apos Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Επειδή βλέπω να καθυστερεί πολύ μια παραγγελία από Thomann (έχει φύγει πολλές μέρες τώρα) και επειδή ο Αγγελόπουλος λόγω φόρτου εργασίας αργεί πολύ να απαντήσει στα mail, μήπως ξέρει κανείς αν γίνεται tracking μέσω της UPS, χρησιμοποιώντας κάτι από τα στοιχεία της παραγγελίας στον Thomann? Εννοώ τα στοιχεία που σου στέλνουν με το mail που σου λέει ότι έφυγε η παραγγελία. http://www.10-code.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Angelos Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Συνήθως στην Ελλάδα τις φέρνει το "Πορτα-Πορτα" των ΕΛΤΑ που δεν έχει tracking number και συνήθως είναι αυτοί που φταίνε για την καθυστέρηση. Μπορείς να πάρεις τηλέφωνο στο τοπικό γραφείο και να ρωτήσεις αν ήρθε η παραγγελία στο όνομά σου απο Γερμανία. Μόνο μια φορά μου έχει έρθει με UPS και ήρθε γρήγορα. Δεν θυμάμαι όμως γιατί ήρθε με UPS, μάλλον ήταν μεγάλη παραγγελία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
apos Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Στο mail έγραφε ότι το έστειλαν με UPS πάντως... τι να πω... http://www.10-code.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 βεβαιως και γινεται.μπαινοντας στον "λογαρισαμο" σου στον Thomann βρισκεις την παραγγελια διπλα στην οποια αναγραφεται το νουμερο της αποστολης με αυτο το νουμερο πας στο www.ups.com & κανεις tracking....ακομα καλυτερα μπορεις να παρεις τηλ. την UPS. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Συνήθως στην Ελλάδα τις φέρνει το "Πορτα-Πορτα" των ΕΛΤΑ που δεν έχει tracking number και συνήθως είναι αυτοί που φταίνε για την καθυστέρηση. Μπορείς να πάρεις τηλέφωνο στο τοπικό γραφείο και να ρωτήσεις αν ήρθε η παραγγελία στο όνομά σου απο Γερμανία. Μόνο μια φορά μου έχει έρθει με UPS και ήρθε γρήγορα. Δεν θυμάμαι όμως γιατί ήρθε με UPS' date=' μάλλον ήταν μεγάλη παραγγελία.[/quote'] Εχουν κανονικοτατο Tracking nr. απλα πρεπει να ξερεις να το ψαξεις (μεσω www.dhl.de η ταχυμεταφορες ΕΛΤΑ δεν εχουν ΚΑΜΜΙΑ ευθυνη για το tracking μια και το δεμα στελνεται απο ΓΕΡΜΑΝΙΑ...) :wink: Και τις ....300 φορες που εχω παραγγειλει απο THOMANN μου εχουν ερθει το πολυ σε 3 ημερες με Ταχυμεταφορες ΕΛΤΑ (πορτα-πορτα) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Angelos Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Κοιτα τι μαθαίνει κανείς ... πάω για ψάξιμο στο DHL.DE !!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
apos Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 OP Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 βεβαιως και γινεται.μπαινοντας στον "λογαρισαμο" σου στον Thomann βρισκεις την παραγγελια διπλα στην οποια αναγραφεται το νουμερο της αποστολης με αυτο το νουμερο πας στο www.ups.com & κανεις tracking....ακομα καλυτερα μπορεις να παρεις τηλ. την UPS. Αυτό προσπάθησα να δω από την αρχή' date=' αλλά δεν βρήκα στις "λεπτομέρειες" τις παραγγελίας κάποιον αριθμό που να είναι στις "προδιαγραφές" του tracking nr. της UPS, σύμφωνα τουλάχιστον με αυτό. Πέρα από το order number (που δεν κάνει), δεν βρήκα κάτι άλλο να δοκιμάσω... Πως το "ονομάζει" ο thomann αυτόν τον αριθμό που θα χρησιμοποιήσω στο site της UPS? http://www.10-code.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Angelos Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Συνήθως στην Ελλάδα τις φέρνει το "Πορτα-Πορτα" των ΕΛΤΑ που δεν έχει tracking number και συνήθως είναι αυτοί που φταίνε για την καθυστέρηση. Μπορείς να πάρεις τηλέφωνο στο τοπικό γραφείο και να ρωτήσεις αν ήρθε η παραγγελία στο όνομά σου απο Γερμανία. Μόνο μια φορά μου έχει έρθει με UPS και ήρθε γρήγορα. Δεν θυμάμαι όμως γιατί ήρθε με UPS' date=' μάλλον ήταν μεγάλη παραγγελία.[/quote'] Εχουν κανονικοτατο Tracking nr. απλα πρεπει να ξερεις να το ψαξεις (μεσω www.dhl.de η ταχυμεταφορες ΕΛΤΑ δεν εχουν ΚΑΜΜΙΑ ευθυνη για το tracking μια και το δεμα στελνεται απο ΓΕΡΜΑΝΙΑ...) :wink: Και τις ....300 φορες που εχω παραγγειλει απο THOMANN μου εχουν ερθει το πολυ σε 3 ημερες με Ταχυμεταφορες ΕΛΤΑ (πορτα-πορτα) Εγω πάντως δεν βρήκα άκρη με την DHL, απο ποιό σημείο ακριβως κάνεις tracking ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
boukas Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Λογικά από εδώ ξεκινά http://www.dhl.de/dhl?tab=1&skin=hi&check=yes&lang=de_DE&xmlFile=3001332 Και μετά βάζεις τις πληροφορίες που σου ζητάει και σου λέει "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Insomniac Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Share Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Παλιότερα είχα δοκιμάσει κι εγώ αλλά δεν είχα βγάλει άκρη. Τώρα όμως πείσμωσα περισσότερο και τελικά όντως δουλεύει! Στο www.ups.com που είπαν και τα παιδιά, πας στο Tracking και επιλέγεις Track by Reference. Εκεί, βάζεις τη χώρα σου (Ελλάδα), το Τ.Κ. σου και στο shipment reference βάλε το ORDER No. που έχει η παραγγελία σου στο Thomann. π.χ. 99999.99999 Πρέπει να επιλέξεις αν αυτό που περιμένεις από τον Thomann είναι parcel ή freight (εμένα ένα δωδεκάκιλο δέμα ήταν parcel) και voi la! Σου βγαίνει το tracking... Ελπίζω να σου δουλέψει κι εσένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση