Προς το περιεχόμενο

Mastering στο εξωτερικό...Αξίξει τελικά;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θυμίζω και τους ενδιαφέροντες... διαξιφισμούς :D εδώ:

http://www.noiz.gr/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10356&postdays=0&postorder=asc&start=0

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες αργότερα...
  • Απαντήσεις 115
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Καλησπέρα σε όλους....

Διάβασα την σηζήτηση σας εχθές το βράδυ και μπορώ να πώ ότι με στεναχώρησε κάπως. Θα μιλήσω επώνυμα λοιπόν γιατί πιστεύω ότι σε τέτοιες συζητήσεις πρέπει να δηλώνει ο καθένας μας την θέση του και τον ρόλο του στον χώρο του ήχου ετσι ώστε να γίνεται πιό σωστά η συζήτηση.

Δεν μπορεί να βγαίνει ο καθένας μας ανώνυμα και να χαρακτηρίζει ή να κρίνει κάποιον που βγήκε επώνυμα στο chat για να μιλήσει...

Λοπόν. Λέγομαι Κολτσίδας Γιώργος και είμαι ο ιδιοκτήτης των Digisound Studios και της SCETCH A.A.C.C. όπου και συμετέχω ενεργά σε επαγγελματικό επίπεδο στον χώρο του ήχου τα τελευταία 10 χρόνια. www.digisoundstudios.com. Όσον αφορά τον κύριο Χατζηστάμου τον οποίο δεν γνωρίζω προσωπικά <<και αυτό το τονίζω για να μην φανεί οτι βγήκαν οι φίλοι και οι γνωστοί του να τον υποστηρίξουν στο chat>> οτι πρέπει να τον σεβόμαστε όλοι μας γιατί οταν εκείνος ασχολούνταν με τον ήχο και έχτισε κάτι πρωτόγνωρο για την χώρα μας όπως είναι το ΑΜ εμείς παίζαμε κυνηγητό και κρυφτό στην γειτονιά μας.

Εαν θέλει λοιπόν κάποιος να χαρακτηρίσει και να κρίνει κάποιον να αναλογιστεί πρώτα τι προσέφερε ό ίδιος στον τομέα του <<ήχου>>.

Όσον αφορά τώρα στην ποιότητα και το ήθος της μουσικής στην Ελλάδα πρέπει να πω οτι είναι αξιόλογο και αξιέπαινο. Αν σε κάποιον δεν αρέσει ο Χατζηγιάννης σαν τραγουδιστής ας μην τον ακούσει...Εδώ δεν είμαστε να κρίνουμε ούτε τον Χατζηγιάννη ούτε και το Mastering του κυρίου Χατζηστάμου. Εξάλου γιαυτό υπάρχουν και τόσα διαφορετικά είδη μουσικής. Ο καθένας στο είδος του. Δεν μπορεί ένας που του αρέσει η Rock π.χ να μιλάει για Pop!

 

Το οτι δεν γίνονται και πολλά Mastering στην Ελλάδα φταίει στο οτι ο Έλληνας καλιτέχνης δεν εμπιστεύεται τους Έλληνες ηχολήπτες και Μαστεράδες. Νομίζει οτι αν γράψει και μειξάρει στο σπίτι του με μια κάρτα ήχου και μετά κάνει Mastering σε Studio του εξωτερικού θα γίνει το τραγούδι του φοβερό και θα πουλήσει 1 εκατομύριο CD's. Ενώ αν το κάνει στην Ελλάδα θα είναι δεύτερης ποιότητας ανάλογης αυτής που θα έκανε ο ίδιος στο σπίτι του.

 

Ας μάθουν μερικοί πρώτα να παίζουν μουσική σωστά, έπειτα να την ηχογραφήσουν σωστά, μετά να την μειξάρουν σωστά, και μέτα να την Μαστεράρουν, και αν αυτά που έκαναν στην Ελλάδα δεν τους ικανοποιούν γιατί η κλάση της μουσικής παιδείας τους και της αντίληψης τους για τον ήχο είναι ανώτερη από την δική μας, τότε ας πάνε έξω, γιατί η Έλλάδα μάλλον είναι πιά πολύ μικρή γι' αυτούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανέσυρες ένα παλιό σχετικά θέμα, για να μιλήσεις για την πολύ καλή δουλειά που γίνεται στην Ελλάδα. Σεβαστή η άποψή σου, αλλά δε συμφωνώ με αυτήν, καθώς η ίδια η ποιότητα των ηχογραφήσεων από αυτές που κυκλοφορούν σε αδικεί.  Σε αυτό θα πεις ότι δεν αφήνουν τους ηχολήπτες να κάνουν απερίσκεπτοι τη δουλειά τους, αλλά μπαίνουν και άλλοι τρίτοι στη μέση, ή ότι σε παγκόσμιο επίπεδο ζούμε το λεγόμενο loudness war, οπότε πες ότι συμφωνώ με αυτά.

 

Ως προς τον κ.Χατζηστάμου και θα μιλήσω για μένα, από την αρχή έκανα λόγο για το ότι βγήκε περίεργα προς τα έξω ένα ύφος, από τους Έλληνες που έδωσαν αυτή την συνέντευξη στα πλαίσια ενός άρθρου ενός περιοδικού. Αυτό και τπτ άλλο. Ούτε δουλειές του θίχτηκαν, ούτε η υπόληψή του ως επαγγελματίας, ούτε η προσφορά του σε αυτόν τον χώρο  ;)

 

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σεβαστή η άποψή σου, αλλά δε συμφωνώ με αυτήν, καθώς η ίδια η ποιότητα των ηχογραφήσεων από αυτές που κυκλοφορούν σε αδικεί. 

 

πιστεψε με φιλε μου ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ που φταιει για την "ποιοτητα" αυτη ειναι ο μαστερας...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αναφερόμουν σε κάποιο μαστερά. Εξάλλου αν σκ@τούλες του δώσεις, σκ@τούλες θα πάρεις και είναι γνωστό αυτό

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α,και κατι ακομα το Μastering ΕΙΝΑΙ μονο ενα "πειραγμα" με εναν κομπρεσορα (και λιμιτερ) & ενα eq,το ζητημα ειναι ΠΟΙΟΣ χειριζεται αυτα τα μηχανησματα :lol:  (και ΤΙ μηχανησματα ειναι αυτα βεβαια....)

 

Αυτό όσο αφορά τον ήχο ενός κομματιού.

Απο τα σημαντικότερα στο mastering είναι να ακούγεται όλο το album στα ίδια levels, και περίπου με τον ίδιο ήχο.

Επίσης στο mastering συμπεριλαμβάνεται η δημιουργία Redbook συμβατών Audio CD's, δημιουργία σωστής σειράς των tracks με σωστά Crossfades, PQ coding και άλλα που πολλούς απο εμάς μπορεί να μην μας ενδιαφέρουν, αλλά αν είναι σοβαρή δουλειά που πρόκειτε να κυκλοφορήσει είναι απαραίτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι δεν γίνονται και πολλά Mastering στην Ελλάδα φταίει στο οτι ο Έλληνας καλιτέχνης δεν εμπιστεύεται τους Έλληνες ηχολήπτες και Μαστεράδες. Νομίζει οτι αν γράψει και μειξάρει στο σπίτι του με μια κάρτα ήχου και μετά κάνει Mastering σε Studio του εξωτερικού θα γίνει το τραγούδι του φοβερό και θα πουλήσει 1 εκατομύριο CD's. Ενώ αν το κάνει στην Ελλάδα θα είναι δεύτερης ποιότητας ανάλογης αυτής που θα έκανε ο ίδιος στο σπίτι του.

 

Εχεις δίκιο σε κάποια πράγματα , σε κάποια άλλα εγώ το βρίσκω λίγο πιο σύνθετο το θέμα. Πχ. αν ακούσουμε το καινούριο cd των ταλαντούχων αν μη τι άλλο ΡΟΔΕΣ νιώθω ότι ήταν μια χαρά η μίξη αλλά τους κατέστρεψε το μαστερινγκ (έγινε στο εξωτερικό). Αρα έχεις δίκιο σε κάποια πράγματα.

Αν ομως κάποιος παίζει ροκ πανκ και δεν ξέρω τι που στην Ελλάδα να πάει και ποιον να εμπιστευτεί; Η ελλάδα καλως ή κακώς κυριαρχείται από το trash λαικο και ούτε καν απο το ποπ. Αλλα είδη δεν υπάρχουν. Οι ηχολήπτες λοιπόν και οι enginneers και όλοι δεν έχουν καν το υλικό για να εντρυφήσουν σε άλλα είδη. Ενδεικτικά κάποια είδη στα οποία δεν υπάρχει ουτε μουσική παιδεία στην Ελλάδα ούτε ρευμα. ΠΑΝΚ, NU METAL, TZAZ, COUNTRY, TRIP HOP, ETHNIC, SYMPHONIC, LOW FI, ALTERNATIVE, και πολλά αλλα.. Πιστεύω λοιπόν ότι όσοι είναι σε φάση λαικο ή ποπ πάνε απευθείας σε ελληνικά στουντιο. Αλλοι είναι αυτοί που την ψάχνουν για έξω και δεν νομίζω ότι ειναι λόγο έλειψης σεβασμου στους Ελληνες ηχολήπτες αλλά καθαρά λόγο εμπειρίας σε συγκεκριμένα είδη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου