Προς το περιεχόμενο

Koch Studiotone


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Άλλες λύσεις μικρών καμπινών closed back 1x12 στα 8Ω που να επιτρέπουν αυτή τη συνδεσμολογία ξέρετε; Γιατί η 1x12 της Koch είναι πανάκριβη.

 

Closed back δεν ξέρω... μια openback tech 21 που χρησιμοποιώ (μαζί με την 2χ12 koch) είναι απίστευτη!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 300
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

 

Δεν ειναι απο λαμπες απο τους κραδασμους ειναι.

 

Από κραδασμούς που περνάνε στις λάμπες και βγαίνει απο το μεγάφωνο;

Αν έχεις το mail κάνε ένα copy paste το κυρίως κείμενο, είμαι περίεργος για το τι γράφουν και πως τοποθετούν τον όρο "κατασκευαστικό πρόβλημα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@bloody_sunday

 

Λοιπόν. Πιο sparkly ήχος, καθόλου μα καθόλου "boommy" μπάσα και το crunch που παίρνεις όταν τον ανοίγεις πάνω από το 5 αρκετά πιο γλυκό.

 

Το βουητό το είχα με το CS3 της Boss, όταν ανέβαζα το sustain έστω και λίγο πάνω από τη μέση (συνδεδεμένο μπροστά όχι στο effects loop). Ε, αυτό πάει. Τέρμα το βάζω και ούτε κιχ.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι τον εχω στην κυριολεξια λειωσει τον ενισχυτακο και ΠΟΤΕ δεν ακουσα το παραμικρο τριξιμο (In fact περισσοτερο "τριξιμο" ακουω απο τον Mesa μου παρα απο αυτον).

 

Αλλωστε ο τροπος με τον οποιο ειναι βαλμενες οι λυχνιες (μεσα σε λαστιχενια gaskets ) τον κανουν σαφως τον πλεον "ησυχο" ενισχυτη που ειχα ποτε μου (και ειχα παρα πολλους)

 

Και εγω σαφως προτιμω τον combo & μου εχει κανει και ιδιαιτερη εντυπωση το μεγαφωνο του (πρωτη φορα που δεν το αλλαξα με ενα απο τα συνηθισμενα κτηνωδη Eminence που συνηθως χρησιμοποιω σε ολους τους ενισχυτες μου) το οποιο κρατιεται πεντακαθαρο σε πολυ υψηλες εντασεις και ακουγεται και πολυ ζεστα σε overdriven ηχους. ;)

 

Αυτο το ενισχυτακι ...σωζει ζωες (και ...μεσες.... ;D) να'ουμ... :) :)

 

Ο λογος ειναι οτι ειναι μικρη η καμπινα

 

φυσικα και ΔΕΝ ειναι αυτος ο λογος (υπαρχουν παμπολλοι ενισχυτες με πολυ μικροτερες καμπινες και δεν τριζουν ;))

 

ισα-ισα κατασκευαστικα ειναι εξαιρετικα στιβαρος ενισχυτης πολυ πιο στιβαρος απο τους αντιστοιχους παλιους μικρους Fender που ειχα στην κατοχη μου (και δεν τριζανε και ας ηταν και απο solid pine που ειναι πολυ πιο επιρεπεις στα τριξιματα ;))

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μια κ μιλαμε για Koch , τι θηριο εχει βγαλει? Πως δεν το πηρα πρεφα!!!!!!

http://www.custom-sounds.com/epages/customsounds.storefront/483ceac3022e01c4274359fa3d3d0623/Product/View/2611

Lets ...Rock!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μια κ μιλαμε για Koch , τι θηριο εχει βγαλει? Πως δεν το πηρα πρεφα!!!!!!

http://www.custom-sounds.com/epages/customsounds.storefront/483ceac3022e01c4274359fa3d3d0623/Product/View/2611

 

Αυτο ειναι και το μονο που λειπει και θα ηθελα  απ'τον studiotone καφαλι μου.Ξεχωριστο equalizer για το καθε καναλι.

 

Ενα 2ο "προβλημα" που αντιμετωπιζω και δεν μπορω να βρω λυση ειναι το εξης:

 

Εχω συνδεδεμενο στο καθαρο καναλι ενα DS-1 (Keely moded) το οποιο οταν το ενεργοποιω πρεπει ταυτοχρονα να μειωσω (στο τερμα) με το χερι το ποτενσιομετρο-MID απ'τον ενισχυτη.Γιατι ο ηχος που θελω ειναι συγκεκριμενος και βγαινει μονο απ'αυτον τον συνδιασμο.

Τι μπορω να κανω για να λυθει αυτο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι μπορω να κανω για να λυθει αυτο ?

 

Το πρόβλημα έγκειται ξεκάθαρα στον Koch.

 

Προτείνω να μου τον χαρίσεις για να ξεμπλέκεις. Άμεσα.

 

Όπως επίσης και το πεταλάκι.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όντως πέτα τον ή χάρισε τον ρε παιδί μου. Δε λέει να σου δημιουργεί τέτοιο πρόβλημα το παλιομηχάνημα... ;D

 

Σοβαρά τώρα μια λύση θα ήταν ένα πετάλι eq μετά το DS-1 . Μαζί σε μία λουπίτσα θα ήταν ακόμα καλύτερα ώστε να μπορείς να τα ενεργοποιείς - απενεργοποιείς μαζί.

 

Άλλη λύση είναι να βάλεις ένα ρυθμιστικό mid scoop εντός του DS-1

 

 

Σχετικά με το τρίξιμο που αναφέρθηκε πιο πάνω...

 

Οι Koch γενικά είναι από τα πιο "δύσκολα" μηχανήματα στο άνοιξε κλείσε το σασί καθώς είναι φτιαγμένοι κυριολεκτικά σαν τανκ . Τα προστατευτικά των λυχνιών (προ κ τελικών) δεν επιτρέπουν τη σχετική τους κίνηση μέσα στον ενισχυτή κ η καμπίνα τους είναι εξαιρετικά συμπαγής.

Μία μικροφωνική λυχνία όμως μπορεί να συντονίσει ανεξαρτήτως προστατευτικής βάσης γιατί αυτό που συντονίζει είναι μεταλλικό έλασμα στο εσωτερικό της κ όχι το γυαλί που κρατάει σταθερό η βάση.

Η μικροφωνική λυχνία δεν είναι πάντα εύκολο να εντοπιστεί καθώς πολλές φορές δίνει την εντύπωση ότι ο συντονισμός προέρχεται από την καμπίνα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου