Superfunk Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2005 O Mark Ribbot Υanni είναι ένας από τους μεγαλύτερους σύγχρονούς "εναλλακτικούς" κιθαριστες (μαζι με τον τεράστιο Nels Cline) Εχεις απόλυτο δίκιο πάρα πολλοί Ελληνες κιθαριστες καλά θα κάνανε να τους ακουγανε λιγάκι παρά να μένανε αιωνίως κολλημένοι στα ίδια και στα ίδια :cry: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ZombieTone Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 7 Ιανουαρίου 2005 Μπραβο ρε παιδια. Φοβερη κιθαρα σε μια φοβερη μπαντα. Ακουσατε το τελευταιο του Tom Waits? Ειναι παρα πολυ εκεινοι που θα αξιζε να βρισκονται σε ενα top50. Και οι 80-speed-wankers (γεια σου ρε superfunk) ειναι πολυ μακρια απο αυτη κατα τη γνωμη μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Grave_D Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 19 Φεβρουαρίου 2005 Βασικά εγώ δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω τον τίτλο guitar hero και νομίζω οτί όταν έχουμε να κάνουμε με μουσική κάτι τέτοιο δεν πρέπει να ισχύει. Γι` μένα απλώς ύπαρχουν κιθαρίστες. Καλοί ή κακοί δεν έχει σημασία. Τώρα το να βάζουμε σε ένα καζάνι όλους τους μουσικούς και να λέμε οτι αυτός ειναι καλός γιατί παίζει με feeling ή δεν είναι καλός αυτός ,αλλά ο άλλος που ξεσκίζει την ταστιέρα , κτλ κτλ,,, δεν στέκει γι`μένα προσωπικά. Τα πάντα είναι θέμα γούστου και ``οπτικής γωνίας``... 15 χρόνια κιθαρίστας, παλέυω συνεχώς να αναπτύσω την τεχνική μου. Μου αρέσει το πολύ γρήγορο και τεχνικό παίξιμο. Γουστάρω κιθαρίστες όπως οι Rusty Cooley, Jason Becker,Andy Timmons, Danny Danzi, Gus G, Alexi Laiho, Chris impelliteri, Yngwie Malmsteen, και πολλοί άλλοι ``fretboard runners``. Αυτό όμως δεν σημαίνει οτί δεν μαγέυομαι από κιθαρίστες διαφορετικής νοοτροπίας και στύλ. ..BBking, Frank Zappa, Hendrix, Gary Moore, Vinie moore, Alan Holdsworth, και πολλοί άλλοι... peed freak...!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 20 Φεβρουαρίου 2005 ξεχνάς να αναφέρεις πόσες φορές μετά την κυκλοφορία του Black Album o Hammett ανακυρήχθηκε κορυφαίος κιθαρίστας από περιοδικά και λοιπά και όχι μόνο στην Αμερική' date=' αλλά σε όλον τον κόσμο. [/quote']μεσος ορος ηλικιας αυτων που ψηφισαν?12-13 χρονων? προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gilmour Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2005 Η ταχυτητα απο μονη της δεν σημαινει απολυτως τιποτα...... Ο David Gilmour των Pink Floyd δεν εχει την ταχυτητα του Satrianni αλλα ειναι 10 φορες πιο μελωδικος και ποτε δεν επαναλαμβανεται.Τον Satrianni συγκεκριμενα τον βρισκω προβλεψιμο και τον Vai πολυλογα.....χωρις να θελω να τους υποτιμησω.Βεβαιως ειναι παγκοσμιως αναγνωρισμενοι, αλλα το θεμα ειναι τι θελει ο καθενας.... Να σας θυμισω το απιστευτο σολο του τραγουδιου Comfortably numb που εχει διαρκεια 2,5 λεπτα και δεν θελεις να σταματισει.....Το παν ειναι το συναισθημα ειτε κλαρινο παιζεις ειτε την......κιθαρα.....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gto234 Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2005 Εγώ πάλι το βαριέμαι το αργό παίξιμο(ιδίως των bluesmen) με το "δήθεν" feeling,έπαιξε μια νότα και τι έγινε δηλαδή;Όπως επίσης βαριέμαι το πολύ ανούσιο μπλά μπλά και μιάς και το θέμα ανοίχτηκε για τον vinnie moore για μενα παιδιά ο τύπος είναι το τέλειο παράδειγμα κιθαρίστα που δεν λέει τίποτα από feeling!Ότι και να παίξει ακούγεται σαν να το είχε "προσχεδιάσει" να παιχτεί έτσι και το παίζει τέλεια και με πολύ καλό ήχο.Αυτό είναι για μένα το σημαντικό, και εκεί θέλω να καταλήξω,ότι δηλαδή όταν ακούω έναν κιθαρίστα θέλω να με κάνει να πιστεύω ότι αυτοσχεδιάζει εκείνη την ώρα και όχι να παίζει τέλεια μια παρτιτούρα.Ο satriani π.χ. επειδή τον έχω δεί και live με πείθει ότι παίζει πραγματικά αυτοσχεδιαστικά κι ας κινείται στα βήματα των ηχογραφήσεων.Το ίδιο και ο vai.Αυτό που με εντυπωσιάζει όμως περισσότερο είναι το πως καταφέρνουν να κινούνται μουσικά οι jazzίστες.Ακούστε λίγο rosenberg trio και πείτε μου αν είναι για σάς απλά τέλεια τεχνικοί ή συνδιασμός τέλειας τεχνικής με feeling.Για μένα είναι το δεύτερο πάντως.Και η βασική διαφορά των άσκοπων shreders με τους πραγματικά καλούς φαίνεται στο υπόβαθρο πάνω στο οποίο παίζουν τους παπάδες τους.Αν μου παίζει ο άλλος παπάδες πάνω από μια συγχορδία για 5 λεπτά χάρηκα πολύ κι εγώ το κάνω αν όμως παίζει πάνω σε αλλαγές συγχορδιών και κλιμάκων είναι άξιος τουλάχιστον για αυτό που κατάφερε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2005 OP Share Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2005 Υπάρχουν ταχύτατα solos χωρίς ουσία, υπάρχουν και ταχύτατα, πραγματικά έργα τέχνης.. Υπάρχουν απλούστατα solos με feeling και μελωδικότητα, υπάρχουν και απλούστατα solos που δεν έχουν να πουν τίποτα.. Υπάρχουν τραγούδια βασισμένα στα κλασσικά 3 ακόρντα φα-σολ-λα που είναι πατάτες αλλά έχουν γραφτεί και αριστουργήματα που άφησαν εποχη…... οπότε καλό θα ήταν να μην είναι κανείς απόλυτος και κάθετος στις τοποθετήσεις του... προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gto234 Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2005 Υπάρχουν ταχύτατα solos χωρίς ουσία' date=' υπάρχουν και ταχύτατα, πραγματικά έργα τέχνης..Υπάρχουν απλούστατα solos με feeling και μελωδικότητα, υπάρχουν και απλούστατα solos που δεν έχουν να πουν τίποτα.. Υπάρχουν τραγούδια βασισμένα στα κλασσικά 3 ακόρντα φα-σολ-λα που είναι πατάτες αλλά έχουν γραφτεί και αριστουργήματα που άφησαν εποχη…... οπότε καλό θα ήταν να μην είναι κανείς απόλυτος και κάθετος στις τοποθετήσεις του...[/quote'] Συμφωνώ απόλυτα!Και δεν είμαι καθόλου απόλυτος(εάν αναφέρεσαι σε εμένα)! Υ.Γ.Λίγο οξύμορο αυτό που έγραψα,ε?Anyway καταλάβατε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2005 Δεν βαρεθήκατε να αναφέρεσθε στους ίδιους & τους ίδιους δεινοσαυροροκάδες :lol: για ακούστε και κάτι πιό φρέσκο & ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ (κατα τη γνώμη μου & οι 5 τρώνε για πρωϊνο όλα τα "¨ροκ" ειδωλα :P ) http://www.jimcampilongo.com http://www.johnnyhiland.com/ http://www.johnnya.com/ www.marcribot.com www.nelscline.com www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
eangle Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2005 Share Δημοσιευμένο 25 Φεβρουαρίου 2005 Υπάρχουν ταχύτατα solos χωρίς ουσία' date=' υπάρχουν και ταχύτατα, πραγματικά έργα τέχνης..Υπάρχουν απλούστατα solos με feeling και μελωδικότητα, υπάρχουν και απλούστατα solos που δεν έχουν να πουν τίποτα.. Υπάρχουν τραγούδια βασισμένα στα κλασσικά 3 ακόρντα φα-σολ-λα που είναι πατάτες αλλά έχουν γραφτεί και αριστουργήματα που άφησαν εποχη…... οπότε καλό θα ήταν να μην είναι κανείς απόλυτος και κάθετος στις τοποθετήσεις του...[/quote'] Ίσως η πιο σωστή τοποθέτηση και άποψη που έχω διαβάσει στο post συμφωνώ απόλυτα …. Με τον whiteNoise Το αφιερώνω σε όλα τα παιδιά που μετά από μερικά χρόνια θα ανακαλύψουν ότι ήταν παραπλανημένοι κιθαρίστες η ότι είχαν λάθος αντίληψη για την μουσική και την κιθάρα ( ήμουν και εγώ ένας από αυτούς ) http://www.myspace.com/theohatz Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση