Προς το περιεχόμενο

Λάθος δημοσιευμένη τιμή;


kofi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 22
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καταρχήν λάθη γίνονται και στα σοβαρά και έγκυρα "μαγαζιά". Όχι συνέχεια βέβαια αλλά όλοι άνθρωποι είμαστε.

 

Τώρα, το γεγονός οτι είδες μια τιμή στο site που τελικά δεν ισχύει λυπάμαι που στο λέω αλλά δεν λέει κάτι νομικά. Δεν ξέρω αν η χαμηλότερη τιμή που είδες είχε μπει εκ παραδρομής ή είναι τακτική του μαγαζιού για να ψαρεύει κόσμο όπως λέει και ο Mεθενίτης.

 

To mail που έλαβες σε τι πνεύμα ήταν γραμμένο?

 

"Οk φίλε το έχουμε, κάνει τόσο, να στο κρατήσω?"

ή

ήταν κανονική επιβεβαίωση παραγγελίας με την επωνυμία της επιχείρησης υπογεγγραμμένο απο το τμήμα πωλήσεων?

 

Αν είναι το δεύτερο απευθύνσου στην προστασία καταναλωτή, αν είναι το πρώτο μπορεί απλά να επικαλεστεί λάθος...

 

Σε κάθε περίπτωση ζήτα να το πάρεις όσο αρχικά συμφωνήσατε...Αν δεν δεχτεί μην υποκύψεις στο να πληρώσεις παραπάνω.

 

Αν παραυτα καίγεσαι για την αγορά πήγαινε πάρτo απο αλλού...Μην τους κάνεις τη χάρη.

 

Πες μας πιο συγκεκριμένα ποιο synth, ποια η αντιπροσωπεία, ποιος distributor. Δώσε και το link για το site...για να δούμε αν όντως στο τηλέφωνο που θα τους πάρω λένε τις ίδιες τιμές με αυτά που αναγράφονται στο site.

 

Δεν είναι κακό η κοινότητα του forum να ενημερώνεται για κακούς επαγγελματίες...Αν πάλι δεν θέλεις να τους ξεμπροστιάσεις στείλε μου pm...

 

 

Το mail που σου είχαν στείλει τι έλεγε...?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ελεγαν

 

Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το site μας για τις αγορές σας.

 

Τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι:

το προϊον ειναι αυτο και το συνολικο ποσο ειναι αυτο....

 

ηταν απλα η επιβαιβεωση της παραγγελιας μου.

επειδη εργαζομαι σε εμπορικη εταιρια και απο οσο γνωριζω και μπορω να δω μεσα στο site το καταστημα δεν ειναι νομικα καλυμενο για τετοιες περιπτωσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οk...

 

Πες μας και to site...να δούμε ποιο μαγαζί είναι.

 

Κι εγώ σε αντιπροσωπεία εργάζομαι αλλά όχι στο αντικείμενο αυτό.Σε άλλο με πολύ μεγαλύτερους τζίρους αλλά η επιβεβαίωση παραγγελίας είναι η ίδια είτε ψωνίζεις "τσίχλες" είτε μηχανήματα για βιομηχανίες (το αντικείμενο που εργάζομαι) και είναι επίσημο έγγραφο της εταιρείας.

 

Αν θέλει να λέγεται καλός επαγγελματίας θα πρέπει να σου το δώσει όσο αρχικά αναφερόταν κι ας μην βγάλει τίποτα. Το κόστος του λάθους του είναι αυτό. Ας αναζητήσει τη διαφορά απο τον υπεύθυνο του καταστήματος που έκανε τη μαλακία ή απο την εταιρεία που έχει προσλάβει να του φτιάχνει τη σελίδα.

 

Αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα οι καλοί επαγγελματίες είναι είδος υπό εξαφάνιση.

 

Δώσε μας το link. Eγώ στη θέση σου δεν θα τον κάλυπτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι δώσε τουλ 1 σημάδι, ώστε να ξέρουν και οι άλλοι και να μην την πατήσει κανάς άλλος, αν πρόκειται περί απατεώνα. Πες του ότι αν δεν διορθώσει το λάθος, θα τον βγάλεις και στο νετ εκτός από όλα τα άλλα. Απείλησέ τον και νομικά και θα φτιάξει.

 

Εκτός αν η αρχική τιμή ήταν η σωστή και μετά αποφάσισε να την ρίξει (χλωμό)

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου