Προς το περιεχόμενο

trinity V3 και moss κάρτα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σαν ήχος είναι όντως αρκετά καλό. Βέβαια έχει πολύ πιο λίγα preset απο το triton αλλά οι κατασκευαστές μάλλον προτίμησαν να δώσουν χώρο για user programs και combis. Στο εξωτερικό πουλάει σαν ζεστό κουλούρι αλλά στην Ελλάδα βλεπω τα triton να κρατάνε ακόμα τουλάχιστον για μια δεκαετία. Το κακό είναι οτι m3 και triton δεν έχουν καμία συμβατότητα στους ήχους. Αρα όποιος πάρει το m3 ξεκινάει απο την αρχή και θα πρέπει να τριφτεί πάνω στις νέες μηχανές σύνθεσης που διαθέτει το όργανο. Το μόνο που δε μου άρεσε καθόλου στο Μ3 είναι το κλαβιέ του. Συγγνώμη αλλά είναι απαράδεκτο. (Αλλά απο κάπου έπρεπε να ρίξουν και το κόστος) Τα καλύτερα κλαβιέ (δε μιλάω για βαρυκεντρισμένα) ήταν του Μ1 του PA1-X του Τrinity plus του Triton Εxtreme και του ΟΑSYS Η τιμή του m3 στην Ελλάδα έιναι πολύ πιο ανταγωνιστική απο ότι στην Ευρώπη. Σε μαγαζί που είμαι τακτικός πελάτης κι έχω και κάποιες καλύτερες τιμές (έχω αγοράσει όλα τα καινούρια μου όργανα απο εκεί) μπορώ να αγοράσω την έκδοση με τα 61 πλήκτρα κάτω απο 2000 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 30
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Chris θα προσπαθήσω όσο μπορώ,

 

Το θέμα είναι οτι αν το πάρεις με βλέπω να σκάω απο ζήλια και να το θέλω κι εγώ παρόλο που ξέρω οτι δεν μου χρειάζεται άμεσα :D :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Chris αν και έχουμε ξεφύγει απο το θέμα μόλις πήρα την εξής πληροφορία.

 

ΤRITON EXTREME. Σταμάτησε η εισαγωγή νέων extreme στη Ελλάδα. Δεν υπάρχει κανένα διαθέσιμο στην Bon Studio. Aκόμα και η Bon Studio στην Αθήνα άδειασε απο extreme και ψάχνει στους διανομείς της ανα την Ελλάδα. Όσον αφορά τον δικό μου έδωσε το τελευταίο στον τύπο που είχα μεσολαβήσει και συζητόυσαμε σε αλλο thread που του κάναμε πλακίτσα για τους ήχους που ζητούσε απο την πρώτη του κιόλας δημοσίευση.

 

ΚORG PA800. Δυστυχώς δεν μπορώ να το πάρω κάτω απο 2.000€. Είναι η καλύτερη τιμή που το βρίσκω καινούριο. Αν κάποιος άλλος δει το thread και έχει καλύτερη τιμή (πάντα για καινούριο) ίσως είναι σε θέση να σε βοηθήσει πιο πολύ.

 

Μ3 (61 Πλήκτρα) Μπορώ να το βρω σε πολύ καλή τιμή. Απλά δεν ξέρω αν έχεις διάθεση να κάτσεις να φτιάξεις ήχους απο την αρχή καθότι δεν φορτώνει ήχους του triton και επειδή είναι σχετικά νωρίς δεν βλέπω να κυκλοφορούν και πολλοί ήχοι για αυτό.

 

Sorry για το PA800 αδερφέ αλλά δεν είναι στο χέρι μου δυστυχώς. Αν ήταν θα στο έδινα τζάμπα γνωρίζοντας την τρέλα σου. Πάντως μην υποτιμάς το PA50 σου με το υλικό που εχεις μέσα. Κι εγώ έχω καταφέρει να φέρω σε πολύ καλό σημείο το Pa 80 μου και θεωρώ οτι δεν έχω και τόσα πολλά να ζηλέψω απο το PA800 έτσι ώστε να σκάσω 2000€. Σίγουρα είναι καλύτερο το pa800 αλλά σκέψου οτι ο σκοπός του δεν είναι το σολάρισμα παρόλο που το κάνει ικανοποιητικά κι αυτό.

 

Θα τα πούμε και τηλεφωνικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θέλω να θέσω ένα άλλο ερώτημα και θα το κάνω εδώ για να μην γεμίζει ο τόπος threads. Αν δω βέβαια οτι δεν υπάρχει ανταπόκριση θα το κάνω ξεχωριστό topic με πιο σχετικό τίτλο για να προδιαθέσει αυτούς που είναι πιο συσχετισμένοι με το συγκεκριμένο θέμα.

 

Έχουμε και λέμε λοιπόν.

 

Πρόσφατα άκουσα ένα απο τα καλύτερα στημένα trinity που υπάρχουν για λαϊκό πρόγραμμα. (Το εννοώ δεν υπερβάλλω) Το συγκεκριμένο ήταν η έκδοση trinity plus (prophecy).

 

O ίδιοκτήτης του ανέφερε οτι οι ήχοι του μπορούν να μετατραπούν σε triton format (pcg). Η επέκταση των ήχων του trinity είναι και αυτή .pcg αλλά είναι κάτι εντελώς διαφορετικό απο τη στιγμή που τα multisamples των δύο οργάνων δεν είναι εντελώς κοινά και ούτε στις ίδιες θέσεις για να είναι εύκολη η μετατροπή.

 

Έχω το alchemist το οποίο είναι ενα software που μετατρέπει τα αρχεία pcg του trinity σε pcg. triton.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν φορτώσει κανείς αρχείο του trinity σε triton χωρίς να το μετατρέψει τοτε το triton όχι μόνο δεν θα το φορτώσει αλλά ούτε καν θα το δει στο μέσο αποθήκευσης. Θέλω λοιπόν να ρωτήσω τα εξής και για να είμαι πιο συγκεκριμένος θέλω να φορτώσω αρχεία απο το trinity plus στο triton extreme (moss installed).

 

1. Έχει κάνει κανείς ποτέ τη μετατροπή και να πάρει αξιόλογα αποτελέσματα όσον αφορά τους ήχους που βασίζονται στα onboard multisamples?

 

2. Oι ήχοι της plus μετατρέπονται αξιοπρεπώς σε αντίστοιχους ήχους για να παιχτούν απο τη moss του extreme?

 

3. Προσπάθησα να το κάνω αλλά το αποτέλεσμα ήταν απλά χειρότερο απο κακό. Οι ήχοι των onboard multi samples(rom) δεν ακούγονταν όλοι (λες και το triton δεν αντιστοιχούσε κανένα sample) και οι ήχοι της plus ακούγονταν χάλια στη moss. (Πολύ θόρυβος τεράστιο vibrato depth και rate και άλλα που δεν διορθώνονται καθόλου.

 

Υπάρχει κανείς που να έχει καταφέρει να κάνει τους ήχους απο το trinity να δουλέψουν για to extreme ή άλλο triton που παίρνει τη moss?

Aν ναι τα αποτελέσματα ήταν αξιόλογα? (Περίπου 90% ομοιότητα και πανω?)

 

Ευχαριστώ Προκαταβολικά

Νίκος

 

Στενοχωριέμαι που το λέω αλλά πάλι καλά που υπάρχουν και τα ξένα forum και παίρνουμε κάποιες απαντήσεις γιατί αλλιώς...

 

Τελικά πήρα απάντηση και ήταν αυτή που υπέθετα απο την αρχή. Έχουν τελικά διαφορές η tri-moss και η tri-solo, μικρές μεν αλλά σημαντικές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στενοχωριέμαι που το λέω αλλά πάλι καλά που υπάρχουν και τα ξένα forum και παίρνουμε κάποιες απαντήσεις γιατί αλλιώς...

 

Η απορία σου ήταν πολύ ειδική φίλε Νίκο. Εκτός αυτού ήταν και λίγο... χασομέρικη με την έννοια ότι πάντα τα νεότερα όργανα υποστηρίζουν περισσότερες δυνατότητες και σπανίως κάποιος θα τα βάλει να παίξουν τους ήχους παλαιότερων οργάνων - αλλιώς γιατί να τα αγοράσεις και να μη μείνεις με το παλιό όργανο. Όλα αυτά στον επίσης χασομέρικο κόσμο των hardware synths τα οποία όλο και λιγότεροι τα υπολογίζουν σαν καθαυτό ηχοπαραγωγικές πηγές.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στενοχωριέμαι που το λέω αλλά πάλι καλά που υπάρχουν και τα ξένα forum και παίρνουμε κάποιες απαντήσεις γιατί αλλιώς...

 

Η απορία σου ήταν πολύ ειδική φίλε Νίκο. Εκτός αυτού ήταν και λίγο... χασομέρικη με την έννοια ότι πάντα τα νεότερα όργανα υποστηρίζουν περισσότερες δυνατότητες και σπανίως κάποιος θα τα βάλει να παίξουν τους ήχους παλαιότερων οργάνων - αλλιώς γιατί να τα αγοράσεις και να μη μείνεις με το παλιό όργανο. Όλα αυτά στον επίσης χασομέρικο κόσμο των hardware synths τα οποία όλο και λιγότεροι τα υπολογίζουν σαν καθαυτό ηχοπαραγωγικές πηγές.

 

Διαφωνώ κάθετα. Ένα forum θα πρέπει να δίνει απαντήσεις σε όλα τα θέματα. Αν τα παλιότερα όργανα είναι χασομέρικα τότε γιατί δεν σβήνετε όλες τις Δημοσιεύσεις που αφορούν σε παλιά όργανα. Θα κερδίσετε και χώρο στον server σας έτσι για όλους τους χρήστες νέων οργάνων

 

Όσον αφορα τη soft synth τεχνολογία σε physical modeling επέτρεψε μου να διατηρώ τις αμφιβολίες μου.

 

Δεν ξέρω αν είσαι-ήσουν ποτέ χρήστης του trinity με την tri-solo board (όχι την moss) αλλά σε πληροφορώ οτι τα καινούρια όργανα της korg δεν μπορούν να την αναπαράγουν ακριβώς.

Αν θες μπορώ να σου εξηγήσω γιατί αλλά δεν θέλω να "χασομερώ" ούτε εσένα ούτε άλλους φίλους.

 

Τέλος τα καινούρια όργανα έχουν παραπάνω δυνατότητες όσον αφορά περισσότερο κοινές λειτουργίες (διάφορα options όπως samplers μετατροπείς mp3 on board πιασάρικους controllers (βλέπε D beam roland) cd burners κα) αλλά αυτά είναι απλά marketing για μένα και όχι εργαλεία σύνθεσης ήχου. Έχω δει πολλές περιπτώσεις καινούριων οργάνων να είναι χειρότερα απο παλιά αλλά αυτό είναι άποψη δική μου και δεν θέλω να παρασύρω κανένα σε αυτό.

 

Το θέμα είναι οτι οι εταιρείες θησαυρίζουν απο τέτοιες μ@#$κίες

εξοπλίζοντας τα synth τους με αυτές και απλά εξελίσσουν λιγότερο δραματικά της μηχανές σύνθεσης. Και σε αυτό βοηθάει η άγνοια του τελικού χρήστη. Πόσοι απο αυτούς που έχουν το triton πχ μπορούν να πουν οτι το έχουν αξιοποιήσει πλήρως απο πλευράς σύνθεσης ήχου? Και δε μιλάω για τη moss που πολλοί δεν ξέρουν καν τι είναι και τι κάνει.

Μετρημένοι στα δάχτυλα είναι

 

¶ραγε θα πρέπει να αναφωνήσω...?

 

"Το triton και το trinity πέθαναν...Ζήτω το Μ3!!!"

 

Συγγνώμη αλλά δεν θα το κάνω. Έχω δει κάτι Sigma, Prophecy και Ζ1 που σκοτώνουν (Μιλάω και για ξένους μουσικούς) αλλά πήγαινε πες εσύ φίλε Wow! στους ιδιοκτήτες τους να τα πετάξουν ή να τα πουλήσουν και να πάρουν άλλα. Εγώ δεν θα το κάνω.

 

Ακόμα και το CZ-101 που έχω τεχνολογία 1984 μπορεί να ντροπιάσει μερικά απο τα καινούρια synth σε διάφορες μεμονωμένες δυνατότητες 23 ολόκληρα χρόνια μετά.

 

Έχω ποστάρει σχετικά με την τεχνολογία του οργάνου "χασομερώντας" μερικούς. ¶λλα αν κοιτάξεις λίγο στην αρχική σελίδα του Keyboards Sector θα δεις οτι ένα απο τα πιο επιτυχημένα θέματα απο άποψη δημοσιεύσεων και views έχει να κάνει και με το casio.

 

Φιλικά

 

Νίκος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν έθεσα το ερώτημα μου λιγο απότομα ή αν το trinity είναι πολυ παλιο για να αποσχολει το forum ή αν το καλοκαιράκι πήρε αρκετούς μακρυά απο τους υπολογιστές τους!

 

Η φύση των ερωτημάτων σου είναι τέτοια που είναι προτιμότερο και σιγουρότερο να τις απευθύνεις στην αντιπροσωπεία' date=' εκεί που άλλωστε θα χρειαστεί να απευθυνθείς για να δεις αν υπάρχουν ακόμη αυτά τα πράγματα.

 

Φαντάσου ότι ακόμη και εγώ που είχα το V3 μέχρι πριν τρία χρόνια, δε θυμάμαι τις απαντήσεις σε αυτά που ρωτάς.[/quote']

 

Tώρα αυτό το εννοείς ή κάνεις πλάκα? Εγω δεν έχω πάρει ποτέ απαντήσεις. Για ότι θέλω μιλάω κατευθείαν με korg developers. Δεν μπορείς να βασιστείς στην αντιπροσωπεία για ειδικά θέματα

 

Τα παιδιά στη bon studio έιναι εξυπηρετικότατοι δε λέω αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι τόσο εξειδικευμένοι. (Μιλάω μόνο για την korg) Ποιος ξέρει? Ίσως η korg δεν τους πληρώνει ξενοδοχεία και έξοδα πτήσεων για Ιαπωνία Ιταλία ή όπου αλλού διοργανώνει σεμινάρια τεχνικής εκπαίδευσης και πωλήσεων. Σιγά μην κάτσει η ΒΟΝ STUDIO να τα βάλει απο την τσέπη της. Δεν συμφέρει γιατί σπάνια αντιμετωπίζουν εξειδικευμένες ερωτήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω γιατί αρπάχτηκες. Είπα (και είναι σίγουρο ότι έχω δίκιο) ότι η απορία σου είναι πολύ ειδική, εννοώντας ότι οι άνθρωποι που θα μπορούσαν να την απαντήσουν είναι εκ' των πραγμάτων λιγοστοί.

 

Επίσης είπα ότι είναι "χασομέρικη", όχι εννοώντας ότι δεν είναι άξια λόγου, αλλά κυριολεκτώντας: πόσο χρόνο χρειάζεται κανείς για να κάτσει να κάνει τις μετατροπές για τις οποίες μιλάς και πόσο χρόνο χρειάζεται για να συγκρίνει το αποτέλεσμα με το πρωτότυπο και πόσο χρόνο χρειάζεται (αν ξέρει τι κάνει) για να φτιάξει τους ήχους που θέλει από την αρχή, έχοντας μάλιστα στη διάθεσή του τις επιπλέον δυνατότητες που δίνει το νεότερο όργανο;

 

Τώρα για το αν οι παλιότεροι πρέπει να πετάξουν τα Prophecy, ασφαλώς και δεν χρειάζεται να το κάνουν, αλλά είναι άλλο αυτό και άλλο να πασχίσουν να φτιάξουν τους ήχους του Prophecy με το M3 (εκεί να δεις χασομέρικη φάση).

 

Όσο για το ότι παρέπεμψα τον άλλο φίλο στην αντιπροσωπεία, νομίζω ότι έκανα πάρα πολύ καλά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απαγορεύεται να ρωτήσει και αλλού.

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου