Superfunk Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Το μεγαλο λαθος ειναι οτι εχουμε επικεντρωθει στη....μιξη ενος κομματιου οταν υπαρχουν ΠΟΛΥ σημαντικοτεροι παραγοντες για το τελικο ηχητικο αποτελεσμα... Ας τα αναλυσουμε λοιπον ολα ΕΝΑ-ΕΝΑ.... Τα παντα ξεκιναν με τη ΜΠΑΝΤΑ και εφοσον μιλαμε για ΡΟΚ/ΠΟΠ παραγωγη με τον ΝΤΡΑΜΜΕΡ της μπαντας. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟ ΝΤΡΑΜΜΕΡ ? Μη κανεις ΚΑΝ τον κοπο να μπεις να γραψεις,ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ και να κανεις το τελικο αποτελεσμα θα ειναι ΜΑΠΑ.(Οπως λεει και ο Prince "Your band is as good as its drummer") ΚΑΛΟΣ ΝΤΡΑΜΜΕΡ ειναι αυτος που: 1.BAΡΑΕΙ ΣΩΣΤΑ (δηλ. ΔΥΝΑΤΑ,χωρις να πνιγει τα τυμπανα του και με ΣΤΑΘΕΡΟ τροπο,δηλ. τα χτυπηματα στο downbeat ειναι ολα ΙΔΙΑ) επισης ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ με ΔΥ-ΝΑ-ΜΙ-ΚΕΣ 2.ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ και οταν λεμε ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ εννοουμε ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ...... και πανω απο ολα ΠΑΙΖΕΙ ΛΙΓΑ & ΚΑΛΑ ..... 3.Εχει ΚΑΛΑ και ΚΑΛΟΚΟΥΡΔΙΣΜΕΝΑ τυμπανα και ΞΕΡΕΙ τι ταμπουρο & τι πιατινια πρεπει να χρησιμοποιησει αναλογα με το κομματι (σορρυ αλλα ΔΕΝ κανουν ολα τα ταμπουρα και ολα τα πιατινια για ολες τις δουλειες...) 4.ΑΠΑΙΤΕΙ να γραψει σε ΚΑΛΟ ΧΩΡΟ,αν ο χωρος για τα ΝΤΡΑΜΣ δεν ειναι ΚΑΛΟΣ απλα ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ (κανενα σετ δεν προκειται να ακουστει καλα σε ενα "πνιγμενο" ακουστικα χωρο οτι reverb & compression & να προσθεσουμε μετα...) μετα τον ντραμμερ παμε στον αλλο σημαντικο παραγοντα δηλ. τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ μελη της μπαντας . η υπολοιπη μπαντα πρεπει να ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ,δηλ. να παιζει ΚΑΛΑ & να ΜΗΝ ΧΑΝΕΙ ακομα και οταν ο ντραμμερ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ! Αν η μπαντα χρειαζεται τον ντραμμερ για να παιζει ΣΩΣΤΑ τοτε απλα ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ.....(τους ξαναστελνουμε για...δεσιμο και προβες) ας δουμε τωρα τα ΜΕΛΗ της μπαντας ενα-ενα.... ΜΕΤΑ τον ντραμμερ το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ μελος ειναι ο ΜΠΑΣΙΣΤΑΣ.....ντεν εχεις καλο μπασιστα ματια μου,σορρυ αλλα ο ντισκος σου τα ειναι γκια τα πανυγκυρια... :lol: Στην ροκ/ποπ μουσικη ΚΑΛΟΣ μπασιστας ειναι αυτος που: 1.Παιζει ΜΠΑΣΟ (με ΜΠ κεφαλαιο) δηλ. ΣΤΗΡΙΖΕΙ τη μελωδικη γραμμη του κομματιου παιζοντας τα FUNDAMENTALS , και ναι παιζει ΜΠΑΣΕΣ νοτες (δηλ. κυριως,και γιατι οχι μονο... :lol: ,στις ΔΥΟ πρωτες χορδες του,ναι τι Μι & την Λα.....) 2.ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ τη μποτα και δεν την αφηνει μονη της στο...χαος 3.Οταν παιζει ΜΟΝΟΣ του μπορεις να ΧΟΡΕΨΕΙΣ με αυτα που παιζει..... 4.Παιζει ΜΠΑΣΟΓΡΑΜΜΕΣ τις οποιες μπορει καποιος να ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ και να ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.... 5.Οπως και ο ντραμμερ ΠΑΙΖΕΙ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ..... Αντε παμε και στους ...λιγοτερο σημαντικους παραγοντες... :lol: ΚΙΘΑΡΙΣΤΕΣ: Kαλος κιθαριστας ειναι αυτος που 1.Ξερει να παιζει ΡΥΘΜΙΚΗ κιθαρα και ΥΠΗΡΕΤΕΙ το τραγουδι με τον ΤΕΛΕΙΟ ηχο του και το ΣΩΣΤΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ παιξιμο του (δεν με ενδιαφερει αν εχει τεχνικη αν ξερει ή δεν ξερει να παιζει "καλα",αν δεν μπορει να κανει τα παραπανω ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ....) 2.Αποφευγει τα "σολιδια" και παιζει ΕΥΛΗΠΤΕΣ & ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΕΣ μελωδιες που μενουν στο μυαλο 3.Εχει προσωπικοτητα και ΗΧΟ.... 4.Ειναι υπηρετης του ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ (με τον τροπο που ενας καλος ...μπουζουκτζης ας πουμε "εργαζεται" ΓΙΑ τον τραγουδιστη και οχι εναντιον του) 5.Οταν ΔΕΝ χρειαζεται να παιξει ΔΕΝ παιζει...(και βεβαια ΚΛΕΙΝΕΙ το volume της κιθαρας του :lol: :lol: :lol: ) τα παραπανω ισχυουν και για τον ΠΛΗΚΤΡΑ... Τωρα για τους συνηθεις υποπτους δηλ. τους ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ αφου τους ΔΕΙΡΟΥΜΕ,ΤΑΠΕΙΝΩΣΟΥΜΕ και ΕΞΟΡΙΣΟΥΜΕ για κανα δυο μηνες στον Αϊ Στρατη για να τους φυγει το..ψωνιο :lol: & εχοντας επιγνωση οτι ειναι...ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΚΟ :lol: για την επιτυχια ενος ..ασματος :lol: τους παρακαλουμε να ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΜΑΝΤΟΝΕΣ ,να ειναι ΣΟΒΑΡΟΙ & ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΙ....και προσπαθουμε να δημιουργησουμε την καλυτερη δυνατη ΧΑΛΑΡΗ ατμοσφαιρα για να βγαλουν την...ψυχη τους..(αλλοιως θα μας βγαλουν τη...δικη μας...:) ) Αν ειμαστε ΠΟΛΥ τυχεροι ενας ΚΑΛΟΣ τραγουδιστης θα μας παει στο ΘΕΟ (δυστυχως το θεμα του τραγουδιστη/τραγουδιστριας ειναι ΚΑΘΑΡΑ θεμα "συμφωνιας με το θεο/διαβολο :lol: ,αν σου κατσει εκατσε.... :lol: ) Αφου λοιπον μαζεψουμε την ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΠΑΝΤΑ θα προχωρησουμε στην ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ την οποια θα αναλυσω μονο αν το...επιθυμειτε.....και αν θελετε να εχετε παντα ΤΕΛΕΙΑ αποτελεσματα!!! :lol: :lol: :lol: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerasimos Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Νίκο, αν κατάλαβα καλά, ο nathanjordison γράφει ηλεκτρονική μουσική, οπότε...δεν τίθεται θέμα μπάντας (στη συγκεκριμένη περίπτωση) :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Τα παραπανω ισχυουν για ολα τα ειδη μουσικης (ακομα και για virtual bands οπως ουσιαστικα γινεται στην ηλεκτρονικη μουσικη) Απλα στην ηλεκτρονικη μουσικη τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα γιατι χρησιμοποιουμε "τελειους" ηχους (που ομως και αυτοι θελουν τρελλη επεξεργασια και δουλεια για να δουλεψουν,αλλοιως ολοι μας θα ειμασταν electro gurus....:) ) , οποτε προχωραμε αμεσως στα περι ηχογραφησης και...μιξης... :lol: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dkall Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Πολυ σωστα και σοφα αυτα που εγραψες παραπανω SF για τις μπαντες . Μηπως θα επρεπε , με μια διαφορετικη διατυπωση, να τα γραψεις και στα αρθρα του NOIZ με επικεφαλιδα πχ. "τα πρωτα βηματα μιας μπαντας" ?? ...γηρασκω αει διδασκομενος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
johnnyk Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 την οποια θα αναλυσω μονο αν το...επιθυμειτε.....και αν θελετε να εχετε παντα ΤΕΛΕΙΑ αποτελεσματα!!! :lol: :lol: :lol: επιθυμούμε! (πάντα με τον ίδιο χιουμοριστικό τρόπο) :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Δεν πειράζει, SF συνέχισε! Θέλουμε όλες τις ζουμερές λεπτομέρειες!! 8) (Μισώ το γεγονός ότι επειδή δεν βλέπει και ακούει ο ένας τον άλλο, πρέπει να βάζουμε πάντα φατσούλες για να μην παρεξηγιόμαστε...) Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Guru Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 ολα τα λεφτα φιλε SF η περιγραφη της μπαντας, συμφωνω με χιλια!! :lol: :lol: για συνεχισε στον τομεα ηχογραφησης..... :evil: :twisted: :lol: YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Οκ παμε στην διαδικασια της ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗΣ... Χρυσος κανονας για την ΕΛΛΗΝΙΚΗ πραγματικοτητα (αλλα και για οποιαδηποτε πραγματικοτητα που θελουμε το καλυτερο δυνατο αποτελλεσμα χωρις να ξεπαραδιαστουμε και δεν εχουμε και τον Albini να μας βοηθαει): Χρησιμοποιουμε οσο το δυνατον ΛΙΓΟΤΕΡΑ tracks! Επειδη το sonar μας δινει την δυνατοτητα να "ανοιξουμε" 64 καναλια δεν παει να πει οτι θα μας δωσουν και τον καλυτερο δυνατο ηχο! Τα λιγα καναλια θα μας βοηθησουν ΤΡΟΜΕΡΑ στη διαδικασια της μιξης,μια και θα εχουμε οσο το δυνατον λιγοτερα πραγματα που "θα πανε λαθος" Επισης θα μας βοηθησουν να "καταλαβουμε" καλυτερα ΤΙ "παιζει" Δεν ειναι τυχαιο οτι οι περισσοτερες κλασσικες ηχογραφησεις τον 60s & 70s ειναι το πολυ 8καναλες... Ξεκιναμε παντα με τα ΝΤΡΑΜΣ. Δεν ειναι αναγκη να κανουμε close miking σε ΟΛΑ τα τυμπανα χρησιμοποιωντας την Αρτα με τα Γιαννενα.. Ξεκιναμε με ΔΥΟ μικροφωνα (πυκνωτικα ή ribbon) ενα πανω απο τα τυμπανα και ενα 1 μετρο απο τη μποτα στο υψος της,και προσπαθουμε καταρχην με αυτα να βγαλουμε οσο το δυνατον πιο ζωντανο ηχο,αν εχουμε ΜΑΜΑΤΟ Ντραμμερ και ΚΑΛΟ ΧΩΡΟ συνηθως αυτα τα 2 ΑΡΚΟΥΝ ( βλακας ηταν ο BONΗAM που εγραφε ετσι?) :lol: Αν δεν μεινουμε ικανοποιημενοι αρχιζουμε και ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ μικροφωνα "ψαχνοντας" αυτο που μας λειπει,ξεκιναμε συνηθως με ενα ακομα μικροφωνο στο ταμπουρο (δυναμικο απο πανω ή απο κατω) & συνεχιζουμε... προσωπικα προτιμω να γραφω σε χωρο που γνωριζω καλα με οσο το δυνατον λιγοτερα μικροφωνα... Α,αν ντραμμερ υστερει ...ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ μικροφωνα για καλυτερο ελεγχο.... Μετα παμε στο μπασο... Ενισχυτες ΔΕΝ χρειαζονται,πιανουν χωρο ,ειναι δυσκολοι στην εγγραφη και το σημαντικοτερο δεν μας επιτρεπουν να εχουμε τον ντραμμερ και τον μπασιστα στον ΙΔΙΟ χωρο να παιζουν μαζι....(ΤΟ σημαντικοτερο για να βγει το groove) Connect λοιπον (αν ειμαστε πλουσιοι με ενα Avalon,αν ανηκουμε στη μεσαια ταξη με ενα bassdriver,αν ειμαστε ..φτωχοι με ενα απλο di,και τα φτιαχνουμε ολα μετα με το Ampeg vst.... :lol: ) Φροντιζουμε να χρησιμοποιησουμε μπασο με ΟΓΚΟ και ΠΑΡΟΥΣΙΑ στα χαμηλα (δηλ. γραφουμε ΜΟΝΟ με Fender ή Music Man :lol: :lol: ) με ΠΑΛΙΕΣ χορδες και σχεδον κλειστο το tone (δηλ. απλα ακολουθουμε τη συνταγη της Reggae) ,η παραπανω τεχνικη ειναι ΑΛΑΝΘΑΣΤΗ και σουπερ ΑΣΦΑΛΗΣ αν δεν εχουμε ΧΡΟΝΟ & ΧΡΗΜΑ ...... Βεβαια για να πετυχει χρειαζεται μπασιστας με(*&*& και οχι (*&%% μπασιστας αλλα υποτιθεται οτι τον εχουμε βρει... :lol: ο οποιος παιζει ΛΙΓΑ! (ειπαμε αν παιζει πολλα ή με 5χορδο τον εχουμε διωξει...!! :lol:) Αυριο θα συνεχισουμε για πληκτρα και κιθαρες!!! :lol: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2007 Θα διαφωνήσω στο θέμα του μπασίστα σαν ένας και γω φίλος των μουσικών :roll: :) και να πω πως δεν είναι απαραίτητο το μπάσσο να δένει απόλυτα με τις "μποτιές" του ντράμμερ. Μέτα από χρόνια που παίζω έχω καταλήξει στην άποψη πως πρέπει να παίζω ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΑ διαφορετικά σε σχέση με τον ντραμίκουλα ώστε να μην δημιουργώ χιλιοπαιγμένα rythym section. Αυτό βέβαια με αυξημένη προσοχή ώστε να είναι παράλληλα ωραίο στο αυτί,να "κουνάει",να είναι γνώριμο σαν άκουσμα στον ακροατή αλλά όχι χιλιοπαιγμένο όπως είπα,και τέλος να μου αρέσει και μένα φυσικά! Χωρίς λοιπόν να διαφωνώ με τον SF,προτιμώ αυτόν τον τρόπο που κινεί την εφευρετικότητά μου ως μουσικού (αν διαθέτω κάποια :roll: ) και συστήνω γενικώς να πειραματίζεται κανείς ΑΦΟΥ έχει κατακτήσει τους κανόνες παιξίματος που λέει ο SF γιατί όταν συνδυάζεις κοντρολαρισμένη εφευρετικότητα στο παίξιμό σου (είπαμε,όση διαθέτει κανείς) γίνεσαι πιο χρήσιμος στην μπάντα σου και παράγεις πιο πρωτότυπα ακούσματα. http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2007 Share Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2007 Παμε λοιπον στις κιθαρες (αφου βεβαια εχουμε φροντισει ΟΛΑ τα παραπανω να τα εχουμε κανει με τον καλυτερο δυνατο τροπο....) Και εδω ισχυει ο νομος της "ελαχιστης χρησης καναλιων". Δεν υπαρχει λογος να "πνιξουμε" ολη την μεσαια περιοχη μας με δεκαδες καναλια κιθαρας,αν το κανουμε αυτο συνηθως θα καταστρεψουμε τον συνολικο ηχο του mix & τα ντραμς που με τοσο κοπο γραψαμε θα ακουγονται σαν κατσαρολια (α,να τονισω οτι ο κυριος λογος που τα τυμπανα ακουγονται "τεραστια" στις περισσοτερες παραγωγες δεν ειναι βεβαια μονο επειδη ειναι καλα γραμμενα αλλα επειδη δεν καλυπτονται απο χιλιαδες αλλες ενοχλητικες συχνοτητες....) Προσωπικα ειμαι θιασωτης της θεωριας "ενας ενισχυτης & ενα μικροφωνο". Ενας μικρος λαμπατος κομπο και ενα και μοναδικο ribbon μικροφωνο 10-15 ποντους απο το κεντρο του μεγαφωνου κανει θαυματα και λειτουργει παντα (ειδικα στα ΒΡΩΜΙΚΑ τα οποια ακουγονται ζεστα και τεραστια) αν δεν εχουμε ribbon τοτε και ενα απλο δυναμικο μικροφωνο (sm 57,e906) 1 ποντο απο το κεντρο του μεγαφωνου ειναι αλανθαστη συνταγη εδω και...αιωνες... :lol: Ειναι καλυτερα να γραψουμε τα ΚΑΘΑΡΑ σε διαφορετικο καναλι απο τα ΒΡΩΜΙΚΑ μας και να τα παναρουμε αντιθετα (π.χ. 30% δεξια τα καθαρα και 30% αριστερα τα βρωμικα) αυτο καθαριζει το Mix και δινει "χωρο" στην κιθαρα μας. Προσοχη στο GAIN ,συνηθως οσο περισσοτερο βαζουμε (απο καποιο λογικο σημειο και μετα) τοσο πιο ΑΔΥΝΑΜΕΣ ακουγονται οι κιθαρες μας. Οσο για τη χρηση των εφε,εξαρταται αν τα εφε ειναι σημαντικο μερος του συνολικου παιξιματος του κιθαριστα (οπως ειναι π.χ στους περισσοτερους alternative κιθαριστες) τα γραφουμε κατευθειαν αν δεν ειναι (δηλ. ανα απλα ο κιθαριστας θελει ενα delay η λιγο βαθος) τα προσθετουμε μετα....(δεν υπαρχει λογος π.χ αν καποιος παιζει ενα απλο μπλουζ με εναν καλο overdrive ηχο να χρησιμοποιησει για delay το... μποσακι του μια και μπορουμε να του βαλουμε πολυ καλυτερο delay απο καποιο εξαιρετικο plug in....) Ο χειροτερος εχθρος του κιθαριστα ειναι η ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ ,για αυτο χρησιμοποιουμε (αν μπορουμε βεβαια) οσο το δυνατον περισσοτερους τυπους κιθαρας και ενισχυτων μπορουμε.Π.χ μια εναλλαγη Tele,ES 335 στο κουπλε και το ρεφραιν "ξεκουραζει" το αυτι και "ανοιγει" την ηχητικη παλετα μας. Δεν φοβομαστε να χρησιμοποιησουμε την ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και τις ευκολιες της,γραφουμε ΠΑΝΤΑ παραλληλα με το "ενισχυμενο σημα μας ενα DIRECT καθαρο καναλι στη κονσολα (ενα καλο A/B BOX χρειαζεται) ετσι ωστε να μπορουμε να επεξεργαστουμε αυτα που παιξαμε με καποιο απο τα εξαιρετικα προγραμματα κιθαρας που κυκλοφορουν (Guitar Rig,Amplitube κτλ) ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ και δεν κολλαμε σε λαλακιες του τυπου "μονο η πανακριβη μπουτικα μου με τις NOS λαμπες του 1876 βγαζει ηχο" ....αν η HONDO μας σε συνδιασμο με την πεταλιερα μας ΖΟΟΜ ταιριαζει περισσοτερο σε ενα κομματι απο τον Plexi του 69 που μας δανεισαν οι ...ACDC :) προτιμαμε το ΖΟΟΜ!!! (π.χ.εχω φτιαξει εναν alternative βρωμικο ηχο για slide στο GR που κανεις ενσιχυτης δεν εχει καταφερει να πετυχει και ο οποιος λειτουργει σχεδον παντα μεσα σε ενα "πυκνο" mix, οποτε γιατι να παιδευομαι αδικα,χρησιμοποιω αυτον για instant gratification οταν χρειαζομαι εναν καλο ηχο slide ΓΡΗΓΟΡΑ ....) Αν μπορουμε γραφουμε στο BACKGROUND (δηλ. χαμηλα) ενα τρακ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΡΥΘΜΙΚΗΣ κιθαρας παιγμενης ομως ΤΕΛΕΙΑ απο αποψη ρυθμου και την μιξαρουμε χαμηλα (δεν χρειαζεται να ακουγεται δηλ. αλλα να τη "νοιωθει" καποιος) δινει απιστευτη ρυθμικη "ωθηση" στα κομματια και τα γεμιζει χωρις να καταλαμβανει συχνοτικο ευρος... Στα ΠΛΗΚΤΡΑ τωρα ισχυει ο νομος της απολυτης ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ,προσωπικα απεχθανομαι τις "πλατες",ειναι εντελως πασε και με γυριζουν στην αθλιοτητα της δεκαετιας του 80 αλλα εν παση περιπτωσει αν ΠΡΕΠΕΙ να μπουν ας μπουν με καλους ηχους και οχι με το πρεσετ των Πυξ-Λαξ!!! :lol: Τα πληκτρα θελουν μεγαλη προσοχη στη μιξη γιατι λογω τουβ τεραστιου συχνοτικου τους ευρους ανετα μπορουν να "φανε λαχανο" ολο τον ηχο μας....οικονομια λοιπον (και οπου μπορουμε ας χρησιμοποιουμε vintage ηχους τυπου hammond,rhodes κτλ.οι οποιοι ΠΟΤΕ δεν προκειται να μας κανουν να ¨κοκκινησουμε" απο ντροπη στο μελλον μια και η κλασσικοτητα τους εγγυαται ενα ανερυθριαστο ακουσμα εις τους αιωνες των αιωνων... :lol: ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση