pastelius Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2007 O Pass ήξερε μόνο 3 ακκόρντα.(b7 ,b5 ,maj)!Έτσι είναι η jazz,αν έχεις πολλά να βγάλεις απο μέσα σου γίνεσαι καλός σε αυτήν. Moυσική που πηγάζει απο την καρδιά και φιλτράρεται από το μυαλό. :wink: feel da FUNK blast Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2007 O Pass ήξερε μόνο 3 ακκόρντα.(b7 ' date='b5 ,maj)![/quote'] Iσως δεν καταλαβα καλα τι λες,αλλα προς θεου ήξερε πολυ καλα τι επαιζε και πως το επαιζε. Σε μια συζητηση με φιλο μουσικο μου ειχε πει οτι ειχε ακουσει(/διαβασει?) οτι ο pass ανεφερε συχνα οτι δεν τον ενδιεφερε η προεκταση ενος ακκορντου αλλα μονο αν ειναι min ή maj. Φανταζομαι οτι εννοουσε οχι οτι δεν τον ενδιεφερε,αλλα οτι αυτο ειναι το σημαντικο.Τα υπολοιπα μπορουν να υπαρχουν και στο παιξιμο του φυσικα και υπηρχαν :wink: Σημειωσε επισης οτι τετοιοι παιχτες δεν καθονται να αναλυσουν τι κανουν και πως.Σε ενα tutorial του που ειχα δει ξεκινησε δινοντας μια μι καντινι για να κουρδισουμε και ειπε οτι δεν ειναι σιγουρος οτι ειναι μι,αλλα οταν την αγορασε, ετσι του ειπαν στο καταστημα :lol: :lol: https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nickel Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2007 Ίσως αυτό που λέει ο pastelius έχει βάση σαν σύστημα οργάνωσης - έχω ένα βιβλίο του Pass, και για λόγους απλότητας προτείνει την κατάταξη όλων των ακκόρντων σε 3 ομάδες: maj7, dom7 (στην οποία βάζει κ τα dim7, aug) και min7, ως διευκόλυνση του σολίστα την ώρα που παίζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2007 ε καλα,αυτο δε σημαινει οτι δεν ηξερε τα αλλα :lol: https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pastelius Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουλίου 2007 O δάσκαλός μου στη μουσική, όντας στο America ήταν με την Carol Kaye,η οποία ήξερε προσωπικά τον Pass.Είναι αλήθεια ότι δεν τον ενδιέφερε τί ήταν αυτό που έπαιζε, του αρκούσε να πηγάζει από μέσα του,και να έχει ένα όμορφο άκουσμα.Αληθεύει επίσης ότι όντως ήξερε τρία-τέσσερα ακκόρντα,τα οποία όμως κυριολεκτικά ξεζολυμισε και έβγαλε όλη αυτή την καταπληκτική μουσική απο μέσα του..Σημειοτέον,ότι έπαιζε περισσότερο με το αυτί. Πέτρο,αυτό που λες για τα min ή maj ακκόρντα ισχύει! :wink: Min=3η μικρή πάνω=maj :lol: χωρίς πολλά πολλά :lol: feel da FUNK blast Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση