takis Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 ισώς είναι χαζή η ερώτηση αλλά πχ.στους δισκούς του stevie ray vaughan που παίζει με την κιθάρα μισό τόνο κάτω,εντάξει ο μπασσίστας κουρδίζει και αυτός το ίδιο.όμως με την φυσαρμόνικα και τα synth τι γίνεται;το μόνο που ειχα σκέφτεί είναι να παίζουν αυτά τα όργανα σε αλλό κλειδί μισό τονό πανώ αλλά δεν ξέρω...thanks!! 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Angelos Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 Μπορεί να κουρδίζει μισο τόνο κάτω είτε για να έχει πιο μαλακές χορδές αν βάζει μεγαλο νούμερο (πχ .013) είτε γιατι τον βολέυουν κάποια πιασίματα. πχ η ΜΙ πεντατονική Αυτο δεν σημαίνει οτι και το κομμάτι είναι μισο τόνο κάτω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 Αγγελε νομίζω οτι κάνεις λάθος.πώς γίνεται να παίζει η κιθάρα μισό τόνο κάτω και το κομμάτι να είναι σε αλλό κλειδί;νομίζω οτι μπερδέυτηκες.αν κάνω λάθος πες το μου.όλοι πρέπει να παίζουν στο ίδιο κλειδί εκτός μόνο αν ειναι όπως είπα(να παιζουν στο κλειδί της κιθαρας και τα synth και η φυσαρμονικα).πχ.το texas flood που ειναι σε g υφεση η κιθαρα, θα πρεπει και οι αλλοι να παιξουν εκεί.έτσι νομίζω τουλάχιστον..πώς γίνεται να παίζει η κιθάρα g υφεση και οι αλλοι g;αρα ολο το κομμάτι είναι μισο τόνο κάτω.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Angelos Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 Υπάρχουν 2 διαφορετικά θέματα, όπως εγω το καταλαβαίνω. Το ένα είναι το κούρδισμα της κιθάρας. Δηλαδή μπορεί να είναι το τυπικό EADGBE ή κάποιο άλλο όπως EAEAC#E (που μας δίνει ενα ανοιχτο ΛΑ ματζόρε και βολευει με το slide). Μπορεί όμως να είναι το EADGBE ενα ημιτόνιο κάτω (η ανοιχτή E χορδή είναι Eb αντίστοιχα οι άλλες) αρα η πεντατονική E ξεκινάει στο πρώτο τάστο (σαν να παίζεις F) και μπορεί να τον βολευε καλλίτερα. Αυτο δεν σημαίνει ότι ο μπασίστας πρέπει να κουρδίσει ενα τόνο κάτω. Το δεύτερο θέμα είναι το τραγούδι να είναι σε Db αντί για D και μπορεί κανείς να κάνει κάτι τέτοιο επειδή τον βολέυει στην φωνή ή για άλλους λόγους όπως η συνεργασία με άλλα όργανα που είναι κουρδισμένα σε κάποια fixed νοτα, πχ ενα πνευστό. Ολοι όμως παίζουν στο ίδιο κλειδί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 οκ φίλε Αγγελε πάνω κάτω τα ίδια λέμε...στο δεύτερο θέμα συμφωνώ και εγώ.να ξέρεις πάντως οτι σχεδόν πάντα όταν οι κιθαρίστες κουρδίζουν μισό τόνο κάτω(επειδή μπορεί να θέλουν ποιο παχύ ηχο ή είναι πολύ βαριές οι χορδές),δεν το κάνουν για να παιξουν την πεντατονικη σε αλλο σημειο επειδη τους βολευει,αλλα για να την παιξουν στο ιδιο σημειο ακριβως εχωντας συγχρονως ποιο ελαφριες τις χορδες για bend κτλ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 ρεεει τι λέτε ?τι σημασία έχει που έχει κουρδιστεί η κιθάρα ?όταν ένα κομμάτι είναι από g όλοι παίζουν από g, ανεξάρτητα που βολεύετε να πιάνει το κάθε ακόρντο ο κάθε μουσικός .να προσθέσω οτι τις περισσότερες φορές κουρδιζόμαστε 1 ημιτόνιο κάτω για να τραγουδά ευκολότερα ο τραγουδιστής μας τις ψηλες .φυσικά όπως είπε και ο άγγελος και κιθαριστικα είναι πιο άνετα ,για τα bends όμως,γιατί είναι πιο μαλακές οι χορδές .δεν σολαρουμε πάντα απο μι... προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Angelos Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 Αν κουρδίσεις όλη την κιθάρα μισο τόνο κάτω στο πέμπτο τάστο δεν θα είναι ΛΑ αλλα ΛΑ ύφεση. Αρα αν το κομμάτι είναι σε ΛΑ, θα πρέπει το όποιο riff που στο τυπικό κούρδισμα είναι πχ στο πέμπτο τάστο, να παιχτεί στο εκτο τάστο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
whiteNoise Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 ακριβως αλλα τοτε δεν αλλαζει κατι,αντιθετος μπαινουν ολοι σε μπελα.ολα τα κομματια τα παιζουμε στις ιδιες θεσεις στην ταστιερα πχ.πολυ απλα για να ειναι πλεον ολα 1 ιμιτονιο κατω και να τραγουδιουντε ευκολοτερα. προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 Administrator Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 Επειδή ο Stevie Ray Vaughan ήθελε τον όγκο που προσφέρει ένα σετ χορδών 0,13-0,58 αλλά δεν ήθελε το tension (σκληρές), κούρδιζε ένα ημιτόνιο κάτω όλες τις χορδές με τη λογική: Μι = Μι ύφεση, κλπ. όπως πολύ σωστά έγραψε ο Angelos. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
takis Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 OP Share Δημοσιευμένο 30 Δεκεμβρίου 2004 φιλε whitenoise καταρχας αυτο που ειπες οτι δεν σολαρουμε παντα απο μι ειναι ασχετο με την συζητηση.και αυτο θελω να εξηγησω οτι δεν μπαινουν ολοι σε ..μπελα απο οτι βλεπω αλλα τα αλλα οργανα τουλαχιστον στα videos που εχω δει.αν δειτε video clips stevie ray vaughan,jeff beck κτλ.που στα blues κομματια τις κουρδιζουν μισο τονο κατω θα δειτε οτι δεν ειναι αυτοι που παιζουν τις νοτες μισο τονο κατω.φαινεται καθαρα οτι πχ στο texas flood Που ειναι σε g υφεση παιζει κανονικα στο τριτο ταστο που ειναι η g.το ιδιο και jeff beck.αρα σκεφτομαι οτι αφου παιζουν κουρδισμενοι μισο τονο κατω και παιζουν στην κανονικη θεση σαν να ειναι κουρδισμενοι κανονικα τοτε mallon τα αλλα οργανα παιζουν μισο τονο κατω αρα και σε αλλες θεσεις απο το κανονικο τους(μπαινουν σε.. μπελα οπως λες whitenoise). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση