Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Moderator Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Η blue sg μου δινει την εντυπωση πως ουτε απο κοντα θα παλευεται.Ποια historic r εχεις kpeye? 1960 Standard Reissue... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dkall Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Συμφωνα λοιπον με οσα διαβαζω παραπανω οι GIBSON πρεπει να ειναι απο τις χειροτερες κιθαρες στον κοσμο , αφου μονο 1 στις 20 παιζει (ενω ας πουμε οι κινεζικες FENDER , οπως διαβαζω σε αλλο θρεντ εδω μεσα ,τον 150 ευρ , ειναι αστερια) Λυπαμαι βεβαια και τους καημενους τους μαγαζατορες που θα τους μεινουν στο ραφι οι αλλες 19 , αλλα μαλλον ευελπιστουν οτι ολο και καποιος κουφος θα τις αγορασει. Τεσπα χωρις καμμια διαθεση ειρωνειας , θα ελεγα οτι επειδη τα γραφομενα μας ,πολλες φορες ειναι και "γνωμη" για ανθρωπους που ξεκινουν τωρα την ενασχοληση τους με την μουσικη , μαλλον θα πρεπει να ειναι λιγοτερο ακραια . ...γηρασκω αει διδασκομενος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
deadendmind Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Ναι ρε, κακες κιθαρες οι γκιμπσο... O Page, O Angus, O Krieger, O Slash και ολα αυτα τα παπουδια δεν ξερανε τοτε... Αν ειχαν μυαλο θα παιζαν με Ιμπανεζ και ΠΡΣ.Η με κινεζικες Φεντερ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fleamail Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 To ότι η Γκιμπσον παρουσιάζει προβλήματα ποιότητας είναι παγκοσμίως γνωστό και αποδεδειγμένο. Τώρα όταν υπάρχουν μεγάλα προβλήματα ποιότητας σε μια κιθάρα που κοστίζει πάνω από 1500 ευρώ τότε σίγουρα λέγονται ακρότητες μιας και είναι ακραίο να δίνεις 2000 ευρώ για μια κιθάρα και ποιοτικά να είναι ισάξια με μια κόπια των 500 ευρώ. Επίσης μην ξεχνάς πως ήμαστε στην Ελλάδα όπου οι Les Paul έχουν φτάσει να πωλούνται και 3000 ευρώ και να εκθειάζονται από καταστηματάρχες περισσότερο για να δικαιολογήσουν και τα αδικαιολόγητα στη τιμή. http://www.mixitonline.com http://tuber.bandcamp.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dkall Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Τελικα πρεπει να ειμαι πολυ κ@#$#φαρδος , γιατι τα τελευταια 20 χρονια που παιζω με LP ,και εχω αλλαξει καμμια 10ρια , "στραβη" GIBSON δεν εχω βρει . Ακομη και τις 4 τελευταιες που τις πηρα "στα τυφλα" ειναι ΑΨΟΓΕΣ ...γηρασκω αει διδασκομενος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Δυστυχως ή ευτυχως ολες οι κιθαρες (ειτε μιλαμε για μια squier των 150 ευρω,ειτε για μια Gibson των 5000....) εχουν μεσα τους τον παραγοντα "τυχη". Καποιες "παιζουν" και καποιες δεν παιζουν,ενω καποιες αλλες ειναι απλα καλες αλλα nothing to write home about. Oι απλουστατες στην κατασκευη modular κιθαρες (οπως οι Fender) ειναι οντως πιο ευκολο να "παιζουν" μια και το σετ απ & βεβαια οι μαγνητες ειναι τα στοιχεια που παιζουν τον μεγαλυτερο ρολο .... (δεν χρειαζεται να εισαι και αστροφυσικος για να το κατανοησεις αυτο μια και με τον ιδιο ακριβως τροπο που φτιαχνεται μια CS Strat φτιαχνεται και μια ινδονησιακη Squier,ποσο "τεχνη" θελει πια για να βιδωσεις ενα κομματι ξυλο πανω σε ενα αλλο. :lol: ) Αν εχεις την τυχη να "μπισταει" και ο συνδιασμος γεφυρα-μπρατσο-σωμα με ενα καλο σετ μεγνητες εχεις μια χαρα κιθαρα... Στις Gibson (και σε καθε κιθαρα πολυπλοκης κατασκευης τυπου set neck η neck through) ομως η κατασκευη παιζει πολυ μεγαλυτερο ρολο.. π.χ. αλλο πραγμα μια original Les Paul ή μια σωστα κατασκευασμενη Historic με LONG tenon joint και αλλο τα σκουπιδια ΧΩΡΙΣ long tenon joint που εβγαζε η Gibson μεχρι και προσφατα.... (κατα την ταπεινη μου αποψη ειδικα στις Les Paul το NECK JOINT ειναι ΤΟ σημειο που διαφοροποιει μια καλη Les Paul απο μια κακη...) στη φωτο αυτο που λεω φαινεται καθαρα. η πανω κιθαρα (ειναι μια απλη std) ΔΕΝ εχει long tenon joint,πραγμα που σημαινει οτι για να "κολλησει" το μπρατσο στο σωμα ολα τα κενα γυρω απο το μπρατσο θα πρεπει να γεμισουν με ΚΟΛΛΑ ωστε να μεινει το μπρατσο πανω στο σωμα,σιγουρα οχι και ο καλυτερος μηχανικος τροπος να βαλεις ενα μπρατσο πανω σε ενα σωμα. η κατω κιθαρα (μια histroric ri) εχει L.T.J & φαινεται καθαρα ποσο μηχανικα ανωτερος τροπος κατασκευης ειναι αυτος...(ουτε κενα που πρεπει να καλυφθουν με κολλα,και βεβαια πολυ πιο "σιγουρος" και σταθερος τροπος επικολησης του μπρατσου στην κιθαρα ο οποιος 'ακουγεται" και στο καλυτερο sustain & clarity που εχουν οι σωστα κατασκευασμενες LP. αν βαλεις και τις διαφορες αλλες καγκουριες που κατα περιοδους εκανε οι Gibson (αθλιοι μαγνητες,βαρυ hardware,λαθος γωνια headstock) δεν ειναι να απορεις γιατι τα "γιαπωνεζακια" με τις 100% ακριβεις αντιγραφες τους κοντεψαν να τους κλεισουν το σπιτι.. :lol: ΟΜΩΣ τον τελευταιο καιρο η Gibson φαινεται να εχει "ξυπνησει" και οι περισσοτερες LP που εχω παιξει ειναι τουλαχιστον αξιοπρεπεις (οσο αξιοπρεπης βεβαια μπορει να ειναι μια τετοια......αγκυρα... :lol: ) και τα υπολοιπα μοντελλα (σκαφακια,special,sg) επισης εχουν βελτιωθει. Να εκανε και κατι για το φτηνο rosewood που χρησιμοποιει βεβαια...καλο θα ητανε (ουτε σε μια LP δεν εχω δει fretboard της προκοπης,το ενα ειναι πιο "ασπρο" απο το αλλο και ξερα σαν τη Σαχαρα...) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dkall Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Συμφωνω μαζι σου για το θεμα της "τυχης" αλλα με αναστροφα ποσοστα , δηλ. 1 στις 20 να ΜΗΝ ειναι καλη . Οντως η ποιοτητα τα τελευταια 2-3 χρονια εχει ανεβει κατακορυφα , απο τα ηδη υψηλα std ομως. Να σου πω την αληθεια δεν εχω παιξει ποτε με copy για να εχω αποψη . Παντως η TELE μου δεν βλεπω να ειναι και πολυ ελαφροτερη απο τiς LP . Οι φωτο που εβαλες ειναι απο την γραμμη παραγωγης η κατι αλλο ?? δηλ. ολες οι κιθαρες ειναι ετσι κατασκευασμενες ?? ...γηρασκω αει διδασκομενος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Εννοειται οτι υπαρχουν τελε που ειναι βαρυτερες απο τις Les Paul (αυτο βεβαια δεν λεει τιποτα για τον ηχο τους,μερικες απο τις βαρυτερες τελε μου εχουν απο τους καλυτερους ηχους τελε που εχω ακουσει :wink: ) ναι απο τη γραμμη παραγωγης ειναι... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Αφού πληρώνει κανείς τόσα για μια "καλή" Gibson τότε μπορεί με μια απλή επίσκεψη σε ακτινολογικό εργαστήριο (δεν κοστίζει πολλά) να διαπιστώσει τα "ενδότερα" της κατασκευής του neck joint χωρίς να καταστρέψει το έπιπλο. Δεν έχω καθόλου σχεδόν εμπειρία από Gibson σε σχέση με άλλους εδώ μέσα αλλά οφείλω να πω ότι το μια καλή στις 10 ή 20 μου φαίνεται υπερβολικό. Έχοντας δει και το βιντεάκι αυτό: μου φαίνεται δύσκολο να περνάνε τόσες μάπες απ'το quality control, όσο μ@λ και να είναι. Εκτός άμα και η Gibson υπέκυψε στην κλασική μάστιγα των εταιριών που πλέον διοικούνται από λογιστές και δικηγόρους οπότε και οι υπάλληλοι πλέον στα @@ τους. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 http://www.youtube.com/watch?v=j89iGuz0NzQ&feature=RecentlyWatched&page=1&t=t&f=b www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση