kwstas79 Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Η Gibson πριν λίγα χρόνια έκανε την κλασική μαλακία που κάνουν οι εταιρείες για να κόψουν από το κόστος παραγωγής, δηλαδή απέλυσε αρκετούς εξεδικευμένους τεχνίτες για να τους αντικαταστήσει με φτηνά μεξικάνικα εργατικά χέρια, οι οποίοι μπορεί να κάνανε καλή δουλειά σε legoκιθάρες (call me fender) αλλά εκεί κάπου τα κάνανε σαλάτα. LEGO people live in houses made of their own flesh. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Θυμηθείτε και την αλλαγή ιδιοκτησίας της Fender από τον κ. Λεονάρδο στην CBS... πολλά πήραν τον κατήφορο... Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως εμένα σε μια κιθάρα είναι να έχει καλά ξύλα και κατασκευή - από κει και πέρα τα ηλεκτρικά και οι μαγνήτες μπορούν να customαριστούν πολύ άνετα. +100 στον SF. Πιστεύω ότι το 90% ενός καλού ή κακού ήχου έγκειται σε αυτό το ευαίσθητο σημείο. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο ατού των singlecuts (Les paul, Tele) έναντι των doublecuts (Strat κλπ): τα σημεία επαφής του μπράτσου με το κυρίως σώμα είναι περισσότερα, με την ανάλογη επίπτωση στις συχνότητες, στο sustain κλπ. Βεβαίως, αν δεν κατασκευαστεί καλά (όπως στην παραπάνω φωτό) γίνεται πια η αχίλλειος πτέρνα τους. Όμως όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε, σαν σύνολο μια neck through είναι σαφώς πιο δύσκολο να κατασκευαστεί από μια bolt on, με αποτέλεσμα οι κατασκευαστές bolt on να διαπρέπουν εύκολα σε αυτές ενώ οι κατασκευαστές neck through να αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Παρεπιπτόντως, πολλές doublecuts - ανάμεσά τους και η δικιά μου, τολμώ να πω - μπορούν άνετα να ντροπιάσουν μια μη καλοφτιαγμένη singlecut... Τώρα όσον αφορά στα ξερά σαν τη Σαχάρα fretboards, δεν χρειάζεται όντως να είναι ξερά; Εδώ στις καλές σειρές αφήνουν το ξύλο να ξεραθεί τουλάχιστον τρία χρόνια μόνο του, κι αν βιάζονται για τις πιο οικονομικές σειρές το ξεραίνουν τεχνητά... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Το βιντεάκι θα το τσεκάρω το απόγευμα δεν έχω ήχο στο pc που είμαι τώρα. Έστω ότι το όλο θέμα οφείλεται στο κατακρεουργημένο neck joint (δεν αμφιβάλλω) δεν μπορώ να εξηγήσω 2 πράγματα: 1) γιατί όπως δείχνεις στη φωτό το μικρό joint είναι ελλειπτικό στη βάση (εντελώς χαζό). 2) Εφόσον όλα φτιάχνονται έτσι τότε δεν θα έπρεπε ούτε το ένα στα 10 ή 20 να βγαίνει καλό, θα έπρεπε όλα να ήταν το ίδιο μάπες, έτσι δεν είναι;;; edit: μ'αυτό το κοντό ελλειπτικό joint πρέπει να είναι πολύ δύσκολο να κάνεις το μπράτσο να κάτσει στη σωστή γωνία πάντως....τσάμπα κόπος μου φαίνεται. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Τώρα όσον αφορά στα ξερά σαν τη Σαχάρα fretboards, δεν χρειάζεται όντως να είναι ξερά; Εδώ στις καλές σειρές αφήνουν το ξύλο να ξεραθεί τουλάχιστον τρία χρόνια μόνο του, κι αν βιάζονται για τις πιο οικονομικές σειρές το ξεραίνουν τεχνητά... εννοω "φτηνο" (δηλ. χωρις βαθυ σκουρο χρωμα και το φυσικο "λαδι" που βγαζει ενα ακριβο rosewood fretboard) συγκρινοντας π.χ τις ταστιερες της Gibson με καποιες Warmoth & καποιες παλιες Fender που εχω,ειναι για γελια....(ακομα και με τρια κιλα fretboard conditioner παραμενουν ξερες σαν τη Σαχαρα απλα γιατι εχουν φτηνο rosewood,κατι που τουλαχιστον οι κινεζοι το αντιμετωπιζουν βαφοντας το με ειδικα "λαδο-χρωματα"... :lol: ) Εφόσον όλα φτιάχνονται έτσι τότε δεν θα έπρεπε ούτε το ένα στα 10 ή 20 να βγαίνει καλό, θα έπρεπε όλα να ήταν το ίδιο μάπες, έτσι δεν είναι;; εκει ακριβως μπαινει ο παραγοντας "τυχη",μπορει σε ΚΑΠΟΙΕΣ το κενο να ειναι μικροτερο,ο router λιγοτερο out of line κτλ,κτλ οποτε να "κατσει" το γλυκο.... γεγονος παντως ειναι οτι οι χειροτερες LP ειναι αυτες απο το 74 εως και το 2000 οπου το Long Tenon Joint ουσιαστικα ειχε καταργηθει εντελως ,και βεβαια η Gibson ειχε ξεφυγει τελειως μα τελειως απο τα specs των κλασσικων LP) ..... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Εφόσον όλα φτιάχνονται έτσι τότε δεν θα έπρεπε ούτε το ένα στα 10 ή 20 να βγαίνει καλό' date=' θα έπρεπε όλα να ήταν το ίδιο μάπες, έτσι δεν είναι;;[/quote'] εκει ακριβως μπαινει ο παραγοντας "τυχη",μπορει σε ΚΑΠΟΙΕΣ το κενο να ειναι μικροτερο,ο router λιγοτερο out of line κτλ,κτλ οποτε να "κατσει" το γλυκο.... γεγονος παντως ειναι οτι οι χειροτερες LP ειναι αυτες απο το 74 εως και το 2000 οπου το Long Tenon Joint ουσιαστικα ειχε καταργηθει εντελως ,και βεβαια η Gibson ειχε ξεφυγει τελειως μα τελειως απο τα specs των κλασσικων LP) ..... Τότε θα τους στείλω ΧΡΥΣΗ ΖΥΜΗ να κάτσει καλύτερα το γλυκό :lol: Στις Epiphone το φτιάχνουν με τον ίδιο τρόπο; Όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές με set-neck πως τα φτιάχνουν τα ρημάδια και βγάζουν καλά αποτελέσματα;;; Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
taq Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Βασικά και εμένα στις 8-10 Gibson LP που έχω κατά καιρούς παίξει, studio, strd, custom, faded strd (που έχω) δεν έχω ακούσει μάπα ήχο.... ειδικά ενός φίλου μιά custom του 1975 που ακούμπησα μου φάνηκε αρκετά καλή.... η δε δικιά μου strd faded 2005, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ήχο μιάς κλασικής LP... ίσα ίσα που έχει ένα κλίκ παραπάνω σε γκάζια, όγκο λόγω των open coils, αλλά αυτό μου αρέσει... όλες όσες έχω παίξει Gibson χαρακτήρα είχαν και με το παραπάνω..... sustain, όγκο, και όλα τα σχετικά που τις συνοδεύουν..... στο θέμα βάρους θα μπορούσαμε να σταθούμε ίσως αλλά who cares...... δεν άκουσα ποτέ μιά Gibson να μην παίζει καλά πάνω σε έναν λαμπάτο ενισχυτή... ούτε να χάνει αρμονικές σαν κιθάρα....ούτε να τρίζει, ούτε να ξύνει .... Κακές κιθάρες επί το πλείστον έχω ακούσει μόνο Fender strat από USA strd και κάτω.... και Gibson μόνο κάτι special μοντέλα του κιλού.... δεν είχα ποτέ δηλαδή κακή εμπειρία από μιά Gibson strd.... κακή κιθάρα Gibson ακομα δεν μου κατσε..... ούτε κάν το strd faded SG που είχα και υποτίθεται ότι παρα ήταν φθηνό.... In Fender Strat we trust! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dkall Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Δεν μπορω να φανταστω πως μπορουν να γινουν αυτα ?? Μιλαμε για κοπτικα ελεγχομενα απο comp. και οχι για τον μπαρμπα Χοσε που τα κοβει με το χερι . Ακομη και με το φθηνο εργ. προσωπικο τα προβληματα θα εντοπιζονταν στο φινιρισμα , στις συνδεσεις των ηλεκτρικων αλλα μου φαινετε λιγο δυσκολο στην συναρμολογηση της κιθαρας . Δηλ. τι ?? θα ειχαν πιο κοντο η πιο μακρυ joint και θα καθονταν να μετρησουν το μηκος για να δουν που ακριβως θα το κολλησουν ?? απιθανο το βλεπω και με μεγαλυτερο κοστος . Συνηθως στις γραμμες παραγωγης οτι δεν ειναι εντος προδιαγραφων "φευγει" αμεσα. ...γηρασκω αει διδασκομενος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 μπαρμπα Χοσε μπάρμπα-Χώσε είναι το σωστό :lol: Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 @ taq Eγω αντιθετα ειχα ακριβως την αναποδη εμπειρια.. :lol: Οταν μου εκλεψαν την 69αρα μου Les Paul Custom το 1996 ,εψαχνα για 5 τουλαχιστον χρονια να βρω μια LP που "εστω λιγο να της μοιαζει.. :lol: " αλλα...φευ :lol: η μια ηταν χειροτερη απο την αλλη.."dead,lifeless pieces of overpriced junk" που λενε και οι φιλοι μας οι Λαπωνες.. :lol: :lol: Για αυτο αγορασα μια ΙΒANEZ ARTIST του 83 & μια YAMAHA SG2000 και ξενοιασα.....(παταγαν κατω οποιαδηποτε Gibson LP της εποχης...,βεβαια μετα βαρεθηκα τον μονοδιαστατο κομπρεσσαρισμενο ηχο των LP και αρχισα να...εξοστρακιζω τα γκαζια απο τη μουσικη μου,οποτε αναγκαστηκα στραφηκα αποκλειστικα σε Fender... :) ) Εν αντιθεση με οποιαδηποτε bolt on κιθαρα του σωρου που με ενα καλο σετ-απ,λιγο shimming & καλους μαγνητες "σωζονταν" :wink: Μια πολυ καλη κινηση της Gibson παντως ειναι οτι εδω και κανα χρονο ρουταρει ολες τις Les Paul της με μεγαλα sound chambers οποτε και πιο ελαφριες και πιο "ζωντανες" ειναι... Η δικη σου παντως "πεταγε" αρχηγε μου,απο τις καλυτερες που εχω δοκιμασει ever.. :wink: (και ας εχει τους αντιαισθητικους open coil μαγνητες :lol: :lol: :lol: ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2007 οποτε αναγκαστηκα στραφηκα αποκλειστικα σε Fender... :) ) Ξέρω...συνοδεία αστυνομικών και με το ζόρι πήγες στις Fender :D Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση