Προς το περιεχόμενο

Οι Αντιπρόσωποι...


Anonymous

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το άλλο μαγαζί που έχει Roland στην Αλεξάνδρας είναι αντιπρόσωπος του Στόλλα η της Roland ?

 

Είδα ότι έχουν καλύτερες τιμές απο το μαγαζί της Πάτρας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 244
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ο Δημητριάδης στην Αλεξάνδρας όντως ήταν παλιά ο αντιπρόσωπος. Εξακολουθεί να φέρνει όμως από κάποια εταιρεία του εξωτερικού (όχι από τη Roland) και κάνει "σπάσιμο" στο Στόλλα με τις τιμές του. Αυτό είναι και ένα μικρό παράδειγμα του ανταγωνισμού που λέγαμε. Αν βρισκόταν και 2-3 ακόμα να φέρνουν Roland απ' έξω, οι τιμές θα ήταν ακόμα καλύτερες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα μπορουσε καποιος να δωσει μερικες πληροφοριες για το καταστημα του δημητριαδη στην αλεξανδρας?

τηλ

διευθυνση

website αν υπαρχει

ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας ρωτήσω κάτι

επειδή έχετε εξαντλήσει το θέμα των αντιπροσώπων μήπως θα ήταν προτιμότερο να εξαντλήσετε και θέματα τεχνικού τύπου όπως πολύ σωστά έχει αρχίσει να κάνει το Sound maker (Forum).

 

Τι θα λέγατε εάν ανοίγαμε μια συζήτηση για το πειρατικό λογισμικό ?

 

Μήπως ενδιαφέρεται κανείς ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας ρωτήσω κάτι

επειδή έχετε εξαντλήσει το θέμα των αντιπροσώπων μήπως θα ήταν προτιμότερο να εξαντλήσετε και θέματα τεχνικού τύπου όπως πολύ σωστά έχει αρχίσει να κάνει το Sound maker (Forum).

 

Αν έχεις κάποια συγκεκριμένη τεχνική απορία μπορείς να ρωτήσεις' date=' α(ντι)πρόσωπε.

 

Τι θα λέγατε εάν ανοίγαμε μια συζήτηση για το πειρατικό λογισμικό ?

 

Γιατί δεν την ανοίγεις; Και να σχολιάσεις και την "μούτζα" που "σκοτώνει την μουσική" σε παρακαλώ.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Να σας ρωτήσω κάτι επειδή έχετε εξαντλήσει το θέμα των αντιπροσώπων μήπως θα ήταν προτιμότερο να εξαντλήσετε και θέματα τεχνικού τύπου όπως πολύ σωστά έχει αρχίσει να κάνει το Sound maker (Forum).Τι θα λέγατε εάν ανοίγαμε μια συζήτηση για το πειρατικό λογισμικό ?

Μήπως ενδιαφέρεται κανείς ?

 

Αγαπητέ "αντιπρόσωπε" το forum του noiz είναι ανοιχτό στα πάντα.

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανοίξεις ένα νέο topic με το θέμα που σε ενδιαφέρει. (πχ πειρατία και γιατί υπάρχει...)

 

Το παρόν ασχολείται με άλλο θέμα που επίσης μας αφορά και δεν έχει ακουμπίσει άλλο έντυπο... :!: :?:

 

Ευτυχώς που υπάρχει και αυτό το βήμα στο noiz και μπορείς να δείς και την άποψη των πελατών σου.

 

Διότι δεν πρόκειται για οργανωμένη ομάδα αντιεξουσιαστικού αγώνα...

Είναι αυθόρμητες απόψεις και εμπειρίες.

 

Μπορεί να υπάρχουν μερικές άκομψες τοποθετήσεις στο θέμα, αλλά μπορείς να βγάλεις τα συμπεράσματα σου.

 

Θα έλεγα πως πρόκειται για μια δωρεάν έρευνα αγοράς για όσους ενδιαφέρονται.

Και προσωπικά έχω δεί αρκετούς συνάδελφους σου να ανταποκρίνονται.

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει πλακα να βγαινουν οι αντιπροσωποι να μαζεψουν τα αμαζευτα. Γιατί δεν λένε και πόσο περιθώριο κέρδους δίνουν στους εμπόρους; Είναι, ας πούμε, μίνιμουμ, 50%, 60%, 70%, ή κάτι άλλο;

 

Πως γίνεται η "έκπτωση" για μετρητά και συνήθως μετά από παζάρι να είναι 10-15%, όταν τα ξένα μαγαζιά δίνουν πανεύκολα 30% και βάλε και μάλιστα χωρίς παζάρι;

 

Ποιά είναι η τιμή των demo κομματιών; Ποιά είναι η τιμή των μεταχειρισμένων; Γιατί ειδικά στην Ελλάδα η τιμή που θεσπίζει ο εισαγωγέας είναι απαράβατη;

 

Για κάποιον εξυπνο (μάλλον από Πελλοπόνησο μεριά) που είπε ότι γίνονται εύκολα εκπτώσεις, θέλει να του πω μαγαζιά που μου είπαν για κιθάρες και ενισχυτές ότι "δεν μπορούμε να κάνουμε έκπτωση γιατί ο τάδε αντιπρόσωπος θεσπίζει τις τιμές που πουλάμε";

 

Μπορεί κάποιος να μας πει για έναν αντιπρόσωπο που φτώχυνε; Γιατί εγώ βλέπω όλοι να φτιάχνουν καινούργια κτίρια και εγκαταστάσεις. Όσο για τις κλάψες τύπου "πληρώσαμε πολύ φόρο και τελωνείο" μήπως μπορούν να μας πουν και πόσα έβγαλαν από τις συγκεκριμένες παρτίδες; Ή μήπως τις πούλησαν και με χασούρα για το καλό του Έλληνα μουσικόφιλου;

 

Τι να λυπηθούμε λοιπόν; Μιά χούφτα μαγαζιά λυσσάνε ποιό θα φάει το άλλο και θα στραγγίξει περισσότερο τον "πελάτη" που μαζεύει δεκάρα δεκάρα τα χρήματά του για να του τα πάρουν αυτοί; Και να κλείσουν όλα τι έγινε; Μπαίνουμε στο Ίντερνετ και βρίσκουμε ότι θέλουμε στις καλύτερες τιμές. Ούτε να μπλέκεσαι με ημιμαθείς που θέλουν να τους προσκυνήσεις λες και είναι μοναδικοί, ούτε να ανέχεσαι τον κάθε αμαθή που πάει να σου κάνει τον έξυπνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Hello! Είναι η πρώτη μου δημοσίευση σε αυτό το forum. Συμφωνώ απόλυτα με τα παράπονα για τους Έλληνες αντιπροσώπους και μόλις έστειλα τα παράπονά μου για το Νάκα στις TC Electronic, RME, Evolution και για το BON Studio στη Gibson. Θεωρώ περιττό να αναφέρω αναλυτικά τα παράπονά μου επί τόπου. Δεν δουλεύω σε καμία αντιπροσωπεία. Είμαι μουσικός και με τα email ίσως να «καίω» και ευκαιρίες για καλές τιμές σε μένα. Αλλά έχω κουραστεί από τους ηλίθιους που συναντώ στο Νάκα και άλλες αντιπροσωπείες. Εσύ, Tonystar, γιατί δε λες που δουλέυεις;

 

ΥΓ: Απ’τη στιγμή που υπάρχει ο Thomann και το Musicians Gear, τι ασχολούμαστε με τους εδώ; Και με τόσο χαμηλό δολλάριο...

url=http://www.soundclick.com/akisk]Akis K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου