαια όταν περιεργάζομαι την ταστιέρα. Γιατί όταν παίζω....ούτε τον βλέπω ούτε τον (πολυ)ακουμπάω. Εκτός αν παίζεις με vintage (πολύ λεπτά και χαμηλά) τάστα οπότε το δάχτυλο ακουμπάει περισσότερο στην ταστιέρα. :wink: EDIT: Και βέβαια στο playability μετράνε αυτά που επισημαίνει ο silot. (Μπαι δε γουέι, hello silot :wink: ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Silot Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Σε συνέχεια της φιλολογίας πως το υλικό της ταστιέρας δεν συμμετέχει στην χροιά, θα ρωτήσω: τα τάστα που υποτίθεται πως ακυρώνουν την συμμετοχή της ταστιέρας στον ήχο που ακουμπάνε ? στον αέρα ? Leo got it right the first time Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Και η μπυροκοιλιά που ακυρώνει όλες τις ταλαντώσεις του ξύλου, πως μετέχει; Ή η κιθάρα είναι στον αέρα; "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Enema Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Αμα το ξυλο γενικα δεν παιζει κανενα λογο τοτε γιατι κανουμε συνεχεια αναφορες στις παλιες καλες εποχες, και στις παναρχαιες κιθαρες, οι οποιες με ενα μαγικο τροπο αποδιδουν 1000ς φορες καλυτερα απο τις σημερινες? Τι παραπανω εχουν? (γενικη ερωτηση, δεν την κανω για επιθεση προς κανενα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Καλά έχω πει πολλές φορές την άποψή μου και βαριέμαι να την ξαναγράφω. Απλά η πολύ μπουρδολογία από τους διαφόρους γκουρού κατασκευαστές βλάπτει. Τα πάντα έχουν κάποιο μέτρο. Τώρα για ποια παλιά κιθάρα λες; Γιατί λογικά η όλη διαδικασία επιλογής ξύλων και κατασκευής τους ακυρώνει τα όσα λες. Και είναι και υποκειμενικό το θέμα. Αν κάποιος ακούει ακόμα Σαντανα ίσως συμφωνήσει. Αν κάποιος ακούει Morbid Angel, μάλλον θα ταβλακωθεί από τα γέλια!!! "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nickel Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Σε συνέχεια της φιλολογίας πως το υλικό της ταστιέρας δεν συμμετέχει στην χροιά' date=' θα ρωτήσω: τα τάστα που υποτίθεται πως ακυρώνουν την συμμετοχή της ταστιέρας στον ήχο που ακουμπάνε ? στον αέρα ?[/quote'] Μερικές φορές ναι: Αστειέυομαι Silot :D Για το αρχικό θέμα συμφωνώ μαζί σου, η αίσθηση του εύκολου και γρήγορου μπράτσου προέρχεται από το setup και την μορφή του μπράτσου (λεπτό/παχύ, radius κλπ). Η επίδραση του υλικού της ταστιέρας στην αίσθηση δεν νομίζω ότι είναι μεγάλη - αυτά από προσωπική εμπειρία, αν κάποιος βρίσκει διαφορά, πάσο. Η συμμετοχή στην χροιά φαντάζομαι ότι υπάρχει, αλλά μάλλον θα είναι μικρή σε σχέση με τους υπόλοιπους παράγοντες που παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση