audiokostas Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2008 Θα μπορούσα να επεκταθώ επί της διαδικασίας (η οποία αντίθετα με ότι πιστεύει η πλειοψηφία δεν είναι μικρής σημασίας) αλλά δεν θα το κάνω. Θα μου επιτρέψεις να πω όμως ότι η αποδοχή (ήτοι πληρωμή) του τιμολογίου / απόδειξης από την πλευρά σου συνιστά (έστω και προσωρινή) αποδοχή του προϊόντος. Ως εκ τούτου θα έπρεπε να ενεργοποιήσεις την εγγύηση με την κάρτα και κατόπιν να κινηθείς κατά το δοκούν και δέον, στα πλαίσια της εγγύησης και εάν ο τοπικός αντιπρόσωπος δεν σε κάλυπτε, το πήγαινες ψηλότερα. Για τέτοιας αξίας προϊόν θα έπρεπε να ζητήσεις πρώτα το σετάρισμα (που δεν είναι δα και υπόθεση PhD για έναν επαγγελματία) και μετά την αποδοχή. Αν φοβόσουν ότι θα χάσεις την συγκεκριμένη κιθάρα, ένα συμβολικό καπάρο (μετά αποδείξεως πάντα) θα ήταν υπέρ του δέοντος αλλά ίσως σε γλύτωνε από όλα αυτά. Σε κάθε πιστωτικό τιμολόγιο / απόδειξη, πριν το αποδεχθούμε (υπογράψουμε) φροντίζουμε έτσι ώστε το αναγραφόμενο ποσό να είναι με αυτό που παίρνουμε στο χέρι. Αλλιώς δεν αποδεχόμαστε το πιστωτικό. Ούτε βέβαια και το μέρος των χρημάτων. Μην ξεχνάμε, scripta manent και verba volant (έπεα πτερόεντα). Η άποψή μου εκ του ασφαλούς πάντα και σόρρυ αν πικραίνω. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Zeppelin Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 23 Νοεμβρίου 2008 Υπάρχει εταιρεία που να προβλέπει αντικατάσταση μετά από χρήση εγγύησης; Πολύ αμφιβάλλω... Συνεπώς, αν κ το δέον θα ήταν να απευθυνθεί στη μαμά εταιρεία, νομίζω η διαδικασία στην οποία μπήκε ο ΒRAIN, αν κ χρονοβόρα, απέδωσε το καλύτερο αποτέλεσμα. Πάντως πολύ ενδιαφέροντα όσα σημειώνει ο φίλος audiokostas. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
them54 Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2008 Νομιζω οτι το θεμα FURCH/ BRAIN κλπ εχει κουρασει αρκετα, και καλο θα ηταν να σταματησει. Σαν τελευταια τοποθετηση διευκρινιζω 1.ΕΓΓΥΗΣΗ Δεν εγινε χρηση εγγυησης για αντικατασταση, η επιστροφη, γιατι η κιθαρα ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Επειδη ο BRAIN νομιζε,οτι η κιθαρα ειχε "κατι",επρεπε να στειλουμε την κιθαρα πισω? Αποδειξη οτι η συγκεκριμενη κιθαρα παιζει-γραφεται -απο επαγγελματια μουσικο χωρις κανενα προβλημα. Του προτεινα τοτε οτι -αφου δεν σου αρεσει καμμια απο τις FURCH,να πας στο MUSICSTORE να ακουσεις τις MARTIN,TAYLOR και θα δωσω τα επιπλεον χρηματα απο την FURCH. Παλι δεν μπορεσε να βρει κατι.(Γιατι φυσικα αλλο ειχε κατα νου). BRAIN κατα νου είχα να έχω τα χρήματα στα χέρια μου και να αγοράσω από εκεί που θα με σύμφερε οικονομικά περισσότερο και όχι από εκεί που θα με καθοδηγούσες εσυ! Νομιζω οτι οι προθεσεις του ηταν αρκετα ξεκαθαρες! Αν πραγματικα ηθελε να εχει μια καλη κιθαρα σας επαναλαμβανω οτι δοκιμασε 30+ FURCH, εκ των οποιων 4 ηταν ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΤΕΛΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ -D34 SR-και ακουγε "προβλημα".Κρινεται μονοι σας. 2.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ longshadow Να κάνω εγω μια απλοική ερώτηση?? Απο τα 30+ κομμάτια που είχε ο Κουρμπής στο μαγαζί του διαβάσαμε οτι όλα ανεξαιρέτως είχαν το ίδιο πρόβλημα. Ερωτώ λοιπόν...Άλλες κιθάρες εκτός απο αυτήν δεν πουλήθηκαν?? Οι πελάτες που αγόρασαν τις άλλες, τις έφεραν κι αυτοί πίσω ακούγοντας κάποιο παρόμοιο ηχητικό πρόβλημα ή τις κράτησαν . Απο το 2003 (που αντιπροσωπευω FURCH ) εως σημερα ΔΕΝ ΕΧΕΙ επιστραφει καμμια κιθαρα πισω! Καλω οποιονδηποτε να μου αποδειξει το αντιθετο.!Σπανιως εως και καθολου θα βρειτε εστω μια αγγελια για second hand. Κλεινοντας θα ηθελα να προσθεσω οτι η αναφορα μου για την κοντρα πλακε IBANEZ καθε αλλο παρα υποτιμητικη ηταν προς τον BRAIN. Διανυοντας την τριτη δεκαετια στον χωρο αυτο, καθημερινα, επιτρεψτε μου να σας πω , οτι το ειναι καλος ηχος, η οχι, τι ακουγεται σωστα η οχι, ειναι ενα απο τα δυσκολοτερα πραγματα στον κοσμο,ειδικα οταν δεν εισαι σε αυτον το χωρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gender Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2008 κι εγώ είμαι της άποψης ότι το θέμα κούρασε απίστευτα. ήμαρτον :-[ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BRAIN Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2008 OP Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2008 Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο, them54 σου εύχομαι καλοφάγωτα τα 200ευρώ να σε ευχαριστήσω ακόμα για την όλη ταλαιπωρία που μου πρόσφερες όλο αυτό τον καιρό, κάποτε ήμουν και εγώ μέσα στους ευχαριστημένους πελάτες σου, αλλά δεν είχα δει και την αντιμετώπιση που έχεις όταν υπάρξη κάποιο πρόβλημα σε κάποιο από τα προϊόντα που εμπορεύεσαι και πως εγγυάσαι στα τυχόν προβλήματα. 1.ΕΓΓΥΗΣΗ Δεν εγινε χρηση εγγυησης για αντικατασταση, η επιστροφη, γιατι η κιθαρα ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Επειδη ο BRAIN νομιζε,οτι η κιθαρα ειχε "κατι",επρεπε να στειλουμε την κιθαρα πισω? Αποδειξη οτι η συγκεκριμενη κιθαρα παιζει-γραφεται -απο επαγγελματια μουσικο χωρις κανενα προβλημα. Στο είπα και σε άλλο ποστ εδώ ο γιός είχε χαρακτηρίσει τον συντονισμό ¨σαν καμένη λάμπα¨ εξακολουθείς να μην θυμάσαι? να σου θυμίσω που είχες βγάλει έξω όλα τα ηλεκτρικά μπας και ήταν κανα βιδάκι και συντόνιζε λες μμμ. ακόμα το κάνει, να σου θυμίσω ότι είχες βγάλει και άλαξες και έβαλες καλύτερη ποιότητα στον καβαλάρη ότι έβαλες μεταλακι για να σηκώσεις τις χορδές ούτε αυτό το θυμάσαι, ότι πήγες διπλα στο musikstore και έφερες ανταλακτικά από Μartin ούτε αυτό θυμάσαι........φυσικά σιγά μην θυμάσαι σε τι ταλαιπωρία με είχες βάλει με τα πήγαινε - έλα και στο τέλος παραδέχτηκες ότι δεν μπορείς να το επισκευάσεις..... ξέχασες που ο ίδιος μίλαγες για ξεκόλητα καμάρια ή συντονισμός μέσα από την βέργα που δεν γίνετε τίποτε. ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ την περιπέτεια του επαγγελματία μουσικού γιατί δεν μας τι λες ? και το πρόβλημα που υπήρξε και που την είχες στείλει στο service της furch......μήπως άρχισες να θυμάσαι! την δικιά μου γιατί δεν την έστειλες και με έβαλες σε μια περιπέτεια μηνών, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΣΟΥ : η κιθαρα ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Επειδη ο BRAIN νομιζε,οτι η κιθαρα ειχε "κατι",επρεπε να στειλουμε την κιθαρα πισω 4 ηταν ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΤΕΛΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ -D34 SR-και ακουγε "προβλημα".Κρινεται μονοι σας. ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ * και μην ξεχνάς ότι πέρα από τα λόγια μας υπάρχουν και κάποιες αποδείξεις με τις συναλαγές μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
chord Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2008 Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2008 Αγαπητοι modulators τι θα γινει θα παει μακρυα η βαλιτσα ..... ??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2008 Administrator Share Δημοσιευμένο 25 Νοεμβρίου 2008 Συμφωνώ το θέμα έκλεισε, τουλάχιστον για το Noiz.gr. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις