Προς το περιεχόμενο

κομπρεσορας- πριν η μετα;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν χρησιμοποιησω κομπρεσορα σε μια εγραφη τι ειναι προτιμοτερο να περναει

την ωρα της εγραφης απο τον κομπρεσορα η να προστεθει μετα;Παιζει ρολο

στην ποιοτητα αυτο;Πιο συγκεκριμενα εχω την saffire-focusrite αλλα δεν

μπορω να ακουσω τον κομπρεσορα πριν την εγραφη γιατι δεν λειτουργει απο το cubase sx2 το direct monitor μεσο audio καναλιου.

Υπαρχει και ενα αλλο θεμα τι γινεται στην περιπτωση hard και τι στην soft.

Mε ποιον τροπο δηλ. λειτουργει καλυτερα και αποδιδει συγκριτικα σ'αυτα τα δυο κυριως στον τροπο λειτουργειας.Ελπιζω να καταλαβατε τι θελω να πω. :)

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

http://www.noiz.gr/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=41

 

στα αρθρα περι recording θα βρεις τα παντα περι compressing.

 

τωρα οσον αφορα το ποτε θα βαλεις τον κομπρεσορα σε ενα digital περιβαλλον με plug ins το καλυτερο ειναι μετα για να μπορεις να επιλεξεις....

 

Στην περιπτωση που θες να χρησιμοποιησεις εξωτερικο κομπρεσσορα και παλι πρεπει να πειραματιστεις για να δεις τι σε βολευει,π.χ στα φωνητικα υπαρχουν δυο "ορκισμενες" σχολες,αυτη που βαζει απο ΠΡΙΝ και αυτη που βαζει μετα.....πειραματισου λοιπον για να δεις τι σου αρεσει περισσοτερο....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

επειδή ανήκω φανατικά στην δεύτερη από τις σχολές που αναφέρει ο SF και το έχω αιτιολογήσει αρκετές φορές σε άλλα post μου στον παρελθόν, εδώ θα σου πω απλά μία φράση που τα λέει όλα...

 

"μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται..."

 

ΥΓ. τις εξαιρέσεις που υπάρχουν για διάφορους λόγους, μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν μόνο πολύ έμπειρα αυτιά που ξέρουν καλά τι θα αντιμετωπίσουν στο mix που θα ακολουθήσει...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Superfunk + npap +1000

 

Κι εγώ έχω ξαναπεί ότι κατά την άποψή μου καλύτερα να μπει 1 όσο το δυνατόν καλύτερα ηχογραφημένο, αλλά στεγνό σήμα και μετά να γίνουν οι όποιες επεξεργασίες, επειδή ακριβώς υπάρχει η δυνατότητα αναστροφής του αποτελέσματος.

 

Εκτός και αν ξέρεις τι κάνεις οπότε χρησιμοποιείς τα εξωτερικά σου μηχανήματα όπως θες εσύ. Αλλά ποιος μπορεί να πει ότι το κατέχει το άθλημα σε αυτόν τον βαθμό; Όχι εγώ πάντως...

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι κι αλλοιως δεν τιθεται θεμα μια και για ολους εμας τους κοινους θνητους τα plug ins ειναι δραματικα καλυτερα απο οτιδηποτε στην πραγματικοτητα μπορουμε να αγορασουμε,εχω να χρησιμοποιησω εξωτερικο κομπρεσσορα χρονια..... :oops:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδή ακριβώς υπάρχει η δυνατότητα αναστροφής του αποτελέσματος.

 

...το οποιο αποτελεσμα δεν θα ειναι το ιδιο καλο σε περιπτωση που τον χρησιμοποιησουμε σωστα κατα την ηχογραφηση ομως. κι αυτο γιατι σε οσο περισσοτερα σταδια γινει το compression τοσο λιγοτερο "ακουγεται".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ναι σωστά. Πολλοί λένε (και τείνω να συμφωνήσω σε αυτό) ότι είναι καλύτερο να έχεις 2-3 κομπρέσσορες (ή οποιοδήποτε επεξεργαστή δυναμικών) να δουλεύουν στο ίδιο κανάλι με ήπιες ρυθμίσεις, παρά 1 με ακραίες ρυθμίσεις.

1 τέτοια υλοποίηση την κάνει και η kjaerhus με το golden audio channel, που σου προσφέρει 2 κομπρέσορες και 2 equalizer, με δυνατότητα διαφόρων δρομολογήσεων του σήματος μεταξύ τους, με πολύ καλά αποτελέσματα.

 

Και Superfunk αυτό που λες με το κοινούς θνητούς, είναι αυτό που λέω κι εγώ. Γιατί πόσοι στ΄αλήθεια ξέρουμε πως να δουλέψουν αμέσως τα μηχανήματα που έχουμε, για να πάρουμε σωστό αποτέλεσμα με την 1η και να μην αναλωνόμαστε με τις ώρες, για το πως θα ρυθμιστεί το κανάλι, με όλα τα εφέ του πριν την ηχογράφηση; Και μετά αν δούμε ότι δεν κάθεται σωστά; Βράστα και φτου και από την αρχή!

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...το οποιο αποτελεσμα δεν θα ειναι το ιδιο καλο σε περιπτωση που τον χρησιμοποιησουμε σωστα κατα την ηχογραφηση ομως. κι αυτο γιατι σε οσο περισσοτερα σταδια γινει το compression τοσο λιγοτερο "ακουγεται".

 

Ημουν ασαφης (ξεχναω τα ελληνικα μου) :oops:

Εννοω οτι τασσομαι υπερ της χρησης κομπρεσσορα κατα την ηχογραφηση (φυσικα σε περιπτωση που εχουμε hardware που αξίζει).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ στην χρήση κομπρέσσορα κατά το recording.Φυσικά όταν έχουμε hardware μηχάνημα.

 

Ας μην το φοβόμαστε,ένα εφέ είναι και αυτό και αν ξέρεις να το ρυθμίζεις να μην ανασαίνει σαν φάλαινα είναι οκ. :lol:

 

Πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις βοηθάει ένας optical compressor που γενικά είναι "διαφανής" ακόμα και σε ακραίες ρυθμίσεις (ως ένα σημείο βέβαια).Αυτό για να τιθασεύουμε τις δυναμικές χωρίς κίνδυνο.

 

Επίσης όταν χρησιμοποιούμε hardware μηχάνημα κατά την ηχογράφηση, γλιτώνουμε μετά και μια επιπλέον μετατροπή (analog/digital,digital/analog) στην περίπτωση βέβαια που γράφουμε σε κομπιούτερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου