boukas Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Alexeys: Το εναλλακτικά το έγραψα με το σκεπτικό ότι είπε ότι δίνει ως 500¤ με τάση μείωσης. Αν έλεγε για 500¤ και κάτι παραπάνω αρκεί να έπαιρνε κορυφή, θα του έγραφα πρωτίστως. johnnyk: Το Usb2 δεν στέκεται καθόλου καλά για αυτές τις εφαρμογές. Και γιαυτό κιόλας και δεν έχει σημαντική θέση, στα λεγόμενα σοβαρά audio interfaces. Ε δεν είναι τυχαίο ότι προτιμάται το firewire. Δεν έχει να κάνει με την ταχύτητά του, όσο της όλης αρχιτεκτονικής του, που στο τέλος βρίσκεται να χάνει. Όταν έχεις ανοίξει πόσα κανάλια, δεν νομίζω ότι ο ήχος στέλνεται σε πακέτα των 64 kb, αλλά σε πολύ μεγαλύτερα. Για να μην γράψω όμως για τεχνικά και πετάξω καμιά πατάτα, έχει απαντηθεί κι εδώ μέσα στο που οφείλεται ακριβώς αυτό. Edit: Nα 1 πρόχειρο site που εξηγεί γιατί το firewire 400 αν και στα χαρτιά πιο αργό από το usb2 παρόλα αυτά είναι γρηγορότερο! http://www.usb-ware.com/firewire-vs-usb.htm "Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7
johnnyk Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 boukaw :μάλλον δε διάβασες προσεκτικά αυτό που έγραψα. αυτό το site που προτάσεις λέει αυτό που είπα και εγώ για τους σκληρούς δίσκους. όμως δεν κάνουμε κουβέντα για σκληρούς δίσκους αλλά για audio interfaces. το οτι προτιμάται το firewire δεν είναι τυχαίο ,πολύ απλά είναι παλαιότερο πρωτόκολλο απο το usb2 . επίσης είναι πρωτόκολλο της apple και ως πριν απο λίγα χρόνια είναι γνωστό οτι αυτή η εταιρία είχε την τιμητική της στα studio. αναγνωρίζω το σημαντικό πλεονέκτημα του sidechain όμως κατα τ'άλλα στην πράξη το usb2 με τιποτα δεν είναι χειρότερο στις audio εφαρμογές. έχεις κάποια προσωπική εμπειρία για το αντίθετο?
MPal Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 OP Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Έχω αποκλήσει κάποιες από τις πάνω και καταλήγω σε αυτές: PCI: --> M-Audio Delta 1010 http://www.m-audio.com/products/en_u...1010-main.html --> EMU 1616 PCI http://www.emu.com/products/product....roduct=1 5163 --> EMU 1616m PCI http://www.emu.com/products/product....roduct=1 5189 FIREWIRE: --> M-Audio FireWire 1814 http://www.m-audio.com/products/en_u...1814-main.html --> Focusrite Saffire http://www.focusrite.com/product/saffire/ --> Motu UltraLite (εξαίρεση http://www.motu.com/products/motuaudio/ultralite Τι προτίνετε; Επίσης, boukaw7 όταν λες πως η διαφορά (192 kHz με 96 kHz) είναι στο βάθος επεξεργασίας, που σημαίνει και καλύτερη ανάλυση του σήματος, άρα και καλύτερες παραγωγές, εννοείς κατά την ώρα της αναπαραγωγής και της ηχογράφησης; Τι απαιτήσεις έχει κάποιος που αγοράζει μια 192 kHz και 96 kHz αντίστοιχα;
MPal Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 OP Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Λάθος topic Ι am sorry!!! Θα το διορθώσω.
MPal Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 OP Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Το τελευταίο με το λάθος δεν ισχύει... 8O
johnnyk Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 από όσα θυμάμαι η 1010 της maudio δεν έχει προενισχυτές. πόσες πηγές θέλεις να γράφεις ταυτόχρονα?
Alexeys Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Επίσης' date=' boukaw7 όταν λες πως η διαφορά (192 kHz με 96 kHz) είναι στο βάθος επεξεργασίας, που σημαίνει και καλύτερη ανάλυση του σήματος, άρα και καλύτερες παραγωγές, εννοείς κατά την ώρα της αναπαραγωγής και της ηχογράφησης; Τι απαιτήσεις έχει κάποιος που αγοράζει μια 192 kHz και 96 kHz αντίστοιχα;[/quote'] Διαλέγεις την επεξεργασία μετά την ηχογράφηση αν αυτό εννοείς. όποιος μπορεί κάνει, όποιος δεν μπορεί κρίνει
MPal Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 OP Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Θα ήθελα να έχει δύο υποδοχές για μικρόφωνα/κιθάρα και 2 με 3 διπλά inputs. Βασικά έχω ψιλοκαταλήξει σε --> EMU 1616m PCI http://www.emu.com/products/product....roduct=15189 ή --> Motu UltraLite http://www.motu.com/products/motuaudio/ultralite με τη δεύτερη 130 ευρώ ακριβότερη. Απόψεις;
Alexeys Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Έχω αποκλήσει κάποιες από τις πάνω και καταλήγω σε αυτές: PCI: --> M-Audio Delta 1010 http://www.m-audio.com/products/en_u...1010-main.html --> EMU 1616 PCI http://www.emu.com/products/product....roduct=1 5163 --> EMU 1616m PCI http://www.emu.com/products/product....roduct=1 5189 FIREWIRE: --> M-Audio FireWire 1814 http://www.m-audio.com/products/en_u...1814-main.html --> Focusrite Saffire http://www.focusrite.com/product/saffire/ --> Motu UltraLite (εξαίρεση http://www.motu.com/products/motuaudio/ultralite Τι προτίνετε; MOTU Ultralite εννοείται!¶ποψή μου βέβαια.Για την Saffire δεν έχω ακούσει πολλά και όσον αφορά M-Audio, έχουν πολλοί φίλοι την 1814 και είναι ευχαριστημένοι αλλά δεν συγκρίνεται με Ultralite.Eμένα δεν με εντυπωσίασε.Αξίζει να τα δώσεις τα 130 ευρώ παραπάνω. όποιος μπορεί κάνει, όποιος δεν μπορεί κρίνει
trolley Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Δημοσιευμένο 25 Ιουνίου 2007 Η δική μου γνώμη είναι η εξής: α) Δεκαπέντε χρόνια που έχω κάρτες ήχου (φθηνές και ακριβές) δεν άκουσα ΠΟΤΕ μου θόρυβο ο οποίος να αποδειχθεί ότι οφειλόταν στο ότι ήταν PCI κάρτες. Η μόνη φορά που άκουσα θόρυβο από κάρτα (που να μην οφειλόταν σε γειώσεις και τέτοια) ήταν με κάρτα USB2 (το Kore της Native Instruments) το οποίο δεν του αρέσει να κάθεται στο ίδιο motherboard με ασύρματες κάρτες δικτύου. β) Συνεπώς, οι κάρτες PCI θα έπρεπε να είναι η πρώτη σου επιλογή, ειδικά μια και είσαι ακόμη λίγο ασχετούλης (φιλικά το γράφω)... ΟΜΩΣ οι υποδοχές PCI σιγά-σιγά θα εξαφανίζονται από τα motherboard, οπότε οι κάρτες PCI καλό είναι να ξεχαστούν. γ) Από τις άλλες, γνώριζε (παρότι θα διαβάσεις και αντίθετες απόψεις) ότι όποιος πηρε Motu και έχει PC (δηλαδή όχι Mac), το ψιλομετάνιωσε. Αντίθετα όποιος πήρε RME, το είπε και σε άλλους (εγώ δηλαδή). δ) Με όλα αυτά τα δεδομένα, η καλύτερα κάρτα από αυτές που αναφέρεις είναι η Focusrite Saffire αν και (για τη κλάση σου) δεν είναι κακή επιλογή η M-Audio η οποία θα λειτουργήσει με τη μία καίτοι να θυμάσαι ότι σαν εταιρεία έχει αρχίσει να ψιλο.... (ακόμη δεν έχει drivers για Windows Vista). ε) Τα 192 είναι απλά μία μεγαλύτερη συχνότητα δειγματοληψίας η οποία (αν συνδυαζόταν με το κατάλληλο bit depth) θα έδινε ανώτατη ποιότητα ήχου. Όλα αυτά στη θεωρία, διότι στην πράξη δεν θα την άκουγες ποτέ αυτή την ποιότητα για εκ/ρια λόγους, από την ποιότητα των ηχείων σου (για τα οποία δε λες τίποτε και κάνεις κακώς), μέχρι την ποιότητα των μικροφώνων σου και μέχρι το ότι δεν υπάρχει κανένα μέσο που να παίζει σε αυτή τη συχνότητα. Mea Culpa
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση