brightoutside Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2005 Γενικά απ' ότι έχω καταλάβει είναι καλύτερα να ηχογραφήσεις μια κιθάρα με μικρόφωνο στον ενισχυτή, παρά με DI. Για φωνή έχω το Shure sm58. Όταν βέβαια το δοκίμασα για να ηχογραφήσω κιθάρα (cubase) δεν είχα καθόλου καλά αποτελέσματα και ιδιαίτερα όταν έβαζα παραμόρφωση με πεταλάκια. Είναι απαραίτητο να αγοράσω κι άλλο μικρόφωνο για τέτοιου είδους ηχογραφήσεις; myspace.com/figurantinyesterdaysplay Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2005 δεν νομίζω να φταίει το μικρόφωνο,το οποίο χρησιμοποιείται αρκετα απο πολλούς ηχολήπτες (οταν δεν έχουν sm57...) για ηχογράφηση κιθάρας.Τι settings είχες στην κονσόλα σου? www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dither Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2005 Έχει δίκιο ο Superfunk. Δεν φταίει το 58 .Το μικρόφωνο δεν πρόκειται να σου φτιάξει τον ήχο του ενισχυτή σου ή των πεταλιών σου. (Υποθέτοντας ότι έχεις τοποθετήσει σωστά το μικρόφωνο στον ενισχυτή) Για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα πρέπει πρώτα να το ακούς και τον επιθυμητό ήχο από το ηχείο του ενισχυτή. Βρες πρώτα τον ήχο σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
brightoutside Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2005 Όλα flat τα έχω στην κονσόλα..Τον ήχο μου τον έχω ρυθμίσει από τα πετάλια αλλά ο ήχος που βγαίνει στην ηχογράφηση δεν έχει καθόλου όγκο..Το μικρόφωνο είναι καλύτερα να το έχω στο κέντρο του ηχείου ή όχι και σε τι απόσταση περίπου? myspace.com/figurantinyesterdaysplay Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2005 ποτε στο κέντρο του ηχείου. για περισσότερα μπάσα & όγκο βάλτο μεταξύ του κεντρου και της περιφερειας του μεγαφώνου σε απόσταση 2 πόντων απο τη "γρίλια" του ενισχυτή . www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
brightoutside Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2005 thanx θα το δοκιμάσω myspace.com/figurantinyesterdaysplay Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 4 Ιανουαρίου 2005 http://www.saecollege.de/reference_material/ Επέλεξε από το αριστερό μενού Stringed Instruments και μετά Electric Guitar. Γενικά αυτό το site έχει ΠΟΛΥ υλικό (και όχι μόνο για κιθάρες) www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 28 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 28 Ιανουαρίου 2005 στο αρθρο του για την ηχογραφηση κιθαρας ο yameth εγραψε: Καλό είναι ο ήχος να είναι σωστός από την πηγή του. Αν όμως θέλουμε να διορθώσουμε κάτι, οι “ύποπτες” συχνότητες που επιρρεάζουν την κιθάρα, είναι τα 300-500hz, τα 700hz για πιό “ξύλινο” ήχο, τα 1000hz για να ξεχωρίσει, τα 3000hz για περισσότερο bite, ενώ τα 5, 8 , και 10khz θα την πριμάρουν. μηπως μπορει καποιος να μου τα εξηγησει ..λιιιγο ολα αυτα επειδη δεν ειμαι και πολυ σχετικος;ακομα μια γρηγορη εξηγηση με τις βασικες διαφορες των μικροφωνων(δυναμικα,καρδιοειδές,υπερκαρδιοειδές, πυκνωτικα κτλ...),θα με βοηθουσε πολυ στην αγορα μικροφωνου που θελω να κανω για να ηχογραφω με την strat κατευθειαν απο την καμπινα του ενισχυτη μου.το μονο που ξερω ειναι οτι βασικα τουλαχιστον για αρχη χρειαζομαι ενα δυναμικο. thanks :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 28 Ιανουαρίου 2005 Administrator Share Δημοσιευμένο 28 Ιανουαρίου 2005 Takis δεν ζητας πολλά... λίγο - πολύ την θεωρία της ηχοληψίας θέλεις... :D Λοιπόν αυτές οι συχνότητες στο EQ είναι ένα σημείο εκκίνησης για διορθώσεις. Όσο για μικρόφωνο, ξεκίνα όπως είπες με ένα δυναμικό καρδιοϊδές. Το δυναμικό αντέχει εντάσεις, δεν χαλάει ευκολα, δεν χρειάζεται τροφοδοσία, και κάνει για live και recording. Το καρδιοϊδές σημαίνει ότι θα "ακούει" κυρίως τους ήχους που έρχονται από μπροστά, με λωβό σε σχήμα καρδιάς, και αποσβένει τους γύρω ήχους που έρχονται από πίσω. Πολύ βολικό για φωνές και κιθάρες και χρησιμο για τα πάντα σχεδόν. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 28 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 28 Ιανουαρίου 2005 ευχαριστω πολυ yameth :wink: απλα νομιζα οτι αυτες οι συχνότητες που λες που επιρρεάζουν την κιθάρα,τις εχουν καποια συγκεκριμενα μοντελα και αναλογα με το τι θελεις για τον ηχο αγοραζεις το καθε μοντελο μικροφωνου με τα hz που εχει... :roll: ειναι τελειως ασχετα αυτα που λεω; 8) .γενικα αυτες τις συχνοτητες τις πειραζεις απο την κονσολα; :roll: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση