Ottomo Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2007 ...κάνω περιπου το 50 με 60 τοις εκατο της δουλειας κατα τη διαρκεια της ηχογραφησης...οταν χρησημοποιεις καλο outboard και ξερεις τι ηχο θες κανει τεραστια διαφορα...φυσικα δεν κανω και επιτοπου μιξη ουτε και θα το προτεινα σε καποιον χωρις πειρα...αλλα ετσι κι αλλιως ειμαι της αποψης οτι ο ηχος πρεπει να διαμορφωνεται απο την πηγη του.... το να εχεις ενα ηχο χωρις χαρακτηρα απλα και μονο για να εχεις επιλογες μετα ειναι κατα τη γνωμη μου η βαση για την παραγωγη μετριας/αδιαφορης μουσικης χωρις προσωπικοτητα....ποιος δεν εχει βρεθει στο γνωστο προβλημα του τι ηχο να διαλεξει αφου ηχογραφησε ενα θεματακι σε midi...προσωπικα στο στουντιο σπανια γραφω midi...(και ποτε για σινθια...) www.fabliquid.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
harisexp Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2007 Εγω γραφω μονο συνθια για αυτο ρωταω μηπως ειναι υπερβολη να χρησιμοποιω hard-Twin track pro focusrite η την saffire με τα αναλογα DSP που εχει. Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2007 αλλα ετσι κι αλλιως ειμαι της αποψης οτι ο ηχος πρεπει να διαμορφωνεται απο την πηγη του.... το να εχεις ενα ηχο χωρις χαρακτηρα απλα και μονο για να εχεις επιλογες μετα ειναι κατα τη γνωμη μου η βαση για την παραγωγη μετριας/αδιαφορης μουσικης χωρις προσωπικοτητα... Θα συμφωνούσα εν μέρη. Το να έχω έναν τέλειο ήχο από την αρχή το είπα στην αρχή. Αλλά θα πρέπει να είναι και αρκούντως ξερός, ώστε να σου δίνει τα περιθώρια μετέπειτα παιχνιδιού και πλάσης του, ώστε να κάτσει σε 1 μίξη μπαμ. Δλδ δεν σας έτυχε ποτέ να έχετε 1 τέλειο απ' όλα ήχο, αλλά να μην κάθεται με τπτ στη μίξη; Το να επέμβω με κομπρέσορα στη φωνή εντάξει θα την κάνει ωραία. Το ίδιο και στην κιθάρα και στα τύμπανα κτλ κτλ... Αν όμως αποδειχθεί ότι υπερκομπρεσαρίστηκαν κατά την ηχογράφηση, τότε τι γίνεται; Ε και δεν παίζει ρόλο ο αρχικός χαρακτήρας το ήχου, με το τελικό αποτέλεσμα! Βέβαια γνώμες είναι αυτές... "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ottomo Δημοσιευμένο 5 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 5 Σεπτεμβρίου 2007 ...μια καλη ηχογραφηση πρεπει να ειναι δυνατον να την βαζεις να παιξει χωρις εφφε αι τα λοιπα και να δινει αυτο που χρειαζεται στον ακροατη...οτιδηποτε περα απο αυτο ειναι συμβιβασμος....κανενας ηχος δεν ειναι τελειος απο μονος του...μονο σε συνδυασμο με τους υπολοιπους....η μιση δουλεια ειναι να μαθει κανεις να εμπιστευεται αυτο που ακουει...΄) www.fabliquid.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 5 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 5 Σεπτεμβρίου 2007 Εγω γραφω μονο συνθια για αυτο ρωταω μηπως ειναιυπερβολη να χρησιμοποιω hard-Twin track pro focusrite η την saffire με τα αναλογα DSP που εχει. Ειναι :wink: τα διαφορα comp plug ins που κυκλοφορουν ειναι καλυτερα απο τους comp που εχουν τα μηχανηματα που αναφερεις :wink: ασε που τα συνθια συνηθως δεν χρειαζονται compressing... :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
al Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2007 φιλε μου επειδη εχεις το σαφαιρ αν εχεις και μπολικο σκληρο γραψε σενα καναλι με κομπρεσορα και σε ενα αλλο το σημα dry και στη μιξη βλεπεις..! http://www.myspace.com/alkisproject Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
harisexp Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2007 Ευχαριστω καλη ιδεα, αλλα τελικα δεν νομιζω να εχει μεγαλη σημασια αφου η ηχογραφηση δεν ειναι απο φυσικα οργανα η φωνη. Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mgf Δημοσιευμένο 10 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 10 Σεπτεμβρίου 2007 Φιλε μου αν εχεις πολυ καλο compressor μπορεις να βαλεις κατα το recording,με πολυ μικρη συμπιεση,μονο 4 με 5 dB,λιγο γλὺκα θα παρεις,παραπανω dB προκαλουν ζημια σε πιθανες ανεπιθυμητες συχνοτητες που θα σου γονατησουν το ηχογραφημα.Μιλαμε παντα για Tubetech,Summit,Manley,Avalon και Drawmer 1960.Μετα την ηχογραφηση κανεις οτι θες.Για recording παντως,απλα να "ξυριζει" λιγο τις κορυφες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 10 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 10 Σεπτεμβρίου 2007 .Μιλαμε παντα για Tubetech' date='Summit,Manley,Avalon και Drawmer 1960.Μετα την ηχογραφηση κανεις οτι θες.Για recording παντως,απλα να "ξυριζει" λιγο τις κορυφες.[/quote'] Καλά αν είχε τέτοιους κομπρέσορες, δε νομίζω ότι θα μας ρώταγε τώρα για το πως είναι καλύτερα να χρησιμοποιούνται :wink: "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Σεπτεμβρίου 2007 Και καμιά MCI 500 δεν θα τον χάλαγε νομίζω.Κάνας Chandler και κάνα Telefunken,έ? :lol: http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση